Το ίδιο πρόβλημα ακριβώς αλλά οχι πάντα με την ίδια αιτία.
Είναι οι ονομαζόμενες ''παιδικές'' αρρώστειες.
Πχ: Διαρροή λαδιού στο πίσω ψευδοκάπακο, το πλαστικό γρανάζι του ατερμονα, κλπ.
Οπου κ να πας το μηχανάκι λύση θα βρείς , το θέμα είναι να μην ταλαιπωρηθείς ψάχνοντας την βλάβη.
Αυτό που έγραψα πριν , δλδ για τις τρείς πιθανές αιτίες, είναι κ αυτό που πρέπει να έχεις υπ όψιν σου ωστε να πας διαβασμένος στο συνεργείο.
Μην περιμένεις μια καλύτερη αντιμετώπιση απο την αντιπροσωπεία .
Οσο για αυτο που ζητάς , δλδ αν κατάλαβα καλά αν ρώτησε κάποιος το λόγο που η βλάβη αυτή παρουσιάζεται σε πολλά μηχανάκια, δεν μπορείς να το ρωτήσεις κ αν το κάνεις η απάντηση θα είναι οτι 15 ετων μηχανάκι έχεις ,λογικό να έχεις κάποια στιγμή πρόβλημα στην πλεξούδα στο σημείο που αυτή τσακιζει στο λαιμό στρεφοντας το τιμόνι.
Ο αισθητήρας του στροφάλου πάλι είναι ενα εξάρτημα , δουλεύει πάνω απο 10 χρόνια, λογικό να παρουσιάσει μια βλάβη, οχι οπωσδήποτε αλλά δεν παύει να αυξάνονται οι πιθανότητες με τα χρόνια.
Τωρα αν τον αλλάξεις κ ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα σε ενα εξάμηνο λογικό να διαμαρτυρηθείς η να ψαξεις την αιτία που τον έκαψε.
Η κεραία του HISS σπάνια ''καίγεται'' , κυρίως κοβονται τα ψιλά καλώδιά της απο εκεί που ξεκινάνε.
Πράμα λογικό, τρία ψιλά καλώδια είναι , λειτουργούν σε κραδασμούς τόσα χρόνια.
Απο εκεί κ πέρα είναι κ θέμα του ποιός συντηρεί η ''βάζει χερι'' στο μηχανάκι.
Οταν πας για να βαλεις ξενον κ ο αλλος βιάζεται κ στερεώνει την καινουργια καλωδίωση στην υπάρχουσα με ταιράπ επιβαρύνοντάς την , κ δεν δίνει σημασία , οταν κόβει ραβει την πλεξούδα για να κάνει συνδέσεις όπου του κατεβει , ε τότε δεν φταίει το μηχανάκι.