Παρασκευή 21 Σεπτέμβριος 2018, 23:54:48 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: . .
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Benelli TRK 502  (Αναγνώστηκε 5844 φορές)
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7372



« στις: Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 14:28:33 μμ »

Προχθές μίλαγα με τον ξάδελφο μου για ποιες μηχανές μπορεί να οδηγήσει στην Α2 κατηγορία μιας και το δίπλωμα Α2 θέτει περιορισμό στη μέγιστη ιπποδύναμη, στα 35 Kw, δηλαδή 47 ίπποι, και πήγαμε είδαμε από κοντά τη  ΤRK 502, με τιμή στα 6.500,00€



Η Benelli παρουσίασε πρόσφατα το TRK για όσους αναζητούν μια προσιτή μοτοσυκλέτα με σύγχρονη και περιπετειώδη εμφάνιση τόσο για καθημερινή χρήση, όσο και για μακρινά ταξίδια. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 499.6 κυβικών εκατοστών με τις τετραβάλβιδες κεφαλές και αποδίδει 47 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. και 4,6 κιλά ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Είναι φιλικός και παρέχει ομαλά τη δύναμή του σε όλο το φάσμα στροφών. Τα φρένα του αποτελούνται από δύο δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός με 4πίστονη δαγκάνα και έναν 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Διαθέτουν δύναμη και προοδευτική λειτουργία ενώ, το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και μπορεί να απενεργοποιηθεί από ένα κουμπί στην αριστερή μεριά του τιμονιού.

Στον τομέα των αναρτήσεων, έχουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός με διάμετρο 50 χιλιοστά που ενώ το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς. Οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων ισορροπούν ιδανικά ανάμεσα στην άνεση και τη σπορ συμπεριφορά και οι διαδρομές τόσο εμπρός, όσο και πίσω είναι 145 χιλιοστά. Το βάρος της είναι 210 κιλά πλήρης υγρών. Η θέση οδήγησης τοποθετεί το σώμα σε όρθια στάση και η άνετη σέλα θα κρατήσει τον αναβάτη ξεκούραστο για πολλή ώρα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ    Benelli TRK 502
Τύπος    4T, 2K, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.)    499,6
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)    69 X 66,8
Συμπίεση (:1)    11,5
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    47/8.500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    4,6/4.500
Τροφοδοσία    Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)    20
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)    4,6







Περισσότερες πληροφορίες: www.benelli-moto.gr


Πολύ όμορφη μοτοσυκλέτα..... και πολύ προσιτή οικονομικά.....
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7372



« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 14:30:27 μμ »

bikeit

Πόσα κυβικά χρειάζεσαι για να κάνεις ταξίδια και χωμάτινες διαδρομές, φορτωμένος με τον εξοπλισμό σου για camping; Η Benelli παρουσιάζει μία πιο οικονομική πρόταση, σε μία
χρηστικότατη μοτοσυκλέτα με χαρακτήρα Adventure.
Η νέα TRK 502 είναι μία δικύλινδρη μοτοσυκλέτα με κινητήρα εν σειρά χωρητικότητας 500 κυβικών εκατοστών, και εμφάνιση που... θα συζητηθεί!
'Ό'τι ακριβώς χρειάζεσαι", φαίνεται να μας λέει η Benelli με αυτό το μοντέλο, το οποίο οπτικά θυμίζει έντονα το Multistrada 1200 Enduro - τουλάχιστον το μπροστινό του τμήμα δείχνει
αντιγραφή, έχει πινελιές από Honda Crosstourer, και φυσικά, χαρακτήρα... BMW GS!
Μία επιτυχημένη συνταγή θα λέγαμε από σχεδιαστικής πλευράς, η οποία με τα χωμάτινα ελαστικά της Metzeler, Karoo, σε ακτινωτούς τροχούς 19 - 17 ιντσών, το ανεστραμμένο μπροστινό
σύστημα, τους δύο δίσκους μαργαρίτα για μπροστά, τις δαγκάνες της Brembo, την ψηλή ζελατίνα fering, αλλά και την διπλή σέλα, δείχνει τουλάχιστον πολλά υποσχόμενη!
Η Benelli έχει εξοπλίσει αρκετά την νέα της μοτοσυκλέτα, με προστατευτικές χούφτες τιμονιού, χειροποίητη εξάτμιση δύο σε ένα που βγαίνει στα δεξιά - η προστατευτική ποδιά απουσιάζει εδώ,
αλλά και αλουμινένιες πλαϊνές βαλίτσες της Givi.
Η απόδοση της νέας αυτής adventure μοτοσυκλέτας βρίσκεται στους 47 ίππους και με 152 χιλιοστά διαδρομής στις αναρτήσεις, θα φροντίσει να διασχίσει κάθε δύσβατο χωματόδρομο. Με το
ρεζερβουάρ των 21 λίτρων, αλλά και την διπλή άνετη σέλα, υπόσχεται άνετη και μεγάλη παραμονή στην σέλα της.
Σίγουρα είναι μία πολύ καλή πρόταση για μία μικρή και προσιτή οικονομικά adventure μοτοσυκλέτα -αν η τιμή της βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα λόγω κυβισμού. Τώρα εμάς γιατί μας φαίνεται ότι το νέο Ducati Multistrada 1200 Enduro μπήκε στο πλύσιμο... μόνο ως καλό μπορούμε να χαρακτηρίσουμε αυτή την ομοιότητα!

Πηγή

« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 14:43:49 μμ από African Boy » Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7372



« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 14:43:30 μμ »

και ένα άρθρο του Νίκου Βιτσιλάκη

Πριν λίγες μέρες, η Benelli moto παρουσίασε στην έκθεση μοτοσυκλέτας SMF Motoshow στη Θεσσαλονίκη μια μοτοσυκλέτα που αφενός έχει τα φόντα να γίνει επιτυχία και αφετέρου να κάνει τον κόσμο να θυμηθεί τι εστί Benelli. Το νέο TRK 502 γυρίζει την πλάτη στις θηριώδεις μοτοσυκλέτες με τους τριψήφιους αριθμούς ίππων και τα «ασήκωτα» κιλά, όντας ένα προσιτό και ανάλαφρο Οn-Οff που διψά για περιπέτεια.

Aυτό το νέο adventure μεσαίου κυβισμού δημιουργεί μια νέα υπο-κατηγορία και ήδη έχει δημιουργήσει αίσθηση. Με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 500 κ.εκ., ατσάλινο πλαίσιο (σήμα κατατεθέν Benelli), ψηλή θέση οδήγησης και -προαιρετικά- ακτινωτούς τροχούς (19” μπροστά και 17” πίσω) με ελαστικά διπλής χρήσης, δείχνει έτοιμο να διασχίσει κάθε είδους δρόμους, ασφάλτινους και χωμάτινους. Η απόδοση του υγρόψυκτου κινητήρα με τις τετραβάλβιδες κεφαλές και τους 2 ΕΕΚ ανέρχεται στους 48 ίππους, το ρεζερβουάρ χωράει 20 λίτρα για μεγάλη αυτονομία και ξένοιαστη οδήγηση σε δυσπρόσιτα μέρη, ενώ το μεγάλο ρύγχος στο μπροστινό μέρος (που θυμίζει Multistrada) επιτρέπει την αφαίρεση του χαμηλού φτερού για όσους θέλουν να κινηθούν σε λασπώδη εδάφη.

Η... ταξιδιάρα Benelli εφοδιάζεται με κινητήρα 500 κ.εκ. που αποδίδει 48 ίππους
Στο video που ακολουθεί η Benelli μας δείχνει τον βασικό λόγο ύπαρξης του TRK 502, που δεν είναι άλλος από τα ταξίδια!

<a href="http://www.youtube.com/v/tRi13YHa6QU" target="_blank">http://www.youtube.com/v/tRi13YHa6QU</a>


Σύστημα πέδησης και μετάδοσης
Στο σύστημα των φρένων χρησιμοποιούνται δαγκάνες Brembo με δύο δίσκους διαμέτρου 320mm μπροστά και έναν 260mm πίσω, καθώς και δικάναλο ABS, ενώ στην ανάρτηση συναντάμε ανάποδο (USD) πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω, αμφότερα με δυνατότητα ρυθμίσεων. Στο σύστημα μετάδοσης υπάρχει υδραυλικός συμπλέκτης και κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ η κάλυψη από τον αέρα φαίνεται να έχει επιτευχθεί χάρη στην ψηλή ζελατίνα και τις προστατευτικές χούφτες για τα χέρια. H τιμή του στα 6.500 ευρώ σίγουρα θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού, ευελπιστούμε να το οδηγήσουμε σύντομα και να σας ενημερώσουμε σχετικά!

Μάθε παιδί μου... Benelli

Με αφορμή την επανεμφάνιση της ιταλικής εταιρίας στην Ελλάδα, είπαμε να κάνουμε μια μικρή ιστορική αναδρομή προκειμένου να μάθουν -όσοι δεν ξέρουν- την ιστορία ενός κατασκευαστή... που δεν φτιάχνει όπλα αλλά μοτοσυκλέτες κάθε κυβισμού. Στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, τα αδέλφια Giuseppe, Giovanni, Filippo, Francesco, Domenico και Antonio Benelli έκαναν το όνειρό τους πραγματικότητα και ξεκίνησαν να κατασκευάζουν μοτοσυκλέτες. Ήταν το 1919 συγκεκριμένα, όταν το πρώτο τους δημιούργημα ήταν πλέον γεγονός και αφορούσε σε έναν δίχρονο κινητήρα 75 κ.εκ.

Μια διετία ΅ετά, κατασκευάζει και την πρώτη της ΅οτοσυκλέτα, τη δίχρονη Velomotore 100. Έκτοτε, η πορεία στο χρόνο απέφερε πολλά μοντέλα αλλά και εμπλοκή με τους αγώνες, όπου παγκόσμιοι τίτλοι συνέβαλαν στην εδραίωση της φίρμας. Ο πόλεμος ανέτρεψε τα σχέδια για εξέλιξη και βρήκε την ιταλική εταιρία να παράγει μοτοσυκλέτες για τον ιταλικό στρατό. Οι αεροπορικοί βομβαρδισμοί των Γερμανών κατέστρεψαν μεγάλο μέρος του εργοστασίου, που το 1945 απασχολούσε 800 άτομα, αλλά τα αδέλφια Benelli δεν πτοήθηκαν και το 1948 ανακοίνωσαν την απόφασή τους να ξεκινήσουν ξανά την παραγωγή μοτοσυκλετών. Το 1972 η εταιρεία εξαγοράστηκε από τον Αργεντινό επιχειρηματία Alejandro De Tomaso, γνωστό από τα super cars που κατασκεύαζε.


Πάρτε μία γεύση από την ιστορία της Benelli...

<a href="http://www.youtube.com/v/TfNbTn-PKQw" target="_blank">http://www.youtube.com/v/TfNbTn-PKQw</a>

’λλο στίγμα
Ο καινούργιος πλέον ιδιοκτήτης έδωσε το δικό του στίγμα, αφού επέκτεινε τη γκάμα μοτοσυκλετών της Benelli παρουσιάζοντας πολυκύλινδρες μοτοσυκλέτες με κινητήρες διαφόρων κυβισμών (ποιος δεν θυμάται τις εξακύλινδρες 750 και 900 Sei), ενώ δημιούργησε παράλληλα σύγχρονες εγκαταστάσεις.

Το 1995 η εταιρεία εξαγοράζεται από το γκρουπ Merloni και η Benelli μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των scooter και παράλληλα λανσάρει μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού. Μια δεκαετία μετά οι κινέζοι του Q.J. Group παίρνουν τα ηνία. Μία εταιρεία τεραστίων διαστάσεων ΅ε προσωπικό που φτάνει τους 14.000 εργαζομένους και εγκαταστάσεις παραγωγής στο μέγεθος μιας μικρής πόλης δίνει άλλο αέρα στην ιστορική πλέον Benelli. Οι γραμμές παραγωγής, όλως περιέργως, παρέμειναν -και παραμένουν- στην Ιταλία και στην παραδοσιακή έδρα της εταιρείας, δηλαδή στο Pesaro



Πηγή
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8994



« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 14:49:24 μμ »

Μήπως είναι υπερβολικά ογκώδης για 500cc;
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7372



« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 14:56:58 μμ »

Δεν την οδήγησα αλλά η αίσθηση της ήταν αρκετά ελαφριά όταν έκατσα επάνω και ενδεχομένως ο όγκος της αυτός να μου άρεσε ..... 

Καλά ο πιτσιρικάς είχε ξετρελαθεί ...... 

Δώρο για τις Πανελλήνιες του από τον μπαμπά του .....
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8994



« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 14:59:32 μμ »

Δεν την οδήγησα αλλά η αίσθηση της ήταν αρκετά ελαφριά όταν έκατσα επάνω και ενδεχομένως ο όγκος της αυτός να μου άρεσε ..... 

Καλά ο πιτσιρικάς είχε ξετρελαθεί ...... 

Δώρο για τις Πανελλήνιες του από τον μπαμπά του .....

Αυτά είναι δώρα, μπράβο στο μπαμπά
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10413


Γαβ !


« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 16:35:39 μμ »

Μπράβο στη Benelli !!!
κυριολεκτικά τρίβει στα μούτρα την απόδειξη αγοράς σε όλα τα υπέρβαρα μαστόδοντα.
Αν αποδειχθεί και ποιοτικά καλό, προβλέπω τη benelli να ανοίγει επιτέλους την αγορά εκεί που πρέπει :
Στα πιο μικρά-λογικά adventure bikes που έχουν και αναμενόμενα χαμηλότερη τιμή.

Ειδικά η τιμή του στα 6500 φαίνεται σχεδόν απίστευτη.
Μένει να δούμε αν αυτά τα 50 άλογα κινούν αξιοπρεπώς τη μοτοσικλέτα.


Μήπως είναι υπερβολικά ογκώδης για 500cc;

Δώσε όγκο στο λαό !
Καταγράφηκε

Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10487



« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 16:43:01 μμ »

 

Δώρο για τις Πανελλήνιες του από τον μπαμπά του .....

Σε ποσο καιρο δινει πανελληνιες ο δικός σου ? προλαβαίνεις να μαζεψεις το μετρητο ?
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10413


Γαβ !


« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 16:43:39 μμ »

6τάχυτο παρακαλώ...

Τύπος κινητήρα   Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
Κυβισμός   499,6 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή   69χιλ. Χ 66,8χιλ.
Σχέση συμπίεσης   11,5:1
Μέγιστη ισχύς   35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή   45,0 Nm (4,6 kgm)  @ 4500 σ.α.λ
Σύστημα λίπανσης   Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία   Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
Σύστημα ανάφλεξης   TLI
Σύστημα εκκίνησης   Μίζα
Πιστοποίηση   EURO 4
EFI   DELPHI MT05
Σύστημα μετάδοσης   Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση   Αλυσίδα

Η ανάρτηση προσφέρει μέγιστη άνεση για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη, χάρη σε ένα τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 χιλιοστών και 135 χιλιοστών διαδρομής καθώς και σε ένα διαγώνιας τοποθέτησης αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς.

 
Καταγράφηκε

Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10487



« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 16:44:51 μμ »

βρηκαν το κενο στην αγορά !
Αν δειξει και αξιοπιστία?  ρουμπος!
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7372



« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 16:59:53 μμ »


Σε ποσο καιρο δινει πανελληνιες ο δικός σου ? προλαβαίνεις να μαζεψεις το μετρητο ?

Χα χα χα..... σε 18 - 19 χρόνια..... Μια χαρά......


Ναι Κώστα τα χαρακτηριστικά για λεφτά του και την ποιότητα του, νομίζω παίζουν χωρίς αντίπαλο .....



Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10487



« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 17:09:47 μμ »

που ειναι ο αεροκεφαλος να μας πει το μελλον του μηχανακίου ?
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
pakos1406
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 154


Αξιζει φιλε να υπαρχεις για ενα ονειρο


« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 20:33:57 μμ »

πφφφφφ τα βλέπεις τι μου κάνετε???
Κι ενώ έλεγα η επόμενη αγορά μου να είναι το ΤΑ 700 τώρα μπαίνω σε σκέψεις....
Καταγράφηκε

Η ψυχοσύνθεση μου δεν αντέχει τους ηλίθιους οδηγούς
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 22:11:10 μμ »

 >
που ειναι ο αεροκεφαλος να μας πει το μελλον του μηχανακίου ?

Ρε πάτε καθόλου καλά; ή να βάλω τις φωνές;  ΤΑΦΟΣ θα είναι.  PapasΈνα ψόφιο και ασήκωτο πράμα. Όσο gs και να το παίζει όσο φτηνό και να είναι

....είναι 210 ΚΙΛΑ με μόλις 47 ΑΛΟΓΑ.


’λλη μία για τους θεατές στις φθηνές θέσεις πισω στη γαλαρία.    ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΑΛΟΓΑ του KLR 650 του 90κάτι αλλά ζυγίζει σχεδόν όσο το ΤΑ650!


Εξού και η κατανάλωση είναι στο θεό ΠΡΙΝ του βάλεις και τα έξτρα. Κοντά 5λίτρα στα 100!

Benelli ΔΕΝ είναι, αν και όσοι είχαν όταν υπήρχε η μάρκα ξέρουν ότι καλά τα εξωτικά Sei αλλά αξιοπιστία δεν είχανε.

ON OFF δεν είναι γιατί μπορεί να έχει ρυθμιζόμενη ανάρτηση πίσω και ανάποδη 50άρα μπροστά αλλά από διαδρομή είναι στα 135 χιλιοστά! 

Μάρκα δεν είναι να πεις ότι "πατώλα CB500X φορτώθηκα αλλά είναι Honda τουλάστιχον"... 

Φτηνό δεν είναι, όσο κάνανε ένα φεγγάρι τα v strom κάνει.

Οικονομικό δεν είναι, καίει σχεδόν όσο το 800 bmw που βγάζει κοντά τα διπλά άλογα.

Κινεζιά του κερατά είναι και οι έρμοι στα μοτοπεριοδικά το λιβανίζουν μπας και πέσει καμιά σελιδούλα διαφήμιση μέσα στην κρίση. 

Τι να πούνε; Ότι πιάσανε ότι υπάρχει μουράτο στην αγορά να το κοπιάρουν φτηνιαδούρα, κοτσάρανε και μια μάρκα από τα αζήτητα και όποιον βλαχοπρόξενο ψωνίζει μηχανή με το στρέμμα πιάσουνε;

Και άμα σκορπίσει άντε να βρεις το δίκιο σου στο επίσημο δίκτυο ...της Benelli?

Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 22:14:14 μμ »

Και στην τελική ποιος παπάρας θα πάει να πάρει αυτό αντί το CB500X που είναι Honda και γιατί; Για την μούρη του πιο επιθετικού ντηζάιν, ή για να γλιτώσει 200 ευρώ να πάρει μηχανή χωρίς αντιπροσωπεία; Huh
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη 31 Αύγουστος 2017, 22:21:11 μμ »

Για να καταλάβουμε τι λέμε: το KLE 500 -με μοτέρ καταγωγής gpz του 87- το 2005 έβγαζε 45 άλογα στα 192 κιλά με διαδρομές 220 μπρος -πίσω. WTF?
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2363


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 07:08:39 πμ »

Οτι γράφει ο Ευάγγελος θα γίνει καπνός αν το μηχανάκι αποδειχθεί αξιόπιστο, πράγμα απίθανο!
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7372



« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 10:47:52 πμ »

Ωχ ωχ ωχ, ανεμοστρόβιλος ο Βαγγέλης .....

Την γείωσε την μοτοσυκλέτα.......

Μην κακομοίρη μου σε ακούσει ο Ορφέας....... και με τρέχει να του δείχνω άλλες μηχανές.......  Grin
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
KKalantzis
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2101


Where the streets have no name!


« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 11:26:22 πμ »

Και δεν θέλεις, ε; Τραβάτε με και ας κλαίω  Grin
Καταγράφηκε

Keep riding !!!
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10487



« Απάντηση #19 στις: Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 11:30:33 πμ »

Κατι ηξερα που ηθελα αεροκεφαλο!
Στο τσακ με προλαβες και με απετρεψες... με το πορτοφολι στο χέρι!
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8994



« Απάντηση #20 στις: Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 11:38:38 πμ »

Στο τσακ με προλαβες και με απετρεψες... με το πορτοφολι στο χέρι!

Το ήθελες για δεύτερο ή θα το κάνεις δώρο στη Βιολέτα;
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7372



« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 12:16:14 μμ »

Δείτε λεπτομέρειες......









« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 12:17:51 μμ από African Boy » Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8994



« Απάντηση #22 στις: Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 12:22:00 μμ »

’ρα κάνει λάθος ο Βαγγέλης, δεν είναι Κινεζιά, από Ινδία οι φωτογραφίες
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10487



« Απάντηση #23 στις: Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 12:54:46 μμ »

τι ασχημο που ειναι αυτο πριν το τελικο της εξατμησης?
Μηπως ειναι το προτοτυπο στις φωτο ?
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 13:00:49 μμ από Sotos » Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10487



« Απάντηση #24 στις: Παρασκευή 01 Σεπτέμβριος 2017, 13:01:42 μμ »

Το ήθελες για δεύτερο ή θα το κάνεις δώρο στη Βιολέτα;


Δωρο δωρο!
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
Σελίδες: [1] 2 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!