Δευτέρα 25 Μάρτιος 2019, 22:45:16 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Honda Africa Twin Rally  (Αναγνώστηκε 924 φορές)
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7427



« στις: Τετάρτη 27 Δεκέμβριος 2017, 17:54:25 μμ »



Φορτωμένη με χωμάτινα περιφερειακά, ελαφρύτερη και ισχυρότερη σε σχέση με την στάνταρ Africa, υπόσχεται αποτελεσματικότητα και εντυπωσιακή συμπεριφορά στο χώμα.


Η Rally κατασκευάστηκε με βάση τη μοτοσυκλέτα που αγωνίστηκε ο Paolo Ceci στο φετινό Africa Eco Race, έναν αγώνα που γίνεται στις διαδρομές του “παλιού” Dakar. Πρόκειται για δουλειά της Dedmoto, η οποία είναι άμεσα συνδεδεμένη με τους αγώνες enduro και τις μοτοσυκλέτες της Honda.

Η έκδοση Rally ξεχωρίζει χάρη στην εντελώς διαφορετική μάσκα με τους LED προβολείς και τη μεγάλη ζελατίνα, πίσω από την οποία υπάρχει μια αλουμινένια βάση για όργανα πλοήγησης και roadbook. Η σέλα δεν μπορεί να φιλοξενήσει δεύτερο άτομο, ενώ οι αναρτήσεις έχουν νέα σωθικά και ρυθμίσεις. Διάφορα προστατευτικά εξαρτήματα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα με τη γρίλια του ψυγείου και τα κέντρα των ακτινωτών τροχών να είναι από αλουμίνιο.





Είναι εξοπλισμένο με ελαστικά Michelin Desert διαστάσεων 90/90-21 και 150/70-17 εμπρός και πίσω, τα οποία είναι ιδανικά για αγώνες Rally, αλλά θέλουν προσοχή στην άσφαλτο, ενώ το πακέτο συμπληρώνεται από εξάτμιση της Termignoni, μεταλλικά σωληνάκια φρένων και επαναπρογραμματιζόμενη μονάδα ελέγχου, η οποία συνδέεται με κινητό τηλέφωνο (UpMap).

Ο κινητήρας δεν έχει δεχθεί αλλαγές, αλλά χάρη στην εξάτμιση και τη χαρτογράφηση έχει κερδίσει 5 ίππους, ενώ όπως και η στάνταρ Africa Twin, συνεργάζεται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με το ημιαυτόματο DCT διπλού συμπλέκτη. Το ABS και το traction control παραμένουν και υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης. Το βάρος του είναι στα 225 κιλά, με την έκδοση DCT να είναι 12 κιλά πιο βαριά.

Η έκδοση Rally θα είναι διαθέσιμη κατά παραγγελία από το δίκτυο συνεργατών της Honda και θα συνοδεύεται κανονικά από εργοστασιακή εγγύηση, ενώ μπορεί να δεχθεί και όλα τα αξεσουάρ της στάνταρ Africa. Η έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο κοστίζει στην Ιταλία 21.490 ευρώ, ενώ αυτή με το DCT κοστολογείται στα 22.640 ευρώ.






Πηγή

Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9089



« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη 28 Δεκέμβριος 2017, 12:09:41 μμ »

Τσάμπα πράγμα, θα παραγγείλω δυο τρεις 

Έκδοση Rally με χωμάτινο προσανατολισμό με ψηλή ζελατίνα;;;;;;;;;
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!