τελεια
σημερα και γω την εβγαλα την 650 απο το δωματιο της καθαρη και ωραια,η μπαταρια ετοιμη φορτισμενη την βαζω επανω γυριζω το κλειδι αναβουν τα φωτακια ,με το που παω να πατησω τη μιζα κοκκαλο
Αυτό το κόκαλο πώς το εννοείς ? δεν γυρίζει η μίζα?
Φωτα έχεις ? οταν πατας μίζα σβήνουν τα λαμπάκια στα όργανα?
για γίνε λιγο πιο περιγραφικός .
το ρολοι ειναι ανοιχτο οταν το κλειδι ειναι στη θεση off στο On σβηνει
Κακό αυτό . Τι μοντελο είναι το μηχανάκι? εχει τα μόνιμα ανοιχτά φωτα ?
ελεγχω τη κεντρικη ασφαλεια με το πολυμετρο μετα ολες τις υπολοιπες στην αλλη πλευρα ολες χαιρουν ακρας υγειας ,ομως ta ignition lights παραμενουν κλειστα οτι και να κανω
Τι είναι αυτά τα ignition lights ? για την 650 μιλάμε τωρα?
Αφού έχεις πολύμετρο κ ξέρεις να το χρησιμοποιείς θα βγαλουμε ακρη.
Αρχικά μετρα μπαταρία , με κλειστό διακόπτη , με ανοικτό διακόπτη κ με πατημένο το μπουτόν της μίζας.
αφου εχω κατσει και μετραω με το πολυμετρο το ρευμα διαπιστωνω οτι οταν το ρευμα + φευγει με ενα καλωδιο απο τη μπαταρια παει σε ενα μικρο κουτακι πισω απο την 30αρα ασφαλεια οπου εχει κονεκτορα και μετα φευγει με αλλο κοννεκτορα για τη μιζα οτι εχει ρευμα πριν δεν εχει μετα.....η ασφαλεια κανονικη αλλα δοκιμασα και μια φρεσκη....τι ειναι αυτο παλι
Το μικρό κουτάκι που αναφέρεις είναι το ρελέ της μίζας.
Δλδ βλέπεις αυτό:
Δωσε προσοχή στην παρακάτω σελίδα :
Κάτω αριστερα βρισκονται τα πηνία (εδώ τα αναφέρει σαν alternator)που με τα τρία κίτρινα καλώδια τροφοδοτούν τον ανορθωτή (regulator/rectifier).
To Kόκκινο/Ασπρο (R/W) καλώδιο συνδέει την εξοδο του ανορθωτή με την μπαταρία , με αλλα λόγια αν καεί η 30Α κεντρική ασφάλεια δεν ΄'εχουμε κ φόρτιση της μπαταρίας , οχι οτι θα λειτουργεί τπτ άλλο αλλά ετσι να το πουμε κ αυτό.
Στην παρακάτω φωτό δείχνω το πως λειτουργεί το ρελέ της μίζας κ τον κώδικα των χρωμάτων :
Δείχνω την θέση της ασφαλειας των 30Α .
Οπως βλέπεις τα χοντρα μαύρα καλώδια είναι αυτά που συνδέουν την μπαταρία με την ασφάλεια των 30Α κ με την δεξιά στο σχήμα επαφή του ρελέ της μίζας.
Το Kόκκινο/Ασπρο (R/W) καλώδιο ερχεται απο τον ανορθωτή κ μέσω της ασφάλειας φορτίζει την μπαταρία . Οταν ο κινητηρας είναι κλειστός η μπαταρία τροφοδοτεί όλο το μηχανάκι μεσω της ασφαλειας αυτής .
Το Κόκκινο (R) καλωδιο είναι το μόνιμο (+) που δίνει στις ασφάλειες κ κυρίως σε αυτήν του ρολογιού που πρέπει να έχει μονιμα τάση .
Το Πράσινο/Κόκκινο (G/R) καλώδιο είναι η εντολή που έρχεται απο το μπουτόν της μίζας και
Το Κίτρινο/κόκκινο (Y/R) ερχεται απο τον killswitch.
Οπότε , ελέγχεις την μπαταρία όπως σου εγραψα πριν τι ταση εχει .
Καθαρίζεις προληπτικά αφου τους ξεβιδώσεις τους πόλους της μπαταρίας να είσαι σιγουρος οτι κάνουν σωστή επαφή.
Μετά ελέγχεις την ταση πάνω στις δύο βίδες αλεν του ρελέ (τις δείχνουν τα μαυρα βελη στην 1η φωτό) , η μια θα έχει την ταση της μπαταρίας .
Για να ελέγξεις το ρελέ της μίζας με ενα κατσαβίδι ενώνεις τις επαφές του , ΠΡΟΣΕΧΕ να εχεις νεκρά κ τον κεντρικό διακοπτη με το κλειδί κλειστό , αν είσαι οκ απο μπαταρία η μιζα θα γυρίσει .
Κάνε αυτά κ τα λέμε .