Να πώ κ εγώ κατι για τα πράσινα αλογα ... αν κ ίσως δεν είμαι εντός θέματος .
Πρώτον τα πολλά τα άλογα σε κάνουνε κ σκέφτεσαι παράλογα .
Δεύτερον , απο όταν θυμάμαι τον εαυτό μου οτι κινείται γύρω μου έχει σαν βάση τον αρχαίο , λαδιάρη, μέσα στην μαύρη μπίχλα , παραγωγό αερίων του θερμοκηπίου κινητήρα εσωτερικής καυσης κ περιβαλοντικής καταστροφής .
Ομως τί διαφορά έχει ενας κινητήρας που κατασκευάστηκε πριν 20 χρόνια κ ενας που δήθεν κατασκευάστηκε χθές ?
Τπτ το βασικό στην λειτουργία, το μόνο που έχει αλλάξει είναι το πάνω τμήμα της κεφαλής κ η διαχείριση καυσίμου.
Αρα ψεκασμός, πολυβάλβιδες κεφαλές , προηγμένα αντιτριβικά λάδια , κλπ ματζούνια βοήθησαν ενα γεροντα να μην αποθάνει κ απλά αύξησαν την ιπποδύναμη η μάλλον την απόδωση του αρχαίου κινητήρα δίνοντάς του ζωή πρός όφελος του πετρελαίου κ του εμπορίου γύρω απο αυτό.
Ετσι σημερα βγαζουμε ανετα 100 αλογάκια κ βάλε στα 1000 cc κ με ενα τουρμπάκι παίρνουμε κ κατι απο ροπή .
Σχετικά με την οικονομία, στον ψεκασμό κάτι γίνεται σε ότι αφορά την αύξηση της ιπποδύναμης διατηρώντας την κατανάλωση σε πιο φυσιολογικά επίπεδα για την εποχή μας κ την τιμή του υγρού.
Στα καρμπς τι να κάνεις? στον ψεκασμό κλείνεις το καύσιμο οταν αφήνεις το γκάζι σε επιβράδυνση δλδ δεν καίς , μάλλον καίς αλλά σε μη υπολογίσιμα μεγέθη.
Στα κάρμπς ομως κ το καυσιμο να κόψεις πρέπει να είναι πραγματικά μεγάλη η κατηφόρα ωστε να καεί πρώτα το καύσιμο απο τα λεκανάκια .
Να ανεβάσεις κυβικά? δεν θες περισσότερο καύσιμο για να γεμίσεις τον κύλινδρο?
Να ανεβασεις συμπίεση? κ τι θα κερδίσεις? ο αλλος θα κατέβει την Πάρνηθα φρεναρωντας με τον κινητήρα κ θα κάψει κάτι εμελ , κ εσύ θα κατεβεις με τα ίδια χιλιόμετρα , με τις ίδιες στροφές κ θα καίς σα να οδηγούσες στην ευθεία.
Τα κάρμπς είναι για να λειτουργεί ο κινητήρας, αν τους ζητήσεις επιδόσεις θα πρέπει να έχεις γκόμενα την κόρη του βενζινά .
Ετσι πιστεύω, οτι σε ενα αρχαίο κινητήρα που ήδη καίει ενα 15% παραπάνω σε καύσιμο απο τους συγχρονους θα πρέπει να καίς πολλύ για να πάρεις κ πολλά, αν ηταν να διατηρήσεις τα καρμπς κ με κυβισμό η χτυπώντας τους εκκεντροφόρους να αγριέψουν να βγάλεις άλογα κ να διατηρήσεις την κατανάλωση χαμηλά θα το κάνανε πολλοί.
Τι να το κάνω να ανέβω 10 άλογα κ να θέλω ενα βενζινάδικο σε κάθε γωνία για να κάνω ενα τετράγωνο?
Τάχουμε πεί κ θα τα ξαναπούμε , αν η Χοντα έβλεπε μπροστά το 2005 δεν θα εκανε λιφτιγκ στην 650, θα της έβαζε κινητηρα κ τα φρένα της 700αρας κ θα τους είχε
όλους.
Δεν το έκανε όμως κ τώρα καθόμαστε κ συζητάμε για μόντες κ κόλπα να πάρουμε κάτι χωρίς να δώσουμε τπτ.