Να πω οτι ο τιτλος του θεματος ειναι ΑΚΥΡΟΣ, οι εκκεντροφοροι του Αφρικα RD07 δεν ταιριαζουν στο Τρανσαλπ 650. Αυτο που εννουσε αυτος ο συνεργειας που κανει την μετατροπη ητανε "λιγο πιο αγριοι, σαν του Αφρικα RD07".
Η συνταγη του με την οποια λεει οτι εχει φτιαξει καποια ΤΑ650 με πολυ καλα αποτελεσματα ειναι η εξης (με καποια πιεση
μιλησε αναλυτικα για την μετατροπη γιατι πριν ελεγε μισολογα):
- πιστονια Wiseco 82χλ που ανεβαζουν τον κυβισμο στα 697κ.εκ και τη συμπιεση στο 11.1:1
- φλαντζα καυσης χοντρη για να κατεβει η συμπιεση στο 10.5:1
- γυαλισμα εισαγωγες/εξαγωγη και χωρο καυσης
- re-profiling τους εκκεντροφορους, κατα 0.3 της εισαγωγης και 0.8 της εξαγωγης
- αφαιρεση καζανακιου και συστηματος pair
- προαιρετικα, σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων και πιθανα μικροτερα ζιγκλερ
- επειδη παιρνει αρκετη ροπη, πισω γραναζι πισω 45 (απο 48) ή μπροστα 16 (αντι για 15)
Λεει οτι εχει δυναμομετρησει την μετατροπη στους 58.5 ιππους και λεει οτι ειναι υπεραξιοπιστη.
Να προσθεσω εγω οτι τετοια μετατροπη πρεπει να γινει σε μηχανακι μεχρι 50-70K χιλιομετρα για να ειναι το κατω μερος του μοτερ (στροφαλος αλλα κυριως μπιελα) ακομη σε πολυ καλη κατασταση. Αν γινει πχ σε ενα μοτερ με 120-150Κ χιλιομετρα, ειναι θεμα χρονου να την ακουσει η μπιελα.