Θελω την αποψη σας , αξιζει να ασχοληθω παραπανω με το ρελαντι ? Σε αυτα τα χλμ ειναι λογικο να το βγαλει ?
Το βιντεάκι το είδες, αν είσαι κάπου εκεί η κ καλύτερα μην ασχολείσαι.
Είχα το μηχανάκι κοντά 9 χρόνια κ κυνηγούσα το στεθερό ρελαντί, με καθαρισμό/ρύθμιση/συγχρονισμό στα κάρμπς , βαλβίδες κ σχολαστική συντήρηση το βελτίωσα, δεν καταφερα όμως να το φέρω εκεί που ήθελα.
Ασχολήθηκα μεχρι εκεί που δεν παίρνει άλλο, πέταξα ενα σωρό λ7 σε ανταλλακτικά κ πολλές ώρες λύσε δέσε με αποτέλεσμα μηδέν.
Βέβαια πάντα το μηχανάκι σαν συμπεριφορά κ σαν απόδωση αλλά κ κατανάλωση ήταν σωστό κ θα μπορούσα να μην ασχολούμαι απλά είχα το μικρόβιο.
Το θέμα είναι οτι δεν βρήκα κ απο τί προκαλείται , ισως απο ανομοιόμορφη φθορά των κυλίνδρων , τα ίσως είναι πολλά κ κοστίζουν κ πολλά.
Ομως δεν αξίζει να ασχοληθείς αν δεν καίει λάδια, δεν έχει μειωμένη απόδωση κ καίει πολύ καύσιμο.
Γνώμη μου είναι οτι:
Εάν ετσι ήταν πάντα
εάν δεν βλέπεις να χειροτερεύει
εάν είναι σωστά συντηρημένο
Μάθε να ζείς με αυτό , ετσι θα μείνει.