Λεμε ακριβως το ιδιο πραγμα. Απλα στην δικη μου περιπτωση το εκανε ακομα και με 1η στο κιβωτιο (δικαβαλος) αλλα και με 2α (μονοκαβαλος).
Αυτό είναι πρόβλημα , δεν είναι δλδ φυσιολογικό.
Τωρα τσεκαρω με χαλαρη οδηγηση καταναλωση μηπως και κατεβω απο τα 8.3lt / 100km που καιω τωρα αν και χλωμο να βελτιωθηκε. (θελω να παω σταδιακα τις αλλαγες σε φιλτρο κτλ)
Μολις εχω χρονο σε μια αδεια μου, θα ξαναβαλω την εργοστασιακη να το δω.
Η κατανάλωση είναι υπερβολική σίγουρα .
Το ξαναγράφω :
Εδώ δείχνω την pilot βίδα του μίγματος στα δεξιά του κινητήρα , δεν φαινεται ακριβώς επειδή την κρύβει το λαμάκι που είναι στερεωμένο το TPS.
και εδώ στα αριστερά
Διαδικασία :
Θα χρειαστείς χαρτί , στυλό κ ενα κατσαβίδι.
Με κινητήρα σβηστό.
Βιδώνεις την μια βίδα μέχρι να πατήσει ΧΩΡΙΣ να την σφίξεις , ισα να αισθανθείς οτι έχει τερματίσει κ σημειώνεις πόσες στροφές της έδωσες.
Κάνεις το ίδιο κ με την άλλη .
Κρατας αυτές τις σημειώσεις επειδή μετά ισως δεν συμπεριφέρεται σωστά το μηχανάκι οπότε θα το επαναφέρεις.
Μετα ξεβιδώνεις και τις δύο στις τρείς στροφές έξω , κ βλέπεις πώς αντιδράει ο κινητήρας , αυτή είναι η συνιστώμενη απο την εταιρεία αρχική ρύθμιση κ απο αυτήν αρχίζεις να πειράζεις.
Μια ρύθμιση που ''κάθεται'' καλά στα περισσότερα ΤΑ650 είναι οι 3 1/2 έξω, στην δική μου ηταν 3 1/2 ο εμπρός κ 3 3/4 ο πίσω .
Γνωρίζοντας λοιπόν την αρχική ρύθμιση που εχεις σημειώσει, μπορείς να πειράξεις τις βίδες του μίγματος όσες φορες θές αφου πάντα θα μπορείς να τις φέρνεις στις 3 στροφες .
Οι βίδες του μίγματος (pilot screws) επηρεάζουν την κατανάλωση μέχρι τις 2500-3000στρ/λ το πολύ , απο εκεί κ πάνω αναλαμβάνουν οι βελόνες .
Οσο περισσότερο μενεις ακίνητος στην κίνηση τόσο περισσότερο εξαρτάται απο την ρύθμιση του μίγματος η κατανάλωση.
Οι ρυθμίσεις γινονται στην θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα ,να έχει πάρει δλδ μια φορά το βεντιλατερ .
Καλύτερα να ρυθμίσεις το μίγμα αφού αλλάξεις φιλτρο αέρα .
Αφού άλλαξες εξάτμιση , αν τελικά αλλάξεις κ φίλτρο αέρα με ενα πιο ελεύθερο να ξερεις οτι για να μην στεγνώσουν οι κύλινδροι επειδή η αυξημένη ποσότητα αέρα θα κάνει το μίγμα φτωχότερο , κ επειδή το καύσιμο ψύχει κ λιπαίνει το ανω μερος των κυλίνδρων , θα πρέπει να ανεβασεις το μίγμα ισως κ αλλάζοντας τα ζιγκλέρ με μεγαλύτερα μην πώ οτι θα χρειαστεί να πειράξεις κ βελόνες.
Πρέπει δλδ φίλτρο/καρμπς/εξάτμιση να '' ταιριάξουν'' .