Σάββατο 20 Ιανουάριος 2018, 19:00:44 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
1 Μέλος και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Θέμα με το ρελαντί  (Αναγνώστηκε 851 φορές)
foivous
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 113


« στις: Τρίτη 09 Ιανουάριος 2018, 12:29:28 μμ »

Χαιρετώ τους συντρόχους. Διαπίστωσα ,  ότι το ρελαντί δεν είναι σταθερό είτε είναι κρύο,  είτε ζεστο.
Αυξομειώνεται και κάποιος μου είπε ότι δουλεύει με ένα κυλιδρο.
Έκανα καθαρισμό στο καρμπυρατερ σε συνεργειο και βελτιωθηκε ελαφρως (παιζει λιγοτερο)
Δεν εμπιστεύομαι τον μηχανικό που το είχε
Πείτε μου τημ.γνωμη σας
Επίσης έχω διαρροή αντιψυκτικου και.θελουν αλλαγή κάποια λαστιχακια απο ότι μου είπαν.
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7839


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #1 στις: Τρίτη 09 Ιανουάριος 2018, 19:03:31 μμ »

Οταν λές παίζει , κάνει κάτι σαν αυτό?

<a href="http://www.youtube.com/v/xtYYcSAyOJ8" target="_blank">http://www.youtube.com/v/xtYYcSAyOJ8</a>

Το να δουλεύει με ενα κύλινδρο σημαίνει οτι δεν παίρνει καύσιμο ο ένας απο τους δύο, η δεν δέχεται σπινθήρα , δλδ καρμπς η μπουζί/πολλαπλασιαστές .

Την περίπτωση των καρμπς δεν την δέχομαι , αντε το πολύ πολύ να έχει πρόβλημα η ρύθμιση μίγματος η να θέλουν συγχρονισμό, αλλά αφου τα πήγες για καθαρισμό αυτό δεν παίζει.

Για πολλαπλασιαστές δεν το εχω ξανακούσει σε 650, αλλά σε 600αρες με δύο ηλεκτρονικές που τα παίζει η μια , αλλά εκεί τσουλάει μεν το μηχανάκι αλλά τρέμει ολόκληρο.

Αρα τραβας μια μπουζόπιπα απο τα εύκολα μπουζί κ ελέγχεις οτι έχεις σπινθήρα , που θα έχεις αλλά λέμε ...

Μετα ρυθμίζεις μίγμα κ κανεις ενα συγχρονισμό στα κάρμπς αν δεν έχει γίνει  .


Οσο για την διαρροή ψυκτικού , μάλλον εννοείς στο σωλήνα ανάμεσα στους κυλίνδρους  .

Αυτό είναι εύκολο να επισκευαστεί  αρκεί να έχεις τα δύο οριγκ που χρειάζονται

Ρίξε μια ματιά κ εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1859.0
Καταγράφηκε
foivous
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 113


« Απάντηση #2 στις: Τρίτη 09 Ιανουάριος 2018, 20:09:08 μμ »

Νασαι καλα !! Ετσι επαιζε πριν το παω για φτιαξιμο , μετα παιζει λιγοτερο.. Προβληματιστηκα με τον μηχανικο , ενω μου ειπε οτι θελει καθαρισμο το καρμπιρατερ για να στρωσει το ρελαντι και μου πηρε 70 ευρω , στη συνεχεια μου το γυρισε και μου ειπε οτι πρεπει να λυθουν οι κυλινδροι και να επισκευαστουν , μου ειπε και ενα εξωφρενικο ποσο , το εφτασε με τα ανταλλακτικα στο 1000ρικο
Για την επισκευη για το παραφλου , μου ζητησε 70 ευρω.
Καταγράφηκε
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 731


« Απάντηση #3 στις: Τρίτη 09 Ιανουάριος 2018, 21:15:45 μμ »

Ετσι επαιζε πριν το παω για φτιαξιμο , μετα παιζει λιγοτερο.. Προβληματιστηκα με τον μηχανικο , ενω μου ειπε οτι θελει καθαρισμο το καρμπιρατερ για να στρωσει το ρελαντι και μου πηρε 70 ευρω , στη συνεχεια μου το γυρισε και μου ειπε οτι πρεπει να λυθουν οι κυλινδροι και να επισκευαστουν , μου ειπε και ενα εξωφρενικο ποσο , το εφτασε με τα ανταλλακτικα στο 1000ρικο

Έχω την ΤΑ από το 2012 και ακόμα το ρελαντί δεν το έχω "πιάσει" ακριβώς να δουλεύει όπως λέμε καρφί. Παίζουν πολλοί παράγοντες, και η φθορά είναι ένας από αυτούς. Όμως σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει λόγος να λυθεί το μοτέρ γι αυτό το λόγο και μόνο. Αφού όπως λες μειώθηκε το παίξιμο μάλιστα, δεν χρειάζεται να ασχοληθείς. Οι περισσότερες ΤΑ, που είναι φορτωμένες με αρκετά χιλιόμετρα το έχουν αυτό το παίξιμο και 100% δεν πρόκειται να το λύσεις. Φαντάζομαι ότι απλά ήθελε να σε ξεφορτωθεί αφού δύσκολα κάποιος θα έδινε ένα χιλιάρικο στις μέρες μας απλά και μόνο για να φέρει το ρελαντί σε έναν κινητήρα με αρκετά χρόνια στην πλάτη του.


Για την επισκευη για το παραφλου , μου ζητησε 70 ευρω.

Αυτά θα έλεγα ότι είναι πολλά, αν η διαρροή αφορά μόνο τα oring ανάμεσα στους κυλίνδρους. Με πολύ τραβηγμένες τιμές και αποκλειστικά γνήσια ανταλλακτικά (που δεν το βλέπω δλδ) το κόστος (για ανταλλακτικά μόνο) είναι κάπου στα 30 ευρώ, άντε 35 με πολύ πολύ ζόρι και αυτό σε τιμές λιανικής. Η εργασία δε, είναι πανεύκολη, δεν δικαιολογεί τα υπόλοιπα χρήματα μέχρι το 70άρι, όσο καλή θέληση και αν έχει κάποιος (έξοδα καταστήματος φπα, ένα λογικό κέρδος, κλπ κλπ που έχουν αναφερθεί πολλάκις).

Καταγράφηκε
stefosg
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 147



« Απάντηση #4 στις: Τρίτη 09 Ιανουάριος 2018, 22:24:47 μμ »



Νασαι καλα !! Ετσι επαιζε πριν το παω για φτιαξιμο , μετα παιζει λιγοτερο.. Προβληματιστηκα με τον μηχανικο , ενω μου ειπε οτι θελει καθαρισμο το καρμπιρατερ για να στρωσει το ρελαντι και μου πηρε 70 ευρω , στη συνεχεια μου το γυρισε και μου ειπε οτι πρεπει να λυθουν οι κυλινδροι και να επισκευαστουν , μου ειπε και ενα εξωφρενικο ποσο , το εφτασε με τα ανταλλακτικα στο 1000ρικο
Για την επισκευη για το παραφλου , μου ζητησε 70 ευρω.

Φίλε μου δεν γνωριζόμαστε, ούτε γνωρίζω το συνεργείο σου... ’λλαξε το τώρα που είναι νωρίς. Αν βγάζει κουστούμι 1000 ευρώ και άνοιγμα κινητήρα για το ρελαντί που παίζει, έχει άγριες διαθέσεις..

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk

Καταγράφηκε
foivous
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 113


« Απάντηση #5 στις: Τρίτη 09 Ιανουάριος 2018, 22:37:10 μμ »

Έχω την ΤΑ από το 2012 και ακόμα το ρελαντί δεν το έχω "πιάσει" ακριβώς να δουλεύει όπως λέμε καρφί. Παίζουν πολλοί παράγοντες, και η φθορά είναι ένας από αυτούς. Όμως σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει λόγος να λυθεί το μοτέρ γι αυτό το λόγο και μόνο. Αφού όπως λες μειώθηκε το παίξιμο μάλιστα, δεν χρειάζεται να ασχοληθείς. Οι περισσότερες ΤΑ, που είναι φορτωμένες με αρκετά χιλιόμετρα το έχουν αυτό το παίξιμο και 100% δεν πρόκειται να το λύσεις. Φαντάζομαι ότι απλά ήθελε να σε ξεφορτωθεί αφού δύσκολα κάποιος θα έδινε ένα χιλιάρικο στις μέρες μας απλά και μόνο για να φέρει το ρελαντί σε έναν κινητήρα με αρκετά χρόνια στην πλάτη του.


Αυτά θα έλεγα ότι είναι πολλά, αν η διαρροή αφορά μόνο τα oring ανάμεσα στους κυλίνδρους. Με πολύ τραβηγμένες τιμές και αποκλειστικά γνήσια ανταλλακτικά (που δεν το βλέπω δλδ) το κόστος (για ανταλλακτικά μόνο) είναι κάπου στα 30 ευρώ, άντε 35 με πολύ πολύ ζόρι και αυτό σε τιμές λιανικής. Η εργασία δε, είναι πανεύκολη, δεν δικαιολογεί τα υπόλοιπα χρήματα μέχρι το 70άρι, όσο καλή θέληση και αν έχει κάποιος (έξοδα καταστήματος φπα, ένα λογικό κέρδος, κλπ κλπ που έχουν αναφερθεί πολλάκις).




92.000 χλμ ειναι πολλα βρε φιλε ?  Βρες μου εναν τιμιο μηχανικο να υσηχασω .Αυτος που αναφερω ειναι ο Χατζηαντωνιου στη Λ.Δημοκρατιας , λιγο πιο πανω απο το Παρκο Τριτση.
Εχω επισης επισκεφτει το Μοτο Θεος στα Κ.Πατησια και το συνεργειο του Τογελου (εχει τα ανταλλακτικα) επισης στα Κ.Πατησια
Καταγράφηκε
foivous
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 113


« Απάντηση #6 στις: Τρίτη 09 Ιανουάριος 2018, 22:38:11 μμ »


Φίλε μου δεν γνωριζόμαστε, ούτε γνωρίζω το συνεργείο σου... ’λλαξε το τώρα που είναι νωρίς. Αν βγάζει κουστούμι 1000 ευρώ και άνοιγμα κινητήρα για το ρελαντί που παίζει, έχει άγριες διαθέσεις..

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk



Ναι φιλε μου , αυτο θα κανω...
Καταγράφηκε
KKalantzis
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2061


Where the streets have no name!


« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη 10 Ιανουάριος 2018, 12:33:16 μμ »

Έχεις πμ
Καταγράφηκε

Keep riding !!!
foivous
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 113


« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη 10 Ιανουάριος 2018, 15:13:57 μμ »

Εδώ η κούκλα μου ......https://m.facebook.com/foivous/posts/pcb.10150970431414996/?photo_id=1635844566498073&mds=%2Fphotos%2Fviewer%2F%3Fphotoset_token%3Dpcb.10150970431414996%26photo%3D1635844566498073%26profileid%3D100002176371124%26source%3D48%26refid%3D18%26ref%3Dbookmarks%26_ft_%3Dqid.6509409116145602145%253Amf_story_key.10150970431414996%253Atop_level_post_id.10150970431414996%253Atl_objid.10150970431414996%26__tn__%3DEH-R%26cached_data%3Dfalse%26ftid%3D&mdf=1
Καταγράφηκε
foivous
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 113


« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2018, 12:25:46 μμ »

Το ρελαντι εναι.κατω από τις 1000 στροφές και λιγο πανω όταν ζεσταθεί η μηχανή , έχει ένα μικρό παίξιμο.
Δικαιολογείται στα 92.000 χλμ να έχει αυτο το θεμα ;
Η μηχανή δούλεψε Εθνική οδό όλα τα χρόνια (Ν.Σμυρνη - Ολυμπιακό χωριο)
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1982



« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2018, 13:44:37 μμ »

Το ρελαντι εναι.κατω από τις 1000 στροφές και λιγο πανω όταν ζεσταθεί η μηχανή , έχει ένα μικρό παίξιμο.
Δικαιολογείται στα 92.000 χλμ να έχει αυτο το θεμα ;
Η μηχανή δούλεψε Εθνική οδό όλα τα χρόνια (Ν.Σμυρνη - Ολυμπιακό χωριο)
Το ρελαντι με τον κινητηρα σε θερμοκρασια λειτουργειας πρεπει να ειναι 1200 στρ/λ  (+/- 100)
Διορθωσε το

Οσο για την διαρροη του ψυκτικου αν εννοείς στο σωλήνα ανάμεσα στους κυλίνδρους τοτε το κοστος των ανταλακτικων ειναι γυρω στα 6 ευρω Δδυο ο-rings μονο θελουν αντικατασταση Η δε εργασια ειναι γελοιωδως ευκολη και χρονικα περνει κανα μισαωρο αντε το πολυ μια ωρα επειδη πρεπει να αδειασει το κυκλωμα
Eiχα ανεβασει καποτε το πως γινεται εδωq:http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=19289.0 αλλα δυστυχως τωρα πια λειπουν οι φωτο
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2018, 13:55:59 μμ από konkost » Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3084



« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή 12 Ιανουάριος 2018, 07:21:48 πμ »

Κώστα, δεν είσαι ο μοναδικός σ' ότι αφορά τις φωτογραφίες.
Βλέπεις, τα φωτοτέτοια, ζήτάνε πλέον μάνια κι αν δεν τα δώσεις...
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
foivous
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 113


« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή 12 Ιανουάριος 2018, 12:45:21 μμ »

Για το παίξιμο στο ρελαντί,  αξίζει να ασχοληθώ παραπάνω ; θα χειροτερεύσει η κατάσταση ;
Δικαιολογείται σε αυτά τα χλμ κάτι τέτοιο ;
Καταγράφηκε
giamar4
Gelande/strasse
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1842



« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή 12 Ιανουάριος 2018, 20:28:53 μμ »

Φοιβο μονο αν παρεις μηχανακι με ιντζεκσιον θα ησυχασεις.
Εγω λεω να τ'αφησεις ως εχει.
Καταγράφηκε
foivous
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 113


« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή 12 Ιανουάριος 2018, 23:35:44 μμ »

Φοιβο μονο αν παρεις μηχανακι με ιντζεκσιον θα ησυχασεις.
Εγω λεω να τ'αφησεις ως εχει.

Ειναι μεγαλη καψουρα το TA 650 , δεν μπορω να βλεπω καν το 700αρι ...

Καταγράφηκε
foivous
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 113


« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή 12 Ιανουάριος 2018, 23:37:02 μμ »

Θελω την αποψη σας , αξιζει να ασχοληθω παραπανω με το ρελαντι ? Σε αυτα τα χλμ ειναι λογικο να το βγαλει ?
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7839


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #16 στις: Σάββατο 13 Ιανουάριος 2018, 12:09:20 μμ »

Θελω την αποψη σας , αξιζει να ασχοληθω παραπανω με το ρελαντι ? Σε αυτα τα χλμ ειναι λογικο να το βγαλει ?

Το βιντεάκι το είδες, αν είσαι κάπου εκεί η κ καλύτερα μην ασχολείσαι.

Είχα το μηχανάκι κοντά 9 χρόνια κ κυνηγούσα το στεθερό ρελαντί, με καθαρισμό/ρύθμιση/συγχρονισμό στα κάρμπς , βαλβίδες κ σχολαστική συντήρηση το βελτίωσα, δεν καταφερα όμως να το φέρω εκεί που ήθελα.

Ασχολήθηκα μεχρι εκεί που δεν παίρνει άλλο, πέταξα ενα σωρό λ7 σε ανταλλακτικά κ πολλές ώρες λύσε δέσε με αποτέλεσμα μηδέν.

Βέβαια πάντα το μηχανάκι σαν συμπεριφορά κ σαν απόδωση αλλά κ κατανάλωση ήταν σωστό κ θα μπορούσα να μην ασχολούμαι απλά είχα το μικρόβιο.

Το θέμα είναι οτι δεν βρήκα κ απο τί προκαλείται , ισως απο ανομοιόμορφη φθορά των κυλίνδρων , τα ίσως είναι πολλά κ κοστίζουν κ πολλά.
Ομως δεν αξίζει να ασχοληθείς αν δεν καίει λάδια, δεν έχει μειωμένη απόδωση κ καίει πολύ καύσιμο.

Γνώμη μου είναι οτι:

Εάν ετσι ήταν πάντα
εάν δεν βλέπεις να χειροτερεύει
εάν είναι σωστά συντηρημένο

Μάθε να ζείς με αυτό , ετσι θα μείνει.
Καταγράφηκε
foivous
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 113


« Απάντηση #17 στις: Σάββατο 13 Ιανουάριος 2018, 16:28:48 μμ »

Το βιντεάκι το είδες, αν είσαι κάπου εκεί η κ καλύτερα μην ασχολείσαι.

Είχα το μηχανάκι κοντά 9 χρόνια κ κυνηγούσα το στεθερό ρελαντί, με καθαρισμό/ρύθμιση/συγχρονισμό στα κάρμπς , βαλβίδες κ σχολαστική συντήρηση το βελτίωσα, δεν καταφερα όμως να το φέρω εκεί που ήθελα.

Ασχολήθηκα μεχρι εκεί που δεν παίρνει άλλο, πέταξα ενα σωρό λ7 σε ανταλλακτικά κ πολλές ώρες λύσε δέσε με αποτέλεσμα μηδέν.

Βέβαια πάντα το μηχανάκι σαν συμπεριφορά κ σαν απόδωση αλλά κ κατανάλωση ήταν σωστό κ θα μπορούσα να μην ασχολούμαι απλά είχα το μικρόβιο.

Το θέμα είναι οτι δεν βρήκα κ απο τί προκαλείται , ισως απο ανομοιόμορφη φθορά των κυλίνδρων , τα ίσως είναι πολλά κ κοστίζουν κ πολλά.
Ομως δεν αξίζει να ασχοληθείς αν δεν καίει λάδια, δεν έχει μειωμένη απόδωση κ καίει πολύ καύσιμο.

Γνώμη μου είναι οτι:

Εάν ετσι ήταν πάντα
εάν δεν βλέπεις να χειροτερεύει
εάν είναι σωστά συντηρημένο

Μάθε να ζείς με αυτό , ετσι θα μείνει.
Ναι , το.ειδα το video , το ρελαντί μου είναι λιγο.κατω από τις 1000 στροφές και "τρεμοπαιζει " όταν το βάζω μπρος και στις 1200 στροφές όταν έχει ζεσταθεί αρκετά.
Και εκεί τρεμοπαιζει  όχι παρά πολύ + - 100 στροφές.
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο.σου , φιλε μου , να'σαι καλά !
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7839


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #18 στις: Σάββατο 13 Ιανουάριος 2018, 16:40:55 μμ »

Οταν παίζει η βελόνα ακούς κ τον κινητήρα να μεταβάλει στροφές?
Επειδή το στροφόμετρο λειτουργεί με μοτέρ , μερικές φορές το παίξιμο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Δλδ λόγω αδράνειας η βελόνα δεν ακολουθεί τις στροφές του κινητήρα.

Κρύο αν οι στροφές είναι χαμηλές,   μην το αφήνεις δίχως τσοκ .
Καταγράφηκε
foivous
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 113


« Απάντηση #19 στις: Σάββατο 13 Ιανουάριος 2018, 21:04:16 μμ »

Η αγαπημενη μου ....https://postimg.org/image/hbq1nvig3/
Καταγράφηκε
foivous
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 113


« Απάντηση #20 στις: Σάββατο 13 Ιανουάριος 2018, 21:06:36 μμ »

Οταν παίζει η βελόνα ακούς κ τον κινητήρα να μεταβάλει στροφές?
Επειδή το στροφόμετρο λειτουργεί με μοτέρ , μερικές φορές το παίξιμο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Δλδ λόγω αδράνειας η βελόνα δεν ακολουθεί τις στροφές του κινητήρα.

Κρύο αν οι στροφές είναι χαμηλές,   μην το αφήνεις δίχως τσοκ .
Δεν το θυμαμαι , θα το κοιταξω , σε ευχαριστω και παλι !
Καταγράφηκε
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7346



« Απάντηση #21 στις: Σάββατο 13 Ιανουάριος 2018, 22:30:01 μμ »

Η αγαπημενη μου ....https://postimg.org/image/hbq1nvig3/

Κούκλα..... Και εξαιρετικά προσεγμένη ......

Μπράβο .......

Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
foivous
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 113


« Απάντηση #22 στις: Κυριακή 14 Ιανουάριος 2018, 13:36:16 μμ »

Κούκλα..... Και εξαιρετικά προσεγμένη ......

Μπράβο .......
Ευχαριστώ !

Καταγράφηκε
ΛΥΚΟΝΙ
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 30


« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2018, 18:27:46 μμ »

αδερφε ειχα το ιδιο προβλημα,σε TA 600 μολις αλλαξα ανορθωτη ολα εστρωσαν
Καταγράφηκε
foivous
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 113


« Απάντηση #24 στις: Τρίτη 16 Ιανουάριος 2018, 10:11:34 πμ »

Ευχαριστώ φίλε,  είναι αλήθεια ότι πρώτη φορά το ακούω για τον ανορθωτη.
Από εχθες όταν το βάζω μπρος και είναι κρύο, ανοίγοντας το τσοκ βυθίζεται το ρελαντί.
Χωρίς τσοκ και κρύο έχει λίγο κάτω από τις 1000 στροφές
Βέβαια το έχω σε κλειστό υπόγειο παρκιν.
Αλλά και εχθές το.απογευμα φεύγοντας από την εργασία στην Μεταμόρφωση,  ακριβώς το ίδιο συνέβη !
Δείχνει να αντιστρέφεται η λογική !!
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!