Hellas Transalp Forum

Νεκρό κύκλωμα

GhostDog · 4803

Offline GhostDog

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
on: Σάββατο 07 Απρίλιος 2018, 23:55:12 μμ
Χριστός ανέστη παιδιά και εύχομαι να είστε όλοι καλά με υγεία. Σήμερα το πρωί αντιμετώπισα ένα θεμα είναι λίγο sos μιας που εδώ που είμαι πρέπει να κάνω κάτι να φύγω...  Χτες βράδυ έφτασα στο χωριό και είπα να κάνω μια φόρτιση στην μπαταρία γιατί είχε μέρες να κυκλοφορήσει το μηχανάκι (transalp 650 του 2000). Αφού ο φορτιστής έδειξε πλήρη φόρτιση τον έβγαλα πήγα να την βάλω μπρος αλλά γυρίζοντας το κλειδί δεν άναψε τίποτα. Ούτε λάμπα. Το μόνο που γίνεται είναι να σβήνει το ρολόι στο καντράν. Τίποτα άλλο. Δοκίμασα να αλλάξω με μια εφεδρική μπαταρία αλλά πάλι τα ίδια. Έχετε καμία ιδέα; Να κάηκε καμία ασφάλεια;  Αν έχει απαντηθεί το θέμα σε άλλο θρεντ ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων!



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #1 on: Κυριακή 08 Απρίλιος 2018, 20:11:10 μμ
Κοιτα μηπως αποσυνδεθηκε το κοκκινο καλωδιο της μπαταριας

Στάλθηκε από το A5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #2 on: Δευτέρα 09 Απρίλιος 2018, 09:44:09 πμ
επίσης έλεγξε εαν εχεις σφιξει σωστα τους δυο πολους της μπαταριας.


HONDA ή γενόσιμο?


Offline GhostDog

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #3 on: Δευτέρα 09 Απρίλιος 2018, 11:02:22 πμ
Γεια σας παιδιά. Η μηχανή πήρε μπροστά κανονικά την επόμενη μέρα. Είχα ελέγξει κανονικά τους πόλους και πατούσαν καλά. Έβγαλα την κεντρική ασφάλεια (αυτή των 20A) να δω αν είχε καεί αλλά δεν είχε καεί. Όταν την έβαλα πάλι πίσω στον ρελε και κούμπωσα μετά το ρεύμα ήρθε στον διακόπτη. 



Offline linuxfighter

  • The Technician
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 497
  • Ζήτα το και θα σου δωθεί!!!
Reply #4 on: Τρίτη 10 Απρίλιος 2018, 17:47:11 μμ
Το θαύμα του Πάσχα χαχαχα



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #5 on: Τρίτη 10 Απρίλιος 2018, 19:02:33 μμ
Στον κονέκτορα του ρελέ της μίζας οπου υπάρχει κ η 30αρα κεντρική ασφάλεια υπάρχει πάντα η τάση της μπαταρίας , αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να προκαλείται ηλεκτρόλυση κ οι ακροδέκτες πιάνουν αυτή την μπλέ σκουριά του χαλκού.
Καλό θα ηταν κάπου κάπου να βγάζουμε την ασφάλεια κ να καθαρίζουμε τις επαφές με ενα πινελάκι κ .... ξύδι .

ΥΓ: Επίσης αν έχετε οποιαδήποτε συσκευή με μπαταρίες κ έχουν τρέξει υγρά κ έχουν οξειδώσει τις επαφές κ εκεί το ξύδι κάνει θαύματα .



Offline GhostDog

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #6 on: Τρίτη 10 Απρίλιος 2018, 20:07:29 μμ
Το θαύμα του Πάσχα χαχαχα

 ;D Κανονική ανάσταση όμως!

Αυτό που λέει ο Stoneman ισχύει για το ξύδι... Το έχω εφαρμόσει σε κορεάτικο μηχανάκι που είχα και οι επαφές έπιαναν αυτή την μπλε μούργα πολύ γρήγορα. Στο τρανσαλπ βέβαια παρά τα 17 του χρόνια οι επαφές είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Πέρα από σκόνη δεν θα δεις οξείδωση. Ωστόσο αυτό που έγινε εμένα μου βρωμάει πολύ και θα το ψάξω περαιτέρω γιατί του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ...

Σήμερα έκανα την πρώτη κίνηση πριν πάω στη δουλειά άφησα τη μηχανή στο συνεργείο όπου μετρήθηκαν όλα και ο μάστορας μου είπε ότι δεν βλέπει κάτι... Τις επόμενες μέρες θα γίνει έλεγχος σε ηλεκτρολόγο κανονικά να δω μήπως συμβαίνει τίποτα που ο άλλος δεν αντιλαμβάνεται. Βλέπουμε...



Offline kostasbmw

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 29
Reply #7 on: Δευτέρα 21 Μάιος 2018, 17:26:07 μμ


ειχα το ιδιο προβλημα και τελικα πηγα στον ηλεκτρολογο που μου φορτισε τη μπαταρια και μου ειχε δωσει αλλη ιδια πεθαμενη......και γω ειχα παρει με τη σειρα τα καλωδια και τις ασφαλειες



« Last Edit: Δευτέρα 21 Μάιος 2018, 18:08:23 μμ by kostasbmw »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #8 on: Δευτέρα 21 Μάιος 2018, 19:17:36 μμ
τελεια
σημερα και γω την εβγαλα την 650 απο το δωματιο της καθαρη και ωραια,η μπαταρια ετοιμη φορτισμενη την βαζω επανω γυριζω το κλειδι αναβουν τα φωτακια ,με το που παω να πατησω τη μιζα κοκκαλο

Αυτό το κόκαλο πώς το εννοείς ? δεν γυρίζει η μίζα?
Φωτα έχεις ? οταν πατας μίζα σβήνουν τα λαμπάκια στα όργανα?
για γίνε λιγο πιο περιγραφικός .

το ρολοι ειναι ανοιχτο οταν το κλειδι ειναι στη θεση off στο On σβηνει

Κακό αυτό . Τι μοντελο είναι το μηχανάκι? εχει τα μόνιμα ανοιχτά φωτα ?

ελεγχω τη κεντρικη ασφαλεια με το πολυμετρο μετα ολες τις υπολοιπες στην αλλη πλευρα ολες χαιρουν ακρας υγειας ,ομως ta ignition lights παραμενουν κλειστα οτι και να κανω

Τι είναι αυτά τα  ignition lights ? για την 650 μιλάμε τωρα?  :eusa_think:
Αφού έχεις πολύμετρο κ ξέρεις να το χρησιμοποιείς θα βγαλουμε ακρη.
Αρχικά μετρα μπαταρία , με κλειστό διακόπτη , με ανοικτό διακόπτη κ με πατημένο το μπουτόν της μίζας.

αφου εχω κατσει και μετραω με το πολυμετρο το ρευμα διαπιστωνω οτι οταν το ρευμα + φευγει με ενα καλωδιο απο τη μπαταρια παει σε ενα μικρο κουτακι πισω απο την 30αρα ασφαλεια οπου εχει κονεκτορα και μετα φευγει με αλλο κοννεκτορα για τη μιζα οτι εχει ρευμα πριν δεν εχει μετα.....η ασφαλεια κανονικη αλλα δοκιμασα και μια φρεσκη....τι ειναι αυτο παλι ???

Το μικρό κουτάκι που αναφέρεις είναι το ρελέ της μίζας.
Δλδ βλέπεις αυτό:



Δωσε προσοχή στην παρακάτω σελίδα :



Κάτω αριστερα βρισκονται τα πηνία (εδώ τα αναφέρει σαν alternator)που με τα τρία κίτρινα καλώδια τροφοδοτούν τον ανορθωτή (regulator/rectifier).
To Kόκκινο/Ασπρο (R/W) καλώδιο συνδέει την εξοδο του ανορθωτή με την μπαταρία , με αλλα λόγια αν καεί η 30Α κεντρική ασφάλεια δεν ΄'εχουμε κ φόρτιση της μπαταρίας , οχι οτι θα λειτουργεί τπτ άλλο αλλά ετσι να το πουμε κ αυτό. ;D

Στην παρακάτω φωτό δείχνω το πως λειτουργεί το ρελέ της μίζας κ τον κώδικα των χρωμάτων :



Δείχνω την θέση της ασφαλειας των 30Α .
Οπως βλέπεις τα χοντρα μαύρα καλώδια είναι αυτά που συνδέουν την μπαταρία με την ασφάλεια των 30Α κ με την δεξιά στο σχήμα επαφή του ρελέ της μίζας.
Το Kόκκινο/Ασπρο (R/W) καλώδιο ερχεται απο τον ανορθωτή κ μέσω της ασφάλειας φορτίζει την μπαταρία . Οταν ο κινητηρας είναι κλειστός η μπαταρία τροφοδοτεί όλο το μηχανάκι μεσω της ασφαλειας αυτής .
Το Κόκκινο (R) καλωδιο είναι το μόνιμο (+) που δίνει στις ασφάλειες κ κυρίως σε αυτήν του ρολογιού που πρέπει να έχει μονιμα τάση .
Το Πράσινο/Κόκκινο (G/R) καλώδιο είναι η εντολή που έρχεται απο το μπουτόν της μίζας και
Το Κίτρινο/κόκκινο (Y/R) ερχεται απο τον killswitch.

Οπότε , ελέγχεις την μπαταρία όπως σου εγραψα πριν τι ταση εχει .
Καθαρίζεις προληπτικά αφου τους ξεβιδώσεις τους πόλους της μπαταρίας να είσαι σιγουρος οτι κάνουν σωστή επαφή.
Μετά ελέγχεις την ταση πάνω στις δύο βίδες αλεν του ρελέ (τις δείχνουν τα μαυρα βελη στην 1η φωτό) , η μια θα έχει την ταση της μπαταρίας .
Για να ελέγξεις το ρελέ της μίζας με ενα κατσαβίδι ενώνεις τις επαφές του , ΠΡΟΣΕΧΕ να εχεις νεκρά κ τον κεντρικό διακοπτη με το κλειδί κλειστό , αν είσαι οκ απο μπαταρία η μιζα θα γυρίσει .

Κάνε αυτά κ τα λέμε .
« Last Edit: Δευτέρα 21 Μάιος 2018, 19:20:47 μμ by Stoneman »