Hellas Transalp Forum

Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp

foivous · 17569

Offline foivous

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
on: Τρίτη 08 Αύγουστος 2017, 11:27:46 πμ
Εχω ενα transalp μοντελο 2007 και πριν απο 3-4 εβδομαδες , αρχισε να κολλαει το λαμπακι του ιμμομπιλαιζερ , οταν ανοιγω τον διακοπτη στην εκκινηση.
Αλλες φορες ξεμπλοκαρει με ανοιγμα - κλεισιμο του διακοπτη καποιες ομως καθυστερει να
 



Offline glazar

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
Reply #1 on: Τρίτη 08 Αύγουστος 2017, 12:07:49 μμ
καλημέρα,
Χωρις να ειμαι σιγουρος, επειδη όμως το ιδιο προβλημα ειχα στο δικο μου (ΤΑ 650 2003) μου ειπαν οτι ηταν ο αισθητηρας στροφαλου.
Τον αλλαξαν και διορθωθηκε.
Και σε μενα στην αρχη δεν εσβυνε το λαμπακι και με 2-3 γυρισματα του κλειδιου εστρωνε, αλλα μια μερα το ξαναεκανε και δεν ξαναπηρε μπρος.

Για σιγουρα παντως θα σου πουν και οι πιο εμπειροι...


Γιώργος


Offline KKalantzis

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 2750
  • Where the streets have no name!
Reply #2 on: Τρίτη 08 Αύγουστος 2017, 12:44:03 μμ
Έχει αισθητήρα θέσης στροφάλου το 650; ???


Keep riding !!!


Offline Horizons

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 110
  • Χρήστος
Reply #3 on: Τρίτη 08 Αύγουστος 2017, 13:42:33 μμ
Εχω ενα transalp μοντελο 2007 και πριν απο 3-4 εβδομαδες , αρχισε να κολλαει το λαμπακι του ιμμομπιλαιζερ , οταν ανοιγω τον διακοπτη στην εκκινηση.
Αλλες φορες ξεμπλοκαρει με ανοιγμα - κλεισιμο του διακοπτη καποιες ομως καθυστερει να
 

Τσέκαρε τις επαφές στο κουτί του kill switch και της μίζας, πιθανών να γίνεται κάποιο βραχυκύκλωμα εκεί μέσα η να μην γίνεται σωστά κάπου επαφή μιας που περναει από κει πρώτα το ρεύμα. Είχα παρόμοιο πρόβλημα και νόμιζα πως είναι το ιμομπιλαιζερ που μάλιστα είχε αλλαχτεί μέσα στο 16 από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, τελικά το βελτίωσα ρίχνοντας καθαριστικό επαφών εκει μέσα μιας και μου έκανε και θέμα με τα φώτα μια αναβαν μια όχι (button μιζας το προβλημα).

Οπότε εγώ προτείνω να τσεκάρεις καλά αυτό πριν πας παρακάτω.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #4 on: Τρίτη 08 Αύγουστος 2017, 13:51:32 μμ
Στο 650 το κάνει τακτικά, εδικά όταν η μπαταρία κοντοζυγώνει στα στερνά της.
Βάζεις νεκρά.
Κλείνεις τον διακόπτη.
Με κλειστό διακόπτη, πάτας το μπουτόν της μίζας και το κρατάς πατημένο.
Ανοίγεις τον διακόπτη (με κρατημένο το μπουτόν της μίζας).
Στις 98% παίρνει μπροστά και σβήνει και το λαμπάκι.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline foivous

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #5 on: Τετάρτη 09 Αύγουστος 2017, 08:45:46 πμ
Ευχαριστω παιδια , σε μια συζητηση με τον μηχανικο μου, μου ειπε να παω στην αντιπροσωπεια.
Γιαυτο εκανα το ερωτημα , εδω, μου φανηκε υπερβολικο.



Offline foivous

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #6 on: Σάββατο 20 Ιανουάριος 2018, 08:55:37 πμ
Καλημέρα ! Κάπου άκουσα ότι το "παγωμένο " λαμπάκι του ιμπομπιλαιζερ στην εκκίνηση,  ευθύνεται ένας αισθητήρας !
Το γνωρίζει κάποιος,  μου το κανει συχνα , εχθες περιμενα 10 λεπτα να σβησει με άνοιγμα - κλείσιμο του διακόπτη εκκίνησης,  πατώντας και την μίζα.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #7 on: Σάββατο 20 Ιανουάριος 2018, 12:18:45 μμ
Πρώτα διαβαζουμε εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=16889.0

Μετά εδώ τα ''φακιρικά '' τα κόλπα τα καλά: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=21573.0        Απάντηση #14 στις: Τρίτη 13 Μάιος 2014

Διακόπτη Kill Switch έκανα καθαρισμό εγώ αλλά είδα σημαντική καλυτέρευση αλλά που κ πού το έκανε: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=19940.0

Ο αισθητήρας που αναφέρεται είναι ο αισθητήρας της ηλεκτρονικής ωστε να γνωρίζει το TDC του 1ου κυλίνδρου για να στείλει σπινθήρα κ βρίσκεται μέσα στο δεξί καπάκι του κινητήρα :







Eμένα 9 χρόνια δεν με αφησε , πάντα με τα φακιρικά έπαιρνε,
αρα  το αφήνεις ως έχει.

Γνώμη μου, πάντα.



Offline foivous

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #8 on: Κυριακή 21 Ιανουάριος 2018, 14:54:53 μμ
Οκ !Ευχαριστώ πολύ φίλε !



Offline foivous

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #9 on: Παρασκευή 26 Ιανουάριος 2018, 09:46:47 πμ
Επίσης να σημειωσω  ότι το σύμπτωμα αυτό δεν το βγάζει συνεχώς , αλλά όταν το εμφανίσει με ταλαιπωρεί.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #10 on: Παρασκευή 26 Ιανουάριος 2018, 13:17:47 μμ
Επίσης να σημειωσω  ότι το σύμπτωμα αυτό δεν το βγάζει συνεχώς , αλλά όταν το εμφανίσει με ταλαιπωρεί.
Στο 650 το κάνει τακτικά, εδικά όταν η μπαταρία κοντοζυγώνει στα στερνά της.
Βάζεις νεκρά.
Κλείνεις τον διακόπτη.
Με κλειστό διακόπτη, πάτας το μπουτόν της μίζας και το κρατάς πατημένο.
Ανοίγεις τον διακόπτη (με κρατημένο το μπουτόν της μίζας).
Στις 98% παίρνει μπροστά και σβήνει και το λαμπάκι.
Είχα γράψει αυτό. Ακολούθησέ το και θα δείς. Λίγο-πολύ το κάνουν όλες.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #11 on: Σάββατο 27 Ιανουάριος 2018, 22:24:12 μμ
Επίσης να σημειωσω  ότι το σύμπτωμα αυτό δεν το βγάζει συνεχώς , αλλά όταν το εμφανίσει με ταλαιπωρεί.
παρατηρησε εαν στο παρουσιαζει οταν εχεις την μηχανη στο ιδιο σημειο.
Εμενα μου το εμφανιζε παντα μα παντα οταν την αφηνα μπροστα απο ενα υποσταθμο ΔΕΗ


HONDA ή γενόσιμο?


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #12 on: Δευτέρα 29 Ιανουάριος 2018, 07:36:30 πμ
παρατηρησε εαν στο παρουσιαζει οταν εχεις την μηχανη στο ιδιο σημειο.
Εμενα μου το εμφανιζε παντα μα παντα οταν την αφηνα μπροστα απο ενα υποσταθμο ΔΕΗ
Που εξαφανίστηκες βρε θηρίο;
Αυτό αληθεύει. Γράφηκε παλιότερα ότι υπάρχουν ενδείξεις επιρεασμού από την υψηλή τάση.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline foivous

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #13 on: Δευτέρα 29 Ιανουάριος 2018, 11:10:15 πμ
Μπα ! Δεν παιζει κατι τέτοιο ..σε ανυποπτες στιγμές και τοποθεσίες μου το εκανε , ακομη και στο υπογειο παρκιν μου



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #14 on: Δευτέρα 29 Ιανουάριος 2018, 19:32:29 μμ
Μπα ! Δεν παιζει κατι τέτοιο ..σε ανυποπτες στιγμές και τοποθεσίες μου το εκανε , ακομη και στο υπογειο παρκιν μου
Οπότε:
1) Νεκρά
2) Κλείσιμο Διακόπτη
3) Πάτημα και κράτημα πατημένο το μπουτόν της μίζας.
4) Άνοιγμα του διακόπτη.
Παίρνει στις 98% των περιπτώσεων. Από εκεί κι έπειτα έχει αποσυντονιστεί το κλειδί.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline razorcool

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
Reply #15 on: Τρίτη 19 Ιούνιος 2018, 19:45:15 μμ
ωπα και νομιζα οτι μονο εγω εχω το θεμα παιδια ανεβασα και ποστ σημερα  εχω το ιδιο θεμα σε transalp XL 650 V κολα η ενδειξη immobilizer  και δεν περνει μπροστα μονο με τρικ περνει κλεινω τον on off  διακοπτη τον ανοιγω και γρηγορα παταω μιζα και ετσι περνει αλλα μεχρι τωρα μου το εχει κανει 6-7 φορεσ σε διαστημα 4-6 μηνων εδω ομως και 1 μηνα το εχει κανει 2-3 φορες και εχω χεστει πανω μου ακουω πειτε μου τι να παω να ελενξω στην μηχανη γιατι ειμαι ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΠΟ Τ ΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΑΝΙΔΕΟΣ ΣΟΣ ΣΟΣ ???



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #16 on: Τετάρτη 20 Ιούνιος 2018, 06:38:12 πμ
Μην αγχώνεσαι. Το κάνει σχετικά τακτικά.
Προωπικά, και δεν μου λαθεύει...
1) Νεκρά
2) Κλείσιμο διακόπτη
3) Πάτημα και κράτημα πατημένο το μπουτόν της μίζας
4) Με κρατημένο το μπουτον της μίζας, ανοίγουμε τον διακόπτη.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #17 on: Τετάρτη 20 Ιούνιος 2018, 17:27:26 μμ
Που εξαφανίστηκες βρε θηρίο;
Αυτό αληθεύει. Γράφηκε παλιότερα ότι υπάρχουν ενδείξεις επιρεασμού από την υψηλή τάση.
Γιαννη μου, πραγματι εχω εξαφανιστει με αυτα και με τα αλλα...Λιγο υποχρεωσεις, λιγο δουλειες, λιγο ο γαμος....Δεν θελει και πολυ...Ααα, ξεχασα, εχω αλλαξει και μοτο πια...


HONDA ή γενόσιμο?


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #18 on: Τετάρτη 20 Ιούνιος 2018, 22:10:46 μμ
Γιαννη μου, πραγματι εχω εξαφανιστει με αυτα και με τα αλλα...Λιγο υποχρεωσεις, λιγο δουλειες, λιγο ο γαμος....Δεν θελει και πολυ...Ααα, ξεχασα, εχω αλλαξει και μοτο πια...
Δεν έχεις το varadero;


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline razorcool

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
Reply #19 on: Δευτέρα 23 Ιούλιος 2018, 00:34:48 πμ
Απορια επειδη ειμαστε αρκετοι με το θεμα αυτο εχει κανεις παει να ρωτησει η να το παει για επισκευη σε επισημη αντιπρωσοπεια HONDA? τι του απαντησανε απλα να μαθουμε εγω εχω στειλει για το θεμα αυτο ερωτηση στην ιδια την αντιπρωσοπεια στην ιαπωνια αλλα απαντηση δενννννν οποτε εδω πηγε κανεις να του πουν τι να κανει εγγυημενα? και αν το εκανε εγινε η δουλεια του ? ???



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #20 on: Δευτέρα 23 Ιούλιος 2018, 08:14:55 πμ
Για ποιό λόγο?

Η αιτίες είναι τρείς :

α) Καλωδίωση, κομμενο καλώδιο στην πλεξούδα στο λαιμό , η κάποια επαφή κλπ
β) Πρόβλημα στην κεραία , δλδ το πλαστικό γύρω απο το κλειδί , και
γ) Πρόβλημα στον αισθητήρα του στροφάλου εσωτερικά στο δεξί καπάκι.

Πολύ σπάνια να έχει θέμα το κλειδί, η να διέγραψε η ICU κάποιο κωδικό.

Αν διαβασεις όλα όσα έχουν γραφεί εδώ μέσα σχετικά με το HISS αυτές τις βλάβες θα βρείς.


Απο εκεί κ πέρα είναι κ θέμα σε ποιό μάστορη θα πέσεις, πόσο γνώστης είναι του αντικειμένου ωστε να βρεί την βλάβη απο την αρχή , κ όχι δια της αντικαταστάσεως ωστε αυτός να μαθαίνει κ εσύ να πληρώνεις. :2hysterical:




Offline razorcool

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
Reply #21 on: Πέμπτη 26 Ιούλιος 2018, 20:14:26 μμ
ναι βρε παιδια οκ απλα αν ρωτησε κανεις τι στην ευχη του ειπαν δεν μπορει τοσα 650αρια να βγαζουν το ιδιο προβλημα ακριβως για αυτο ρωταω :goofy:



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #22 on: Πέμπτη 26 Ιούλιος 2018, 21:34:41 μμ
Το ίδιο πρόβλημα ακριβώς αλλά οχι πάντα με την ίδια αιτία.

Είναι οι ονομαζόμενες ''παιδικές'' αρρώστειες. 

Πχ: Διαρροή λαδιού στο πίσω ψευδοκάπακο, το πλαστικό γρανάζι του ατερμονα, κλπ.

Οπου κ να πας το μηχανάκι λύση θα βρείς , το θέμα είναι να μην ταλαιπωρηθείς ψάχνοντας την βλάβη.
Αυτό που έγραψα πριν , δλδ για τις τρείς πιθανές αιτίες, είναι κ αυτό που πρέπει να έχεις υπ όψιν σου ωστε να πας  διαβασμένος στο συνεργείο.
Μην περιμένεις μια καλύτερη αντιμετώπιση απο την αντιπροσωπεία .


Οσο για αυτο που ζητάς , δλδ αν κατάλαβα καλά αν ρώτησε κάποιος το λόγο που η βλάβη αυτή παρουσιάζεται σε πολλά μηχανάκια, δεν μπορείς να το ρωτήσεις κ αν το κάνεις η απάντηση θα είναι οτι 15 ετων μηχανάκι έχεις ,λογικό να έχεις κάποια στιγμή πρόβλημα στην πλεξούδα στο σημείο που αυτή τσακιζει στο λαιμό στρεφοντας το τιμόνι.

Ο αισθητήρας του στροφάλου πάλι είναι ενα εξάρτημα , δουλεύει πάνω απο 10 χρόνια, λογικό να παρουσιάσει μια βλάβη, οχι οπωσδήποτε αλλά δεν παύει να αυξάνονται οι πιθανότητες με τα χρόνια.
Τωρα αν τον αλλάξεις κ ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα σε ενα εξάμηνο λογικό να διαμαρτυρηθείς η να ψαξεις την αιτία που τον έκαψε.

Η κεραία του HISS σπάνια ''καίγεται'' , κυρίως κοβονται τα ψιλά καλώδιά της απο εκεί που ξεκινάνε.
Πράμα λογικό, τρία ψιλά καλώδια είναι , λειτουργούν σε κραδασμούς τόσα χρόνια.

Απο εκεί κ πέρα είναι κ θέμα του ποιός συντηρεί η ''βάζει χερι'' στο μηχανάκι.
Οταν πας για να βαλεις ξενον κ ο αλλος βιάζεται κ στερεώνει την καινουργια καλωδίωση στην υπάρχουσα με ταιράπ επιβαρύνοντάς την , κ δεν δίνει σημασία , οταν κόβει ραβει την πλεξούδα για να κάνει συνδέσεις όπου του κατεβει , ε τότε δεν φταίει το μηχανάκι.








Offline razorcool

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
Reply #23 on: Παρασκευή 27 Ιούλιος 2018, 13:17:51 μμ
Το ίδιο πρόβλημα ακριβώς αλλά οχι πάντα με την ίδια αιτία.

Είναι οι ονομαζόμενες ''παιδικές'' αρρώστειες. 

Πχ: Διαρροή λαδιού στο πίσω ψευδοκάπακο, το πλαστικό γρανάζι του ατερμονα, κλπ.

Οπου κ να πας το μηχανάκι λύση θα βρείς , το θέμα είναι να μην ταλαιπωρηθείς ψάχνοντας την βλάβη.
Αυτό που έγραψα πριν , δλδ για τις τρείς πιθανές αιτίες, είναι κ αυτό που πρέπει να έχεις υπ όψιν σου ωστε να πας  διαβασμένος στο συνεργείο.
Μην περιμένεις μια καλύτερη αντιμετώπιση απο την αντιπροσωπεία .


Οσο για αυτο που ζητάς , δλδ αν κατάλαβα καλά αν ρώτησε κάποιος το λόγο που η βλάβη αυτή παρουσιάζεται σε πολλά μηχανάκια, δεν μπορείς να το ρωτήσεις κ αν το κάνεις η απάντηση θα είναι οτι 15 ετων μηχανάκι έχεις ,λογικό να έχεις κάποια στιγμή πρόβλημα στην πλεξούδα στο σημείο που αυτή τσακιζει στο λαιμό στρεφοντας το τιμόνι.

Ο αισθητήρας του στροφάλου πάλι είναι ενα εξάρτημα , δουλεύει πάνω απο 10 χρόνια, λογικό να παρουσιάσει μια βλάβη, οχι οπωσδήποτε αλλά δεν παύει να αυξάνονται οι πιθανότητες με τα χρόνια.
Τωρα αν τον αλλάξεις κ ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα σε ενα εξάμηνο λογικό να διαμαρτυρηθείς η να ψαξεις την αιτία που τον έκαψε.

Η κεραία του HISS σπάνια ''καίγεται'' , κυρίως κοβονται τα ψιλά καλώδιά της απο εκεί που ξεκινάνε.
Πράμα λογικό, τρία ψιλά καλώδια είναι , λειτουργούν σε κραδασμούς τόσα χρόνια.

Απο εκεί κ πέρα είναι κ θέμα του ποιός συντηρεί η ''βάζει χερι'' στο μηχανάκι.
Οταν πας για να βαλεις ξενον κ ο αλλος βιάζεται κ στερεώνει την καινουργια καλωδίωση στην υπάρχουσα με ταιράπ επιβαρύνοντάς την , κ δεν δίνει σημασία , οταν κόβει ραβει την πλεξούδα για να κάνει συνδέσεις όπου του κατεβει , ε τότε δεν φταίει το μηχανάκι.







ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις και τον χρονο σας παιδια θα το κοιταξω



Offline razorcool

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
Reply #24 on: Σάββατο 04 Αύγουστος 2018, 13:10:35 μμ
εχω να αναφερω κατι περιεργο ως προς το θεμα μου αλαξα το κλειδι που ειχα και χρησιμοποιω το γνησιο και οχι αυτο που εκανα σαν δευτερο απο αντιπρωσοπεια της honda στην καβαλα εδω και 12345 εβδομαδες δεν μου κολλαει αν περαεει κανας μηνας και δεν κολαει το imobilizer τοτε λογικα κατι τρεχει με το δευτερο κλειδι σωστα? τι κανουμε σε αυτη την περιπτωση?