Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2019, 17:55:39 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Νέο AJP PR7  (Αναγνώστηκε 1251 φορές)
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7403



« στις: Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 13:12:26 μμ »



Η AJP παρουσίασε ένα νέο enduro μοντέλο για όσους θέλουν μια ελαφριά μοτοσυκλέτα που μπορεί να ταξιδέψει μεγάλες αποστάσεις και να είναι τόσο ικανή στο χώμα, ώστε να μπορεί να πάρει μέρος σε αγώνα rally.
   


    
Το PR7 είναι το πρώτο μεγάλο enduro της Πορτογαλικής εταιρείας και έχει για όπλα του το χαμηλό βάρος, και έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 600 κυβικών της SWM που αποδίδει 52 ίππους. Συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και πληροί τις Euro 4 προδιαγραφές ρύπων.



Οι αναρτήσεις του προέρχονται από τη Sachs και έχουν διαδρομή 300 χιλιοστά εμπρός και 280 πίσω με την απόσταση της σέλας από το έδαφος να είναι 920 χιλιοστά. Το βάρος του χωρίς υγρά είναι 148 κιλά, με το ρεζερβουάρ να χωράει 17 λίτρα καυσίμου. Είναι εξοπλισμένο με τροχούς 21 και 18 ιντσών, που φορούν ελαστικά διαστάσεων 90/90-21 και 140/80-18 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.



Η AJP ιδρύθηκε από τους αδελφούς Antonio και Jorge Pinto το 1987 στην Πορτογαλία και κατασκευάζει ελαφριές εκτός δρόμου μοτοσυκλέτες, οι οποίες μάλιστα είχαν σημειώσει και μεγάλες αγωνιστικές επιτυχίες στα τέλη της δεκαετίας του `90.

Πηγή
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 15:15:53 μμ »

Μια ζωή ερασιτέχνες αυτοί στο ΜοτοΤρίτη! Εκτός και αν άρχισε η AJP να φτιάχνει δικούς της κινητήρες!
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7403



« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 15:38:01 μμ »

Ο κινητήρας είναι της Rotax, το λένε άλλωστε ..."..... και έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 600 κυβικών της SWM..... "
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2053



« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 15:44:29 μμ »

Μια ζωή ερασιτέχνες αυτοί στο ΜοτοΤρίτη! Εκτός και αν άρχισε η AJP να φτιάχνει δικούς της κινητήρες!
Kατσε ρε συ Ενταξει μαπα περιοδικο γενικα το Μοτο Τριτη αλλα εδω το αναφερουν ξεκαθαρα οτι ο κινητηρας ειναι της SWM
Ο κινητήρας είναι της Rotax, το λένε άλλωστε ..."..... και έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 600 κυβικών της SWM..... "
O κινητηρας ειναι της hugsvarna που τον φοραει και η SWM
Καταγράφηκε
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 22:07:10 μμ »

 Roll Eyes , οπότε τελικά όλα μας τα είπανε εκτός από ποιος φτιάχνει τον κινητήρα της μηχανής και τι είναι. Ποιο άλλο μηχανάκι τον φοράει βρε παιδί μου. Κάτι. Λες και βρωμήσαμε στα AJP και ξέρει και η κυρά Κούλα που θα το πάει για σέρβις και ανταλλακτικά ας πούμε.
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 22:10:18 μμ »

http://www.bikeit.gr/articles/world-news/13881-nea-kosmou-2018-swm-nea-gkama-dikilindrwn-kinitirwn.html
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!