Εν μέρει έχεις δίκιο Νίκο αλλά αυτό που με απομακρύνει από την "μηχανική" πλευρά του προβλήματος είναι ότι όταν κλείσω διακόπτη η βελόνα ανεβαίνει στην μικρή γραμμή που είναι πάνω από το στοπ και όταν τον ανοίξω πέφτει στην μεγάλη γραμμή (πάνω στο στοπ)
Εμενα αυτό είναι που με κάνει να ανησυχώ για την ηλεκτρονική αλλά δεν ήθελα να μπούμε απο τωρα στα βαθιά.
Οπως εγραψα το στροφόμετρο έχει δύο καλώδια , ενα Πράσινο/Μαύρο που είναι η γείωση κ ενα Κίτρινο/Πράσινο που είναι η τάση /σήμα , μπορείς να βγαλεις το κάλυμα των οργάνων κ να σηκώσεις τα όργανα αφου ξεβιδώσεις την ντίζα του κοντέρ .
Μετα συνδέεις ενα μακρύ καλώδιο απο το Κίτρινο/Πράσινο της φίσας της ηλεκτρονικής στο Κίτρινο/Πράσινο του στροφόμετρου,
με αυτό τον τρόπο ελέγχεις την γραμμή, μετα μπορείς να συνδέσεις το Πράσινο/Μαύρο απο το στροφόμετρο σε μια γείωση.
Ετσι πρακτικά θα δείς αν έχεις πρόβλημα στην καλωδίωση.
Πρέπει να βρω τρόπο να δω το θέμα της ηλεκτρονικής χωρίς όμως να κόβω κλειδιά κλπ.
Βγαλε την ηλεκτρονική, βρες αλλο μηχανάκι , την κουμπώνεις σε αυτό κ βαζεις μπροστά με τα κλειδιά σου.
Στο ενδιάμεσο έχω σκοπό να αρχίσω να βγάζω το μούτρο για να δω μήπως κάποιο καλώδιο έχει τσακίσει πουθενά
Γιατί? το έχεις πειράξει?
Και μια ερωτηση, το παρουσίασε απότομα η σιγά σιγά χειροτέρευε?