Λοιπόν, έχουμε κ λέμε:
Αυτός είναι ο διακόπτης τιμονιού κ τα καλώδια που συνδέονται σε αυτόν με τον κώδικα χρωμάτων απο κάτω, έχω κάνει κόψε ράψε το σχεδιο ωστε να φερω σε ενα σχεδιο κ απλά οτι αφορά τα φλας , ελπίζω να είναι κατανοητό:
Ξεκινώντας απο τα αριστερά έχουμε το διακόπτη αλάρμ (HAZARD SWITCH) κ δίπλα του τον διακόπτη των φλάς(TURN SIGNAL) .
Οπως βλέπεις ο διακόπτης του αλάρμ δεν κάνει τπτ άλλο παρά όταν πατηθεί ενώνει ΚΑΙ τα τρία καλώδια του διακόπτη των φλάς μεταξύ τους .
Δλδ με άλλα λόγια ενώνει τα αριστερα κ δεξιά φλας με το κεντρικό καλώδιο Gr το γκρί δλδ που συνδέεται στο φλάσερ (TURN SIGNAL RELAY) .
Το φλάσερ παίρνει τάση με το καλώδιο W/G απο την ασφάλεια των 10Α που σημειώνεται με το TURN, ενώ το καλώδιο R/W (κοκκινο/ασπρο) απο την ασφάλεια συνδέεται με τον κεντρικό διακόπτη με το κλειδί.
Μέχρι εδώ όλα καλά κ κατανοητά , ελπίζω
Το καλώδιο Lb (γαλάζιο) δίνει στα δεξιά φλάς κ το Ο (περτικαλί στα αριστερά) .
Απο εδώ κ πέρα η λύση στο πρόβλημα είναι πλέον πρακτική, δλδ απλά βγάζεις κάλυμα οργάνων κ φτανεις στους κονέκτορες του διακόπτη , πρέπει να είναι ένας των 9Ρ , δλδ 9 επαφών κ ενας 2Ρ δλδ δύο επαφών .
Βλέποντας το σχεδιο κ τον κώδικα χρωμάτων πρέπει να βγαλεις ακρη .
Εγώ σαν αρχή κ ετσι όπως βλέπω την συνδεσμολογία του διακόπτη κ αφού όπως είπες δεν αναβουν τα δεξιά φλάς ουτε με τον διακόπτη του αλαρμ πιστευω πως το να χαλάσει ΚΑΙ ο διακόπτης των φλας ΚΑΙ ο διακόπτης του αλαρμ απο την ίδια μεριά είναι απίθανο.
Αρα κάτι συμβαίνει με τα δεξιά φλάς , κ αν δεν σιγουρέψεις ντουί κ λάμπες οτι κάνουν καλή ηλεκτρική επαφή δεν κάνεις δουλειά.
Βγάλε φλάς κ έλεγξε τα ντουί κ τις επαφές τους , πολύ πολύ στο βίσμα που πάει στο φλάς σύνδεσε μια λάμπα εξωτερικά να σιγουρευτείς.
Κ τα λέμε .