Κυριακή 25 Οκτώβριος 2020, 02:13:58 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αγορα τα 650 η cb500x ???  (Αναγνώστηκε 9142 φορές)
Merenda
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 25


« στις: Κυριακή 10 Δεκέμβριος 2017, 14:24:04 μμ »

Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σκέφτομαι να δω για το  cb 500x τι λέτε αξίζει η μπα... το  θέλω για καθημερινή μετακίνηση κ κανένα ταξιδάκι... η να δω για το ΤΑ650 
επειδή το cb είναι μονοκυλινδρο δεν ξέρω συμπεριφορές και τετια.. όλες οι πληροφορίες δεκτές.. τώρα θα  μου πείτε τι συγκρίνω τεχνολογία 15 χρόνον άλλα τι να κάνουμε   Grin ευχαριστώ για τον χρόνο σας .
Καταγράφηκε
giamar4
Gelande/strasse
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1922



« Απάντηση #1 στις: Κυριακή 10 Δεκέμβριος 2017, 15:12:16 μμ »

Καλησπερα,
αν υπαρχει το σεβαστο ποσο που απαιτειται για τη διαφορα ,εννοειται το cb500x.
Μιλαμε μερα με νυχτα και δεν ειναι 15τα χρονια της διαφορας των 2 μοντελων ...


Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9153


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #2 στις: Κυριακή 10 Δεκέμβριος 2017, 15:56:32 μμ »

Υγρόψυκτος 4-χρονος, 2-κύλινδρος είναι  ο κινητήρας του CB, απλά αυτός είναι εν σειρά κ η 650 τον έχει σε ''V'' διάταξη.

Οπως ειπε κ ο συμφορουμίτης πρίν , σαφώς αν υπάρχει το μπικικίνι πάρε το CB, υπερέχει τουλάχιστον σε φρένα λόγω ABS κ οικονομία λόγω ψεκασμού.
Καταγράφηκε
Padis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1282



« Απάντηση #3 στις: Κυριακή 10 Δεκέμβριος 2017, 17:23:17 μμ »

Χάσμα γενεών.... δεν νομίζω  πως υπάρχει σύγκριση, εκτός κιι αν έχεις αρκετά χωμάτινες βλέψεις...
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3422



« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα 11 Δεκέμβριος 2017, 10:58:35 πμ »

Τεχνικά Χαρακτηριστικά: Honda XL650T Transalp

Κινητήρας – 2κ, 6 βαλβ., Υ/Ψ
Χωρητικότητα – 647 κ. εκ.
Ισχύς – 55 ίπποι/ 7.500 σ.α.λ.
Ροπή – 5,6 kgm/ 5.500 σ.α.λ.
Φρένα (εμπρός, πίσω) – 2Δ 256 χιλ., Δ 240 χιλ.
Μήκος x Πλάτος – 2.260 x 920
Ύψος σέλας – 843
Μεταξόνιο – 1.505
Βάρος – 191 κιλά (μάλλον άδειο)
Τροφοδοσία Καρμπυρατέρ (το συμπλήρωσα)

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Honda CB500X

Κινητήρας    Υγρόψυκτος με 2 κυλίνδρους σε σειρά
Κυβισμός    471 κ.εκ.
Μέγιστη Ισχύς    48PS (35 kW) / 8500 σ.α.λ.
Μέγιστη Ροπή    43 Nm / 7000 σ.α.λ.
Ταχύτητες    6
Τροφοδοσία    Ηλ. ψεκασμός PGM-FI
Βάρος    196 κιλά
Φρένα    Ε: Δίσκος wave 320 χιλ. (ABS)
Π: Δίσκος wave 240 χιλ. (ABS)
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ)    2.095 x 830 x 1.360 χιλ. (χαμηλή ζελατίνα) 2.095 x 830 x 1.390 χιλ. (ψηλή ζελατίνα)
Ύψος σέλας    810 χιλ.
Απόσταση από το έδαφος    170 χιλ.
Ρεζερβουάρ    17.5 λίτρα
Ανάρτηση    Ε: Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλ.
Π: Μονάδα Pro link
Ελαστικά    Ε: 120/70ZR - 17M/C
Π: 160/60ZR - 17M/C
*Βάρος γεμάτης μοτοσυκλέτας (καύσιμα, λιπαντικά, υγρά φρένων)

Από εκεί κι έπειτα είναι τι ακριβώς θέλεις να κάνεις με αυτό και πόσα διαθέτεις.
Το CB είναι πολύ πιό ήπιο και πιό ασφάλτινο. Εμένα μου φαίνεται και πολύ ελαφρύτερο σαν αίσθηση. Το ΤΑ είναι διαχρονικό και μπορεί να σε πάει όπου εσύ αντέχεις.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Merenda
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 25


« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα 11 Δεκέμβριος 2017, 13:13:56 μμ »

Επειδή έχω  βλέψεις για μεγάλα ταξίδια όταν ενωεις το ΤΑ σε πάει όπου αντέχεις ... ενώ το cb δεν σε πάει η κάπως πιο καλό το ΤΑ για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. 
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2562


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα 11 Δεκέμβριος 2017, 13:41:52 μμ »

... ενώ το cb δεν σε πάει η κάπως πιο καλό το ΤΑ για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. 

Το θέμα δεν είναι η απόσταση, αλλά το αν το ταξίδι θα συμπεριλαμβάνει και χώμα.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9153


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #7 στις: Τρίτη 12 Δεκέμβριος 2017, 08:59:40 πμ »

Εχω την εντύπωση οτι πάς να πάρεις λάθος μηχανάκι  ?

Αμα έχεις βλέψεις για μεγάλα ταξίδια δίχως χώμα , κ οταν λέμε χώμα δεν εννοούμε πατημένο χωματόδρομο, θα πάρεις στρητάδικο μηχανάκι αλλά  όχι σγουφτό .

Ενα μηχανακι που να έχει τα 160χλμ/ω ανετα κ με καλή προστασία απο αέρα, καλά φρένα κλπ

Η 650 έχει τα κόκκινα στο στροφόμετρο στις 8.500στρ/λ εκεί χοντρικά ''βγάζει '' 170χλμ σκασμένη, τσιμπάει λάδι, κ καταπίνει βυτία απο καύσιμο.

Ενα μηχανάκι με τα κόκκινα στις 11.500 ταξιδεύει στα 160χλμ/ω στις 8000στρ/λ κ στο μέσον των στροφών του.

Εκεί έχει κ δύναμη να κάνεις μια προσπέραση γρήγορα κ με ασφάλεια κ καίει λιγότερο ειδικά αν έχει ψεκασμό.
Ενώ επειδη η ζωή του είναι η ασφαλτος έχει πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά .


Γνωμη μου πάντα....
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3422



« Απάντηση #8 στις: Τρίτη 12 Δεκέμβριος 2017, 11:58:25 πμ »

Να πάρουμε τα πράγματα ένα-ένα.
Και τα δύο ταξιδεύουν το ίδιο και με πάνω κάτω ίδια ταχύτητα. Κανένα δεν φημίζεται για τις μεγάλες του τελικές.
Η διαφορά είναι στην κατανάλωση αλλά και στην άνεση. Το ΤΑ "θέλει περισσότερο φαΐ" αλλά είναι κάπως πιό άνετο (γνώμη μου).
Το ΤΑ πάει και σε άσφαλτο και σε χώμα (ζόρικο χώμα) καλά. Το CB υστερεί στο χώμα και δεν εννοώ έναν καλοστρωμένο χωματόδρομο αλλά έναν ζόρικο.
Το CB είναι τεχνολογικά πολύ πιό νέο σε σχέση με το ΤΑ.
Γενικά, δες τι ακριβώς χρήση θέλεις να κάνεις στην μηχανή κι ανάλογα ψάχνεις. Έγραψες αρχικά για καθημερινή χρήση και κανένα ταξιδάκι.
Προσωπικά, για καθημερινή χρήση θα έλεγα cb. Πολύ οικονομικό κι ελαφρύτερο σαν αίσθηση.
Για ταξίδια. Βαρβάτα ταξίδια ή μετακινήσεις μέχρι 500 km ας πούμε. Εκεί θέλει λίγη ανάλυση.
Πάνω σ' αυτό είπαν κι άλλοι φίλοι αρκετά.

Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
sot econ
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 150


« Απάντηση #9 στις: Τρίτη 12 Δεκέμβριος 2017, 17:55:16 μμ »

Επειδή έχω  βλέψεις για μεγάλα ταξίδια ... 

Όπως ήδη σου είπαν,αν τα ταξίδια δεν περιλαμβάνουν χωμάτινες διαδρομές,  και εφόσον μιλάς για ΤΑ650...  δεν έχεις πρόβλημα για μεταχειρισμένο.

CBf600 injection + CABS  >2008.
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2562


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #10 στις: Τρίτη 12 Δεκέμβριος 2017, 18:03:31 μμ »

CBf600 injection + CABS  >2008.

Και θα 'χεις και τον Στόουνμαν να σου λύνει όλες τις απορίες.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1136



« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη 13 Δεκέμβριος 2017, 01:20:56 πμ »

Βγαινει και σε "αγρια" εκδοση , χα χα χα



ειλικρινα, τι σχεση εχει το παλιο cb με το νέο και χρησιμοποιει η honda το ιδιο κωδικο για τελειως διαφορετικό μηχανακι ήθελα να ξερα...

υ.γ.  το  νεο σκατοφάναρο-σημα κατατεθεν της honda σε όλα τα μεταλλαγμενα ζομπι ψηλο-στρηταδικα
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 13 Δεκέμβριος 2017, 01:23:24 πμ από leftlane » Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2303


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη 13 Δεκέμβριος 2017, 11:56:45 πμ »

Οι αμερικανοι ειναι τρελαμενοι μ'αυτο το μηχανακι λογω μικρου σχετικα βαρους/μεγεθους και εχουν κανει / κανουν διαφορες adventure μοντες. Η εκδοση με τους ακτινωτους τροχους ειναι επισημη απο τη Χονδα? Και ο μπροστινος ειναι 19αρης ή 17αρης οπως στο στανταρ μοντελο με τις χυτες χαντες?
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2562


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #13 στις: Τετάρτη 13 Δεκέμβριος 2017, 12:00:48 μμ »

Οι αμερικανοι ειναι τρελαμενοι μ'αυτο το μηχανακι λογω μικρου σχετικα βαρους/μεγεθους και εχουν κανει / κανουν διαφορες adventure μοντες. Η εκδοση με τους ακτινωτους τροχους ειναι επισημη απο τη Χονδα? Και ο μπροστινος ειναι 19αρης ή 17αρης οπως στο στανταρ μοντελο με τις χυτες χαντες?

Αν θυμάμαι καλά, μόντα. Που την είδα; Που αλλού, στο ADV.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Merenda
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 25


« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη 14 Δεκέμβριος 2017, 15:07:44 μμ »

sas euxaristw gia tis apantiseis .... Smiley
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10464


Γαβ !


« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη 14 Δεκέμβριος 2017, 17:53:42 μμ »

Βγαινει και σε "αγρια" εκδοση , χα χα χα



ειλικρινα, τι σχεση εχει το παλιο cb με το νέο και χρησιμοποιει η honda το ιδιο κωδικο για τελειως διαφορετικό μηχανακι ήθελα να ξερα...

υ.γ.  το  νεο σκατοφάναρο-σημα κατατεθεν της honda σε όλα τα μεταλλαγμενα ζομπι ψηλο-στρηταδικα

παίζει αυτό το μηχανάκι for real ?
Καταγράφηκε

Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη 14 Δεκέμβριος 2017, 21:57:53 μμ »

Να πω και εγώ τη μαλακία μου. Το μηχανάκι είναι πολύ καλό για  φτηνό οικονομικό μηχανάκι για μετακινήσεις εντός πόλης και γύρω  και κοντά της. Στα 6 με 7 χιλιάρικα και με μικρή κατανάλωση δικύλινδρο μηχανάκι και χόντα καλά είναι. Και ως εκεί.

Το όλον 48 ίππους βγάζει για 195 κιλά γεμάτο. Δηλαδή τα άλογα του KLR 650 στο βάρος του F 650 GS. Αυτό σημαίνει ψοφίμι στα ελληνικά.
Έχει παπάρια διαδρομές αναρτήσεων και 17ηδες τροχούς. Δηλαδή ΔΕΝ πάει στο χώμα περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο στριτ.

Το "κακό" μοντέλο που βάλατε έχει έτοιμο κιτ εταιρείας -όχι χόντα- που ξεκινάει από 1500 ευρώ και ανεβαίνει. Δηλαδή πάλι ψόφιο και βαρύ αλλά με πιο off στήσιμο. Αλλά τιμή στα 8000. Στα λεφτά αυτά παίρνεις άλλες και άλλες μηχανές.

Το τρανσάλπ είναι ξεπερασμάνο καθότι καίει έναν σκασμό σε σύγκριση με τα σημερινά μηχανάκια με EFI και είναι μέτριο σε φρένα -abs- και αναρτήσεις ΑΛΛΑ χώμα πάει μια χαρά. Και ταξίδι θα πηγαίνει σίγουρα καλύτερα από αυτό καθότι έχει όγκο να σε καλύψει και ζελατίνα να βάλεις και πόδια να καλύπτονται και όλα. Το cbx ότι και να κάνει για ταξίδι δεν...
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1136



« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη 14 Δεκέμβριος 2017, 22:39:03 μμ »

σωστος ο Airhead, συμφωνω και προσυπογραφω  Grin
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9153


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή 15 Δεκέμβριος 2017, 22:03:55 μμ »

Το cbx ότι και να κάνει για ταξίδι δεν...

Εξαρτάται απο το ταξίδι . Αλλά ο Μερέντας εγραψε:

Επειδή έχω  βλέψεις για μεγάλα ταξίδια ....
 ..... για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. 

Εδώ μιλάμε για μεγάαααααααλα ταξιδια ,  βγαίνουν με 500 κυβικά ? η πάμε για 1000+?
Καταγράφηκε
giamar4
Gelande/strasse
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1922



« Απάντηση #19 στις: Παρασκευή 15 Δεκέμβριος 2017, 22:41:35 μμ »

Μια χαρα βγαινουν ,ΑΛΛΑ μονοκαβαλος ,αλλιως θα ψοφησεις.
Καταγράφηκε
george p
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 86


« Απάντηση #20 στις: Τρίτη 20 Μάρτιος 2018, 14:58:19 μμ »

Να πω και εγω την ταπεινη μου γνωμη.Οσον αφορα τα ταξιδια μεγααααααααλαααα η μικρα.Δεν ειναι θεμα μηχανης αλλα ατομου.Εχουν φυγει με 250αρια σκουτερ και εχουν γυρισει την Ευρωπη και με 1200αρες δεν εχουν περασει ουτε διοδια Κορινθου.Υπαρχει και μια αφηγηση ενος τυπου που πηγε Αλικαρνασο με παπακι 125.Οσον αφορα ταξιδια με 160, θεωρω πως ειναι υπερβολικοτατο.Μιση βλακεια να γινει δε θα μεινει τποτα ορθιο.Ταξιδι σημαινει και απολαυση του ταξιδιου.Αν πηγαινεις με 200 με την τσιτα που θα εχεις τοτε οχι δε θα το χαρεις αλλα θα φτασεις και χωμα απο κουραση!
Τωρα οσον αφορα για την καταναλωση της τρανσαλπ επειδη την εχω το πιο πολυ που εχω δει ειναι 5 λιτρα στα 100.Συνηθως ειμαι στα 4.5 Θεωρειται πολυ αυτο? Η 500αρα την εχει φιλος ειναι σχεδον στο λιτρο παρακατω βεβαια.
Οσον αφορα ποια θα διαλεξεις πρεπει να ανεβεις και στις 2 να δεις ποια σου αρεσει πιο πολυ! Εμενα με βολεψε τοτε η τρανσαλπ.Και μετα απο 2 χρονια μαζι της και 30.000χλμ μπορω να πω δε την αλλαζω με τιποτα.Εχω παει παντου.Απο λασποδρομους βουνισιους και ταξιδια ασφαλτινα μεχρι καθημερινη χρηση και σουπερ μαρκετ.Ανεβα,κανε μια βολτα και οτι σου καθεται καλυτερα.Και μετα θα δεθεις.

Τωρα ειδα η τελευταια απαντηση ηταν μηνες πισω!!Αρα θα εχεις ηδη αποφασισει.Καλοταξιδη να ειναι παντα ορθιος με υγεια να την χαρεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 20 Μάρτιος 2018, 14:59:54 μμ από george p » Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!