Τετάρτη 23 Μάιος 2018, 18:57:49 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Πανελλήνια συνάντηση 2018 στην Στούπα. Διαβάστε λεπτομέρειες, δηλώστε συμμετοχή
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ρελαντι και στροφες σε σταση  (Αναγνώστηκε 617 φορές)
foivous
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 121


« στις: Τετάρτη 01 Νοέμβριος 2017, 23:24:36 μμ »

Θα ηθελα να μαθω , ποιες πρεπει ναναι οι στροφες του κινητηρα στο ρελαντι. Μου φαινεται πως θελει ρυθμιση ,διοτι σε σταση και με ρελαντι εχει κοντα 2000 στροφες.
Εχω transalp 650 του 2007.
Επισης θυμιστε μου , που το ρυθμιζω ,δηλαδη που βρισκεται η βιδα , με μια φωτο ...

Ευχαριστω !
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1993



« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη 02 Νοέμβριος 2017, 07:10:06 πμ »

Θα ηθελα να μαθω , ποιες πρεπει ναναι οι στροφες του κινητηρα στο ρελαντι. Μου φαινεται πως θελει ρυθμιση ,διοτι σε σταση και με ρελαντι εχει κοντα 2000 στροφες.
Εχω transalp 650 του 2007.
Επισης θυμιστε μου , που το ρυθμιζω ,δηλαδη που βρισκεται η βιδα , με μια φωτο ...

Ευχαριστω !
Με τον κινητηρα σε θερμοκρασια λειτουργειας 1250 +- 50 Δηλαδη οπουδηποτε μεταξυ 1200-1300 στρ/λ ειναι ΟΚ
Η βιδα ρυθμισης βρισκεται αριστερα κοντα στις ντιζες του γκαζιου Εχει μαυρο πλαστικο μεγαλο κεφαλι και την στρεφεις με το χερι Δεν χρειαζεται καπιο κατσαβιδι (δες και το owners manual)
Καταγράφηκε
leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1131



« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη 02 Νοέμβριος 2017, 11:32:50 πμ »

να σας παραθεσω κατι ? Σωστα τα γραφει ο Konkost πιο πανω αλλα δοκιμασα να αλλαξω την ρυθμιση που μου ειχε αφησει ο μαστορας μου μετα απο καποιο σερβις η οποια ηταν περιπου 1400 στρ. και ακουγοταν πολυ ψηλα για μενα.
Το κατεβασα λοιπον στις 1000στρ , αφου ο κινηρας ειχε ζεσταθει, προσεχοντας να κραταει οριακα το ρελαντι (αλλα οχι να αγκωμαχει να μην σβησει). Παρατηρησα (επειτα απο 3 γεμισματα) οτι η καταναλωση εντος πολης κατεβηκε περιπου 0,2-0,3  λτ/100 και ισως εχει σημασια αν αναλογιστουμε οτι μεσα στην πολη και στα φαναρια η μηχανη λειτουργει πολλες ωρες ρελαντι !

Δοκιμασε κανεις κατι τετοιο ?
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10414



« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη 02 Νοέμβριος 2017, 13:20:39 μμ »

οχι δεν δοκιμασα ποτε να την αφησω να δουλευει ρελαντι κάτω από τις προτεινομενες περιστροφές του κατασκευαστή.
Για παράδειγμα που ξέρουμε αν καταφέρνει να ανεβάσει λάδια εκεί που πρέπει οσο λειτουργεί στο "χαμηλωμένο" ρελαντι?
 
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 510



« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 02 Νοέμβριος 2017, 13:52:29 μμ »

Καπου ειχα διαβαει οτι υπαρχει προβλημα λιπανσης στις κυλινδροκεφαλες (εκκεντροφοροι, κοκορακια κλπ) οταν το ρελαντι ειναι κατω απο 900 σαλ.
Εγω στην 600αρα το εχω ρυθμισει στις περιπου 1100 οταν ειναι "χλιαρο" το μοτερ και ανεβαινει στις 1200 οταν ειναι ζεστο. Για τα πρωτα λιγα λεπτα οταν βαζω μπροστα τον χειμωνα το ρελαντι μου ειναι μετα βιας 1000 σαλ και κρατω τις στροφες λιγο πιο ψηλα με το γκαζι για να εχω επαρκη λιπανση. Μετα σταθεροποιειται στις 1100 και φτανει τις 1200 σαλ.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!