Τρίτη 24 Απρίλιος 2018, 08:58:46 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Εξατμιση Sebring  (Αναγνώστηκε 1486 φορές)
george2411
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 130


« στις: Πέμπτη 04 Ιανουάριος 2018, 18:11:20 μμ »

Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους.
Κάτοχος TA 650 και ήθελα να ρωτήσω το εξης:
Έχω βρει μια καλή ευκαιρία σε τελικό καζανακι ελεύθερας της Sebring.
Δεν σκοπεύω να πάρω 500 άλογα απλά να αναπνευσει σε συνδυασμό με έναν καλό ήχο. Την έχω βρει σε κατάστημα τους έχει μείνει στο ράφι και την παίρνω 100 ευρώ. Επειδή γενικά τα κοστολογια είναι αυξημένα θεωρώ ότι είναι δελεαστική τιμή.
Η διάμετρος του σωλήνα ένωσης είναι 48mm εξωτερική και 40 εσωτερικη. Αξίζει να μπω στη διαδικασία η όχι?
Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων αν υπάρχει παρόμοιο θέμα αλλού.
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10393


Γαβ !


« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή 05 Ιανουάριος 2018, 12:44:46 μμ »

Προσωπικά δε θα το πρότεινα. Εκτός του ενοχλητικού θορύβου που συνήθως έχουν, μπορεί να χρειαστείς και ρυθμίσεις στα καρμπ
και ίσως φίλτρο αέρα. Γενικά ο θόρυβος που τελικά απο "ζωντανός" γίνεται βαρετός και χωρίς να μπορείς να τον αποφύγεις
είναι το μεγαλύτερο αρνητικό. ααα και μάλλον θα έχεις και σκασίματα .
100 ευρώπουλα μπορείς να τα ξοδέψεις στην προστασία σου
Καταγράφηκε

jon t
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 546



« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή 05 Ιανουάριος 2018, 16:50:48 μμ »

Και η δική μου γνώμη είναι να αφήσεις την ΤΑ σου όπως είναι... Smiley

Χρειάζονται σημαντικές παρεμβάσεις και αρκετοί πειραματισμοί σε καρμπ (όχι μόνο αλλαγή ζιγκλερ) καθώς και αλλαγή φίλτρου όπως λέει ο Κώστας για να δουλέψει σωστά με ελεύθερη εξάτμιση.

Το βγάλε βάλε καρμπ σε αυτή την μοτοσυκλέτα δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα και εκτός αυτού είμαι σχεδόν σίγουρος ότι χαμηλά θα χάσει αυτή την γλυκιά ροπή που την χαρακτηρίζει και αποτελεί μεγάλο προτέρημα της...
Καταγράφηκε
george2411
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 130


« Απάντηση #3 στις: Κυριακή 07 Ιανουάριος 2018, 16:55:25 μμ »

Eυχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.
Αν ειναι οντως να χασω και χαμηλες δεν το συζητω το αφηνω ετσι.
Απο θορυβο που εχω ακουσει παντως 2 ΤΑ η μια με remus και η αλλη με arrow ισα ισα ηταν καλυτερος απο τον μαμα. Μπασος και καθολου ενοχλητικος. (και οι 2 φοραγαν το καζανακι - και καλα καταλυτη).
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1988



« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα 08 Ιανουάριος 2018, 06:44:02 πμ »

Για την Sebring συγκεκριμενα δεν ξερω να σου πω
Αλλα θα πω τα εξης γενικα
Δεν ειναι απαραιτητο οτι θα χρειαστει να ψαχτεις με ζιγκλερ και φιλτρο αερα Στο ΤΑ650 οσο ελευθερας εξατμιση και να βαλεις δεν θα γινει ενοχλητικος ο θορυβος αφου αυτος πνιγεται απο τον (και καλα) καταλυτη Το ξερω σιγουρα γιατι οταν αντικατεστησα το μαμα τελικο με ενα της mivv εβαλα μπρος τον κινητηρα χωρις τελικο και ο θορυβος ακομα και ετσι ηταν ανεκτος
Επισης σε εναν νορμαλ κινητηρα αν αντικαταστησεις μονο το τελικο το πιθανοτερο ειναι οτι αν και μπορει να κερδισεις κατι σε καποιο φασμα στροφων θα χασεις σε καποιο αλλο Γενικα οι μαμα εξατμησεις ειναι σχεδιασμενες (κατα περιπτωση) κατα τετοιο τροπο ωστε να αποδιδει ο κινητηρας σχεδον οομοιομορφα σε ολες τις στροφες Μια χρυση τομη δηλαδη
Για παραδειγμα με την mivv που εβαλα εγω εχω καλυτερη αποκριση στις χαμηλες αλλα εχω χασει στις υψηλες στροφες Μετα τις 6-6500 χλ στροφες ο κινητηρας δειχνει να μην ειναι ανετος Δοκιμασμενο με μαμα καρμπ και με φιλτρο Κ&Ν αλλα και με twin air

Eγω παντως για 100 ευρω και αν η Sebring ειναι αρκετα πιο ελαφρια απο το μαμα τελικο θα την αγοραζα
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2161


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα 08 Ιανουάριος 2018, 10:40:13 πμ »

Αν ειναι οντως να χασω και χαμηλες δεν το συζητω το αφηνω ετσι.
Απο θορυβο που εχω ακουσει παντως 2 ΤΑ η μια με remus και η αλλη με arrow ισα ισα ηταν καλυτερος απο τον μαμα. Μπασος και καθολου ενοχλητικος. (και οι 2 φοραγαν το καζανακι - και καλα καταλυτη).

Οπως εγραψε και ο Κονκωστ απο πανω, οι πιο ανοιχτες εξατμισεις για 650 δεν κανουν ενοχλητικο θορυβο, καθε αλλο, αλλα παντα με το καζανακι στη θεση του - δεν εχω ακουσει ανοιχτη εξατμιση χωρις το καζανακι.

Οι ανοιχτες εξατμισεις συνηθως μειωνουν τη ροπη χαμηλα και δινουν λιγη δυναμη ψηλα. Εγω τη δικη μου Mivv την εχω με σιγαστηρα ακριβως γι'αυτο το λογο, οσες φορες τον ειχα βγαλει μου χαλαγε τις χαμηλομεσαιες. Απο την αλλη ουσιαστικα η ιδια εξατμιση ανοιχτη στο μηχανακι του Κονκωστ δινει στις χαμηλομεσαιες και χανει στις ψηλες, εξαρταται και απο το ολο setup στο μηχανακι.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Aerios
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3323


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα 08 Ιανουάριος 2018, 13:22:57 μμ »

Όταν το πήρα είχε την Sebrig oval. Πολύ όμορφη εξάτμιση με ωραίο μπάσο ήχο. Το μηχανάκι πήγαινε από χαμηλά μέχρι τέρμα χωρίς καμία ένδειξη κρεμάσματος ή παραπάνω σκασιμάτων από τα συνηθισμένα. Μάλιστα θυμάμαι ότι το μηχανάκι τερμάτιζε πολύ πιο εύκολα με την Sebring απ' ότι με τις δικές του που έβαλα μετά. Το  μετάνιωσα γιατί το μόνο που κέρδισα ήτα επιπλέον βάρος
Καταγράφηκε
george2411
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 130


« Απάντηση #7 στις: Τρίτη 09 Ιανουάριος 2018, 12:32:02 μμ »

Παιδιά δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο με βοηθήσατε.
Αύριο πρωί πάω για τοποθέτηση και αν σας ενδιαφέρει θα γράψω εντυπώσεις. Η μηχανή είναι με το χάρτινο φίλτρο και το καζανακι. Σκεφτόμουν για k&n στην επόμενη φάση και αφαίρεση το καζανακι.  Και αυτό γιατί έχω ακούσει ότι με την αφαίρεση του και καλα καταλυτη κερδίζεις λίγο σε κατανάλωση. Η μηχανή ενώ δουλεύει υποδειγματικα σε όλο φάσμα και κρατάει ρελαντί λες και είναι ψεκασμού,  καίει πολύ.
Καταγράφηκε
george2411
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 130


« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη 10 Ιανουάριος 2018, 15:26:34 μμ »

Εντελλει τοποθετηθηκε σημερα. Απο μια βολτα 10 χιλιομετρων θα σας γραψω οτι ακριβως παρατηρησα.

Εμφανιση: Ειναι υποκειμενικο. Εμενα μου αρεσει περισσοτερο απο τη μαμα. Βεβαια αλλαζει χαρακτηρα γινεται πιο σπορ. Αν καποιος ειναι fan του εργοστασιακου δεν το προτεινω, αν και δεν θεωρω οτι ειναι καγκουρια.

Ηχος: Καμια σχεση. Πολυ ανωτερος απο την εργοστασιακη. Εχει ανεβει ο ηχος ενα 20% σε ενταση και ενα 80% σε μπασο. Ειναι λες και εχεις βαλει την μαμα εξατμιση σε ενα χωνι μεσα και κανει ηχειο. Καθολου ενοχλητικος, ουτε χαμηλα ουτε ψηλα. Ακουγεται λιγο περισσοτερο οταν εχεις μεσα ταχυτητα και τσουλας (επιστροφη). Εν κινησει κανενα θεμα. Για τον ηχο δεν εχω παρα να πω τα καλυτερα. Νιωθεις οτι οδηγας κατι με περισσοτερα κυβικα.

Επιδοσεις: Εδω ειναι το καλο. Πριν ειχα ενα θεματακι. Κατω απο τις 2400 σαλ, το μηχανακι κομπιαζε η μαλλον σκορτσαριζε. Επρεπε η να συμπλεκταρω η να κατεβασω ετσι ωστε να φτασω τις 2500 περιπου για να φυγει ανετα.
Το φαινομενο αυτο απλα εξαφανιστηκε εντελως. Ανοιγει κανονικα απο τις 1500 στροφες χωρις κομπιασματα χωρις τιποτα. Απολυτα ικανοποιημενος απο αυτο.
Οι χαμηλες του δεν επηρρεαστηκαν καθολου, οπως και επισης και η αποκριση στο γκαζι. Εχω την εντυπωση οτι εχει μια απειροελαχιστη διαφορα προς το καλυτερο, νιωθεις οτι η μηχανη σαν να εχει χασει βαρος (παει πιο αναλαφρα) οσο αφορα τις χαμηλες. Επισης μια μικρη τρυπα κοντα στις 3800 εως τις 4200 (νομιζω υπαρχει σε ολα αυτο) μειωθηκε κατα 70%.
Στο θεμα των ψηλων δεν εχω ακομα εικονα. Ανοιξα λιγο δεν παρατηρησα κατι αρνητικο αλλα δεν ειμαι σιγουρος οποτε δεν λεω κατι.
Οδηγαω μηχανες απο τα 16 μου και σας διαβεβαιω οτι δεν ειναι placebo λογω του ηχου. Η μηχανη παει οντως καλυτερα τουλαχιστον στις χαμηλες και μεσαιες με βασικο παραγοντα το σκορτσαρισμα που εξαλειφθηκε.
Σας παραθετω φωτο απο κατω να την δειτε και να μου πειτε αποψεις αν θελετε φυσικα. Για τις ψηλες στροφες κραταω μια επιφυλαξη μεχρι να το δω.

https://imgur.com/a/GNwhf
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 10392



« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη 10 Ιανουάριος 2018, 16:28:28 μμ »

Όμορφη!
Μεγεια και καλά χιλιόμετρα !!
Και αφου σε ικανοποιεί και ο ήχος και η απόδοση, και είσαι χαρούμενος με την επένδυση, όλα τέλεια !

Σχετικα με το placebo που λες...
Χτες πηρα το αμαξι να κατεβω Συμοφε στην συναντηση μας, και κατι δεν μου πηγαινε καλα... ρε τι του φταιει, τι του φταιει... Ενιωθα να εχει χασει κατι απο την δυναμη του ο κινητήρας...  σα να εχω μια ταχυτητα πανω κάθε φορά που ηθελα να επιταχύνω...
Με τα πολλά, και ενώ εστυβα το μυαλό μου να καταλάβω τι παίζει εκεί στην ευθεία της Συγγρού... ανακάλυψα οτι το κάθισμα μου ηταν ενα κλικ πιο πίσω απο το κανονικο... οπότε δεν παταγα το γκαζι όπως είχα συνηθήσει να το πατάω... και για αυτό ένιωθα να μην πηγαίνει καλα...
Όλα ειναι υποκειμενικά...

Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
george2411
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 130


« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη 10 Ιανουάριος 2018, 17:18:02 μμ »

Όμορφη!
Μεγεια και καλά χιλιόμετρα !!
Και αφου σε ικανοποιεί και ο ήχος και η απόδοση, και είσαι χαρούμενος με την επένδυση, όλα τέλεια !

Σχετικα με το placebo που λες...
Χτες πηρα το αμαξι να κατεβω Συμοφε στην συναντηση μας, και κατι δεν μου πηγαινε καλα... ρε τι του φταιει, τι του φταιει... Ενιωθα να εχει χασει κατι απο την δυναμη του ο κινητήρας...  σα να εχω μια ταχυτητα πανω κάθε φορά που ηθελα να επιταχύνω...
Με τα πολλά, και ενώ εστυβα το μυαλό μου να καταλάβω τι παίζει εκεί στην ευθεία της Συγγρού... ανακάλυψα οτι το κάθισμα μου ηταν ενα κλικ πιο πίσω απο το κανονικο... οπότε δεν παταγα το γκαζι όπως είχα συνηθήσει να το πατάω... και για αυτό ένιωθα να μην πηγαίνει καλα...
Όλα ειναι υποκειμενικά...
το εχω παθει και εγω αυτο!
Σε ευχαριστω πολυ! Τωρα θα δειξει γιατι οταν βαζεις κατι καινουργιο ριχνεις ολη σου την προσοχη και σε μπερδευει.
Θα την τσεκαρω στην καθημερινοτητα και βλεπουμε. Το μονο σιγουρο 100% ειναι οτι εχει εξαφανιστει το σκορτσαρισμα. Επισης καποια στιγμη μου εκανε ενα μικρο-σκασιμο στην επιστροφη και αυξηθηκε ο ηχος ενα 5%. (σκασιματα γενικα μηδεν).
Εψαξα παντου για διαρροες αλλα δεν εχει πουθενα. Την ταπωσα επεσαν οι στροφες για να ακουσω για διαρροη αλλα τιποτα.
Μπορει να ηταν καπου μπουκωμενο πριν το τελικο και να το εφτυσε, ισως καποια καρβουνιλα δεν ξερω.
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1988



« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη 10 Ιανουάριος 2018, 18:19:23 μμ »

Το ΤΑ650 κανει σκασιματα στο κλεισιμο του γκαζιου οσο καλα ρυθμισμενο και να ειναι
Ετσι ειναι απο κατασκευης του Τα σκασιματα λοιπον οσο και να προσπαθησει καποιος δεν θα εξαλειφθουν ποτε
Και αυτο γιατι μεχρι ενος σημειο οφειλονται στο συστημα που εχει για εμπλουτισμο των καυσαεριων με αερα (PAIR system)
Καταγράφηκε
george2411
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 130


« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη 10 Ιανουάριος 2018, 19:21:37 μμ »

Το ΤΑ650 κανει σκασιματα στο κλεισιμο του γκαζιου οσο καλα ρυθμισμενο και να ειναι
Ετσι ειναι απο κατασκευης του Τα σκασιματα λοιπον οσο και να προσπαθησει καποιος δεν θα εξαλειφθουν ποτε
Και αυτο γιατι μεχρι ενος σημειο οφειλονται στο συστημα που εχει για εμπλουτισμο των καυσαεριων με αερα (PAIR system)
Γενικα σκασιματακια πολυ πολυ μικρα εχω στο ασε. Οπως λες ειναι λογικο. Απλα εγω αναφερομουν σε αλλο πραγμα, εκανε ενα σκασιμο και αλλαξε ο ηχος στο λιγο πιο εντονο απο εκεινο το σημειο και μετα.
Καταγράφηκε
george2411
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 130


« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2018, 10:13:42 πμ »

Πλεον ειμαι σιγουρος οτι με την εξατμιση εχει παρει αποκριση και χαμηλομεσαιες, διορθωνοντας αρκετα την τρυπα των 3700-4200.
1000% το σκορτσαρισμα δοκιμαστηκε εκτενως και με δικαβαλο με ανθρωπο νορμαλ, και με βοδι, και εξαφανιστηκε.
Αυτο που παρατηρω με μια μικρη επιφυλαξη (θα το τσεκαρω εχω τροπο) ειναι οτι μετα τις 7000 δειχνει να ζοριζεται λιιιιγο περισσοτερο απο πριν. Με 5η και σε ανηφορα ομως, μεχρι 4η ανεβαζει αδιακοπα.
Τρομερη εντυπωση μου εκανε οτι με το βοδι πανω δικαβαλο, ανοιγοντας 1η σηκωθηκε ο μπροστινος τροχος. Επισης καταλαβαινω σε συγκεκριμενη διαδρομη που την κανω καθημερινα, οτι σε πολλα σημεια η μηχανη "πεταει κωλο" κατι το οποιο παλια δεν συνεβαινε με τιποτα. (και οχι δεν παταω νερα κτλ) 
Ακομα και ψηλα να εχει χασει θεωρω οτι ειναι μια καλη θυσια μπροστα στην αισθηση των χαμηλομεσαιων, στον ηχο, και στην εξαλειψη του σκορτσαρισματος.
Και ξαναλεω αυτο με τις ψηλες με επιφυλαξη.
Συγγνωμη αν κουραζω αλλα θεωρω καλο να μοιραστω την εμπειρια μου μαζι σας.

Και θελω να ευχαριστησω και δημοσια οσους μπηκαν στον κοπο να μου απαντησουν ειτε δημοσια ειτε με pm.
Καταγράφηκε
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7372



« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2018, 10:19:31 πμ »

Στο επόμενο post σου, ανέβασε μας και μια φωτό έτσι για το καλό.....
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 10392



« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2018, 10:28:26 πμ »

εχει πιο πάνω

Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7372



« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2018, 11:48:02 πμ »

εχει πιο πάνω



και αυτή ....




εξαιρετική .......

Μπράβο .....
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1988



« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2018, 12:41:49 μμ »

Xαιρομαι που τα χρηματα σου δεν πηγαν χαμενα
Και επιβεβαιωνεις αυτο που και γω στην πραξη εχω δει με την mivv που εχω Την καλυτερη δηλαδη αποκριση στις χαμηλες-μεσαιες

Μια παρατηρηση μονο Επειδη το τελικο που εβαλες ειναι πολυ ψηλα και ως εκ τουτου πολυ κοντα στο φλας ειναι σιγουρο οτι μετα απο λιγο καιρο θα καει Το ειχα παθει και γω με την mivv που και εκεινη ηταν κοντα στο φλας Κανε κατι λοιπον να το προστατεψεις γιατι δεν ειναι και φτηνο
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7990


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2018, 18:23:11 μμ »

Κατω απο τις 2400 σαλ, το μηχανακι κομπιαζε η μαλλον σκορτσαριζε. Επρεπε η να συμπλεκταρω η να κατεβασω ετσι ωστε να φτασω τις 2500 περιπου για να φυγει ανετα.
Το φαινομενο αυτο απλα εξαφανιστηκε εντελως. Ανοιγει κανονικα απο τις 1500 στροφες χωρις κομπιασματα χωρις τιποτα. Απολυτα ικανοποιημενος απο αυτο.

Παράξενο αυτό , εκτός κ αν δεν εννοούμε τα ίδια λέγοντας την λέξη ''σκορτσάρισμα ''.

Το να ανοίγει απο τις 1500 στρ/λ με 1η η 2α δίχως να σκορτσάρει είναι κατι φυσιολογικό.

Σκορτσάρισμα είναι  οταν το μηχανάκι έχει χαμηλές στροφές κ μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο, δλδ περίπου 2500στρ/λ κ στο κιβώτιο 4η κ να ανοιξεις γκάζι .
Τότε κοπανάει , ειδικά αν ανοίξεις κ κάπως αποτομα το γκάζι .
Δεν ξερω αν το περιγράφω σωστά , αλλά είναι μια συμπεριφορά που είδα οτι εμφανίζεται έντονα στο ΤΑ.
Ισως λόγω '' V'' κινητήρα? δεν το γνωρίζω .

Ομως δύσκολο να πιστέψω οτι με μια εξάτμιση αυτό το φαινόμενο εξαφανίστηκε .
Το να βελτιώθηκε το καταλαβαίνω.



« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2018, 18:24:49 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
george2411
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 130


« Απάντηση #19 στις: Σάββατο 13 Ιανουάριος 2018, 11:03:56 πμ »

Παράξενο αυτό , εκτός κ αν δεν εννοούμε τα ίδια λέγοντας την λέξη ''σκορτσάρισμα ''.

Το να ανοίγει απο τις 1500 στρ/λ με 1η η 2α δίχως να σκορτσάρει είναι κατι φυσιολογικό.

Σκορτσάρισμα είναι  οταν το μηχανάκι έχει χαμηλές στροφές κ μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο, δλδ περίπου 2500στρ/λ κ στο κιβώτιο 4η κ να ανοιξεις γκάζι .
Τότε κοπανάει , ειδικά αν ανοίξεις κ κάπως αποτομα το γκάζι .
Δεν ξερω αν το περιγράφω σωστά , αλλά είναι μια συμπεριφορά που είδα οτι εμφανίζεται έντονα στο ΤΑ.
Ισως λόγω '' V'' κινητήρα? δεν το γνωρίζω .

Ομως δύσκολο να πιστέψω οτι με μια εξάτμιση αυτό το φαινόμενο εξαφανίστηκε .
Το να βελτιώθηκε το καταλαβαίνω.




Λεμε ακριβως το ιδιο πραγμα. Απλα στην δικη μου περιπτωση το εκανε ακομα και με 1η στο κιβωτιο (δικαβαλος) αλλα και με 2α (μονοκαβαλος).
Προοδευτικο ανοιγμα του γκαζιου απο τις 1800 μεχρι τις 2300 περιπου σκορτσαριζε. Τωρα με στο κιβωτιο και δικαβαλος ανοιγει σαν να μην τρεχει τιποτα.!!!
Ειμαι 1000% σιγουρος οτι εχει εξαλειφθει το φαινομενο. Ενδεχομενως, λογω της υπερβολικης καταναλωσης που εχω, (αρα πολυ πλουσιος σε μειγματα) τωρα με την ελευθερη να ισορροπησε καπως το πραγμα.
Δεν διαφωνω καθολου σε αυτο που λες, ισως σε ενα αλλο TA ποιο σωστο απο αυτο να ηταν μια χαρα.
Καθε μερα που περναει παντως, στην καθημερινη μου μετακινηση οδηγωντας χαλαρα, καταλαβαινω-διαπιστωνω ολο και περισσοτερο οτι εχουν βελτιωθει αισθητα οι χαμηλομεσαιες.
Τωρα τσεκαρω με χαλαρη οδηγηση καταναλωση μηπως και κατεβω απο τα 8.3lt / 100km που καιω τωρα αν και χλωμο να βελτιωθηκε. (θελω να παω σταδιακα τις αλλαγες σε φιλτρο κτλ)
Μολις εχω χρονο σε μια αδεια μου, θα ξαναβαλω την εργοστασιακη να το δω.
Καταγράφηκε
george2411
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 130


« Απάντηση #20 στις: Σάββατο 13 Ιανουάριος 2018, 11:12:56 πμ »

Xαιρομαι που τα χρηματα σου δεν πηγαν χαμενα
Και επιβεβαιωνεις αυτο που και γω στην πραξη εχω δει με την mivv που εχω Την καλυτερη δηλαδη αποκριση στις χαμηλες-μεσαιες

Μια παρατηρηση μονο Επειδη το τελικο που εβαλες ειναι πολυ ψηλα και ως εκ τουτου πολυ κοντα στο φλας ειναι σιγουρο οτι μετα απο λιγο καιρο θα καει Το ειχα παθει και γω με την mivv που και εκεινη ηταν κοντα στο φλας Κανε κατι λοιπον να το προστατεψεις γιατι δεν ειναι και φτηνο
Να σαι καλα σε ευχαριστω πολυ.
Οι χαμηλομεσαιες ειναι αρκετα καλυτερες και η αποκριση στο γκαζι. Με δικαβαλο και μεσα 4η με 2500σαλ, ακουμπας το γκαζι και σε κολλαει πισω.
Κανω καθημερινα μια συγκεκριμενη διαδρομη και πλεον ο εγκεφαλος μου εχει αποτυπωσει τον τροπο οδηγησης και παω μηχανικα. Εκει καταλαβαινω και ολες τις διαφορες, οταν π.χ. σε μια στροφη ειμαι με 2α και για να παει οπως πρεπει δινω λιγοτερο γκαζι απο πριν, η οταν εχω μεσα μια μεγαλη σχεση και δεν χρειαζεται να κατεβασω ταχυτητα.
Πολυ ευχαριστημενος και με τον ηχο που ειναι μονο μπασος και καθολου ενοχλητικος. Η επομενη μου κινηση ειναι να ξηλωσω τον "και καλα" καταλυτη, αλλα φοβαμαι μην κανει πολυ θορυβο γιατι δεν τον θελω.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7990


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #21 στις: Σάββατο 13 Ιανουάριος 2018, 11:34:25 πμ »

Λεμε ακριβως το ιδιο πραγμα. Απλα στην δικη μου περιπτωση το εκανε ακομα και με 1η στο κιβωτιο (δικαβαλος) αλλα και με 2α (μονοκαβαλος).

Αυτό είναι πρόβλημα , δεν είναι δλδ φυσιολογικό.

Τωρα τσεκαρω με χαλαρη οδηγηση καταναλωση μηπως και κατεβω απο τα 8.3lt / 100km που καιω τωρα αν και χλωμο να βελτιωθηκε. (θελω να παω σταδιακα τις αλλαγες σε φιλτρο κτλ)
Μολις εχω χρονο σε μια αδεια μου, θα ξαναβαλω την εργοστασιακη να το δω.

Η κατανάλωση είναι υπερβολική σίγουρα .

Το ξαναγράφω :

Εδώ δείχνω την pilot βίδα του μίγματος στα δεξιά του κινητήρα , δεν φαινεται ακριβώς επειδή την κρύβει το λαμάκι που είναι στερεωμένο το TPS.



και εδώ στα αριστερά



Διαδικασία :

Θα χρειαστείς χαρτί , στυλό κ ενα κατσαβίδι.  Grin

Με κινητήρα σβηστό.

Βιδώνεις την μια βίδα μέχρι να πατήσει ΧΩΡΙΣ να την σφίξεις , ισα να αισθανθείς οτι έχει τερματίσει κ σημειώνεις πόσες στροφές της έδωσες.

Κάνεις το ίδιο κ με την άλλη .

Κρατας αυτές τις σημειώσεις επειδή μετά ισως δεν συμπεριφέρεται σωστά το μηχανάκι οπότε θα το επαναφέρεις.

Μετα ξεβιδώνεις και τις δύο στις τρείς στροφές έξω , κ βλέπεις πώς αντιδράει ο κινητήρας , αυτή είναι η συνιστώμενη απο την εταιρεία αρχική ρύθμιση κ απο αυτήν αρχίζεις να πειράζεις.

Μια ρύθμιση που ''κάθεται'' καλά στα περισσότερα ΤΑ650 είναι οι 3 1/2 έξω, στην δική μου ηταν 3 1/2 ο εμπρός κ 3 3/4 ο πίσω .

Γνωρίζοντας λοιπόν την αρχική ρύθμιση που εχεις σημειώσει, μπορείς να πειράξεις τις βίδες του μίγματος όσες φορες θές αφου πάντα θα μπορείς να τις φέρνεις στις 3 στροφες .

Οι βίδες του μίγματος (pilot screws) επηρεάζουν την κατανάλωση μέχρι τις 2500-3000στρ/λ το πολύ , απο εκεί κ πάνω αναλαμβάνουν οι βελόνες .
Οσο περισσότερο μενεις ακίνητος στην κίνηση τόσο περισσότερο εξαρτάται απο την ρύθμιση του μίγματος η κατανάλωση.

Οι ρυθμίσεις γινονται στην θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα ,να έχει πάρει δλδ μια φορά το βεντιλατερ .

Καλύτερα να  ρυθμίσεις το μίγμα αφού αλλάξεις φιλτρο αέρα .

Αφού άλλαξες εξάτμιση , αν τελικά αλλάξεις κ φίλτρο αέρα με ενα πιο ελεύθερο να ξερεις οτι για να μην στεγνώσουν οι κύλινδροι επειδή η αυξημένη ποσότητα αέρα θα κάνει το μίγμα φτωχότερο , κ επειδή το καύσιμο ψύχει κ λιπαίνει το ανω μερος των κυλίνδρων , θα πρέπει να ανεβασεις το μίγμα ισως κ αλλάζοντας τα ζιγκλέρ με μεγαλύτερα μην πώ οτι θα χρειαστεί να πειράξεις κ βελόνες.
Πρέπει δλδ φίλτρο/καρμπς/εξάτμιση να '' ταιριάξουν'' .
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 13 Ιανουάριος 2018, 11:37:55 πμ από Stoneman » Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1988



« Απάντηση #22 στις: Σάββατο 13 Ιανουάριος 2018, 16:53:00 μμ »

Το πιθανοτερο ειναι να μην χρειαστει να αλλαξει ζιγκλερ Και το λεω αυτο ειχα για πανω απο 100.000 χλμ φιλτρο Κ&Ν και τελικο της mivv
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5419



« Απάντηση #23 στις: Κυριακή 14 Ιανουάριος 2018, 14:47:54 μμ »

k&n φιλτρο και mivv τελικο εχω και εγω.η καταναλωση δεν ειναι τετοια.

8,3 δεν νομιζω να ειχα ποτε καταναλωση,αντε καμια φορα να ετυχε αλλα οι συνθηκες οδηγησης δεν ειναι ανακοινωσιμες και κατανοητες φανταζομαι.
και παλι πολυ μου φαινεται,εκτος αν μιλαμε για δικαβαλος τριβαλιτσος και σπασμενος,οπου ειναι ευκολος αριθμος το 8 και το 9 και το 10.
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 14 Ιανουάριος 2018, 14:50:12 μμ από trackler » Καταγράφηκε

george2411
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 130


« Απάντηση #24 στις: Πέμπτη 18 Ιανουάριος 2018, 09:25:15 πμ »

Αυτό είναι πρόβλημα , δεν είναι δλδ φυσιολογικό.

Η κατανάλωση είναι υπερβολική σίγουρα .


Για αλλη μια φορα να σε ευχαριστησω για την πολυτιμη βοηθεια σου. Θα ακολουθησω τον οδηγο σου οπως ακριβως τα γραφεις.
Ειμαι στην σκεψη να αλλαξω φιλτρο να παω σε k&n γιατι αυτο που φοραω μεν ειναι χαρτινο αλλα δεν ξερω καν αν ειναι το εργοστασιακο. Μονο εναν κωδικο γραφει πανω που δεν τον θυμαμαι θα πρεπει να το ξαναβγαλω να το δω. Επισης θα ψαξω να βρω τον κωδικο του sub filter (αν θυμαμαι και το λεω καλα) για να το αλλαξω και αυτο.
Αφου τα αλλαξω τοτε θα κανω τις ρυθμισεις οπως τις περιγραφεις για να πιασουν τοπο.
Σιγουρα η μηχανη καιει πολυ και εχω την εντυπωση οτι ολη η ζημια γινεται μεχρι τις 3000 σαλ. Και ισως εδω κολλαει αυτο που ειχα πει οτι ειτε το παω γρηγορα ειτε νορμαλ και χαλαρα η καταναλωση εχει πολυ μικρες διαφορες.
Επισης εχω την εντυπωση οτι ψηλα μετα τις 6500-7000 σαν να "σφιγγει" το μοτερ, δεν ανοιγει το ιδιο.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!