Παρασκευή 24 Νοέμβριος 2017, 18:23:15 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 [2] |   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Benelli TRK 502  (Αναγνώστηκε 1460 φορές)
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10361


Γαβ !


« Απάντηση #25 στις: Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 15:53:38 μμ »

τι ασχημο που ειναι αυτο πριν το τελικο της εξατμησης?
Μηπως ειναι το προτοτυπο στις φωτο ?

είναι copy απο dakar bikes. (ή λες για τον καταλύτη ?)
δες τη μαμά εξάτμιση


Χθες πήγα απο την αντιπροσωπεία που είναι πολύ κοντά στη δουλειά μου, αλλά ήταν κλειστά και δε το είδα  Sad


Καταγράφηκε

KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10361


Γαβ !


« Απάντηση #26 στις: Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 16:09:01 μμ »

>
Ρε πάτε καθόλου καλά; ή να βάλω τις φωνές;  ΤΑΦΟΣ θα είναι.  PapasΈνα ψόφιο και ασήκωτο πράμα. Όσο gs και να το παίζει όσο φτηνό και να είναι

....είναι 210 ΚΙΛΑ με μόλις 47 ΑΛΟΓΑ.


Άλλη μία για τους θεατές στις φθηνές θέσεις πισω στη γαλαρία.    ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΑΛΟΓΑ του KLR 650 του 90κάτι αλλά ζυγίζει σχεδόν όσο το ΤΑ650!


Εξού και η κατανάλωση είναι στο θεό ΠΡΙΝ του βάλεις και τα έξτρα. Κοντά 5λίτρα στα 100!

Benelli ΔΕΝ είναι, αν και όσοι είχαν όταν υπήρχε η μάρκα ξέρουν ότι καλά τα εξωτικά Sei αλλά αξιοπιστία δεν είχανε.

ON OFF δεν είναι γιατί μπορεί να έχει ρυθμιζόμενη ανάρτηση πίσω και ανάποδη 50άρα μπροστά αλλά από διαδρομή είναι στα 135 χιλιοστά! 

Μάρκα δεν είναι να πεις ότι "πατώλα CB500X φορτώθηκα αλλά είναι Honda τουλάστιχον"... 

Φτηνό δεν είναι, όσο κάνανε ένα φεγγάρι τα v strom κάνει.

Οικονομικό δεν είναι, καίει σχεδόν όσο το 800 bmw που βγάζει κοντά τα διπλά άλογα.

Κινεζιά του κερατά είναι και οι έρμοι στα μοτοπεριοδικά το λιβανίζουν μπας και πέσει καμιά σελιδούλα διαφήμιση μέσα στην κρίση. 

Τι να πούνε; Ότι πιάσανε ότι υπάρχει μουράτο στην αγορά να το κοπιάρουν φτηνιαδούρα, κοτσάρανε και μια μάρκα από τα αζήτητα και όποιον βλαχοπρόξενο ψωνίζει μηχανή με το στρέμμα πιάσουνε;

Και άμα σκορπίσει άντε να βρεις το δίκιο σου στο επίσημο δίκτυο ...της Benelli?




Χαχαχα... δώσε κίτρινη φυλλάδα στο λαό  !

Θα είναι ψόφιο ? γιατί θα το πάρει κανείς να κάνει κόντρες στα μαστόδοντα ?  μια χαρά είναι τα 50 αλογάκια... κλοπ κλοπ κλοπ
θα καλπάζουν ρυθμικά με ιταλική γοητεία στα ηλιοβασιλέματα. Αμα δεις που είναι η μέγιστη ροπή στις 4500rpm καταλαβαίνεις οτι
μηχανάκι θα είναι καρα-αποδεκτό για μια φυσιολογική χρήση εντός-εκτός.
Το βάρος της μηχανής είναι στα αναμενόμενα επίπεδα. Αμα αδυνατίσεις λίγο μπορεί να ξεκουράσεις και τα αλογάκια.
135 mm και 50mm μπροστινό ! τόσα χρειάζεσαι, παραπάνω είναι για άλματα. Αφου είναι και ρυθμιζόμενες... ούτε στα όνειρα σου δεν έχεις δει τέτοια.

Το NC750 είναι 55 άλογα, 220 κιλά  με 8400 στην πιο απλή έκδοση (2000Ε πάνω) και 9300 το DCT...


Καταγράφηκε

African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7302



« Απάντηση #27 στις: Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 17:34:37 μμ »

Ορίστε και σημερινό άρθρο απο το MotoTriti
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2199



« Απάντηση #28 στις: Σάββατο 02 Σεπτέμβριος 2017, 11:24:27 πμ »


Χαχαχα... δώσε κίτρινη φυλλάδα στο λαό  !

Θα είναι ψόφιο ? γιατί θα το πάρει κανείς να κάνει κόντρες στα μαστόδοντα ?  μια χαρά είναι τα 50 αλογάκια... κλοπ κλοπ κλοπ
θα καλπάζουν ρυθμικά με ιταλική γοητεία στα ηλιοβασιλέματα. Αμα δεις που είναι η μέγιστη ροπή στις 4500rpm καταλαβαίνεις οτι
μηχανάκι θα είναι καρα-αποδεκτό για μια φυσιολογική χρήση εντός-εκτός.
Το βάρος της μηχανής είναι στα αναμενόμενα επίπεδα. Αμα αδυνατίσεις λίγο μπορεί να ξεκουράσεις και τα αλογάκια.
135 mm και 50mm μπροστινό ! τόσα χρειάζεσαι, παραπάνω είναι για άλματα. Αφου είναι και ρυθμιζόμενες... ούτε στα όνειρα σου δεν έχεις δει τέτοια.

Το NC750 είναι 55 άλογα, 220 κιλά  με 8400 στην πιο απλή έκδοση (2000Ε πάνω) και 9300 το DCT...




καλά ασύ επιμένεις με το Βαρκαντέρο οπότε ...δε σώνεσαι με τίποτα. Λαγουδέρα το θες αυτό.

Όσο για το NC νταξ, γέμισε ο ο τόπος. Εταιρεία που πούλησε πιο πολλά ΤΑ650 από όσα κρουασάν ο Στεργίου κατάφερε να βγάζει 700άρι και να το ψάχνεις με το μακαρόνι.
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 02 Σεπτέμβριος 2017, 11:26:46 πμ από Airhead » Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2199



« Απάντηση #29 στις: Σάββατο 02 Σεπτέμβριος 2017, 11:29:00 πμ »

Ορίστε και σημερινό άρθρο απο το MotoTriti

Το street adventure που λέει ρε παιδιά τι είναι; να ψάχνεις ανοιχτό βενζινάδικο με 100άρα και να μη βρίσκεις;
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
giamar4
Gelande/strasse
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1801



« Απάντηση #30 στις: Σάββατο 09 Σεπτέμβριος 2017, 16:57:31 μμ »

Παίδες μη γελιεστε,ομορφο είναι ,ναι.
Αλλά με το χερι στην καρδιά και το μυαλό στη λογική,υπάρχει περιπτωση
να πάρεις μπινελι 500 ή το Χόντα 500x?
200€διαφορα έχουν.
Καταγράφηκε
leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1123



« Απάντηση #31 στις: Δευτέρα 11 Σεπτέμβριος 2017, 00:45:07 πμ »

ειχα παρα πολυ καιρο να δω ομορφο μηχανακι , εχω κουραστει να βλεπω σχεδιαστικά εκτρώματα ανεξαρτητου κατηγορίας και μάρκας...

Το Benelli αυτο ειναι απο τα πιο καλοσχεδιασμενα μοτόρια τελευταιως, η δε κοντινες φωτο στις λεπτομερειες δειχνουν (σχετικα...) καλη ποιοτητα και φινιρισμα, επιφυλασσομενως ομως αν  δεν το δεις απο κοντά...
Οι επιδοσεις ειναι ΟΚ , αν δε τα 48 αλογα ειναι οντως "ζωντανα" τοτε κινησαι παραπανω απο αξιοπρεπως.  Wink
Ψεκασμος, 6η σχεση ΣΤΑΝΤΑΡ ABS  , ρυθμιζομενη αναρτηση στην οποια θεωρω ικανοποιητικα τα 135mm και παρα πολυ καλη τιμη!!!

Χτυπά εκει που πρεπει και σε κατηγορια που δεν εχει πολλους αντιπάλους . Παρε π.χ. το NC700 ,500x και καθε αντιγραφό του που θυμιζει πιο πολυ jet ski παρα μοτοσυκλετα. Αυτη η HONDA ρε πστ μου ειναι σαν να ξεκιναει εμπνευσμένα απο το πισω μερος την σχεδιαση ενος νεου μοντελου και τελειωνοντας με την εμπροσθια οψη τα γ@μει τη μάνα! (βλ. ΤΑ700...)

Aυτα που με προβληματιζουν στο BENELLI ειναι υποστηριξη (Huh),  κοστος ανταλλακτικων και αξιοπιστια μοτερ καθοσον προκειται για νεο...


υ.γ. Γιαννη, εγω θα διαλεγα μηχανη ξηράς και όχι σκαφος θαλασσης... Grin
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 11 Σεπτέμβριος 2017, 00:51:15 πμ από leftlane » Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3048



« Απάντηση #32 στις: Δευτέρα 11 Σεπτέμβριος 2017, 09:22:36 πμ »

Υπάρχει κι αυτό
http://www.motomag.gr/news/nea-montela/kawasaki-versys-x-300-apo-eu5990
http://www.mrbike.gr/website/street/kawasaki-versys-x-300-2017-presentation.html
https://www.kawasaki.gr/el/products/DUAL_PURPOSE/2017/Versys-X_300/specifications?Uid=08C3CwtfCVtcCw0MWVtfXFAJXlFbXllYClpeXFgOXw0LDVE
https://mototriti.gr/data/news/preview_news/Kawasaki-Versys-X-300H-adventure-pleyra-toy-Versys_112784_9555.asp
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1123



« Απάντηση #33 στις: Δευτέρα 11 Σεπτέμβριος 2017, 21:01:35 μμ »

Γιαννη πολυ ωραιο και το KAWASAKI, ειναι βεβαια 300cc οποτε εχεις περισσοτερους περιορισμους σε επιδοσεις (αν και 40hp για 300αρι ειναι αρκετα για τα κυβικα του...)
, το ειχα διαβασει σε τεστ στο μοτο αν θυμαμαι καλα και μου εκανε πολυ καλη εντυπωση , πολυ καλυτερο απ το μεγαλο του αδερφο, η τιμη ομως ειναι λιγο τσιμπημενη...
Καταγράφηκε
giamar4
Gelande/strasse
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1801



« Απάντηση #34 στις: Τρίτη 12 Σεπτέμβριος 2017, 06:17:08 πμ »

ειχα παρα πολυ καιρο να δω ομορφο μηχανακι , εχω κουραστει να βλεπω σχεδιαστικά εκτρώματα ανεξαρτητου κατηγορίας και μάρκας...

Το Benelli αυτο ειναι απο τα πιο καλοσχεδιασμενα μοτόρια τελευταιως, η δε κοντινες φωτο στις λεπτομερειες δειχνουν (σχετικα...) καλη ποιοτητα και φινιρισμα, επιφυλασσομενως ομως αν  δεν το δεις απο κοντά...
Οι επιδοσεις ειναι ΟΚ , αν δε τα 48 αλογα ειναι οντως "ζωντανα" τοτε κινησαι παραπανω απο αξιοπρεπως.  Wink
Ψεκασμος, 6η σχεση ΣΤΑΝΤΑΡ ABS  , ρυθμιζομενη αναρτηση στην οποια θεωρω ικανοποιητικα τα 135mm και παρα πολυ καλη τιμη!!!

Χτυπά εκει που πρεπει και σε κατηγορια που δεν εχει πολλους αντιπάλους . Παρε π.χ. το NC700 ,500x και καθε αντιγραφό του που θυμιζει πιο πολυ jet ski παρα μοτοσυκλετα. Αυτη η HONDA ρε πστ μου ειναι σαν να ξεκιναει εμπνευσμένα απο το πισω μερος την σχεδιαση ενος νεου μοντελου και τελειωνοντας με την εμπροσθια οψη τα γ@μει τη μάνα! (βλ. ΤΑ700...)

Aυτα που με προβληματιζουν στο BENELLI ειναι υποστηριξη (Huh),  κοστος ανταλλακτικων και αξιοπιστια μοτερ καθοσον προκειται για νεο...


υ.γ. Γιαννη, εγω θα διαλεγα μηχανη ξηράς και όχι σκαφος θαλασσης... Grin

Δημητρη δεν θα προσπαθησω να σε πεισω,
αλλωστε η μηχανη ειναι γκομενα ,ο καθενας παιρνει(και καβαλαει)
αυτη που γουσταρει.
Και εμενα μ'αρεσει το μπινελλι,μια χαρα ειναι ,το ειδα κι απο κοντα
στην smf ,στη Θεσσαλονικη .
Άλλα μαλλον θα πηγαινα στο 500x .
Καταγράφηκε
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7302



« Απάντηση #35 στις: Παρασκευή 22 Σεπτέμβριος 2017, 15:32:44 μμ »

Με το νέο TRK 502, η Benelli στοχεύει σε όσους ψάχνουν μια μοτοσυκλέτα με χαμηλό κόστος κτήσης και χρήσης, τόσο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις, όσο και για ταξίδια.





https://www.mototriti.gr/jpg/MTR/1600/NEWS/benell-13-2017-03.jpg[/img]




Τιμή: 6.500 ευρώ     

+: Τιμή, οδηγείται με δίπλωμα Α2, φιλικότητα, ευκολία χειρισμών
-:  Κοντή 6η σχέση
 
Η Benelli έχει εμπειρία πάνω από 100 χρόνια στην κατασκευή μοτοσυκλετών, αλλά με τη μακροχρόνια κρίση των προηγούμενων ετών σε συνδυασμό με τις συνεχείς αλλαγές ιδιοκτησίας, έμεινε πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Η ιταλική εταιρεία έκανε ένα γενναίο restart, μπαίνοντας αρχικά στην αγορά των scooter και των μοτοσυκλετών μικρού κυβισμού στη συνέχεια. Το TRK 502 είναι μια μεσαίου κυβισμού street touring μοτοσυκλέτα, που έρχεται να αντιμετωπίσει στα ίσα τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των μοτοσυκλετών που οδηγούνται με δίπλωμα Α2.






Πηγή
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Σελίδες: 1 [2] |   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!