Τετάρτη 21 Φεβρουάριος 2018, 14:57:03 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Εξατμιση Sebring  (Αναγνώστηκε 1040 φορές)
george2411
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 78


« Απάντηση #25 στις: Πέμπτη 18 Ιανουάριος 2018, 10:29:17 πμ »

Το πιθανοτερο ειναι να μην χρειαστει να αλλαξει ζιγκλερ Και το λεω αυτο ειχα για πανω απο 100.000 χλμ φιλτρο Κ&Ν και τελικο της mivv
Αυτο που λεει παραπανω ο stone εχει λογικη, αλλα ειναι και αυτο που λες πολυ πιθανο.
Επειδη το καθε μοτερ ειναι διαφορετικο με μικρες αποκλισεις βεβαια, ισως το ιδανικο θα ηταν να παω για καυσαναλυση?
Η αληθεια ειναι οτι δεν θα ηθελα να μπλεξω με ζιγκλερ και ιστοριες. Αν ειναι ετσι θα απορριψω το kn και θα παω στο εργοστασιακο φιλτρο.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7869


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #26 στις: Πέμπτη 18 Ιανουάριος 2018, 19:44:35 μμ »

Δεν μπλέκεις με ζιγκλερώματα κ ιστορίες, αλλάζεις οτι είναι να αλλάξεις κ μετά το τι θα επακολουθήσει θα το δείξουν τα μπουζί.
Και ανάλογα πράττεις.

Απλά η λογική λέει οτι , αφού ενα ελεύθερο φίλτρο επιτρέπει σε περισσότερο αέρα να περνάει στον κύλινδρο κ αφου η αναλογία του μίγματος στα καρμπς δεν μπορεί να ελεγχθεί όπως σε ενα ψεκασμό που έχει αισθητήρα ''λ''  αλλά παραμένει η ίδια , τότε αφου αυξάνεις τον αέρα λογικά μειώνεις το μίγμα.
Στα χαμηλά η ιστορία  είναι εύκολη αφού παίζοντας με τις βίδες του μίγματος ισως τα καταφέρεις να βγάλεις μια ακρη  , στα ψηλά είναι το θέμα που πρέπει να πειράξεις βελόνες η κεντρικά ζιγκλέρ.

Ολα αυτά αν χρειαστεί.
Καταγράφηκε
george2411
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 78


« Απάντηση #27 στις: Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018, 10:35:09 πμ »

Δεν μπλέκεις με ζιγκλερώματα κ ιστορίες, αλλάζεις οτι είναι να αλλάξεις κ μετά το τι θα επακολουθήσει θα το δείξουν τα μπουζί.
Και ανάλογα πράττεις.

Απλά η λογική λέει οτι , αφού ενα ελεύθερο φίλτρο επιτρέπει σε περισσότερο αέρα να περνάει στον κύλινδρο κ αφου η αναλογία του μίγματος στα καρμπς δεν μπορεί να ελεγχθεί όπως σε ενα ψεκασμό που έχει αισθητήρα ''λ''  αλλά παραμένει η ίδια , τότε αφου αυξάνεις τον αέρα λογικά μειώνεις το μίγμα.
Στα χαμηλά η ιστορία  είναι εύκολη αφού παίζοντας με τις βίδες του μίγματος ισως τα καταφέρεις να βγάλεις μια ακρη  , στα ψηλά είναι το θέμα που πρέπει να πειράξεις βελόνες η κεντρικά ζιγκλέρ.

Ολα αυτά αν χρειαστεί.
Συμφωνω. Οποτε αλλαζω φιλτρο, αλλαζω και 4 μπουζι (ηταν η ωρα ετσι κι αλλιως) και μετα απο καποια χιλιομετρα θα δω χρωματακι και βλεπουμε...
Καταγράφηκε
george2411
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 78


« Απάντηση #28 στις: Τρίτη 23 Ιανουάριος 2018, 19:50:12 μμ »

Να ενημερωσω οτι αλλαξα το φιλτρο με ελευθερο της Dna (greek stuff) και ολα καλα.
Εχω μια ελαφρα βελτιωση στην αποκριση του γκαζιου και στις ψηλες στροφες δεν πνιγεται τοσο πολυ.
Μιλαμε για μια διαφορα πολυ μικρη ομως, αλλα σε μενα τουλαχιστον εγινε αισθητη.
Απο ηχο δεν εχει αλλαξει κατι, απλα καταλαβαινεις περισσοτερο τα καρμπ στο τερμα γκαζι, μιας και ακουγονται περισσοτερο.
Ευχαριστημενος μπορω να πω κανενα παραπονο ποσο μαλλον οταν το κοστος του φιλτρου ειναι πιο οικονομικο απο το εργοστασιακο χαρτινο, και ειναι εφ ορου ζωης αν συντηρηθει σωστα.
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!