Hellas Transalp Forum

ΣΒΗΣΙΜΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΑΠΟΤΟΜΑ

klearxos · 6123

Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
on: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 21:52:29 μμ
Αγαπητοί συμφ/τες, ερώτημα προς άπαντες
Απόψε πήγα για ψώνια το απόγευμα με το μηχανάκι (ΤΑ400)
σημειωτέον ότι λειτουργεί άψογα μέχρι σήμερα ...(έχει και καινούργια μπαταρία 1, 1/2 μήνα.
Σβήνω κατεβαίνω πάω στα ψώνια και φορτώνω---μέχρι εδώ καλά--
πάω να βάλω μπροστά παίρνει και μετά από 2 δεύτερα σβήνει...
προσπαθώ ξανά και ξανά η μίζα στροφάρει κανονικά αλλά τίποτα !!!
σε κατηφόρα δεν πήρε, μετά από μερικές προσπάθειες πήρε, και έσβηνε, πήρε ξανά και άνοιξα πολύ τον αέρα και δεν έσβησα
και πήγα μέχρι το σπίτι, (λέω αφού πήγα άσε να δούμε) σβήνω αλλά
και πάλι γρ.γρ.γρ.γρ.γρ.γρ.γρ.γρ.....ο κινητήρας γυρνάει αλλά δεν σκάει......
κοίταξα υποπίεση οκ ρουμπινέτο οκ άδειασα τη βενζίνη (λέω από κει που έβαλα δεν είχα ξαναγεμίσει ποτέ λέω θάναι
σκ@τ@ το καύσιμο.....
πήρα 3 λίτρα από αλλού γέμισα αλλά πάλι...γρ.γρ.γρ.γρ.γρ. τα ίδια, μια στιγμή ο κινητήρας πήρε όμως, το σβήνω και ξανά τα ίδια....
γρ.γρ.γρ.γρ.γρ.γρ.γρ.γρ.....ο κινητήρας γυρνάει αλλά δεν σκάει...

Βαρέθηκα και το άφησα ..πριν να επέμβω βαθύτερα θέλω αν κάποιος έχει υπ' όψιν του κάτι να μου πει

ή αν αναφέρεται κάτι στο Φόρουμ......σχετικό ας ..δώσει λίνκ....
Κάθε απάντηση δεκτή.......



οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #1 on: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 22:33:52 μμ
Αγαπητοί συμφ/τες, ερώτημα προς άπαντες
Απόψε πήγα για ψώνια το απόγευμα με το μηχανάκι (ΤΑ400)
σημειωτέον ότι λειτουργεί άψογα μέχρι σήμερα ...(έχει και καινούργια μπαταρία 1, 1/2 μήνα.
Σβήνω κατεβαίνω πάω στα ψώνια και φορτώνω---μέχρι εδώ καλά--
πάω να βάλω μπροστά παίρνει και μετά από 2 δεύτερα σβήνει...
προσπαθώ ξανά και ξανά η μίζα στροφάρει κανονικά αλλά τίποτα !!!
σε κατηφόρα δεν πήρε, μετά από μερικές προσπάθειες πήρε, και έσβηνε, πήρε ξανά και άνοιξα πολύ τον αέρα και δεν έσβησα
και πήγα μέχρι το σπίτι, (λέω αφού πήγα άσε να δούμε) σβήνω αλλά
και πάλι γρ.γρ.γρ.γρ.γρ.γρ.γρ.γρ.....ο κινητήρας γυρνάει αλλά δεν σκάει......
κοίταξα υποπίεση οκ ρουμπινέτο οκ άδειασα τη βενζίνη (λέω από κει που έβαλα δεν είχα ξαναγεμίσει ποτέ λέω θάναι
σκ@τ@ το καύσιμο.....
πήρα 3 λίτρα από αλλού γέμισα αλλά πάλι...γρ.γρ.γρ.γρ.γρ. τα ίδια, μια στιγμή ο κινητήρας πήρε όμως, το σβήνω και ξανά τα ίδια....
γρ.γρ.γρ.γρ.γρ.γρ.γρ.γρ.....ο κινητήρας γυρνάει αλλά δεν σκάει...

Βαρέθηκα και το άφησα ..πριν να επέμβω βαθύτερα θέλω αν κάποιος έχει υπ' όψιν του κάτι να μου πει

ή αν αναφέρεται κάτι στο Φόρουμ......σχετικό ας ..δώσει λίνκ....
Κάθε απάντηση δεκτή.......
Θα περιμένω να διαβάσω τα σχόλια των πιο έμπειρων. Να σκίστηκε κάποια μεμβράνη από τα καρμπς, και να μην κρατάει στροφές; Τα ρεύματα (μπουζί) είναι οκ;

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk




Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #2 on: Τετάρτη 29 Νοέμβριος 2017, 00:05:18 πμ
Ok stefosg ..
αλλά όταν πάρει μπρός δουλεύει κανονικά....
πιο πολύ μου φέρνει προς σύστημα καυσίμου - αέρα-
ή και τσόκ..(είναι και σκληρό από δικού του.)


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


john lk

  • Guest
Reply #3 on: Τετάρτη 29 Νοέμβριος 2017, 08:41:12 πμ
Κλεαρχε πρεπει πρωτα να ελεγξεις το ηλεκτρικο κομματι, βγαλε το πισω δεξι μπουζι, βαλε την μπουζοπιπα και ακουμπισε το σωμα του μπουζι στον κυλινδρο ετσι ωστε να βλεπεις την ακιδα. Δωσε μιζια και δες αν βγαζει σπινθιρα. (δεν νομιζω οτι ειναι ηλεκτρικο το θεμα αλλα δοκιμασε το για το αποκλεισεις).

Η περιπτωση ακουγεται σαν να μην επαρκει η παροχη της βενζινης (αρα κοιταμε το συστημα τροφοδοσιας), αν μπορεις τσεκαρισε τα παρακατω.

Βγαλε το σωληνακι υποπιεσης απο τον πισω κυλινδρο και την σωληνα βενζινης απο το ρουμπινετο. Ρουφηξε απο το σωληνακι της υποπιεσης και δες αν τρεχει αρκετη βενζινη απο το ρουμπινετο (βαλε ενα δοχειο η μπουκαλακι να την μαζευεις). Αν τρεχει λιγη βενζινη εχουν μαζεψει σκουπιδια τα φιλτρακια του ρουμπινετου. Βγαλε το ρουμπινετο απο το τεποζιτο και καθαρισε τοσο το μακρυ φιλτρο στην επανω πλευρα του ρουμπινετου, οσο και το μικρο στρογγυλο στην κατω του πλευρα (εχει ενα καπακι με εξαγωνο)

Αν δεν ειναι απο το ρουμπινετο τοτε θελουν ανοιγμα και ελεγχο τα καρμπυρατερ, μπορει να ειναι βουλωμενα φιλτρακια λεκανακιων, σχισμενη μεμβρανη σλαιντ (θα ειχες ομως και ρεταρισματα) και δεν ξερω τι αλλο.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #4 on: Τετάρτη 29 Νοέμβριος 2017, 09:29:47 πμ
ΚΑι εμενα για προβλημα ρευματος μουυ ακουγεται...
Θα δοκίμαζα αυτό που λεει ο Γιαννης πρωτα. Και αν δεν σκαει το μπουζι, θα κοιταγα επαφες στον διακοπτημ στο κιλλ Switch κλπ, βαλβιδα νεκρας.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #5 on: Τετάρτη 29 Νοέμβριος 2017, 09:41:18 πμ
Εξακολουθεί να δουλεύει με αέρα και χωρίς αέρα δεν;
Προς τη σωστή κατεύθυνση ψάχνεις και σου δείχνει και ο Γιάννης.
Το 400 είναι μάλλον σαν τα παληά 600 δηλαδή με 2 ηλεκτρονικές και την παραξενιά το kill switch να μη κόβει και τη μίζα, αλλά μόνο την ανάφλεξη.
Για πρόβλημα τροφοδοσίας φαίνεται ή και ηλεκτρονικών, αλλά και τα δυο δεν εμφανίζονται τόσο απότομα όσο περιγράφεις. Επίσης οι ηλεκτρονικές εγκαταλείπουν σιγά σιγά και δεν το καταλαβαίνεις από το σπινθήρα με το μάτι. Όταν εγκαταλείψει η ηλεκτρονική που δίνει στο στροφόμετρο, δεν έχεις και στροφόμετρο.

Σκατζάρεις τις ηλεκτρονικές για να δεις αν κόψει το στροφόμετρο.
Και δες και το kill switch.
Τα της τροφοδοσίας και μεμβράνες ελέγχονται οπτικά, αλλά τις μεμβράνες τέντωσέ τις για να τις δεις.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #6 on: Τετάρτη 29 Νοέμβριος 2017, 11:57:43 πμ
Παίδες- χθές το βράδυ ...(άμεσα δηλ.)
δοκίμασα τα σωληνάκια υποπίεσης και το ρουμπινέτο, λειτουργούν άψογα.
Επί τη ευκαιρία καθάρισα και το ρούμπι, αν και ήταν καθαρό.
Άλλαξα και βενζίνη κλπ..
Δεν έλεγξα το σωληνάκι βενζίνας προς καρμπς, και αυτό που λέει ο Γιάννης
για τα μπουζί...(έβγαλα το πίσω αριστερά -δίπλα στο σωληνάκι υποπίεσης ) μου φάνηκε λίγο
υγρό.. ??? δεν ξέρω όμως αν ήταν, λόγω νύχτας και ..άγχους..θα το ξαναδώ...
Επίσης ναι θα ελέγξω και τις ηλεκτρονικές μήπως και, kill switch κλπ.
Επίσης ερώτημα όντως, με την βαλβίδα νεκράς τι μπορεί να παίζει ???
Θα το τσεκάρω σήμερα, μου φάνηκε ότι ήθελε λίγο ο λεβιές για να ανάψει..!!! η μήπως ήταν η ιδέα μου... :o
( Μου φαίνεται παράξενο ότι όταν πήρε εμπρός με πήγε στο σπίτι χωρίς πρόβλημα 2-3 χλμετρα)  :2hysterical:
Ευχαριστώ.. ότι γνώμη υπάρχει  καλοδεχούμενη....

 
« Last Edit: Τετάρτη 29 Νοέμβριος 2017, 11:59:21 πμ by klearxos »


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


john lk

  • Guest
Reply #7 on: Τετάρτη 29 Νοέμβριος 2017, 15:13:33 μμ
Το υγρο μπουζι δειχνει περισσεια βενζινης, δηλαδη ειτε πολυ πλουσιο μειγμα ειτε να δουλευει το τσοκ. Το ερωτημα ειναι ειδες σπινθηρα??

Η αποψη μου ειναι οτι προκειται για προβλημα στην τροφοδοσια του καυσιμου, γιατι χωρις τσοκ δεν παιρνει μπροστα, ενω με τσοκ δουλευει κανονικα (η περιπου κανονικα). Αυτο υποδηλωνει ελλειψη βενζινης - φτωχο μειγμα το οποιο το τσοκ το ¨διορθωνει-εμπλουτιζει¨κλεινοντας κατα ενα ποσοστο την παροχη αερα.

Δοκιμασε (πριν πας για ανοιγμα καρμπυρατερ) να ανοιξεις (ξεβιδωσεις) τα μπρουτζινα βιδακια των drain των λεκανακιων και δες αν σου τρεχει καθαρη βενζινη (χωρις σκουπιδακια η νερα). Περα απο αυτο δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο περα απο ανοιγμα> Σημειωσε οτι αφου αδειασεις τα λεκανακια η μηχανη θα δυσκολοπαρει εως οτου ξαναγεμισουν με βενζινη. Μπορεις (πριν προσπαθησεις να βαλεις μπροστα) να ρουφηξεις για λιγο απο το σωληνακι της υποπιεσης για να κανεις ροη απο τεποζιτο προς τα λεκανακια των καρμπς και να γεμισουν.

Περα απο την δυσκολια του να παρει μπροστα, εχεις αλλα συμπτωματα??, πχ ρεταρισματα σε καποιες στροφες, αδυνατο τραβηγμα κλπ κλπ???



Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #8 on: Τρίτη 05 Δεκέμβριος 2017, 21:38:41 μμ
Συγγνώμη για την Αργοπορία ...ένεκα υποχρεώσεις..!!!!
Λοιπόν παίδες ΑΚΟΥΣΤΈ !!!
Βγάζω πλαϊνά-σέλα-ντεπόζιτο- ελέγχω ηλεκτρονικές τις κάνω και σκάντζα δουλεύουν κανονικά,
ελέγχω μπουζιά όλα ..σπινθηρίζουν καλά, φυσάω ντεπόζιτο τίποτα (χωρίς το ρουμπινέτο)
το ρουμπινέτο το είχα ελέγξει στην αρχή, τίποτα.
Σειρά καυσίμου από σωληνάκι στο ρουμπινέτο μέχρι το (Τ) της ένωσης στα καρμπιρατέρ..
τίποτα απλά έβαλα ένα ..σωληνάκι και τα φύσηξα... :P..έβγαλα και το φίλτρο αέρα για έλεγχο στις εισαγωγές μήπως και...
Προσπαθούσα να την βάλω μπροστά κ δούλεψε λιγάκι μέχρι που κάηκε όλο το καύσιμο των καρμπυρατέρ.... :goofy:
ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΥΠΟΨΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ...ΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΛΕΓΑ μέχρι που επιβεβαιώθηκε...κύριοι
Αγοράζω καινούργιο καύσιμο και βάζω στο μοτόρι...μερικές μιζιές και Ω του Θαύματος παίρνει μπροστά......
και δεν ξαναέσβησε....!!!!!!!
Τελικό ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ...Κύριοι... το Καύσιμο
(Κεντρικό  Βενζινάδικο της πόλης που δεν βάζω εγώ ΠΟΤΕ..είχα βάλει 1 φορά οταν άνοιξε στο αυτοκίνητο)
Κύριοι το βράδυ είχα γεμίσει και πήγα σπίτι, το επόμενο απόγευμα με ..ΑΦΗΣΕ....
Χωρίς να κάνω τίποτα στο μηχανάκι, αφού έβγαλα την Βενζίνη, και έβαλα άλλη η μηχανή δουλεύει...
Εσείς λοιπόν τι συμπέρασμα βγάζετε ????? (Έχω  10 Λίτρα Βενζίνης στα παγούρια όποιος θέλει ας έρθει να τη πάρει..!! ;D)
Όποιος θέλει να μάθει, ας ρωτήσει ποια βενζίνη είναι....ΙΣΩΣ πάω ένα μπουκαλάκι στο Χημείο του κράτους, έτσι για το γαμώτο να δούμε τι ...
Εγώ πάντα βάζω ... 8) αυτήν που ..(έλεγε ο Σεφερλής  :2hysterical:) μια φορά έκανα την μ@λ@κ@α κ έβαλα άλλη.... :eusa_naughty:

Το μηχανάκι δουλεύει άψογα και τσεκαρισμένο τόσες μέρες...

Τα Συμπεράσματα δικά σας φίλοι μου.........





 


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


john lk

  • Guest
Reply #9 on: Τετάρτη 06 Δεκέμβριος 2017, 01:12:12 πμ
Ευτυχως Κλεαρχε που ηταν αυτο το θεμα και οχι καποια ζημια!!!
Η αληθεια ειναι οτι υπαρχουν βενζινες και βενζινες, ας μαθαινουμε απο τα "παθηματα" μας και ας πρατουμε αναλογα .

Προσωπικα βαζω βενζινη σε ενα συγκεκριμενο βενζιναδικο ξενης εταιρειας και μεχρι στιγμης δεν εχω προβληματα, βεβαια σε μια εκδρομη κλπ υπαρχει ρισκο παρ΄ολο που προσπαθω να βαλω σε βενζιναδικο της ιδιας εταιρειας, αλλα αυτο δεν ειναι παντοτε εφικτο.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #10 on: Τετάρτη 06 Δεκέμβριος 2017, 09:53:12 πμ
Μάστορη την έχεις καλομάθει κ έχει αποκτήσει χούγια κ σου κάνει κόλπα.
 :2hysterical: :2hysterical:

Τελικά απο τι να προστατευτείς ? Αστα να πάνε.

Εγώ στο αυτ/το βαζω κάθε Τρίτη την Vpower που την έχει σε προσφορά, οταν πήρα το CBF αρχισα κ εκεί τα ίδια , μετά απο δυο τρία γεμίσματα αφού δλδ ολη η βενζίνη ηταν πλέον V-power αρχισε να σφυρίζει η τρόμπα βενζίνης .
Ωχ, λέω την κάτσαμε την βάρκα , δεν σκέφτηκα την βενζίνη, σκέφτηκα οτι μου δωσανε μηχανάκι με πρόβλημα .
Οταν διάβασα ομως εδώ μεσα στο θέμα ''Η αντλία καυσίμου με γουστάρει... ''  http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=9477.0  ) 
για κάποιον με ΤΑ700 που είχε το ίδιο θέμα , αφησα να ερθει η ρεζέρβα κ γεμισα την ταπεινή απλή αμόλυβδη, σε δύο γεμίσματα ο θόρυβος σταμάτησε.

Τωρα τι να πώ κ για αυτό? Οτι έχουν κ τα μηχανάκια προτιμήσεις?
« Last Edit: Τετάρτη 06 Δεκέμβριος 2017, 10:00:40 πμ by Stoneman »



Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #11 on: Τετάρτη 06 Δεκέμβριος 2017, 09:55:17 πμ
Ευτυχώς Τζόνι ευτυχώς.....
Πιστεύω ότι την ζημιά την κάνουν τα πρατήρια, οι βενζίνες δεν έρχονται κακές αφού τις ελέγχουν οι
ίδιες οι εταιρείες. Δεξαμενές-καθαριότητα-άντληση & νοθεία ενίοτε...
Εγώ προσωπικά βάζω μόνο από τα ...Δικά μας...καύσιμα, και ποτέ δεν είχα πρόβλημα, από 2-3 συγκεκριμένα Βενζινάδικα στο Ηράκλειο
-εκτός κ αν είναι τόσο έκτακτη  κατάσταση !!!
Βλέπεις ας γίνει μάθημα ..
Συγκεκριμένα πρατήρια πρέπει να ΑΠΟΚΛΕΊΟΝΤΑΙ και να λέγεται στόμα με στόμα....(το λέω πάντως σε φίλους  8))
ώστε να είμαστε γνώστες...για να μην   :eusa_naughty:... :'(




οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #12 on: Τετάρτη 06 Δεκέμβριος 2017, 09:58:15 πμ
Μάστορη την έχεις καλομάθει κ έχει αποκτήσει χούγια κ σου κάνει κόλπα.
 :2hysterical: :2hysterical:

Τελικά απο τι να προστατευτείς ? Αστα να πάνε.


Αυτό λέω Νικόλα ...
Πως να προστατευτείς ????
Ισως είναι καλομαθημένη !!! όταν την ταίζεις μόνο μπριζόλα, και της δώσεις μετά φασολάδα αρνείται.... :2hysterical:
έχεις πμ....


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #13 on: Τετάρτη 06 Δεκέμβριος 2017, 10:02:10 πμ
Κλέαρχε εγραφες οταν εγώ διόρθωνα το μηνυμά μου ... ;D



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #14 on: Τετάρτη 06 Δεκέμβριος 2017, 10:17:39 πμ
Αχ! αυτό το καύσιμο....
Έχει, αν θυμάμαι καλά, γραφεί κια θέμα στο forum γι' αυτό.
Μη σου κάτσει....


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....