Hellas Transalp Forum

Θέμα με το ρελαντί

foivous · 21457

john lk

  • Guest
Reply #25 on: Τρίτη 16 Ιανουάριος 2018, 12:07:46 μμ
Φοιβε, θα μπορουσες να ανεβασεις ενα συντομο βιντεακι να δουμε ποσο παιζει το ρελαντι σου??
Η γνωμη μου ειναι οτι ειναι θεμα καθαρισμου και ρυθμισης και ζυγοσταθμισης των καρμπς παρα ο ανορθωτης. Δεν θελω να φανω πολυξερος αλλα αμφιβαλλω αν οι επαγγελματιες μηχανικοι ασχολουνται με την απαραιτητη λεπτομερεια με τα καρμπς.
Τι καταναλωση σε λιτρα / 100 χλμ εχεις ?? και σε ποιες συνθηκες οδηγησης (πολη, εθνικη κλπ)
Υπαρχει μικρη πιθανοτητα να εχεις θεμα με τις μεμβρανες των air cut off valves, εχεις μηπως σκασιματα (μικρα η μεγαλα) απο την εξατμιση οταν κλεινεις το γκαζι πχ σε μια κατηφορα?? Αν ναι ποτε ειναι πιο εντονα, οταν ειναι κρυα η μηχανη η οταν ειναι ζεστη?
Γενικα να ξερεις οτι ειναι πολυ δυσκολο να πετυχεις ενα εντελως στρωτο ρελαντι (ακινητη βελονα) σε αυτο το μοτερ, πολλοι ειναι οι λογοι για αυτο, αλλα κυριως ο βασικος του σχεδιασμος, (ακομα και οι καιρικες συνθηκες) και οτι ειναι καρμπυρατερατο.



Offline foivous

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #26 on: Τρίτη 16 Ιανουάριος 2018, 12:22:59 μμ
Φοιβε, θα μπορουσες να ανεβασεις ενα συντομο βιντεακι να δουμε ποσο παιζει το ρελαντι σου??
Η γνωμη μου ειναι οτι ειναι θεμα καθαρισμου και ρυθμισης και ζυγοσταθμισης των καρμπς παρα ο ανορθωτης. Δεν θελω να φανω πολυξερος αλλα αμφιβαλλω αν οι επαγγελματιες μηχανικοι ασχολουνται με την απαραιτητη λεπτομερεια με τα καρμπς.
Τι καταναλωση σε λιτρα / 100 χλμ εχεις ?? και σε ποιες συνθηκες οδηγησης (πολη, εθνικη κλπ)
Υπαρχει μικρη πιθανοτητα να εχεις θεμα με τις μεμβρανες των air cut off valves, εχεις μηπως σκασιματα (μικρα η μεγαλα) απο την εξατμιση οταν κλεινεις το γκαζι πχ σε μια κατηφορα?? Αν ναι ποτε ειναι πιο εντονα, οταν ειναι κρυα η μηχανη η οταν ειναι ζεστη?
Γενικα να ξερεις οτι ειναι πολυ δυσκολο να πετυχεις ενα εντελως στρωτο ρελαντι (ακινητη βελονα) σε αυτο το μοτερ, πολλοι ειναι οι λογοι για αυτο, αλλα κυριως ο βασικος του σχεδιασμος, (ακομα και οι καιρικες συνθηκες) και οτι ειναι καρμπυρατερατο.
Φίλε μου ,.μολις πριν λίγες μέρες το.εβγαλα από το συνεργείο και ο μηχανικός μου είπε πως έκανε καθαρισμό στο καρμπυρατερ (Ενώ το είχε κάνει τον περασμένο Μάρτη )
Έγραψα παραπάνω τι μου ζήτησε και εξεπλάγην..
Βίντεο έχω ! Πώς το ανεβαζω εδώ ;
Γεμίζω (προ ρεζερβας) με 21-23 ευρώ  και κάνω 230 χλμ σε Εθνική οδό (Τρεις Γέφυρες -Μεταμορφωση



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #27 on: Τρίτη 16 Ιανουάριος 2018, 12:40:48 μμ
Διάγνωση απο εδώ μέσα δεν μπορεί να γίνει .

Ανορθωτής δεν είναι , είχα αλλάξει κ εγώ οταν απόθανε ο δικός μου κ δεν είδα διαφορά.


Από εχθες όταν το βάζω μπρος και είναι κρύο, ανοίγοντας το τσοκ βυθίζεται το ρελαντί.
Χωρίς τσοκ και κρύο έχει λίγο κάτω από τις 1000 στροφές

Αν βυθίζει το ρελαντί με τσόκ σημαίνει οτι είναι πλούσιο το μίγμα κ μπουκώνει.

Γεμίζω (προ ρεζερβας) με 21-23 ευρώ  και κάνω 230 χλμ σε Εθνική οδό (Τρεις Γέφυρες -Μεταμορφωση

Αρα είσαι κάπου στα 6.8 λιτρα ανά 100χλμ με τιμή λίτρου στα 1.45 ευρά , ελαφρά ανεβασμένος για Εθνική , πιο λογικό θα ηταν μια κατανάλωση στα 6 κ κάτι λίτρα , αλλά κ πάλι δεν είναι κ τπτ υπερβολικό.

Και η δική μου κάπως ετσι αντιδρούσε, δλδ με κρύο καιρό τραβούσα τσοκ στην 2η σκάλα κ μιζάριζα βοηθώντας ελάχιστα με το γκάζι μην μπουκώσει, οι στροφές ανέβαιναν κάπου στις 1700 αλλά μέσα σε 10 '' έπρεπε να κατεβάσω στην 1η σκάλα το τσοκ γιατί αρχιζε να μπουκώνει να τρέμει κ να μυρίζει άκαυστη βενζίνη.
Με το τσοκ στην 1η σκάλα έκανα μια διαδρομή κάπου 500 μέτρα κ μετά το έκλεινα τελείως , τότε είχε ρελαντί ελάχιστα πάνω απο τις 1000στρ/λ.

Μίγμα έχεις ελέγξει?

Το βίντεο το ανεβάζεις στο youTube κ παίρνεις απο εκεί το λινκ, εγώ ετσι κάνω.
Δεν ξέρω δλδ αν γίνεται κ αλλιώς.



Offline foivous

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #28 on: Τρίτη 16 Ιανουάριος 2018, 19:02:56 μμ
Λοιπόν ! Εδώ όταν την βαζω μπροστα μετα απο 8 ωρες και με θερμοκρασια 15 βαθμων
Ανοίγω το τσοκ , βοηθω με το γκαζι , αλλά το ρελαντι βυθιζεται.

https://youtu.be/MDKGJDCAqyo



Offline foivous

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #29 on: Τρίτη 16 Ιανουάριος 2018, 19:12:35 μμ
Μετά 12 χλμ ζεστή πια ...

https://youtu.be/H3vgcWJc-UI



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #30 on: Τρίτη 16 Ιανουάριος 2018, 21:01:47 μμ
Ένα τσικ το ρελαντί προς τα πάνω νομίζω το θέλει, 1250 στροφές δηλαδή όταν ζεσταθεί. Το ίδιο ακριβώς βύθισμα με το τσοκ το κάνει και σε εμένα, αλλά εν γνώση μου και πράγματι θέλει ρύθμιση, είναι πλούσιο το μείγμα στις Pilots 100%, οπως ήδη έχει γράψει και ο Νίκος πιο πάνω. Σε εμένα γνωρίζω ότι πρέπει να το "φτωχύνω" από 1/4 έως 1/2 στροφές στη βίδα, θα μπορούσες να δοκιμάσεις ίσως αν νιώθεις τυχερός. Διαφορετικά σηκώνεις απλά λίγο το ρελαντί όταν ζεσταθεί η μηχανή και το αφήνεις έτσι, όπως το έχω και εγώ χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι σωστό



Offline foivous

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #31 on: Τετάρτη 17 Ιανουάριος 2018, 18:21:48 μμ
Πώς το βλέπετε παιδιά ;



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #32 on: Τετάρτη 17 Ιανουάριος 2018, 20:47:44 μμ
Μην αφήνεις να δουλεύει  σε τόσο χαμηλές στροφές στο ρελαντί.

Στο δεύτερο βίντεο που είναι ζεστή θέλει ανέβασμα ανάμεσα 1000 και 1500στρ/λ.

Και κατι ακόμα , άλλαξε άμμεσα μπαταρία , δεν μπορεί ούτε την μίζα να γυρίσει όπως πρέπει, στην δική μου όταν άλλαξα μπαταρία έστρωσε σε κάποιο ποσοστό.




Offline foivous

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #33 on: Τετάρτη 17 Ιανουάριος 2018, 21:55:05 μμ
Μπορεί και να έχεις δίκιο για την μπαταρια , περσυ τετοιο καιρο επαθα ζημια με το δεξι μου ποδι και εμεινε 3 μηνες  μονο να την βαζω μπροστά κάθε 15 μέρες και μετά τον 1ο μήνα.
Η μπαταρία τα έπαιξε και την φόρτισα.
Όσον αφορά το ρελαντί,  το είχα αρκετά ψηλά,  κοντά στις 1500 στροφές κρύο κσι.κοντα στις 2000 ζεστό.
Μετά από επίσκεψη σε συνεργείο μου το κατέβασαν εδώ,  που φάνηκε να δουλεύει με ένα κύλινδρο,  έτσι μου είπαν.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #34 on: Πέμπτη 18 Ιανουάριος 2018, 19:56:22 μμ
Εγώ βλέπω ενα μηχανάκι που είναι πολύ προσεγμένο.

Τωρα αυτά τα σχετικά με το << που φάνηκε να δουλεύει με ένα κύλινδρο >> δεν τα καταλαβαίνω,
Ανέβασε το ρελαντί στις 1250στρ/λ  ζεστό, αναμεσα δλδ 1000 κ 1500 στρ/λ, εκεί στα χαμηλά μην περιμένεις ακρίβειες απο το στροφόμετρο.

Και κάνε ενα κόπο να ελέγξεις μόνος σου το μίγμα . Αν δεν ξερεις ρίξε μια ματιά εδώ :
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=24211.0        Απάντηση #21

Και αφου το ρυθμίσεις , ρίξε μια ματιά στα μπουζί που βγαίνουν εύκολα για να δείς αν είσαι οκ απο μίγμα.

Οσο κουφό κ να ακούγεται στην δική μου όταν άλλαξα μπαταρία ανέβηκαν ελάχιστα κ οι στροφές του ρελαντί.
 




Offline foivous

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #35 on: Πέμπτη 18 Ιανουάριος 2018, 22:27:26 μμ
Εγώ βλέπω ενα μηχανάκι που είναι πολύ προσεγμένο.

Τωρα αυτά τα σχετικά με το << που φάνηκε να δουλεύει με ένα κύλινδρο >> δεν τα καταλαβαίνω,
Ανέβασε το ρελαντί στις 1250στρ/λ  ζεστό, αναμεσα δλδ 1000 κ 1500 στρ/λ, εκεί στα χαμηλά μην περιμένεις ακρίβειες απο το στροφόμετρο.

Και κάνε ενα κόπο να ελέγξεις μόνος σου το μίγμα . Αν δεν ξερεις ρίξε μια ματιά εδώ :
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=24211.0        Απάντηση #21

Και αφου το ρυθμίσεις , ρίξε μια ματιά στα μπουζί που βγαίνουν εύκολα για να δείς αν είσαι οκ απο μίγμα.

Οσο κουφό κ να ακούγεται στην δική μου όταν άλλαξα μπαταρία ανέβηκαν ελάχιστα κ οι στροφές του ρελαντί.
 



Για την λειτουργία με ένα κύλινδρο μου το είπαν σε 2 συνεργεία.
Δεν ξέρω εάν έπεσα σε εξαπάτηση , θα κοιτάξω να αλλάξω την μπαταρία και μετά να ανεβάσω τις στροφές.
Και στην τελική , εαν το θέμα της λειτουργίας ενός κυλίνδρου,  φαίνεται στο ασταθές ρελαντί και μόνο,  δεν με πειράζει,  θα το αφησω έτσι
Ευχαριστώ για την απάντηση



Offline foivous

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #36 on: Πέμπτη 18 Ιανουάριος 2018, 22:39:07 μμ
Τι θέμα με το τσοκ δεν μπορώ να καταλάβω πως συνέβη.
Πριν το πάω στο συνεργείο , δούλευε σωστά,  τό άνοιγα στην πρώτη σκάλα στο ξεκίνημα και ανέβασε το ρελαντί πάνω από τις 1500 στροφές,  τώρα βυθίζεται το ρελαντί.
Μια λογική εξήγηση,  μπορείτε να δώσετε ;



john lk

  • Guest
Reply #37 on: Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 09:47:34 πμ
Τι θέμα με το τσοκ δεν μπορώ να καταλάβω πως συνέβη.
Πριν το πάω στο συνεργείο , δούλευε σωστά,  τό άνοιγα στην πρώτη σκάλα στο ξεκίνημα και ανέβασε το ρελαντί πάνω από τις 1500 στροφές,  τώρα βυθίζεται το ρελαντί.
Μια λογική εξήγηση,  μπορείτε να δώσετε ;

Δειχνει σαν να εχεις ελαφρως πλουσιο μειγμα, πιθανως να δικαιολογειται ετσι και η σχετικα μεγαλη καταναλωση που εχεις (να αναφερεσαι παντα σε λιτρα /100 χλμ για την καταναλωση, και σε τι συνθηκες οδηγησης πχ πολη κλπ κλπ).
Ειμαι κατα 99% βεβαιος οτι ειναι απιθανο να λειτουργει με εναν κυλινδρο μονο, δεν θα τραβαγε το μοτερ καθολου, πιστευω θα το ειχες ευκολα καταλαβει. Δεν φαινεται κατι τετοιο στο βιντεακι σου (ζεστο μοτερ).

Απο τα βιντεακια που ανεβασες δεν νομιζω οτι ειναι κατι περα απο καθαρισμος η ρυθμιση καρμπυρατερ. Το παιξιμο του στροφομετρου σου ειναι περιπου οκ χωρις να δειχνει καμμια τραγικη ζημια (ξαναλεω οτι κατα την γνωμη μου θελει ρυθμιση και ισως ενα πραγματικα καλο καθαρισμα), μην ξεχνας ειναι ενας παλιος σε σχεδιαση δικυλινδρος V καρμπυρατερατος κινητηρας.








Offline foivous

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #38 on: Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 10:49:31 πμ
Δειχνει σαν να εχεις ελαφρως πλουσιο μειγμα, πιθανως να δικαιολογειται ετσι και η σχετικα μεγαλη καταναλωση που εχεις (να αναφερεσαι παντα σε λιτρα /100 χλμ για την καταναλωση, και σε τι συνθηκες οδηγησης πχ πολη κλπ κλπ).
Ειμαι κατα 99% βεβαιος οτι ειναι απιθανο να λειτουργει με εναν κυλινδρο μονο, δεν θα τραβαγε το μοτερ καθολου, πιστευω θα το ειχες ευκολα καταλαβει. Δεν φαινεται κατι τετοιο στο βιντεακι σου (ζεστο μοτερ).

Απο τα βιντεακια που ανεβασες δεν νομιζω οτι ειναι κατι περα απο καθαρισμος η ρυθμιση καρμπυρατερ. Το παιξιμο του στροφομετρου σου ειναι περιπου οκ χωρις να δειχνει καμμια τραγικη ζημια (ξαναλεω οτι κατα την γνωμη μου θελει ρυθμιση και ισως ενα πραγματικα καλο καθαρισμα), μην ξεχνας ειναι ενας παλιος σε σχεδιαση δικυλινδρος V καρμπυρατερατος κινητηρας.








Μα αναφέρω ότι έγινε καθαρισμός του καρμπυρατερ
Επίσης έγραψα ότι πριν και όσο έχω την μηχανή δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με το τσοκ
Μετά τον καθαρισμό άλλαξε συμπεριφορά και μετά από λίγα δευτερα  βυθιζεται το ρελαντί..



john lk

  • Guest
Reply #39 on: Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 15:47:30 μμ
Τοτε ισως να ειναι θεμα ρυθμισης των pilots.



Offline foivous

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #40 on: Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 19:21:09 μμ
Και ένα φρεσκο video !

https://youtu.be/gAD6gxroHKU



john lk

  • Guest
Reply #41 on: Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 20:11:52 μμ
Φοιβε,

ανεβασε αμεσα το ρελαντι στις 1200 περιπου στροφες. Εκει που εισαι τωρα κινδυνευουν οι εκκεντροφοροι και τα κοκορακια απο ελλειπη λιπανση.
Δευτερον, δουλευουν και οι δυο σου κυλινδροι, το θεμα σου βρισκεται στα καρμπυρατερ οπως εχω ξαναγραψει, μην ψαχνεις αδικα αλλου.



Offline foivous

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #42 on: Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 20:47:12 μμ
Φοιβε,

ανεβασε αμεσα το ρελαντι στις 1200 περιπου στροφες. Εκει που εισαι τωρα κινδυνευουν οι εκκεντροφοροι και τα κοκορακια απο ελλειπη λιπανση.
Δευτερον, δουλευουν και οι δυο σου κυλινδροι, το θεμα σου βρισκεται στα καρμπυρατερ οπως εχω ξαναγραψει, μην ψαχνεις αδικα αλλου.

Δηλαδή φίλε,  να πιστέψω πως δεν έγινε καθαρισμός στο καρμπυρατερ !



john lk

  • Guest
Reply #43 on: Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 22:01:25 μμ
Προσεξε με.....δεν ειπα οτι δεν εγινε καθαρισμος, ομως υπαρχει καθαρισμος και....καθαρισμος. Αν ησουν στο σεμιναριο που εγινε την προηγουμενη Κυριακη θα εβλεπες πως γινεται ενας καλος (ισως οχι Ο τελειος) καθαρισμος, αλλα ικανοτατος να κανει τα καρμπς να δουλευουν σωστα. Αυτη η εργασια παιρνει μερικες ωρες μαζι με το λυσε - δεσε.
Δεν γνωριζω τι ακριβως εκανε ο μηχανικος σου, ουτε μπορω να τον κατηγορησω για κατι, ομως ποιον επαγγελματια μηχανικο συμφερει να ξοδεψει 3-4-5 ωρες για πχ 70 ευρω?? Αεε που πρεπει να ειναι εφοδιασμενος με τα καταλληλα αναλωσιμα (πχ Ο ρινγκ) που ισως χρειαστει!!

Αυτο που λεω ειναι οτι (κατα 99%) ΔΕΝ δουλευει με εναν κυλινδρο οπως σου λενε (δεν θα ηταν οδηγησιμη η μηχανη) και οτι βλεπω οτι ειναι θεμα ρυθμισης και πιθανως καθαρισμου.

Ειναι βασικο Φοιβε να εχεις καποιες γνωσεις εσυ ο ιδιος για να μπορεις να κρινεις τον καθενα μηχανικο, ΜΗΝ βασιζεσαι παντα σε αυτο που σου λενε. Προσωπικα για να "εγκρινω" καποιον μηχανικο τον περναω απο "το ματι της βελονας" και αν μου κανει...εχει καλως, διαφορερικα δεν του δινω την εργασια (εχω φτασει να πω "κανε το ετσι συμφωνεις / διαφωνεις, εγω δινω τις οδηγιες). Αντιλαμβανεσαι τι προσπαθω να σου πω...
ΔΕΝ κατηγορω καποιον που δεν εχει γνωσεις, ομως συστηνω να ειναι επιφυλακτικος σε αυτα που του λενε και να τα διασταυρωνει με αλλα ατομα που δεν εχουν συμφερον απο το ολο θεμα.



Offline foivous

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #44 on: Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 22:35:19 μμ
Προσεξε με.....δεν ειπα οτι δεν εγινε καθαρισμος, ομως υπαρχει καθαρισμος και....καθαρισμος. Αν ησουν στο σεμιναριο που εγινε την προηγουμενη Κυριακη θα εβλεπες πως γινεται ενας καλος (ισως οχι Ο τελειος) καθαρισμος, αλλα ικανοτατος να κανει τα καρμπς να δουλευουν σωστα. Αυτη η εργασια παιρνει μερικες ωρες μαζι με το λυσε - δεσε.
Δεν γνωριζω τι ακριβως εκανε ο μηχανικος σου, ουτε μπορω να τον κατηγορησω για κατι, ομως ποιον επαγγελματια μηχανικο συμφερει να ξοδεψει 3-4-5 ωρες για πχ 70 ευρω?? Αεε που πρεπει να ειναι εφοδιασμενος με τα καταλληλα αναλωσιμα (πχ Ο ρινγκ) που ισως χρειαστει!!

Αυτο που λεω ειναι οτι (κατα 99%) ΔΕΝ δουλευει με εναν κυλινδρο οπως σου λενε (δεν θα ηταν οδηγησιμη η μηχανη) και οτι βλεπω οτι ειναι θεμα ρυθμισης και πιθανως καθαρισμου.



Ειναι βασικο Φοιβε να εχεις καποιες γνωσεις εσυ ο ιδιος για να μπορεις να κρινεις τον καθενα μηχανικο, ΜΗΝ βασιζεσαι παντα σε αυτο που σου λενε. Προσωπικα για να "εγκρινω" καποιον μηχανικο τον περναω απο "το ματι της βελονας" και αν μου κανει...εχει καλως, διαφορερικα δεν του δινω την εργασια (εχω φτασει να πω "κανε το ετσι συμφωνεις / διαφωνεις, εγω δινω τις οδηγιες). Αντιλαμβανεσαι τι προσπαθω να σου πω...
ΔΕΝ κατηγορω καποιον που δεν εχει γνωσεις, ομως συστηνω να ειναι επιφυλακτικος σε αυτα που του λενε και να τα διασταυρωνει με αλλα ατομα που δεν εχουν συμφερον απο το ολο θεμα.


Καλα τα λες φιλε , δεν ειμαι απο τους αναβατες  που ασχολουνται με το τεχνικο κομματι , προσεχω πολυ ομως  οτι εχω και προσπαθω να αποφευγω αυτους που αναφερεις , μα δυστυχως ο ευσυνειδητος μηχανικος ειναι μια σπανια και ξεχωριστη περιπτωση.
Επισης εαν διαβασες ,προσπαθησα να διασταυρωσω , εδω μεσα , εαν αυτα που μου ειπαν οι μηχανικοι ειναι σωστα η οχι και διαπιστωσα οτι δεν χρειαζεται να ασχοληθω παραπανω με τον κυλινδρο.
Σε ευχαριστω που με βοηθησες να αντιληφθω καποια τεχνικα ζητηματα που δεν κατεχω.



john lk

  • Guest
Reply #45 on: Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 23:34:38 μμ
Αναμφιβολα την αγαπας και την φροντιζεις την μηχανη σου (αν και δεν εισαι του "τεχνικου"), αυτο φαινεται απο τον τροπο που αντιμετωπιζεις και γραφεις για το οποιο τεχνικο θεμα.

Να ξερεις οτι σε αυτο το φορουμ ο ενας συμπληρωνει τον αλλο σε γνωσεις, συμβουλες κλπ κλπ, χωρις να αποσκοπει σε κατι.

Οποτε να νοιωθεις ελευθερος να ρωτας ο΄τι θελεις και οποιος γνωριζει κατι θα το γραφει προς βοηθειαν σου (και ολων των υπολοιπων).



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #46 on: Σάββατο 20 Ιανουάριος 2018, 11:43:33 πμ
Για την λειτουργία με ένα κύλινδρο μου το είπαν σε 2 συνεργεία.

Αυτό εξακολουθώ να μην το καταλαβαίνω κ αισθάνομαι οτι κάτι εννούν που δεν είναι αυτό που εμείς καταλαβαίνουμε σαν << λειτουργία με ενα μόνο κυλινδρο.>>

Δεν ξέρω εάν έπεσα σε εξαπάτηση , θα κοιτάξω να αλλάξω την μπαταρία και μετά να ανεβάσω τις στροφές.

Ναι , αλλά κάντο όμως ετσι? μην λέμε τα ίδια κ τα ίδια .

Ανεβαζεις βίντεο με ενα μηχανάκι με 20% λάθος στροφές ρυθμισμένο ρελαντί και λες οτι κινείται  η βελόνα του στροφόμετρου?
Οπως λέει κ ο Γιάννης εκεί χαμηλά ισως δεν λειτουργεί σωστά κ η τρομπα λάδιου κ δεν έχεις σωστή λίπανση. 

Και στην τελική , εαν το θέμα της λειτουργίας ενός κυλίνδρου,  φαίνεται στο ασταθές ρελαντί και μόνο,  δεν με πειράζει,  θα το αφησω έτσι

Εγώ το αφησα 9 χρόνια , αφου δεν είχα παράπονο απο κατανάλωση/λειτουργία.

Τι θέμα με το τσοκ δεν μπορώ να καταλάβω πως συνέβη.
Πριν το πάω στο συνεργείο , δούλευε σωστά,  τό άνοιγα στην πρώτη σκάλα στο ξεκίνημα και ανέβασε το ρελαντί πάνω από τις 1500 στροφές,  τώρα βυθίζεται το ρελαντί.
Μια λογική εξήγηση,  μπορείτε να δώσετε ;

Αυτό ισχύει κ στο δικό μου, οταν το αγόρασα το τσοκ στην 2η σκάλα ανέβαζε πάνω απο 1500 στρ /λ , μετα απο καθάρισμα ρυθμιση καρμπς κ ρυθμιση βαλβίδων λειτουργούσε σαν το δικό σου.

Μα αναφέρω ότι έγινε καθαρισμός του καρμπυρατερ
Επίσης έγραψα ότι πριν και όσο έχω την μηχανή δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με το τσοκ
Μετά τον καθαρισμό άλλαξε συμπεριφορά και μετά από λίγα δευτερα  βυθιζεται το ρελαντί..

Ρίξε κ μια ματιά στην ντίζα του τσοκ, μετά απο το λεβιέ του τσοκ κ κάπου ανάμεσα σκελετό κ αριστερό ψυγείο η ντίζα γίνεται διπλή κ πάει στα δύο καρμπς.

Δεν είναι  ευκολο να το βρείς το σημείο αφου ενοχλεί το τεπόζιτο κ τα πλαστικά.

Ισως με το βγάλε βάλε να μην πάτησε σωστά η ντίζα κ να μένει το τσοκ μόνιμα ανοικτό , ισως δλδ κ απο αυτό να εξηγείται κ η επιπλέον κατανάλωση.

Δηλαδή φίλε,  να πιστέψω πως δεν έγινε καθαρισμός στο καρμπυρατερ !

Μην φτάσουμε κ εκεί.



Offline foivous

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #47 on: Παρασκευή 26 Ιανουάριος 2018, 09:12:09 πμ
Ανέβασα εχθες το.απογευμα το ρελαντί στις 1200 στροφές με ζεστή μηχανή και σήμερα το.πρωι από τις 700 - 800 στροφές που είχε πριν στην εκιννηση    ειχε 900 στροφές
Έκανα 10χλμ στην Εθνική και οι στροφές όταν σταμάτησα ήταν 1300 - 1400  + - 50 στροφες (παιξιμο)
Έχω την αίσθηση πως δουλεύει καλύτερα !
Πάντως το τσοκ δεν επανήλθε.
Με τον μηχανικό μου , που μίλησα μου είπε πάλι για τον κύλινδρο , τον χαιρέτησα και έφυγα,  δεν ξαναπαταω