Hellas Transalp Forum

Εκκεντροφόροι από Africa 750 σε Transalp 650 και αλλες μοντες

XLGeorge · 17022

Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #25 on: Τρίτη 13 Φεβρουάριος 2018, 09:51:30 πμ
Να πω οτι ο τιτλος του θεματος ειναι ΑΚΥΡΟΣ, οι εκκεντροφοροι του Αφρικα RD07 δεν ταιριαζουν στο Τρανσαλπ 650. Αυτο που εννουσε αυτος ο συνεργειας που κανει την μετατροπη ητανε "λιγο πιο αγριοι, σαν του Αφρικα RD07".

Η συνταγη του με την οποια λεει οτι εχει φτιαξει καποια ΤΑ650 με πολυ καλα αποτελεσματα ειναι η εξης (με καποια πιεση  ;) μιλησε αναλυτικα για την μετατροπη γιατι πριν ελεγε μισολογα):

- πιστονια Wiseco 82χλ που ανεβαζουν τον κυβισμο στα 697κ.εκ και τη συμπιεση στο 11.1:1
- φλαντζα καυσης χοντρη για να κατεβει η συμπιεση στο 10.5:1
- γυαλισμα εισαγωγες/εξαγωγη και χωρο καυσης
- re-profiling τους εκκεντροφορους, κατα 0.3 της εισαγωγης και 0.8 της εξαγωγης
- αφαιρεση καζανακιου και συστηματος pair
- προαιρετικα, σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων και πιθανα μικροτερα ζιγκλερ
- επειδη παιρνει αρκετη ροπη, πισω γραναζι πισω 45 (απο 48) ή μπροστα 16 (αντι για 15)

Λεει οτι εχει δυναμομετρησει την μετατροπη στους 58.5 ιππους και λεει οτι ειναι υπεραξιοπιστη.


Να προσθεσω εγω οτι τετοια μετατροπη πρεπει να γινει σε μηχανακι μεχρι 50-70K χιλιομετρα για να ειναι το κατω μερος του μοτερ (στροφαλος αλλα κυριως μπιελα) ακομη σε πολυ καλη κατασταση. Αν γινει πχ σε ενα μοτερ με 120-150Κ χιλιομετρα, ειναι θεμα χρονου να την ακουσει η μπιελα.




" the PouroDuro spirit "


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #26 on: Τρίτη 13 Φεβρουάριος 2018, 11:31:27 πμ
Να 'μαι και εγώ να κάνω το αγαπημένο μου τρικ. Να σας ξενερώσω.

Α. Το ΤΑ 650 σηκώνει πολύ φτιάξιμο και αυξάνει ιπποδύναμη για έναν πολύ απλό λόγο. Ήταν είναι και θα παραμείνει ένα de- tuned (του κερατά όμως) μηχανάκι. Επίτηδες και από μαμά. Δεν ήταν μαλάκες στη Χόντα που το βγάλανε σε δικύλινδρο με άλογα λιγότερα των μονοκύλινδρων 650. Με αυτή την απόδοση και χάρη σε αυτή, πάει τρακτέρι, ομαλά και βελούδινα και για άπειρα χιλιόμετρα και δε χαλάει.

Β. Αν αλλάξετε το χαρακτήρα του με "αρπάγματα" και άλλες "αγριάδες" θα οδηγάτε και ανάλογα -αφού τώρα το παλεύετε αλλά δεν ανταποκρινετε- και στο τέλος θα σας τα δώσει όλα στο χέρι.

Ένα μηχανάκι πάει όσο πιο άγρια του επιτρέπει η καλύτερη βελτίωση αλλά χαλάει εκεί που έχει παραμείνει αδύναμο (βλέπε "μαμά"). Άρα έχει πολύ ψωμί η ιστορία για να "πηγαίνει" αλλά να μη χαλάει κιόλας. ΟΛΑ τα κολοκυθάκια πάνω στο ΤΑ είναι βαλμένα από τους κατασκευαστές με γνώμονα τα ζόρια που θα αντέχουν με αυτή την απόδοση. Για μείωση του κόστους.

Γ. Μηχανάκια που καταργούν το καζανάκι δε, (έτσι για παράδειγμα) σπάνια δουλεόυν σωστά και βελούδινα όπως έχετε συνηθίσει το ΤΑ.

Δ. Overall άμα βάλεις κόστη μετατροπής και πιθανής βλάβης -βρε βάλε που σου λέω- στο τέλος θα λες "δεν έπαιρνα ένα ΚΤΜ 950 να γουστάρω;" να χει και αναρτήσεις; Στο τέλος το κολλημένο μηχανάκι φύρα μένει.

ΥΓ: και άντε και πήγε στ 60 άλογα το ΤΑ, τι άλλαξε; Πάλι τα ίδια θα καίτε -αυτή τη φορά γιατί θα το ανοίγετε αφού θα ανοίγει- και όλο το υπόλοιπο πάλι ΤΑ 650 θα είναι.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #27 on: Τρίτη 13 Φεβρουάριος 2018, 15:58:10 μμ
Να 'μαι και εγώ να κάνω το αγαπημένο μου τρικ. Να σας ξενερώσω.....

Καλώς ήλθες Ευάγγελε! Πού χάθηκες, στα συλλαλητήρια;  :2hysterical: :2hysterical:

Με τις μετατροπές που περιγράφει ο Γιώργος το ΤΑ παραμένει καρααξιόπιστο.

Να πω οτι ο τιτλος του θεματος ειναι ΑΚΥΡΟΣ, οι εκκεντροφοροι του Αφρικα RD07 δεν ταιριαζουν στο Τρανσαλπ 650. Αυτο που εννουσε αυτος ο συνεργειας που κανει την μετατροπη ητανε "λιγο πιο αγριοι, σαν του Αφρικα RD07".

Έτσι πες μας, αν και αμφιβάλω για την αγριάδα του RD 07.

- re-profiling τους εκκεντροφορους, κατα 0.3 της εισαγωγης και 0.8 της εξαγωγης

Γνωρίζει κανείς πόσο πάει αυτή κατεργασία για τα 6 έκκεντρα του ΤΑ;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #28 on: Τρίτη 13 Φεβρουάριος 2018, 17:25:35 μμ
Άσε! Ξεκολώθηκα να σιδερώνω πιέτες στη φουστανέλα...  :2hysterical:


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline andreas_spec

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
Reply #29 on: Τρίτη 13 Φεβρουάριος 2018, 17:57:47 μμ
Έχει πολύ ενδιαφέρον το θέμα , από ότι  διάβασα σε αγγλικά φόρουμ ,όλοι αφαιρούσαν το σύστημα pair και άλλαζαν τα ζιγκλέρ σε νούμερο 125 ή 127  ,σε σχέση  με το 132 που έχει εργοστασιακά το ta 650 ,έτσι βλέπανε ομαλότερη λειτουργία(πόσο ποιο ομαλή ποια)καλύτερο τράβηγμα από χαμηλά  και χαμηλότερη κατανάλωση ,κανείς δεν αναφερόταν σε άλογα και δύναμη ,πιστεύω πως εννοούσαν ότι η μηχανή γίνεται απλά ποιο ζωντανή και από χαμηλά  . αλλά δεν βρήκα χρόνο  να ασχοληθώ και δεν βοηθάνε και οι λίγες γνώσεις που έχω  στα τεχνικά . Άμα ασχοληθώ θα κάνω αυτές τις αλλαγές και αλλαγή αλυσίδας σε 520 . αλλαγές με σχετικά λίγα λεφτά ,που ίσως δώσουν το  κάτι παραπάνω στο μηχανάκι και ταιριάζουν στον χαρακτήρα του .



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #30 on: Τετάρτη 14 Φεβρουάριος 2018, 11:04:42 πμ
Τι να την κάνεις την αγριάδα και τα ξεσαλωμένα άλογα, αν δεν έχεις ανάλογες αναρτήσεις.
Ρίξτε το 1000ρικο στις αναρτήσεις και θα πάτε πιο γρήγορα τελικά αν αυτός είναι ο σκοπός σας. Ή δώστε τα χρήματα σε ένα σεμινάριο οδήγησης.
 


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #31 on: Τετάρτη 14 Φεβρουάριος 2018, 15:05:40 μμ
Ωωωωωωω προσβόλααααααααααααααααααααααααααααααααα ;D


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #32 on: Πέμπτη 15 Φεβρουάριος 2018, 09:59:02 πμ
Αυτοι που ψαχνουν να φτιαξουν τον κινητηρα, ειμαι σιγουρος οτι εχουν ηδη φτιαξει τις αναρτησεις. Που δε θελουν και πολλα, ενα σετ ελατηρια Hyperpro μπρος πισω με τα αντιστοιχα λαδια μπροστα και ενα φρεσκαρισμα στο αμορτισερ κανουν το μηχανακι αρκετα στιβαρο να μπορει να αντεξει παραπανω ροπη/δυναμη.

Το θεμα με αυτους που εχουνε μεινει με το Τρανσαλπ (600/)650 για διαφορους λογους και δεν εχουν αλλο μηχανακι ειναι οτι δεν ταξιδευει με πανω απο συνεχη 130-140χμω. Με την αυξηση της ροπης θα σηκωνει πιο μακρια σχεση μεταδοσης ωστε να ταξιδευει ανετα με πραγματικα 150χμω χωρις να ρουφαει οτι ρουφαει τωρα αν το παει κανεις ετσι. Κατι που κανει βεβαια το 700 και φυσικα ακομη περισοτερο το Vstrom 650 αλλα ελα που τα τελευταια δεν τα θελουν οι περισοτεροι κατοχοι 600/650.


" the PouroDuro spirit "


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #33 on: Πέμπτη 15 Φεβρουάριος 2018, 12:55:02 μμ
Ναι μεν αλλά άμα είναι να κάνει κανείς όλη αυτή τη μανούρα δειν είναι πιο εύκολο να πάρει ένα 700άρι που έχει και γαμώ τα φρένα και απλά να του βάλειέναν 21 τροχό μπροστά και να το σηκώσει λίγο πίσω και ένα καλό -αυτό είναι και το δύσκολο- φέρινγκ;


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #34 on: Πέμπτη 15 Φεβρουάριος 2018, 14:31:17 μμ
Το θέμα είναι, να μετατρέψουμε ενα 650 σε 700? η ένα 700 σε 650?

Ιδού η απορία. :eusa_think:



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #35 on: Πέμπτη 15 Φεβρουάριος 2018, 22:15:16 μμ
Το θέμα είναι οτι θέλετε άλλο μηχανάκι,
Απλα δεν το έχετε καταλάβει  :2hysterical: :2hysterical:



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #36 on: Παρασκευή 16 Φεβρουάριος 2018, 08:20:03 πμ
Το θέμα είναι οτι θέλετε άλλο μηχανάκι,
Απλα δεν το έχετε καταλάβει  :2hysterical: :2hysterical:
"Δουλεψέ μας" κι εσύ Γιάννη, τώρα που άλλαξες ... :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #37 on: Παρασκευή 16 Φεβρουάριος 2018, 10:58:34 πμ
Ε καλά δίκιο έχει ο άνθρωπος είναι σαν την παραβολή της σούπας με το τσεκούρι. Άμα είναι να τραβιέσαι να αλλάξεις το 80% σε ένα μηχανάκι πάρε άλλο. Και φτηνότερα θα σου έρθει και πιο ξεκούραστα και πιο σίγουρα. Τώρα αν από όοοοοοοοοοοοοοοοολα τα μηχανάκια της αγοράς μόνο το ΤΑ 650 σου κάνει, δεν παίρνεις μηχανάκι. Παίρνεις χάπια και περιμένεις να σου περάσει.  ;D


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #38 on: Παρασκευή 16 Φεβρουάριος 2018, 22:55:30 μμ
Την προσθηκη τουρμπινας ,την ψηνετε;
Παραδειγμα για τη δικια μου εχει κατι τετοιο.
180 αλογα στις 8000στροφες .

https://youtu.be/YDAEHzMXAcc

Και αλλο ενα βιντεακι που δειχνει λιγες λεπτομερειες ακομα

https://youtu.be/BFEl6MEean0

Για δειτε το λιγο
« Last Edit: Παρασκευή 16 Φεβρουάριος 2018, 23:01:56 μμ by giamar4 »



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #39 on: Σάββατο 17 Φεβρουάριος 2018, 13:34:47 μμ
Και για το 800αρι που λεγαμε ,
95αλογα ,επαναπρογραμματισμος ecu,φιλτρο και λεοβινσ εξατμησονι.
Δειτε καταναλωσεις

Στάλθηκε από το A5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #40 on: Σάββατο 17 Φεβρουάριος 2018, 16:40:29 μμ
Την προσθηκη τουρμπινας ,την ψηνετε;

Σε Τρανσάλπ;
Οι τουρμπίνες δεν τα πηγαίνουν καθόλου καλά με τα καμπυρατέρ.
Πού θα μπει ώστε να μη πέφτουν νερά πάνω της, να μη σπάσει σε πτώση, να μη σε κάψει σε πτώση;

Σε GS;
Όχι για άλλους λόγους.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #41 on: Σάββατο 17 Φεβρουάριος 2018, 18:11:56 μμ
Ρε φίλε μου Giamar έλεος με τον τύπο με τους 95 ίππους. Στο τσακ δεν τον έκραξα στο Mrcg. (κυρίως γιατί και αυτόν μάλλον κότσο τον πιάσανε με τις "βελτιώσεις). Έκανε επαναπρογραμματισμό στον σαλονικιό της μονάδας και έβαλε leovince και φίλτρο και πηρε λέει 10 άλογα. Του είπανε λέει και πόσα πήρε στρόφαλο και πόσα τροχό με... αλγόρυθμο! Ντόιοιοιοιονγκ. Αλλά το ωραιότερο έχει βάλει και φωτό από διάγραμμα ροπής και απόδοσης. Αλλά το κάνω search στο γούγλη σα φωτό -να δω το θάμα- και μου βγαίνει ότι η φωτό είναι από επετειακό 30 years του Μαθουσάλα (πουλημένο από καιρό νομίζω). Κερασάκι στην τούρτα; το φάκεν διάγραμμα λέει 88 άλογα στις 9 χιλιάδες κάτι στροφές! Δηλαδή από 85 που βγάζει μαμά -μέσος όρος κάποιο μπορεί να βγάλει 86 κάποιο 84 από μαμά- έχει + 3 άλογα στο διάγραμμα.

Το δικό του διάγραμμα λέει το ξέχασε στο δυναμόμετρο και θα πάει να το πάρει -τώρα που πουλάει το μηχανάκι- και φιλτροχοάνες μάντολες. Και μου γραψε να μου πει σε πμ και τηλεφωνικά. Στο μεταξύ χρωστάει άλλα 7 άλογα. Και πουλάει το μηχανάκι των 95 αλόγων. ΠΟυ ο "βελτιωτής" του λέει ότι καίει και 25% λιγότερο με τα +10 άλογα! 

Κιόλλα αυτά με πείραγμα που αφαιρεί κόφτες λέει ο "προγραμματιστής" και εννοείται ότι αναιρεί κάθε αξιοπιστία της μοτοσικλέτας αφού με τόσους χάρτες που τρέχει παράλληλα και διαδοχικά ούτε ο "βελτιωτής" δεν ξέρει τι κάνει ακριβώς και το βασικότερο, τι θα κάνει στη μηχανή σε βάθος χρόνου. Πολλά και ωραία λέει αλλά ..."λέει". Και τα λόγια είναι τσάμπα.

Γενικά οι "βελτιωτές" είναι σαν τους αλχημιστές τους παρελθόντος. Όλοι την φιλοσοφική λίθο ψάχνουνε κάποιοι λένε τη βρίσκουνε και την πουλάνε κιόλας αλλά πλούσιος δεν έγινε κανένας.





TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #42 on: Σάββατο 17 Φεβρουάριος 2018, 23:49:32 μμ
Ρε φίλε μου Giamar έλεος με τον τύπο με τους 95 ίππους...........

Γενικά οι "βελτιωτές" είναι σαν τους αλχημιστές τους παρελθόντος. Όλοι την φιλοσοφική λίθο ψάχνουνε κάποιοι λένε τη βρίσκουνε και την πουλάνε κιόλας αλλά πλούσιος δεν έγινε κανένας.

Αυτό ακριβώς.... αλχημίες..... και.... επισκέψεις........


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....