Hellas Transalp Forum

ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ

jimakos · 19993

Offline jimakos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
on: Σάββατο 09 Σεπτέμβριος 2017, 18:57:20 μμ
Καλησπερα παιδια!!! Μπορει καποιος να μου πει  αν μπορω να βαλω ψηφιακο δεικτη  βενζινης , εχω το transalp 650 μοντ. 2001



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Δευτέρα 11 Σεπτέμβριος 2017, 15:05:08 μμ
Μπορείς να γινεις λίγο πιο περιγραφικός ? Τι ζητας ?

Να βλέπεις την τζίνα σε μπάρες, σε νούμερα κλπ

Υπάρχει κατι ετοιμο στην αγορά κ θελεις να το αγορασεις κ να το τοποθετήσεις, η θέλεις να φτιάξεις κατι εσύ?

Ο σκοπός της μετροπής ? πιο καλή απεικόνιση, μεγαλύτερη ακρίβεια , σου χαλασε το αναλογικό κ δεν θες να αγορασεις ανταλλακτικό?



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #2 on: Τετάρτη 13 Σεπτέμβριος 2017, 08:24:23 πμ
« Last Edit: Τετάρτη 13 Σεπτέμβριος 2017, 08:34:15 πμ by vaggelis_peir »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Τετάρτη 13 Σεπτέμβριος 2017, 08:44:16 πμ
Όλα γίνονται , τα πληρώνεις?

Εδώ σε θέλω.

Όμως αφού η ένδειξη θα εξαρτάται ΠΑΝΤΑ από το ήδη υπάρχον φλοτερ η ας πούμε οποια αξιοπιστία στις ενδείξεις υπαρχει τώρα θα συνεχισει με τον ίδιο τρόπο.

Απλά η ένδειξη θα αλλάζει.
Μπάρα η νούμερα.

Αυτό θέλει λίγη δουλειά , η απεικόνιση δλδ, αλλά γίνεται απλά κ δίχως μετατροπές.

Όμως το να βλέπεις κανονικά σε λίτρα η επί τις 100 την Τζίνα θέλει πρόγραμμα που θα διορθώσει το μη γραμμικο υπάρχον φλοτερ κ μετά ασχολία με τον τρόπο απεικόνισης .

Με άλλα λόγια ένα τεποζιτο στο πάγκο κ γέμισμα / άδειασμα μέχρι τελικής πτώσης για να βγάλεις άκρη.
Αν βγάλεις κ δεν μείνεις στην προσπάθεια.



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #4 on: Τετάρτη 13 Σεπτέμβριος 2017, 09:37:02 πμ
Δεν είναι θέμα αξιοπιστίας αλλά ομορφιάς.

Ε...είναι πιο  ωραίο ένα ψηφιακό :)

Έχεις δει κανέναν κινέζο που να μπαίνει αντί του δικού μας?



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2742
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #5 on: Τετάρτη 13 Σεπτέμβριος 2017, 11:42:58 πμ
Έχεις δει κανέναν κινέζο που να μπαίνει αντί του δικού μας?

Μετατροπή "βγάλε το ένα βάλε το άλλο" είναι τελείως απίθανο να έφτιαξαν οι κινέζοι για ένα μηχανάκι που σταμάτησε και η παραγωγή του διαδόχου του!
Έχουν και οι κινέζοι τις προτεραιότητές τους!
Με αυτά ασχολούνται οι ιδιοκτήτες των μηχανών.
Διάβασε προσεκτικά αυτό:


Όμως το να βλέπεις κανονικά σε λίτρα η επί τις 100 την Τζίνα θέλει πρόγραμμα που θα διορθώσει το μη γραμμικο υπάρχον φλοτερ κ μετά ασχολία με τον τρόπο απεικόνισης .

Με άλλα λόγια ένα τεποζιτο στο πάγκο κ γέμισμα / άδειασμα μέχρι τελικής πτώσης για να βγάλεις άκρη.
Αν βγάλεις κ δεν μείνεις στην προσπάθεια.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #6 on: Τετάρτη 13 Σεπτέμβριος 2017, 15:31:27 μμ
Δεν είναι θέμα αξιοπιστίας αλλά ομορφιάς.

Ε...είναι πιο ωραίο ένα ψηφιακό :)

Δεν θα τόλεγα , ενα ψηφιακό σε αναλογικά όργανα είναι παραφωνία , ενα κατι σαν την μύγα μεσ' το γάλα ενα πράμα.
Η όλα η τπτ

Αλλά μην αρχίσουμε τωρα ιστορίες με γούστα, ορέξεις κ κολοκυθόπιττες. ;D

Έχεις δει κανέναν κινέζο που να μπαίνει αντί του δικού μας?

Φυσικά λές να μην το εχω ψάξει? Για ρίξε μια ματιά , κ μάλιστα ρυθμίζονται σε μεγιστο /ελάχιστο :
https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=AS_20170913051042&SearchText=motorcycle+digital+fuel+meter

Τωρα το πως θα τρυπήσεις τα οργανα για την τοποθέτηση είναι αλλο θέμα .
Ειδικά η ψυχολογία σου εκείνη τη στιγμή. :alright:
Αλλά θα μου πείς το δοκιμάζεις κ αν δουλεύει προχωρας .
« Last Edit: Τετάρτη 13 Σεπτέμβριος 2017, 15:36:26 μμ by Stoneman »



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #7 on: Πέμπτη 14 Σεπτέμβριος 2017, 08:13:53 πμ
Χχχμμμ, μου φαίνεται ότι θα είναι το επόμενο project.

Αν πέσει στο μάτι κανένα κατεστραμένο\χαλασμένο οργανάκι βενζίνης, μου λέτε.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #8 on: Πέμπτη 14 Σεπτέμβριος 2017, 08:33:42 πμ

Αν πέσει στο μάτι κανένα κατεστραμένο\χαλασμένο οργανάκι βενζίνης, μου λέτε.

Και τι το θέλεις το οργανακι  Ευαγγελε?

Το παλιό βγαίνει μόλις βγουν τα 3 βιδακια των καλωδίων
Το θέμα είναι το βάθος



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #9 on: Πέμπτη 14 Σεπτέμβριος 2017, 09:10:29 πμ
Μπορεί να χρειστεί να το κόψω για να εφαρμόσω κανένα μικρότερο σε ορθογώνιο σχήμα.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #10 on: Πέμπτη 14 Σεπτέμβριος 2017, 14:42:23 μμ
Βαγγέλη τι να κόψεις? το αναλογικό οργανάκι?

Μα δεν υπάρχει ουσιαστικά, είναι μια μαύρη πλάκα με ενδείξεις που στο πίσω μερος εχει τον μηχανισμό της βελόνας ,  στο  πίσω μερος του μεταλικου μηχανισμό  υπαρχουν οι 3 τρυπες που στερεώνεται στο πίσω λευκό τμήμα με τρία βιδάκια.

Μπορείς να βαλεις μια μαύρη μεταλλική πλάκα η ακόμα κ πλαστική αντί για αυτήν που έχει το ηδη υπάρχον οργανάκι.

Αλλά αν ανοίξεις ενα απο αυτά που σου εδειξα κ αφαιρεσεις την πρόσοψη με τις ενδείξεις  την τοποθετείς κολητά στην τρύπα που αφήνει το παλιό κ μετα αν γίνεται με μια επέκταση των καλωδίων μπορείς να τοποθετήσεις το ηλεκτρονικό μερος κάπου αλλου που να μην ενοχλεί.

ΥΓ: Εχω την εντύπωση πως εμείς πρέπει να συναντηθουμε κάποια στιγμη για καφέ κ ανταλλαγη αποψεων ... ;D
« Last Edit: Πέμπτη 14 Σεπτέμβριος 2017, 14:48:31 μμ by Stoneman »



Offline jimakos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #11 on: Παρασκευή 15 Σεπτέμβριος 2017, 12:25:18 μμ
Γεια σας παιδια!!!! Λοιπον το ψηφιακο το θελω για μεγαλυτερη ακριβεια..... το λεω γιατι το μηχανακι το πηρα προσφατα και επειδη εκανα  παλλα χλμ σε ταξιδι (γυρω στα 850) παρατηρησα το εξης φαινομενο το φουλαρα Αθηνα  μεχρι την ταπα  οταν εφτασα στα πρωτα διοδια  Κορινθου-Τριπολεως ( Σπαθοβουνι αν το λεω σωστα) ο δεικτης της βενζινης απο κολλημενος στο full πηγε καπως αποτομα λιγο ποιο πανω απο τη μεση και  και συνεχισε να εχει καποιες διακυμανσεις μεχρι που εφτασα λιγο εξω απο την  Τριπολη και ο δεικτης εφτασε στο κοκκινο και εβαλα 15 λιτρα βενζινη ωσπου γεμισε και δεν   δεν κατεβηκε απο το full  για αλλα 130 χλμ μεχρι να φτασω στον προορισμο μου!!! Η ταχυτητα μου στους εθνικος δρομους  ηταν 120 χλμ  για  174 χλμ πορεια  και στους επαρχιακους η μεση  ταχυτητα ηταν 70- 80 χλμ για πορεια 130χλμ  Δεν βλεπω  παντως να υπαρχει καποιο προβλημα μηπως το κανει επεδη ο αναλογικος δεν ειναι τοσο ακριβειας οσο ο ψηφιακος και επηρεαζεται του οτι το καυσιμο δεν ειναι σταθερο μεσα στο ντεποζιτο.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #12 on: Παρασκευή 15 Σεπτέμβριος 2017, 13:55:41 μμ
Δεν νομίζω να καταφέρεις και πολλά με το ψηφιακό όργανο. Η ΤΑ έχει ιδιαίτερο τεπόζιτο και έτσι το φλοτέρ, έχει αντίστοιχα ιδιαίτερη λειτουργία η οποία απεικονίζεται στο όργανο. Είτε ψηφιακό είτε αναλογικό τα ίδια θα βλέπεις, εκτός και αν καταφέρεις να φτιάξεις έναν αλγόριθμο με μικροεπεξεργαστή ώστε να υπολογίζεις με ακρίβεια πόσο πραγματικά έχεις μέσα. Αυτό αν το καταφέρεις θα φαίνεται σωστά η ένδειξη και στον αναλογικό δείκτη. Στα απλά ψηφιακά εμπορίου μπορείς να ρυθμίσεις το γεμάτο και το άδειο και μετά το όργανο κάνει τα δικά του, αλλά όταν έχεις ότι να ναι σήμα από το φλοτέρ, πάλι ότι να ναι θα βλέπεις στο όργανο.

Όπως το περιγράφεις έτσι δουλεύει και εμένα ακριβώς ο δείκτης, απλά τον έχω συνηθίσει. Θα δανειστώ μόνο τα λόγια κάποιου παλιότερου που είχε γράψει όταν πήρα την ΤΑ, πως ο καλύτερος μετρητής βενζίνης είναι ο χιλιομετρητής. Μηδενίζεις σε κάθε γέμισμα και χρησιμοποιείς τον κανονικό δείκτη βενζίνης για χονδρική αναφορά.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #13 on: Παρασκευή 15 Σεπτέμβριος 2017, 13:56:38 μμ
Δημήτρη, συνεχίζω κι εγώ, λάβε υπ' όψη το σχήμα που έχει το ντεπόζιτο κι ότι ο πλωτήρας ( εεε Ελληνικά  ;D ;D) και κατ' επέκταση το όργανο δείχνει ύψος στάθμης.
Σ' ένα παραλληλεπίπεδο ντεπόζιτο (αυτοκινήτου) αυτό συμβαδίζει και με την ποσότητα που έχει μέσα.
Στην ΤΑ, το ντεπόζιτο είναι σαν κώνος. Ο δείκτης δείχνει την στάθμη. Λόγω του "κωνικού" σχήματος όμως δεν αντιστοιχεί και στην ποσότητα.
Χαρακτηριστικά, όταν είναι στα 3/4 της στάθμης (δείχνει ο δείκτης) η ποσότητα είναι στο 1/2, στο μισό.
Το ίδιο θα δειχνει και το ψηφιακό, αφού οι ενδείξεις θα παίρνονται πάλι απ' τον ίδιο πλωτήρα (φλοτέρ).
Θέλει δουλειά να γίνει κάτι άλλο. Απ' το μυαλό του Νίκου κάτι έχει περάσει και μπορεί να κάνει τις "πρώτες αναλύσεις".

« Last Edit: Παρασκευή 15 Σεπτέμβριος 2017, 13:58:21 μμ by Καψιώτης.... »


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline jimakos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #14 on: Δευτέρα 18 Σεπτέμβριος 2017, 22:33:27 μμ
Ευχαριστω πολυ παιδια για τις απαντησεις σας ηταν πολυ κατατοπιστηκες !!! θα μετρησω με γεματο ντεποζιτο  αυτο που ειπες  Johny_Nik να δω ποσα χιλιομετρα μου βγαζει οταν παει η βελονα στο κοκκινο γιατι εχω παρατηρησει οταν φτασει εκει (στην αρχη του κοκκινου  ) σταματαει και η αυξομειωση οποτε θα ειναι και αληθης ο μετρητης (λεω εγω τωρα).Οσο αφορα για το ψηφιακο θα το ψαξω και γω αν και ποσο ειναι εφικτο με καποιο τροπο να λειτουργησει!!!!! Ευχαριστω και παλι !!!!!!



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #15 on: Τρίτη 19 Σεπτέμβριος 2017, 08:42:55 πμ
Αναλογα το πως οδηγεις αλλα κ το που οδηγεις ,
Απο φουλαρισμενο τεποζιτο η βελονα του οργανου "ξεκολαει" απο τα 120 εως τα 150χλμ.
Μετα κατεβαινει δειχνοντας ουσιαστικα το μισο τεποζιτο, αρα εχεις χοντρικα αλλα τοσα χλμ να διανυσεις.
Το κοκκινο σημειο ειναι καπως υπερβολικο, στην δικη μου οταν ο δεικτης φτασει στο τελος του κοκκινου προς το αδειο δλδ εχω ακομα 3 εως 4 λιτρα ακομα, που αντιστοιχουν σε 50 εως 60 (το πολυ) χλμ.
Αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να αδειασεις απο το drain στα λεκανακια των καρμπς το τεποζιτο κ μετα να βαζεις μεσα λιτρο λιτρο μεχρι το κοκκινο ετσι θα ξερεις τι σου μενει.



Offline jimakos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #16 on: Τρίτη 19 Σεπτέμβριος 2017, 12:01:22 μμ
Ακριβως και μενα φιλε Stoneman οταν το γεμισα μεχρι την ταπα  εκανα πορεια  120- 150 χλμ  με σταθερη ταχυτητα 120χλμ  και μετα πηγε στη μεση.Ειναι μεχρι να το συνηθισω γιατι πηρα προσφατα το μηχανακι η να βρω καποιο τροπο να βαλω με μετατροπη ψηφιακο αν συμφερει και αν πιασει βεβαια!!!!!!!



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #17 on: Τρίτη 19 Σεπτέμβριος 2017, 12:43:54 μμ
Για να μην ανοίγω άλλο θέμα, τις τελευταίες μέρες ο δείκτης κάνει τα δικά του.

Γεμίζω το μηχανάκι και δείχνει μέχρι την μέση, μετά από λόγο ανεβαίνει τέρμα και μετά στο 0.

Όσο είμαι πάνω στην μηχανή ο δείκτης κάνει σαν υαλοκαθαριστήρας.

Τι λέτε? Φλοτέρ ή όργανο?



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #18 on: Τρίτη 19 Σεπτέμβριος 2017, 14:49:58 μμ
,,,,,,,,, η να βρω καποιο τροπο ναβαλω με μετατροπη ψηφιακο αν συμφερει και αν πιασει βεβαια!!!!!!!

Δεν χρειάζεται να βρείς τπτ ... ;D
Ψηφιακός δεν σημαινει κ σωστες ενδείξεις το ξαναέγραψα.
Αφου ο αναλογικός αρχίζει να δείχνει απο τα 120-140χλμ το ίδιο θα κάνει κ ο ψηφιακός , δλδ θα ειναι αναμενα ολα τα λεντ μεχρι τα ίδια χλμ .

Γνωμη μου πάντα , μην ασχολείσαι , θα το συνηθίσεις κ δεν θα σε νοιάζει .



Τι λέτε? Φλοτέρ ή όργανο?


Βγαλε το κάθισμα κ βρες τον μπλέ μικρό κονέκτορα στα αριστερά ,



Βρες το κομμάτι του που πάει στα οργανα κ οχι αυτό που ερχεται απο το φλοτερ κ με ενα καλώδιο βραχυκυκλωσέ τον.
Λογικά το όργανο θα δείξει μεγιστο. Μην το αφήνεις πολύ ωρα στο μέγιστο επειδη θέλει κάπου 10Ω αντισταση σε σειρα για να παραμείνει εκεί στα ψηλά  ;D
Δοκίμασε  μερικές φορες ωστε να δείς αν η κινηση που κάνει είναι ομαλή κ δεν σκαλώνει πουθενα, αλλά να αφαιρείς το βραχυκύκλωμα μολις δείς κ τερματίζει.

Μετα απο την αλλη μεριά του κονέκτορα που πάει στο φλοτερ δλδ , ενώνεις ενα πολύμετρο στην κλίμακα των 200ΩΗΜ κ μετράς 9.3 Ω για το φούλ κ 92.3 Ω για το αδειο τεπόζιτο.

Για δες κ πές μου .
« Last Edit: Τρίτη 19 Σεπτέμβριος 2017, 14:52:05 μμ by Stoneman »



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #19 on: Σάββατο 23 Σεπτέμβριος 2017, 14:02:56 μμ
Τελικά ήταν ένα καλώδιο που πήγαινε να κοπεί



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #20 on: Σάββατο 23 Σεπτέμβριος 2017, 20:11:08 μμ
Και που ηταν αυτο το καλωδιο? Οεο?;-



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #21 on: Κυριακή 24 Σεπτέμβριος 2017, 22:50:45 μμ
Δεν έχω ιδέα.

Τελικά την πήγα στον μηχανικό μου και ότι μου είπε...σου λέω ;D



Offline petros047

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 118
Reply #22 on: Κυριακή 04 Νοέμβριος 2018, 13:06:16 μμ
ειναι κατι που το σκεφτηκα και εγω γιατι το φλοτερ μου δεν δουλευει.
Οπως ειπαν και τα παιδια το ψηφιακο δεν θα δειχνει επισης σωστα το ιδιο θα δειχνει με το αναλογικο
Η μονη λυση για να γινει απολυτο ειναι να βγει το φλοτερ και να μπει αισθητηρας βαρυτητας με αρκετη μετατροπη οχι γιατι ειναι μεγαλος αλλα για να γινει στεγανο να μπει ο αισθητηρας σε αναλογη μεβρανη γιατι δεν μπορει να ειναι απευθειας σε υγρο ειδικα σε βενζινη και ετσι να μετρας στην ουσια το βαρος του καυσιμου και να εχεις σωστη απεικονιση ακομα σε και ml.
Δεν νομιζω να αξιζει ομως τοση δουλεια .
Βεβαια με ενα τετοιο οργανο θα ξερεις και ποσο σε κλεβουν οταν σε βαζουν βενζινη  ;D ;D ;D ;D



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #23 on: Κυριακή 04 Νοέμβριος 2018, 18:56:05 μμ

..... γιατι το φλοτερ μου δεν δουλευει.



Για το φλοτέρ η τιμή είναι 65 € χωρίς ΦΠΑ.
Μια ακόμα λύση είναι ενα τρακαρισμένο μηχανάκι με τσαλακωμένο τεπόζιτο που σώθηκε το φλοτερ, η μεταχειρισμένο φλοτερ.


Δεν ξέρω αν έχεις υπ' όψιν σου το πώς είναι κατασκευασμένο το φλοτερ.

https://i.ebayimg.com/images/g/qwwAAOSw8w1X3UBD/s-l1600.jpg

Είναι μια απλή κατασκευή και η βλάβη του είναι συνήθως η φθορά του άξονα του φλοτερ που τελικά απομακρύνεται κ δεν πατάει στην αντίσταση.
Δες εδώ στο βίντεο τι εννοώ.

https://www.youtube.com/watch?v=lzcEViS87rA

Πιστεύω οτι αφαιρώντας την ασφάλεια μπορεί να τοποθετηθεί μια ροδέλα η κάτι παρόμοιο που να φέρει το κινούμενο μέρος να ερθει σε επαφή με την αντίσταση .



Offline petros047

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 118
Reply #24 on: Κυριακή 04 Νοέμβριος 2018, 21:38:03 μμ
Μαλλον θα αγορασω ενα μεταχειρισμενο να ειμαι ετοιμος οταν θα ανοιξω την μηχανη να μπορω να την τελειωσω κιολας
Οσο αναφορα αυτο που λεγαμε κοστολογικα ξεκιναμε απο εδω και εχει πολλα ακομα......
https://e-shop.jv-technoton.com/english/fuel-level-sensors-dut-e-27.html
Οποτε δεν ξερω αν αξιζει.
Βεβαια ποτε δεν ξερεις...