Hellas Transalp Forum

Εκκεντροφόροι από Africa 750 σε Transalp 650 και αλλες μοντες

XLGeorge · 17165

Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
on: Σάββατο 20 Ιανουάριος 2018, 23:23:16 μμ
Υπαρχει καποιο συνεργειο στο Μενιδι που εχει κανει την εξης μοντα σε αρκετα Τρανσαλπ 650 με σκοπο την αυξηση ροπης / ιπποδυναμης και τη μειωση της καταναλωσης.

Βαζει εκκεντροφορους απο Africa 750 που ειναι λιγο πιο "αγριοι" και λεει οτι μπαινουν κουτι, ξερει καποιος / εχει διαβασει αν αυτο ισχυει δηλ. αν ταιριαζουν στο 650? Το συνδυαζει αυτο με 1mm μεγαλυτερα πιστoνια Wiseco + ρεκτιφιε και καταργηση του καζανακιου της εξατμισης με σωληνα που φτιαχνει η Racetech και μαλιστα με την μαμισια εξατμιση για να μην κανει πολυ θορυβο. Με αυτες τις μετατροπες (και χωρις ζιγκλερωμα ή κατι αλλο), λεει οτι εχει δυναμομετρησει Τρανσαλπ 650 στα 58.5 αλογα τροχο απο τα 45-47 που βγαζουν συνηθως. Το μηχανακι παιρνει και αρκετη ροπη και σηκωνει ανετα 45αρι γραναζι πισω (ή ενα δοντι μεγαλυτερο μπροστα).

Υπαρχει κατοχος που εχει κανει αυτη τη μετατροπη και ελεγε οτι το μηχανακι γραφει σχεδον 200 χιλιομετρα κοντερισια, οτι ταξιδευει με 140χμω λιγο κατω απο τις 5000σαλ με 45αρι πισω γραναζι και οτι η καταναλωση εχει πεσει συνολικα 1λτ/100χμ. Και εχει κανει 80000χμ μετα απο αυτη τη μετατροπη χωρις κανενα θεμα.

Το αναφερω εδω για να ανοιξω (και παλι) τον ασκο του Αιολου για μετατροπες για αυξηση ροπης/ιπποδυναμης σε Τρανσαλπ 650.


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1 on: Κυριακή 21 Ιανουάριος 2018, 20:49:04 μμ
1. Ευστροφία.
Το Άφρικα είναι πιο αργόστροφο από το Τρανσάλπ και μου φαίνεται χλωμό να είναι οι εκεντροφόροι του πιο άγριοι. Η ανάφλεξη του 750 είναι σίγουρα πιο αργή και αν θέλεις να χάσεις ίππους και στροφές κερδίζοντας ροπή και οικονομία μπορείς να βάλεις την ανάφλεξη του RD 04 σε ΤΑ 600 PD 10.

2. Wiseco.
Στο αδελφό φόρουμ που φιλοξενεί τους Πουροντούρους υπάρχει ένα πολυσέλιδο θέμα για μετατροπές σε ΑΤ 650. Εκεί είχαν γραφεί του κόσμου οι υπερβαλές από "γνώστες" ότι θα γινόταν η συντέλεια του κόσμου με τα Wiseco, αλλά δεν γράφω εκεί για να απαντήσω. Καμμία συντέλεια δεν έγινε, η μετατρπή είναι αξιόπιστη για πίστα, αλλά και το εν λόγω 650 ταξιδεύει και έχει κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα. Προσωπικά δεν θα έβαζα στο ΤΑ πιστόνια με συμπίεση 12,5 : 1 και μάλιστα που απαιτούν διπλάσια χάρη με τον κύλινδρο απ' ότι τα μαμά, σκέψου κατανάλωση λαδιού. Αλλά εσύ που έχεις 3 on off, γιατί όχι; Η δική μου επιλογή θα είναι να ανεβάσω τη συμπίεση το πολύ κατά 0,5 : 1 με κατέβασμα κεφαλής  και μαμά πιστόνι από ΑΤ 750.

3. Κυβισμός.
Τα ΤΑ 600, 650, 700 έχουν την ίδια διαδρομή στροφάλου. Η διαφορά στα κυβικά των ΤΑ οφείλεται στη διάμετρο πιστονιού και μόνο. Το ΤΑ 700 έχει την ίδια διάμετρο πιστονιού με το ΑΤ 750. Στα 750 φαίνεται ότι ο στρόφαλος είναι too long και too heavy. Όπως κατέληξε και η Χόντα (στο ΤΑ 700) ο ιδανικός συνδυασμός για αυτό το πακέτο, είναι διαδρομή από ΤΑ διάμετρος από ΑΤ.

Να υποθέσω ότι μέτρησες συμπίεση και τα νέα δεν είναι καλά; Αν ανοίξεις κινητήρα πάντως φρόντισε να ελαφρώσεις όσα κινούμενα μέρη μπορείς. Έχω ξαναγράψει ότι η αλλαγή σε γρανάζια αλυσίδα από 525 σε 520 δίνει 2 άλλογα στον τροχό. Καλή επιτυχία.
« Last Edit: Κυριακή 21 Ιανουάριος 2018, 20:51:55 μμ by γκ »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #2 on: Κυριακή 21 Ιανουάριος 2018, 22:03:00 μμ
Καλησπερα Γιαννη, δεν εκανα τιποτα στο ΤΑακι μου και δεν εχω καμια πιεση να κανω κατι, ενας φιλος το ψαχνει γι'αυτον και μια και δεν γραφει εδω ειπα να παρω καμια γνωμη. Σχετικα με το δικο μου ΤΑ, δεν μπαινω καν στον κοπο να μετρησω συμπιεση καθως προσφατα ειδα παλι 180χμω οταν το ανοιξα τερμα λιγο μετα τον Σειριο  ;D  8) Και εχω και δευτερο sport touring μηχανακι για ασφαλτινα ταξιδια με συνεχη 200αρια  ;)

Επανερχομενος στο θεμα, αυτο που λες για τους εκκεντροφορους του Αφρικα σε σχεση με το 650 ακουγεται λογικο αλλα ο συνεργειας επιμενει οτι ετσι ειναι και οτι ειναι λιγο πιο αγριοι, δεν ξερω πως μπορει να το επιβεβαιωσουμε αυτο. Ισως αν γραφτω και γραψω στο advrider.com οπου εχουνε κανει ολων των ειδων τις μοντες σε ΤΑ αλλα ..I can't be bothered. Και πρεπει να μαθουμε αν μπαινουνε κουτι σε ΤΑ650.

Σχετικα με τα πιστονια Wiseco, αυτος ειπε 1mm μεγαλυτερα δηλ. 80mm αλλα ψαχνοντας στο νετ υπαρχουν μονο 82mm (αυτα του 700 ειναι 81mm). Οποτε ετσι ανεβαινει ο κυβισμος στα 697κ.εκ. δηλ 50 περισοτερα απο τα 647 του μαμα (το 700 ειναι 680κ.εκ.). Αλλα και παλι μου κανει εντυπωση να παιρνει το μηχανακι 10+ αλογα στον τροχο, οταν το Αφρικα 750 με 742κ.εκ. βγαζει περιπου 53 στον τροχο.

Ισως καταφερουμε να πετυχουμε εναν απο αυτους που εχουν κανει τη μετατροπη και να οδηγησουμε το μηχανακι, μονο ετσι θα εχουμε ιδιαν αποψη για το αν αξιζει.


ΥΓ Ανεξαρτητα απο την μετατροπη του κινητηρα, το να καταργησει καποιος το καζανακι με σωληνα της Racetech δεν πρεπει ναναι ακριβο, φανταζομαι κανενα 50αρι, οποτε αν κανω καποια μετατροπη σκεφτομαι αυτη ετσι για να δω τι παιζει. Και αν χαλασει η ροπη τοτε ξαναβαζω το καζανακι. Αλλα αν κανει διαφορα προς το καλυτερο, τοτε θα μπαινει και ψαλιδι απο ΑΤ750.


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #3 on: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2018, 10:52:31 πμ

... αλλα ο συνεργειας επιμενει οτι ετσι ειναι και οτι ειναι λιγο πιο αγριοι, δεν ξερω πως μπορει να το επιβεβαιωσουμε αυτο....

Αν έχεις κάνει πολλές πατέντες μαζί, είναι δύσκολο να προσδιορίσεις από ποιάν προέρχεται η αγριάδα. Θα κοιτάξω αν η βίβλος αναφέρει διάρκεια ανοίγματος και βύθισμα.

Ισως αν γραφτω και γραψω στο advrider.com οπου εχουνε κανει ολων των ειδων τις μοντες σε ΤΑ αλλα...

Δεν την έχω δει αυτήν την πατέντα, μπορεί βέβαια να μου διαφεύγει...

Ισως καταφερουμε να πετυχουμε εναν απο αυτους που εχουν κανει τη μετατροπη και να οδηγησουμε το μηχανακι, μονο ετσι θα εχουμε ιδιαν αποψη για το αν αξιζει.

Στο ανάδελφο  ;D φόρουμ που είσαι διακεκριμένο μέλος, ο Εμανουέλ έχει κάνει αυτές τις μόντες. Ρώτησέ τον απευθείας και μας ενημερώνεις.
 

το να καταργησει καποιος το καζανακι με σωληνα της Racetech δεν πρεπει ναναι ακριβο, φανταζομαι κανενα 50αρι, οποτε αν κανω καποια μετατροπη σκεφτομαι αυτη ετσι για να δω τι παιζει. Και αν χαλασει η ροπη τοτε ξαναβαζω το καζανακι. Αλλα αν κανει διαφορα προς το καλυτερο, τοτε θα μπαινει και ψαλιδι απο ΑΤ750.

Αν είχα το 650 αυτό το καζανάκι θα ήταν ο στόχος μου  ;D και με τις ευλογίες των οικολόγων, αφού ο Κονκόστ λέει ότι είναι καταλύτης της πλάκας. Δεν χρειάζεται οπωσδήποτε ανταλλακτικό, ένας σωλήνας αντικαθιστά τον επίμαχο καταλύτη, αλλά να είναι η μόντα αναστρέψιμη, γιατί ακούγονται και αρνητικά για αυτό. Δυστυχώς το ψαλίδι του ΑΤ πάλι δεν θα μπαίνει, γιατί το αμορτισέρ πιάνει διαφορετικά.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #4 on: Τρίτη 23 Ιανουάριος 2018, 12:10:46 μμ
Το καζανάκι (το οποίο είναι ένας θάλαμος μετάκαυσης των καυσαερίων και όχι κλασικός καταλύτης) στην εξάτμιση το είχα καταργήσει εγώ στο πρώτο ΤΑ 650. Δεν είχα βάλει κάποιο ειδικό κομμάτι για να ενώσω, απλά ο μάστοράς μου χρησιμοποίησε ένα σωλήνα με ταιριαστή διάμετρο.

Μόνο με φίλτρο Κ&Ν η μοτοσυκλέτα δεν έγινε καλύτερη ψηλά και χαμηλά μάλλον υστερούσε λίγο.
Δοκιμάσαμε μία φορά με ζιγκλέρ μεγαλύτερα αλλά πάλι τίποτα εμφανές, πάντα με εμπειρικό τρόπο χωρίς χρήση δυναμόμετρου.
 
Αν κάπου υπάρχει δοκιμασμένη συνταγή με κάποιο κιτ στα καρμπ ή και εκκεντροφόρους τότε ίσως έχει νόημα να γίνει.

Ένα κέρδος ήταν το βάρος και νομίζω ότι χωρίς διπλό σταντ η μοτοσυκλέτα κέρδιζε σε απόσταση από το έδαφος.




Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #5 on: Τρίτη 23 Ιανουάριος 2018, 15:17:59 μμ
και εκεί που διάβαζα για τον εκκερεντροφόρο και έλεγα, μόνο με αυτό... διαβάζω στη συνέχεια το σημαντικότερο :
"Το συνδυαζει αυτο με 1mm μεγαλυτερα πιστoνια Wiseco + ρεκτιφιε και καταργηση του καζανακιου της εξατμισης με σωληνα που φτιαχνει η"
εντάξει, εδώ μιλάμε για ολική μαστεκτομή και προσθήκη σιλικόνης 4 νούμερα πάνω !
Υπερβολικές οι προσδοκίες μου φαίνονται.


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #6 on: Τρίτη 23 Ιανουάριος 2018, 18:08:45 μμ
Λογικά πιο γρήγοροι θα είναι οι εκεντροφόροι των στρητ μοντέλων, Μπρος, ή Χωκ στο Αμέρικα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #7 on: Τετάρτη 24 Ιανουάριος 2018, 09:59:29 πμ
Λογικά πιο γρήγοροι θα είναι οι εκεντροφόροι των στρητ μοντέλων, Μπρος, ή Χωκ στο Αμέρικα.

πως γίνεται να είναι πιο γρήγορος ο εκκεντροφόρος ? η ταχύτητα περιστροφής δε παραμένει ίδια ?


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #8 on: Τετάρτη 24 Ιανουάριος 2018, 10:23:56 πμ
Λογικά πιο γρήγοροι θα είναι οι εκεντροφόροι των στρητ μοντέλων, Μπρος, ή Χωκ στο Αμέρικα.

Αυτοι Γιαννη πρεπει να ειναι πολυ πιο αγριοι ωστε ο κινητηρας να βγαζει δυναμη ψηλα σαν street μηχανακια που ειναι, ενω αυτοι του Αφρικα αν ειναι λιιγο πιο αγριοι ισως ειναι οτι χρειαζεται, χωρια το οτι μπορει καποιος να τους βρει μεταχειρω πολυ φτηνα στην Ελλαδα.

ΥΓ ΚωσταΧ, με το γρηγοροι εννοουμε πιο αγριοι δηλ. ανοιχτες βαλβιδες για περισοτερες μοιρες περιστροφης.


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #9 on: Τετάρτη 24 Ιανουάριος 2018, 10:27:27 πμ
Το καζανάκι (το οποίο είναι ένας θάλαμος μετάκαυσης των καυσαερίων και όχι κλασικός καταλύτης) στην εξάτμιση το είχα καταργήσει εγώ στο πρώτο ΤΑ 650. Δεν είχα βάλει κάποιο ειδικό κομμάτι για να ενώσω, απλά ο μάστοράς μου χρησιμοποίησε ένα σωλήνα με ταιριαστή διάμετρο.

Μόνο με φίλτρο Κ&Ν η μοτοσυκλέτα δεν έγινε καλύτερη ψηλά και χαμηλά μάλλον υστερούσε λίγο.
Δοκιμάσαμε μία φορά με ζιγκλέρ μεγαλύτερα αλλά πάλι τίποτα εμφανές, πάντα με εμπειρικό τρόπο χωρίς χρήση δυναμόμετρου.
 
Αν κάπου υπάρχει δοκιμασμένη συνταγή με κάποιο κιτ στα καρμπ ή και εκκεντροφόρους τότε ίσως έχει νόημα να γίνει.

Αυτοι που γραφουν στο advrider.com λενε οτι αυτη η μετατροπη εχει νοημα μονο μαζι με την ταυτοχρονη αφαιρεση του συστηματος PAIR. Απο μονο του δεν κανει κατι και ισως χανει και λιγο χαμηλα σε ροπη οπως λες.


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #10 on: Τετάρτη 24 Ιανουάριος 2018, 15:38:54 μμ
Αυτοι που γραφουν στο advrider.com λενε οτι αυτη η μετατροπη εχει νοημα μονο μαζι με την ταυτοχρονη αφαιρεση του συστηματος PAIR.

Τέτοια γράφετε και τρέχει ο Στόουνμαν για υπογλώσσια!  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

πως γίνεται να είναι πιο γρήγορος ο εκκεντροφόρος ? η ταχύτητα περιστροφής δε παραμένει ίδια ?

ΚωσταΧ, με το γρηγοροι εννοουμε πιο αγριοι δηλ. ανοιχτες βαλβιδες για περισοτερες μοιρες περιστροφης.

Αυτοι Γιαννη πρεπει να ειναι πολυ πιο αγριοι ωστε ο κινητηρας να βγαζει δυναμη ψηλα σαν street μηχανακια που ειναι...

Δεν πειράζει, αφού πειράματα (σφαξίματα στην αργκώ) κάνουμε. Με αυτούς τους άγριους και 52 δόντια πίσω το ΤΑ θα γίνει πριόνι!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #11 on: Πέμπτη 25 Ιανουάριος 2018, 20:05:20 μμ
Να πώ κ εγώ κατι για τα πράσινα αλογα ... αν κ ίσως δεν είμαι εντός θέματος .

Πρώτον τα πολλά τα άλογα σε κάνουνε κ σκέφτεσαι παράλογα .

Δεύτερον , απο όταν θυμάμαι τον εαυτό μου οτι κινείται γύρω μου έχει σαν βάση τον αρχαίο , λαδιάρη, μέσα στην μαύρη μπίχλα , παραγωγό αερίων του θερμοκηπίου κινητήρα εσωτερικής καυσης κ περιβαλοντικής καταστροφής .

Ομως τί διαφορά έχει ενας κινητήρας που κατασκευάστηκε πριν 20 χρόνια κ ενας που δήθεν κατασκευάστηκε χθές ?
Τπτ το βασικό στην λειτουργία, το μόνο που έχει αλλάξει είναι το πάνω τμήμα της κεφαλής κ η διαχείριση καυσίμου.
Αρα ψεκασμός, πολυβάλβιδες κεφαλές , προηγμένα αντιτριβικά λάδια , κλπ ματζούνια βοήθησαν ενα γεροντα να μην αποθάνει κ απλά αύξησαν την ιπποδύναμη η μάλλον την απόδωση του αρχαίου κινητήρα δίνοντάς του ζωή πρός όφελος του πετρελαίου κ του εμπορίου γύρω απο αυτό.
Ετσι σημερα βγαζουμε ανετα 100 αλογάκια κ βάλε στα 1000 cc κ με ενα τουρμπάκι παίρνουμε κ κατι απο ροπή .

Σχετικά με την οικονομία, στον ψεκασμό κάτι γίνεται σε ότι αφορά την αύξηση της ιπποδύναμης διατηρώντας την κατανάλωση σε πιο φυσιολογικά επίπεδα για την εποχή μας κ την τιμή του υγρού.

Στα καρμπς τι να κάνεις? στον ψεκασμό κλείνεις το καύσιμο οταν αφήνεις το γκάζι σε επιβράδυνση δλδ δεν καίς , μάλλον καίς αλλά σε μη υπολογίσιμα μεγέθη.
Στα κάρμπς ομως κ το καυσιμο να κόψεις πρέπει να είναι πραγματικά μεγάλη η κατηφόρα ωστε να καεί πρώτα το καύσιμο απο τα λεκανάκια .

Να ανεβάσεις κυβικά? δεν θες περισσότερο καύσιμο για να γεμίσεις τον κύλινδρο?
Να ανεβασεις συμπίεση? κ τι θα κερδίσεις? ο αλλος θα κατέβει την Πάρνηθα φρεναρωντας με τον κινητήρα κ θα κάψει κάτι εμελ , κ εσύ θα κατεβεις με τα ίδια χιλιόμετρα , με τις ίδιες στροφές κ θα καίς σα να οδηγούσες στην ευθεία.

Τα κάρμπς είναι για να λειτουργεί ο κινητήρας, αν τους ζητήσεις επιδόσεις θα πρέπει να έχεις γκόμενα την κόρη του βενζινά .

Ετσι πιστεύω, οτι σε ενα αρχαίο κινητήρα που ήδη καίει ενα 15% παραπάνω σε καύσιμο απο τους συγχρονους θα πρέπει να καίς πολλύ για να πάρεις κ πολλά, αν ηταν να διατηρήσεις τα καρμπς κ με κυβισμό η χτυπώντας τους εκκεντροφόρους να αγριέψουν να βγάλεις άλογα κ να διατηρήσεις την κατανάλωση χαμηλά θα το κάνανε πολλοί.

Τι να το κάνω να ανέβω 10 άλογα κ να θέλω ενα βενζινάδικο σε κάθε γωνία για να κάνω ενα τετράγωνο?

Τάχουμε πεί κ θα τα ξαναπούμε , αν η Χοντα έβλεπε μπροστά το 2005 δεν θα εκανε λιφτιγκ στην 650, θα της έβαζε κινητηρα κ τα φρένα της 700αρας κ θα τους είχε  :humping: όλους.
Δεν το έκανε όμως κ τώρα καθόμαστε κ συζητάμε για μόντες κ κόλπα να πάρουμε κάτι χωρίς να δώσουμε τπτ.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #12 on: Πέμπτη 25 Ιανουάριος 2018, 20:26:07 μμ
Νικόλαε, οι μετατροπές για τις οποίες προβληματίζεται ο Γιώργος, δεν είναι για τη σωτηρία της τσέπης, αλλά για τη σωτηρία της ψυχής!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #13 on: Παρασκευή 26 Ιανουάριος 2018, 07:57:49 πμ
Α, οκ, αφού λοιπόν λ7 υπάρχουν , κ αφού μιλάμε για μετατροπές, δεν πειράζουμε συμπίεση κ κεφαλή , απλά βάζουμε ενα τουρμπάκι απο Σμαρτ κ ησυχάζουμε .
Τι λες? εφικτόν?



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #14 on: Παρασκευή 26 Ιανουάριος 2018, 10:28:12 πμ
Δινεις το τρανσαλπ και παιρνεις κΤm 950 με διλπα keihin και ησυχαζεις.
Οι πετρες απ τα βουνα θα σπαζουν τζαμια στα κοντινα χωρια απο την αγριαδα που βγαζουν τα εκκεντροφορια .
Ουτε τζομπανοσκυλα ,ουτε αρκουδες δε θα πλησιαζουν εγγυημενα.



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #15 on: Παρασκευή 26 Ιανουάριος 2018, 11:48:12 πμ
Δινεις το τρανσαλπ και παιρνεις κΤm 950 με διλπα keihin και ησυχαζεις.
Οι πετρες απ τα βουνα θα σπαζουν τζαμια στα κοντινα χωρια απο την αγριαδα που βγαζουν τα εκκεντροφορια .
Ουτε τζομπανοσκυλα ,ουτε αρκουδες δε θα πλησιαζουν εγγυημενα.

Ακριβώς ...

 ;D ;D


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #16 on: Παρασκευή 26 Ιανουάριος 2018, 12:11:37 μμ
σωστός!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #17 on: Παρασκευή 26 Ιανουάριος 2018, 15:12:44 μμ
Α, οκ, αφού λοιπόν λ7 υπάρχουν , κ αφού μιλάμε για μετατροπές, δεν πειράζουμε συμπίεση κ κεφαλή , απλά βάζουμε ενα τουρμπάκι απο Σμαρτ κ ησυχάζουμε .
Τι λες? εφικτόν?

Όχι.

Δινεις το τρανσαλπ και παιρνεις κΤm 950 με διλπα keihin και ησυχαζεις....

Το ΚΤΜ δεν είναι πουσαρισμένο Τρανσάλπ. Είναι άλλη μοτοσυκλέτα με τα υπέρ και τα κατά της. Προσωπικά δεν θα αγόραζα μοτοσυκλέτα -εν έτει 2018- που έχει μαγνήτη στην τάπα του λαδιού και μάλιστα χρήσιμη. Σε κάθε αλλαγή βγαίνει σαν αχινός!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #18 on: Παρασκευή 26 Ιανουάριος 2018, 19:41:09 μμ
Δινεις το τρανσαλπ και παιρνεις κΤm 950 με διλπα keihin και ησυχαζεις.
Οι πετρες απ τα βουνα θα σπαζουν τζαμια στα κοντινα χωρια απο την αγριαδα που βγαζουν τα εκκεντροφορια .
Ουτε τζομπανοσκυλα ,ουτε αρκουδες δε θα πλησιαζουν εγγυημενα.

Ακριβως οχι  :eusa_naughty:  Μιλαμε για καποιον που χρησιμοποιει το Τρανσαλπ καθε μερα στην Αθηνα και απλα θελει μερικα αλογα/ροπη για να μπορεσει να αυξησει την μεση ταχυτητα ταξιδιου πανω απο τα 130-140χμω χωρις να καιει οσο καιει οσο το τωρινο του Τρανσαλπ. Το 950 ειναι τελειως αλλο μηχανακι που αρχικα δεν κανει καθε μερα στην πολη, δεν εχει την ευχρηστια του Τρανσαλπ και αν το πας οπως σε τσιγκλιζει να το πας, εχει τα 9-10λτ/100χμ για πρωινο  :o Και σε θελει συνεχως απο πανω του σε συντηρηση. Ααα, και ο κατοχος θα πρεπει να βαλει και μερικα επιπλεον χιλιαρικα για να το αγορασει και οχι πχ μονο το 500αρικο μιας πιθανης μετατροπης στο ΤΑ του.


" the PouroDuro spirit "


Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #19 on: Παρασκευή 26 Ιανουάριος 2018, 20:58:30 μμ
Ακριβως οχι  :eusa_naughty:  Μιλαμε για καποιον που χρησιμοποιει το Τρανσαλπ καθε μερα στην Αθηνα και απλα θελει μερικα αλογα/ροπη για να μπορεσει να αυξησει την μεση ταχυτητα ταξιδιου πανω απο τα 130-140χμω χωρις να καιει οσο καιει οσο το τωρινο του Τρανσαλπ. Το 950 ειναι τελειως αλλο μηχανακι που αρχικα δεν κανει καθε μερα στην πολη, δεν εχει την ευχρηστια του Τρανσαλπ και αν το πας οπως σε τσιγκλιζει να το πας, εχει τα 9-10λτ/100χμ για πρωινο  :o Και σε θελει συνεχως απο πανω του σε συντηρηση. Ααα, και ο κατοχος θα πρεπει να βαλει και μερικα επιπλεον χιλιαρικα για να το αγορασει και οχι πχ μονο το 500αρικο μιας πιθανης μετατροπης στο ΤΑ του.
Ναι ναι,δικιο εχεις Γιωργο ,ετσι οπως τα λες ,φωτογραφιζεις το 800αρι το gs .
Με εξατμηση ,φιλτρο και προγραμμα ο ροταξ φτανει ανετα τα 95 αλογα και το πιο σημαντικο ,στα 140 θα εχεις 4,1με 4,3 λιτρα.
Το μηχανακι αυτο το εχω ερωτευτει φιλε ,με 3η καντυλιαζει ,αστα.
Αλλα και δω θες φραγκα να το αγορασεις.



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #20 on: Σάββατο 27 Ιανουάριος 2018, 07:50:20 πμ
Ερώτηση (και μην βαράτε όλοι μαζι μετά..)
Για το όλο εγχείρημα, αντί να πάει για ρεκτιφιέ ο κύλινδρος του ΤΑ, δεν ταιριάζει κύλινδρος και κεφαλή απο ΑΤ ?
Θεωρητικά τα κάρτερ δεν είναι ίδια ?


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #21 on: Σάββατο 27 Ιανουάριος 2018, 08:43:11 πμ
Αφου δεν θέλετε να πάρετε  ΚΤΜ  γιατι δεν παίρνετε μια Africana...... ..?

Αντε και όποιος έρθει την επόμενη Κυριακή  στην Πίτα θα του  δώσω την δικιά μου ετσι για να νοιώσει πόσο άγρια είναι και αν τελικά μπορεί να την τιθασεύσει....  ;D ;D

Γνώμη μου?

Αφηστε τα μηχανάκια σας οπως είναι βρε παιδιά και απλα απολαύστε τα....



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #22 on: Σάββατο 27 Ιανουάριος 2018, 11:08:19 πμ
Ερώτηση (και μην βαράτε όλοι μαζι μετά..)
Για το όλο εγχείρημα, αντί να πάει για ρεκτιφιέ ο κύλινδρος του ΤΑ, δεν ταιριάζει κύλινδρος και κεφαλή απο ΑΤ ?
Θεωρητικά τα κάρτερ δεν είναι ίδια ?

Το προβλημα Παντελη ειναι οτι η διαδρομη του ΑΤ ειναι μεγαλυτερη οποτε και ο κυλινδρος διαφορετικος / πιο μακρυς. Επισης ο κυριος λογος που παιρνει αλογα/ροπη με τα Wiseco ειναι οτι ανεβαζουν τη συμπιεση στο 12.5 - με παραλληλη βεβαια αυξηση του κυβισμου στα 697κ.εκ. λογω 82mm διαμετρου.


" the PouroDuro spirit "


Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
Reply #23 on: Τρίτη 13 Φεβρουάριος 2018, 08:34:02 πμ
Θα διαφωνησω και εγω με την σειρα μου οσο αφορα το ΚΤΜ το οποιο ειναι ενα εξαιρετικο μηχανακι (το εχει πολυ φιλος).
Ειναι εντελως αλλη μηχανη, δεν εχει καμια σχεση με το ΤΑ. Εχει πολλα υπερ αλλα εχει και πολλα κατα σε σχεση με το ΤΑ.
Για την Αθηνα που μετακινουμαι και εγω, αλλαξαμε μια μερα μηχανες, και μου αρεσε πολυ η ροπη του και η εμφανιση του,φρενα πλαισιο κτλ συν το ποσο ευελικτο ηταν.
Ομως το βραδυ ζητουσα πισω το ΤΑ, για την ανεση του που αν ειναι καλοσυντηρημενο σε παιρνει ο υπνος αν το πηγαινεις χαλαρα, για τους λιγους κραδασμους σε σχεση με το μονοκυλινδρο της ΚΤΜ, την προστασια απο τον αερα (ιδιος καιρος ιδια θερμοκρασια ιδια ρουχα, στο ktm κρυωνα στο ΤΑ οχι, (τσεκαρισμενο).
Εντελως διαφορετικα μηχανακια, αν ημουν 15 χρονια νεοτερος δεν θα το σκεφτομουν καν για το ktm θα το ειχα παρει με τα ματια κλειστα. Και φυσικα αν πηγαινα χωμα που δεν τυχαινει να παω δυστυχως μεχρι στιγμης.

edit: ειδα οτι αναφερθηκατε στο θεμα καζανακι-καταλυτη. Εχω ελευθερη εξατμιση και φιλτρο dna, παρολα αυτα απο καυσιμο καλα ειμαστε. Σκεφτομουν να το αφαιρεσω θα πρεπει να το κανω μαζι με το pair system?
« Last Edit: Τρίτη 13 Φεβρουάριος 2018, 08:37:12 πμ by george2411 »



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #24 on: Τρίτη 13 Φεβρουάριος 2018, 09:21:03 πμ
edit: ειδα οτι αναφερθηκατε στο θεμα καζανακι-καταλυτη. Εχω ελευθερη εξατμιση και φιλτρο dna, παρολα αυτα απο καυσιμο καλα ειμαστε. Σκεφτομουν να το αφαιρεσω θα πρεπει να το κανω μαζι με το pair system?

Ετσι εχει γραφτει στο advrider.com, αν το κανεις παντως φροντισε να ειναι με τροπο αναστρεψιμο ωστε αν δεν δουλεψει σωστα, πχ χασει χαμηλα, να μπορεις να ξαναβαλεις το καζανακι.


" the PouroDuro spirit "