Παρασκευή 27 Απρίλιος 2018, 10:35:03 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥ ENDURO 250  (Αναγνώστηκε 438 φορές)
takis1983
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 13


« στις: Τετάρτη 21 Μάρτιος 2018, 16:28:00 μμ »

Καλησπερα σε ολη την παρεα του φορουμ! θα χρειαστω τα φωτα και τις γνωσεις σας.
Θελω κανω εντουροβολτες στο βουνο με μια παρεα και ετοιμαζομαι να αγορασω ενα εντουρο για αυτη την δουλεια.
Εχω βρει διαφορα μηχανακια και εχω καταληξει σε 3 μοντελα.
Γνωμονας αυτων των επιλογων μου ειναι η αξιοπιστια και η τιμη καθως δε θελω να ξεπερασω τα 2000 ευρω.
Επροκειτο για τα
1 Kawasaki klx 250 98μοντ με το μοβ σκελετο με μιζα κ μανιβελα και ανεστραμενο πιρουνι
2 Honda xr 250 03μοντ πλαστικο ντεποζιτο, χωρις μιζα, με συμβατικα πιρουνια
3 Yamaha ttr 250 97μοντ
Βεβαια κοιταζω και το Suzuki DR 250 με τα ανεστραμενα πιρουνια και την μιζα αλλα θα δω τι θα κανω.

Ψαχνοντας τα τεχν χαρακτηριστηκα τους δυστηχως βρηκα αντιφατικα στοιχεια με αποτελεσμα να μην μπορω να βγαλω ακρη. Εψαξα ακομα και στο http://www.motorcyclespecs.co.za οπου και εκει τα στοιχεια δεν μου φαινονται σωστα.
Δηλαδη στην περιπτωτη του klx την ιπποδυναμη την βρηκα 22 αλογα, αλλα και 27 αλογα.. Το ιδιο και με τα κιλα..
Ιδια φαση και τα αλλα 2 μοντελα.. Πχ το xr το βρηκα 27 αλλογα και 30 αλογα.. και παει λεγοντας

Θα ηθελα την γνωμη σας παιδια για αυτα τα μηχανακια καθως και αν υπαρχει καποιος που γνωριζει ΑΚΡΙΒΩΣ αυτα τα τεχνικα χαρακτηρηστικα τους για να μπορεσω να βγαλω μια ακρη! Περισσοτερο με ενδιαφερει η ιπποδυναμη και τα κιλα για το καθε ενα μοντελο.
Ευχαριστω παρα πολυ ολους σας προκαταβολικα!
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 509



« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη 21 Μάρτιος 2018, 17:15:52 μμ »

Μπορω ισως να βοηθησω εως ενα βαθμο καθ΄οτι και εγω εκανα ιδια κινηση με σενα πριν ενα χρονο και αγορασα ενα XLR 200R του 1994.
Η επιλογη μου για το συγκεκριμενο 200αρι παραεισαγωγης (με πολλα χωματινα γονιδια απο το XR αλλα πιο πολυτισμενο με μιζα, φλας κλπ) με καλυπτει με τα 18 του αλογα και 124 κιλα του γεματο, αλλα η ιπποδυναμη ειναι σχεδον οριακη για χωμα, θα προτιμουσα το 250αρι.

Απο εκει και περα η γνωμη μου ειναι οτι δεν εχει ουσιαστικη διαφορα αν το οποιοδηποτε εντουρακι εχει 27 η 28 η 30 αλογα, ολα εχουν περιπου τις ιδιες δυνατοτητες, εχουν περιπου το ιδιο βαρος. Ομως ενα που εχει πχ 22 η 23 αλογα εχει οπωσδηποτε διαφορα απο ενα που εχει πχ γυρω στα 28. Απο ο΄τι ειδα στο ιδιο σαιτ ειναι ολα απο 27 εως 30 αλογα, επομενως εισαι οκ στην ιπποδυναμη.
Σημασια εχει να ειναι απλο, δηλαδη αεροψυκτο για να μην εχεις τον βραχνα του ψυγειου, της αντλιας, του θερμοστατη κλπ. (το KLX 250 ειναι υδροψυκτο, τα αλλα 3 ειναι αεροψυκτα αλλα το DR 250 εχει ψυγειο λαδιου που ειναι και καλο και κακο)
Επισης να εχει κατα προτιμιση μιζα αντι για μανιβελα (αν εχει μιζα και μανιβελα ειναι τελειο), αλλα λιγα νομιζω οτι εχουν μιζα.
Καλο επισης ειναι να μην ειναι το μοτερ δομικο μερος του σκελετου και να εχει προστασια κατω/εμπρος του απο καποιο καγκελο. (και τα 4 που αναφερεις ειναι οκ)

Απο αυτα που ανεφερες και τα 4 ειναι πολυ καλα, αν θελεις να ξεχωρισω τα δυο καλυτερα θα ελεγα το XR και το DR, αλλα σε μια επιλογη παιζουν πολλα ρολο.

Καλα ειναι να ρωτησεις και πιο εμπειρους/χωματινους απο μενα για τις δυνατοτητες του καθε ενος και τελικα κρινεις εσυ τι θελεις αναλιγα με την εμπειρια σου και τις προσδοκιες σου.
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2254


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη 21 Μάρτιος 2018, 18:39:00 μμ »

Οι μοτοσυκλέτες αυτές δεν είναι αγωνιστικές εντούρο, αλλά αγριεμένα ον ΟΦ και πολύ καλά για τη δουλειά που τα θέλεις.
Είχαν βγει σε διάφορες ιπποδυνάμεις και εξοπλισμό, άρα και βάρη. Πολλά είναι μεταχειρισμένα εισαγωγής, άρα όλα τα στοιχεία που βρίσκεις είναι σωστά. 30 πραγματικοί ίπποι βέβαια από μονοκύλινδρο τετράχρονο εποχής κάπως ...  δύσκολο.
Επειδή είναι κάποιας ηλικίας, σπουδαιότερο λόγο παίζει η κατάσταση της μηχανής, παρά η μάρκα.
Πχ. μπορεί να προτιμούσα το XR, αλλά αν έβρισκα ένα KLX σε καλή κατάσταση, δε θα με χάλαγε.
Καλή αγορά!!!

'Εχω οδηγήσει από αυτά το DR, αλλά ποιό DR; Αυτό με το αλουμινένιο, κολλημένο με κόλλα και βίδες πηρούνι. Ξεχώριζε από το πηρούνι στην εποχή του. Καταπληκτική διάρκεια γκαζιάς από το ρελαντί μέχρι τις 10.000, πολύ καλό σε όλα, αλλά το ρημαδομικούνι υποπιέσεως θα σε ταλαιπωρήσει κυρίως στην εκκίνηση, αν δεν έχει και μίζα.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
takis1983
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 13


« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη 21 Μάρτιος 2018, 18:58:10 μμ »

Αυτο ειπα και εγω.. 30 αλογα λεω.. σαν πολλα μου φαινονται!! εχω βρει ενα klx 98 που θα το δοκιμασω την παρασκευη.. εντουρο με μιζα κ μανιβελα.
Οποιο αλλο παλικαρι ξερει επιπλεον πληροφοριες για αυτα τα μοντελα θα μου ειναι πολυτιμες!
Ευχαριστω παρα πολυ.
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10393


Γαβ !


« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2018, 10:51:22 πμ »

ΜΕ όλα τα παραπάνω μπορείς να παίξεις με ασφάλεια στο χώμα. Ολα όμως είναι για ελαφρείς αναβάτες
ή για να πεις οτι το ευχαριστιέσαι στο παιχνίδι πρέπει να το δουλεύεις συνέχεια ψηλά και να μη κρεμάει.
Τα 30 άλογα πρέπει να είναι Pony, μόνο τέτοια άλογα βγάζουν. Υπολόγιζε 22-23 στον τροχό και αυτά ...κουρασμένα.
Το XR αν είναι χωρίς μίζα (νομίζω αυτό με πλαστικό έβγαινε έτσι) αν σβήσει στραβά (πώς λέμε να ξυπνήσει στραβά) θα σου βγάζει την πίστη
στη μανιβέλα. Ωραία γεωμετρία και αξιόπιστο.
To TTR ισως να ήταν το πιο δυνατό.
 
Καταγράφηκε

takis1983
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 13


« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2018, 22:57:12 μμ »

Ναι το xr δεν εχει μιζα.. δυστηχως! Εχω βρει και ενα suzuki dr του 2000 μοντελο απο εναν εμπορο.
Ειναι μιζατο με ανεστραμενα πιρουνια. Εχει κανενα παλικαρι αποψη για αυτο?
Καταγράφηκε
takis1983
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 13


« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα 26 Μάρτιος 2018, 21:18:39 μμ »

Το πηραμε το εργαλειο..!!
Τελικα δοκιμασα μετα το xr ενα klx..
Μου αρεσε πιο πολυ το klx γιατι ειχε μου φαινετε πιο πολυ δυναμη (ισως φταιει το 6αρι κιβωτιο) και η δυναμη ηταν στα ψηλα οπου σε αντιθεση με το xr η δυναμη του ηταν χαμηλα και στα ψηλα λες και λυγωνε..
Ενα αλλο μεγαλο μειων για το xr ηταν οτι δεν ειμε μιζα. Το klx ειχε και μιζα κ μανιβελα!
Και τελος ο ανθρωπος που το ειχε μου εδωσε ολη την προικα που ειχε (σχεδον ενα μηχανακι ακομα) και καποια αλλα βοηθητικα εργαλεια οπως σταντ-τραπεζι, μανουαλ κτλ.
Για dr δεν βρηκα κατι τις προκοπης οποτε δεν δοκιμασα.
Τελος για το TTR δεν μπηκα καν στον κοπο να παω να τα δω μιας και μου ειπαν παρα πολυ οτι ειναι αισθητα πιο ψοφιο! Ασε που εχουν θεματα με τα πηνια τους!
Απο αυριο ξεκιναει η προετοιμασια για το βουνο.
Ευχαριστω ολους οσους εγραψαν την αποψη τους για τις ερωτησεις μου για την επιλογη της.
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 509



« Απάντηση #7 στις: Τρίτη 27 Μάρτιος 2018, 06:28:03 πμ »

Καλοριζικο και καλοκαβαλητο!!!!
Βαλε καμμια φωτο στο αντιστοιχο νημα!
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2161


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #8 στις: Τρίτη 27 Μάρτιος 2018, 09:01:18 πμ »

Το (παλιο) KLX250 ειναι εξαιρετικο μηχανακι, njoy!!  Cool Tο ειχε ενας γνωστος και πηγαιναμε χωματαδες πριν καποια χρονια (2010-2012) που δεν ειχα το Τρανσαλπ στην Ελλαδα και χρησιμοποιουσα το αρχαιο XLR που εχω τωρα σε κουτες. Το γεγονος οτι εχει 6 ταχυτητες και μιζα του δινει σαφες πλεονεκτημα σε σχεση με το XR.

To TTR δεν ειναι ψοφιο, τοχει ενας πολυ φιλος και το ξερω καλα, αλλα εχει θεματα με τα ηλεκτρικα του και σιγουρα βγαζει θεμα με πηνια, το εβγαλε στον φιλο και τα εκανε περιελιξη σε καποιον, αλλα τετοιες λυσεις δεν ξερει κανεις ποσο θα κρατησουν. Επισης το TTR ειναι πιο "on-off" σε σχεση με τα KLX και XR τα οποια ειναι πιο "εντουρο".

ΥΓ Και το καινουργιο ψεκαστο KLX καλο ειναι αλλα ερχεται "φιμωμενο" απο μαμα και θελει δουλεια και επιπλεον χρημα για να φτιαχτει.
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 27 Μάρτιος 2018, 10:48:38 πμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3124



« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη 29 Μάρτιος 2018, 06:23:24 πμ »

Καλοκαβάλητο, καλορίζικο !!!
Να το "ξεζουμίσεις" με την καλή ένοια !!!
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
takis1983
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 13


« Απάντηση #10 στις: Κυριακή 01 Απρίλιος 2018, 19:37:15 μμ »

Ευχαριστω πολυ παιδια! Με την πρωτη ευκαιρια θα ανεβασω καμια καλη φωτο!! Η αληθεια ειναι οτι ενθουσιαστηκα στο χωμα με μια πρωτη βολτα που το πηγα!!
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!