Hellas Transalp Forum

Ντίζα συμπλέκτη

Cerium64 · 3814

Offline Cerium64

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
on: Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 13:39:31 μμ
Γειά χαρά σε όλους.
Έχω μια transalp 650 εδώ και δυο χρόνια. Την πήρα με 10.000 χλμ. σε κατάσταση βιτρίνας χωρίς κανένα πρόβλημα αυτά τα δυο χρόνια. Πριν 3 μήνες περίπου μου μπήκε να λαδώσω την ντιζα συμπλέκτη. Η ντίζα δούλευε κανονικά. Από τη στιγμή που τη λάδωσα μέσα σε 15 μέρες αρχισε σιγά σιγά να σφίγγει με αποτέλεσμα να κοπεί  μετά από μερικές μέρες. Τη λάδωσα με 10άρι λάδι για αυτόματα κιβώτια γιατί αυτό βρήκα μπροστά μου. Άλλαξα την ντίζα με καινούργια γνήσια μόλις κόπηκε και χθες που πήγαμε με φίλους μια βόλτα καρπενήσι (από Βόλο)  αρχισε πάλι να σφίγγει και να κάνει θόρυβο κατά το πάτημα που είπα ότι θα κοπεί και μείνω. Αγόρασα ένα συρμοτόσχοινο από ένα συνεργείο στο Καρπενήσι να το περάσω αν μείνω, αλλά τελικά γύρισα Βόλο με την ψυχή στο στόμα χωρίς να κοπεί. Είναι δυνατόν καινούργια ντίζα γνήσια να χαλάσει μέσα σε 2-3 μήνες. Τώρα τι κάνω; λαδώνω την ίδια μπας και στρώσει ή την αλλάζω πάλι; Οποιαδήποτε πρόταση - βοήθεια δεκτή.



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #1 on: Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 14:06:57 μμ
Πως λαδωσες την ντιζα; μήπως ελυσες κάποιο εξάρτημα το οποίο δεν έβαλες παλι πισω σωστα και λόγο οτι ηταν λαδωμενη δούλεψε σωστα για λιγο καιρό εως ότου εχανε την λίπανση της και αρχισε να βγάζει στη φόρα το πρόβλημα; γτ λες άρχισε τα τρελά της μετα απο το λαδι που έβαλες. Στην δεύτερη έβαλες λάδι πάλι;


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #2 on: Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 14:24:19 μμ
Εχω την αίσθηση οτι η μαμα ντιζα εχει τεφλόν και δεν χρειάζεται λαδωμα...
Αλλα μπορεί να το θυμαμαι και απο το varadero αυτό...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #3 on: Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 14:30:52 μμ
Παίρνεις γνήσια ντίζα με το πλαστικό της (έχει τεράστια διαφορά με τις after market πίστεψέ με) και την βάζεις με πολύ προσοχή να μην σου τσακίσει.



Offline Cerium64

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #4 on: Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 14:36:35 μμ
Πως λαδωσες την ντιζα; μήπως ελυσες κάποιο εξάρτημα το οποίο δεν έβαλες παλι πισω σωστα και λόγο οτι ηταν λαδωμενη δούλεψε σωστα για λιγο καιρό εως ότου εχανε την λίπανση της και αρχισε να βγάζει στη φόρα το πρόβλημα; γτ λες άρχισε τα τρελά της μετα απο το λαδι που έβαλες. Στην δεύτερη έβαλες λάδι πάλι;


Την λάδωσα κάνοντας ένα χωνάκι με χαρτονάκι κλείνοντάς το από κάτω με μονωτική ταινία ρίχνοντας σιγά σιγά λάδι δουλεύοντάς την. Λύθηκαν όλα και ξαναδέθηκαν σωστά. Εύκολη δουλειά είναι δεν εχει κάτι περίπλοκο. Την καινούργια που έβαλα δεν την λάδωσα.



Offline Cerium64

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #5 on: Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 14:42:48 μμ
Γνήσια ντίζα έβαλα το αναφέρω πιο πάνω, δεν είχε τεφλόν πάντως. Την έβαλα δένοντας την παλιά με την καινούργια στην ευθεία (όχι δίπλα - δίπλα) για να περάσει από ένα οδηγό που έχει στο σκελετο της μηχανής, μπήκε με τη μια χωρίς πρόβλημα. Δεν μου πήρε πάνω από δέκα λεπτά. Το θέμα είναι γιατί έσφιξε η καινούργια αν και γνήσια μέσα σε δυο μήνες;



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #6 on: Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 15:45:48 μμ
Την λάδωσα κάνοντας ένα χωνάκι με χαρτονάκι κλείνοντάς το από κάτω με μονωτική ταινία ρίχνοντας σιγά σιγά λάδι δουλεύοντάς την. Λύθηκαν όλα και ξαναδέθηκαν σωστά. Εύκολη δουλειά είναι δεν εχει κάτι περίπλοκο.

Ετσι την λάδωνα κ εξακολουθώ να την λαδώνω κ εγώ, κ όχι μονον αυτήν και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
Σε ποιό σημείο κόπηκε η παλιά? συνήθως αρχίζει κ πετάει τρίχες στο σημείο που βγαίνει απο το εξωτερικό στο δεξί καπάκι.

Μήπως δεν την έχεις περάσει σωστά απο εκεί που πρέπει? Σίγουρα η παλιά ηταν σωστά περασμένη?

Αν την λύσεις απο το κάτω ακρο της δουλεύει ανετα?




Offline Cerium64

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #7 on: Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 18:21:31 μμ
Ετσι την λάδωνα κ εξακολουθώ να την λαδώνω κ εγώ, κ όχι μονον αυτήν και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
Σε ποιό σημείο κόπηκε η παλιά? συνήθως αρχίζει κ πετάει τρίχες στο σημείο που βγαίνει απο το εξωτερικό στο δεξί καπάκι.

Μήπως δεν την έχεις περάσει σωστά απο εκεί που πρέπει? Σίγουρα η παλιά ηταν σωστά περασμένη?

Αν την λύσεις απο το κάτω ακρο της δουλεύει ανετα?



Η παλιά κόπηκε τρεις πόντους περίπου μετά την μανέτα. Η παλιά ήταν η εργοστασιακή και δεν είχε αλλαχτεί ποτέ μιας και το μηχανάκι όταν το αγόρασα είχε περίπου 10.000 χλμ. Κόπηκε στα 28.000 χλμ. ένα μήνα μετά το λάδωμα. Όπως και ναχει πάντως πριν καμιά ώρα την έλυσα πάνω κάτω και την λάδωσα με λάδι ραπτομηχανής πολύ ψιλό και τώρα δουλεύει πάλι άψογα. Απλά εκείνο που φοβάμαι είναι μην ξανακοπεί όπως η προηγούμενη μετά το λάδωμα. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.