Τετάρτη 23 Μάιος 2018, 09:28:27 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Λάδια μοτο  (Αναγνώστηκε 1106 φορές)
klearxos
Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 119


ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος


« στις: Δευτέρα 07 Αύγουστος 2017, 12:56:52 μμ »

Αν και έχει συζητηθεί πολλές φορές.. θα ήθελα μια γνώμη
Έχει κάποιος χρησιμοποιήσει λάδια Liqui moly στην μοτο και αν ναι
Τι γνώμη εχει ; και τι σε σχεση με τα Bell Ray...
Ευχαριστώ...
Καταγράφηκε

οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...
Horizons
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 110


Χρήστος


« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα 07 Αύγουστος 2017, 16:04:37 μμ »

Αν και έχει συζητηθεί πολλές φορές.. θα ήθελα μια γνώμη
Έχει κάποιος χρησιμοποιήσει λάδια Liqui moly στην μοτο και αν ναι
Τι γνώμη εχει ; και τι σε σχεση με τα Bell Ray...
Ευχαριστώ...

Καλησπέρα Κλέαρχε.

Θα σου παραθέσω την προσωπική μου εμπειρία και με τα 2.

Τα liqui moly τα είχα βάλει στο ΤΑ600 που είχα για να δοκιμάσω κάτι πέρα απο τα motul, και πραγματικά έμεινα αρκετά ικανοποιημένος. Γλυκό δούλεμα ο κινητήρας, ο τραχύς ήχος του μοτέρ γρήγορα γλύκαινε όταν το έβαζα μπρος παγωμένο, μαλακό σασμάν και σε πολλή θερμοκρασία έδειχναν να μην χάνουν την συμπεριφορά τους. Σε γενικές γραμμές εμένα μου "έκατσαν" καλύτερα από τα motul στο 600 και δεν την "άκουσαν" γρήγορα όπως τα motul.

Τα Belray τα έβαλα τώρα στο 650 μετά από κουβέντα που είχα και με τον Νικόλα εδώ, και πράγματι αν και λίγα τα χλμ ακόμα, η συμπεριφορά τους είναι άριστη και το δούλεμα του σασμάν μου θυμίζει πολύ τη συμπεριφορά με τα moly που είχα στο 600.

Προσωπικά πιστεύω πως και τα 2 αυτά brand λαδιών είναι πολύ καλά.

Αλλά όπως και να έχει θα πρέπει να τα δοκιμάσεις και τα 2 στο μηχανάκι σου, και κατόπιν να βγάλεις ένα τελικό συμπέρασμα τι σου "κάθεται" καλύτερα.
Καταγράφηκε

XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2167


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα 07 Αύγουστος 2017, 16:53:44 μμ »

Να πω κατι σχετικα με τα Bel Ray EXP και Motul που αναφερονται στο νημα. Εβαζα τα Motul για χρονια και το γυρισα στα Bell Ray μετα απο προτροπες φιλων - και τα δυο σε 10-40 καθως μιλαω για το ΤΑ650 που εχω στο Νησι και το οποιο χρησιμοποιω κυριως για commuting. Ενω αρχικα η λειτουργια του κινητηρα μου φανηκε λιιγο πιο γλυκια, σε βαθος χρονου τα Bell "σπασανε" πιο γρηγορα και τα αλλαξα στα 4000χμ καθως δεν μπορουσα πια να υποφερω τη λειτουργια του κιβωτιου, ξαναγυριζοντας στα Motul οποια αλλαζω γυρω στα 5000χμ. Επισης δεν μου αρεσε η λειτουργια του κιβωτιου με τα Bell τις κρυες μερες του χειμωνα οταν το λαδι δεν ζεσταινεται πολυ και η θερμοκρασια ειναι λιγο πανω απο την αριστερη ασπρη γραμμη του θερμομετρου.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
klearxos
Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 119


ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος


« Απάντηση #3 στις: Τρίτη 08 Αύγουστος 2017, 09:56:24 πμ »

Ευαχαριστώ και τους 2 σας..παιδιά
Μάλλον θα καταλήξω στα LIQUI MOLY
έχω ακούσει και από αλλού ότι είναι καλά..
Θα δείξει μετέπειτα.....
Μια και θα αλλάξω δίσκους συμπλέκτη -λάδια κλπ
Επίσης αν έχει κανείς υπ' όψιν καλό λάδι (10ράκι μάλλον) για
το πηρούνι..μια και θα βάλω μπροστά.... Grin άντε να τα αλλάξω....κι αυτά....



Καταγράφηκε

οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 341


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή 18 Αύγουστος 2017, 14:10:10 μμ »

Κι εγώ ψηφίζω Liqui για το 650.

Μάλιστα το καλοκαίρι βάζω λίγο πιο χοντρό (15) γιατί βλέπω καλύτερη συμπεριφορά μέσα στην κίνηση.
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2167


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη 02 Μάιος 2018, 23:30:56 μμ »

Ανακινω αυτο το θεμα γιατι λεω να δοκιμασω κι'εγω τα liqui moly. Βλεπω τα εξης καταλληλα για το Τρανσαλπ:

Synth Street Race 10w-50 φουλ συνθετικο
http://www.trade-wind.gr/moto/lubricants/brand/liqui-moly/liqui-moly-racing-synth-4t-10w50-1-lt-2096.html

Street 15w-50 ημισυνθετικο
http://www.trade-wind.gr/moto/lubricants/ixodes/15w-50/liqui-moly-racing-4t-15w50-1-lt-2085.html


Ποιο εχετε βαλει?
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
giamar4
Gelande/strasse
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1871



« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 06:40:23 πμ »

Το 10w50 το φοραω στο 1200αρι.
Πολυ καλο λαδι και με μηδενικη καταναλωση .
Μεχρι τα τρισημισυ χιλιαδες δουλευανε φοβερα και απο θεμα ηχου του μοτερ.
Ο μποξερ δεν ακουγοταν καθολου,δουλευε σαν τετρακυλινδρος γιαπωνεζος.
Θα προχωρισω και σε 2η αλλαγη γιατι ειμαι πολυ ικανοποιημενος.
Βγαινει εκτος απο race και σε ον οφ σε σχετικα καλη τιμη.
Το 15/50 ημισυνθ.το φοραει ο κολλητος σε 800 gs.
Και αυτος ευχαριστημενος προς το παρον ,εχει διανυσει 2χ.χιλιομετρα
Καταγράφηκε
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 341


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 08:02:32 πμ »

Τα 50αρια μου φάνηκαν λίγο σκληρά, οπότε ξαναγύρισα στα 40
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2167


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 09:45:11 πμ »

Το 10w50 το φοραω στο 1200αρι.
Πολυ καλο λαδι και με μηδενικη καταναλωση .
Μεχρι τα τρισημισυ χιλιαδες δουλευανε φοβερα και απο θεμα ηχου του μοτερ.
Ο μποξερ δεν ακουγοταν καθολου,δουλευε σαν τετρακυλινδρος γιαπωνεζος.
Θα προχωρισω και σε 2η αλλαγη γιατι ειμαι πολυ ικανοποιημενος.
Βγαινει εκτος απο race και σε ον οφ σε σχετικα καλη τιμη.
Το 15/50 ημισυνθ.το φοραει ο κολλητος σε 800 gs.
Και αυτος ευχαριστημενος προς το παρον ,εχει διανυσει 2χ.χιλιομετρα

Γιαννη ευχαριστω. Το 10w-50 τοβαλε προσφατα και ενας φιλος με ΚΤΜ950 και λεει τα καλυτερα για καταναλωση και δουλεμα κινητηρα - αυτος εβαζε πριν Bel Ray EXP οπως κι'εγω και με προετρεψε να δοκιμασω κατι σε Liqui Moly. Θα δοκιμασω μαλλον τα ημισυνθετικα 15w-50.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Aerios
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3327


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 11:06:26 πμ »

Γνωρίζει κάποιος αν τα ευρωπαϊκής προελεύσεως λιπαντικά προέρχονται πλέον μόνο από ανακύκλωση. Κάτι τέτοιο άκουσα από κάποιον που είναι μέσα στο χώρο διακίνησης και πώλησης
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8034


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη 03 Μάιος 2018, 15:59:11 μμ »

Στο εξουσιοδοτημένο που αγόρασα το CBF οταν ρώτησα τι λάδι να βάζω μου είπαν οτι χρησιμοποιούσαν liqui moly , τώρα ποιό? δεν ρώτησα.

Εγώ άλλαξα σε Bellray το κλασικό ημισυνθετικό 10/40.
Δυστυχώς δεν ξέρω πως αντιδρούν στα πολλά χιλιόμετρα αφού τα αλλάζω κάθε χρόνο επειδή συμπληρώνουν το χρόνο ζωής τους κ δεν έχουν χιλιόμετρα .

Ελπίζω να μην ξεχαστεί το θέμα αυτό κ όσοι χρησιμοποιήσουν liqui moly να επανέλθουν με εντυπώσεις .
Καταγράφηκε
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 341


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή 04 Μάιος 2018, 11:01:38 πμ »

Εγώ βάζω αυτό:

https://www.stelpet.gr/Proion/23804/212/Lipantiko-Liqui-Moly-Street-4T-10W40-1lt

Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8034


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #12 στις: Σάββατο 05 Μάιος 2018, 16:02:26 μμ »

Πολύ καιρό?
Καταγράφηκε
ntinos50
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1693


Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp


« Απάντηση #13 στις: Σάββατο 05 Μάιος 2018, 17:25:10 μμ »

εγω εχω βαλει σε τρεις αλαγες τα liqui moly 15W/50 πολλυ καλα ειναι ιδια με τα motul αλλα φθηνοτερα τωρα θα τα αλαξω γιατι θα παω διακοπες και θα ερθω αθηνα τον οκτωβριο εχω κανει 2900 χλμ ...γυρω στις 3000 τα αλαζω συνηθως
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8034


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #14 στις: Κυριακή 06 Μάιος 2018, 14:15:35 μμ »

Οχι κ 3000χλμ είναι υπερβολή , τουλάχιστον 5000χλμ .

Καταγράφηκε
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 341


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #15 στις: Κυριακή 06 Μάιος 2018, 18:26:16 μμ »

Πολύ καιρό?


Τα 4 τελευταία χρόνια
Καταγράφηκε
ntinos50
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1693


Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp


« Απάντηση #16 στις: Δευτέρα 07 Μάιος 2018, 09:33:23 πμ »

Οχι κ 3000χλμ είναι υπερβολή , τουλάχιστον 5000χλμ .


αυτα τα χιλιομετρα τα κανω σε 2 χρονια δεν μπορω να αφησω παραπανω τα λαδια
Καταγράφηκε
klearxos
Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 119


ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος


« Απάντηση #17 στις: Τετάρτη 16 Μάιος 2018, 23:24:07 μμ »

Χαιρετώ το φ'ορουμ ξανά..
Θά ήθελα να αναφέρω ξανά (μανά) για τα λάδια... Huh μια κ είναι πολυσυζητημένο θέμα εεε...
πριν από 800 κ βάλε (νομίζω) χλμ άλλαξα τα λάδια στο ΤΑ, XL400V, έβαλα λοιπόν λάδια τύπου 20/50 (πρώτη φορά)
όπως λέει το Ζαπόνι στο μανιουάλι, αλλά ....!!!λάδια MPM 20/50 PREMIUM SYNTHETIC, μετά από 1000 χλμ
λοιπόν έχω να πω ότι το σασμάν δεν δούλευε ποτέ  τόσο μαλακά και ήσυχα... 
συμπέρασμα ότι το λάδι είναι υπέροχο....!!!!!!! 1) καλύτερο από LiquiMoli -2) πολύ καλύτερο από ΒellRay και ακόμη
πιο 3)πολύ καλύτερο από τα Motul........

Αυτά έτσι για εγκυκλοπαιδική γνώση προς όλους.
(σε ένα παλιό μοτόρι όπως το δικό μου (επηρεασμένος να μην βάλω τέτοια) δουλεύουν άψογα, πόσο μάλλον σε νεώτερης τεχνολογίας..!!!)
τα ΜΡΜ είναι Ολλανδικής τεχνολογίας και πιστεύω πολύ καλά ....

Πάντα εκφράζω την άποψη μου μετά από χρήση....

Ευχαριστώ...
Καταγράφηκε

οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 341


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη 17 Μάιος 2018, 08:57:07 πμ »

Σώπα! 20/50 μου φαίνεται πού σκληρό, αλλά αφού έχεις καλή εμπειρία ίσως πρέπει να ξεκολλήσουμε λίγο
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8034


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη 17 Μάιος 2018, 14:11:06 μμ »

Απο τον σχετικό πίνακα στο βιβλίο χρήστη της 650 διαβάζω:

10/40  εύρος θερμοκρασιών απο -10 εως +40 και πάνω
15/50  εύρος θερμοκρασιών απο   -5 εως +40 και πάνω
20/50  εύρος θερμοκρασιών απο    0  εως +40 και πάνω

Αρα δεν βρίσκω κάτι λάθος στην επιλογή σου Κλέαρχε , ειδικά αφού είσαι νοτιότερα στην Κρήτη.

Απλά το να χρησιμοποιούμε λαδια με μεγαλο εύρος θερμοκρασιών δλδ κατι 10/60 , κατά μερικούς η ποσότητα σε πρόσθετα ανά λίτρο λαδιού είναι τέτοια που  τελικά βάζουμε λιγότερο λάδι .

Ομως υπάρχουν μερικά λάδια που ενώ έχουν το ίδιο SAE με άλλα είναι πιό ''πηκτά''  , ενα τέτοιο λάδι είναι κ το Bellray.
Προσωπικά  βάζοντας Bellray ο κινητήρας ακούγεται πιό ''ήσυχος'', ετσι κ στο μηχανάκι χρησιμοποιώ 10/40 κ στο παπί, κ είναι σαν να χρησιμοποιώ τουλάχιστον 15/50.

Ειδικά στο παπί προχθές που άλλαξα τα λάδια του , κ μιλάω για λάδι Motul 10/40 με μηδέν χιλιόμετρα αφού το παπί ηταν σε ακινησία 2 χρόνια , βαζοντας μπροστα κινητηρα να ζεσταθούν λίγο τα λάδια , τα αδειασα κ έβαλα Bellray 10/40, η διαφορά στον ήχο ήταν ακουστή αμμέσως , ενώ σαν λειτουργία δεν είχαν την παραμικρή διαφορά.

Σώπα! 20/50 μου φαίνεται πού σκληρό, αλλά αφού έχεις καλή εμπειρία ίσως πρέπει να ξεκολλήσουμε λίγο

Βαγγέλη δοκίμασε τα 20/50 της Amsoil σε 100% συνθετικό κ θα δείς διαφορά.
Μόνο που θα χρειαστεί μια δυό αλλαγές για να καθαρίσει ο κινητήρας απο τα παλιά ωστε να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 17 Μάιος 2018, 14:13:41 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
klearxos
Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 119


ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος


« Απάντηση #20 στις: Παρασκευή 18 Μάιος 2018, 10:07:04 πμ »

Σώπα! 20/50 μου φαίνεται πού σκληρό, αλλά αφού έχεις καλή εμπειρία ίσως πρέπει να ξεκολλήσουμε λίγο

Την ίδια εντύπωση είχα και γω και δεν έβαζα ..αλλά δυστυχώς διαψεύστηκα !!!! άρα έχει δίκιο το Ζαπόνι
λέει:  λάδια 20/50 στάνταρ, ή 10/40 μόνο άν οι θερμοκρασίες είναι κάτω από το ( 0 ) !!!!!
Αλλά και η χρήση δείχνει πιο σωστή λειτουργία του κινητήρα.
Συμπέρασμα 

Και είναι λογικό..ένα λεπτό λάδι σε θερμοκρασίες λεπταίνει περισσότερο.... ένα πιο παχύ λεπταίνει λιγότερο...άρα..Huh
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 18 Μάιος 2018, 11:02:17 πμ από klearxos » Καταγράφηκε

οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...
klearxos
Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 119


ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος


« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή 18 Μάιος 2018, 10:34:36 πμ »

Απο τον σχετικό πίνακα στο βιβλίο χρήστη της 650 διαβάζω:

10/40  εύρος θερμοκρασιών απο -10 εως +40 και πάνω
15/50  εύρος θερμοκρασιών απο   -5 εως +40 και πάνω
20/50  εύρος θερμοκρασιών απο    0  εως +40 και πάνω

Αρα δεν βρίσκω κάτι λάθος στην επιλογή σου Κλέαρχε , ειδικά αφού είσαι νοτιότερα στην Κρήτη.

Απλά το να χρησιμοποιούμε λαδια με μεγαλο εύρος θερμοκρασιών δλδ κατι 10/60 , κατά μερικούς η ποσότητα σε πρόσθετα ανά λίτρο λαδιού είναι τέτοια που  τελικά βάζουμε λιγότερο λάδι .

Ομως υπάρχουν μερικά λάδια που ενώ έχουν το ίδιο SAE με άλλα είναι πιό ''πηκτά''  , ενα τέτοιο λάδι είναι κ το Bellray.
Προσωπικά  βάζοντας Bellray ο κινητήρας ακούγεται πιό ''ήσυχος'', ετσι κ στο μηχανάκι χρησιμοποιώ 10/40 κ στο παπί, κ είναι σαν να χρησιμοποιώ τουλάχιστον 15/50.

Ειδικά στο παπί προχθές που άλλαξα τα λάδια του , κ μιλάω για λάδι Motul 10/40 με μηδέν χιλιόμετρα αφού το παπί ηταν σε ακινησία 2 χρόνια , βαζοντας μπροστα κινητηρα να ζεσταθούν λίγο τα λάδια , τα αδειασα κ έβαλα Bellray 10/40, η διαφορά στον ήχο ήταν ακουστή αμμέσως , ενώ σαν λειτουργία δεν είχαν την παραμικρή διαφορά.

Βαγγέλη δοκίμασε τα 20/50 της Amsoil σε 100% συνθετικό κ θα δείς διαφορά.
Μόνο που θα χρειαστεί μια δυό αλλαγές για να καθαρίσει ο κινητήρας απο τα παλιά ωστε να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.


Γειά σου Νικόλα..
Μιλάω πάντα από το μανιουαλ του 400/600 ΤΑ ...
το οποίο δίνει τα λάδια αυτά, στάνταρ 20/50 ή 10/40 μόνο αν έχομε θερμοκρασίες κάτω του μηδενός (0) ..
τώρα για να βρούμε στην Κρήτη θερμοκρασία κάτω απο το (0)  άσε και βλέπομε,
εδώ φέτος δεν είχαμε ούτε Φθινόπωρο....!!!

https://imgur.com/a/eTGzMD0

Πέραν όλων βλέπω οτι ο κινητήρας δουλεύει μακραααάν καλύτερα από τα προηγούμενα (μπορεί κ ο συνδυασμός Prem. Synthetic με το 20W/50)
πάντως είδα μεγάλη διαφορά.!!!!!!σε συμπλέκτη και δούλεμα και θόρυβο..(προς το καλύτερο όλα)...

Άρα γιατί όχι ? κ εξ' άλλου (πόσοι από εμάς (όχι έπαε κάτω  ετά απάνω) δουλεύουν μηχανάκια κάτω του μηδενός σε συχνή χρήση )Huh

Ααα ξέχασα να πώ ότι  τα μπάνια μας τα αρχίσαμε από τον Απρίλιο..(έτσι εγκυκλοπαιδικά !!! Shocked)




« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 18 Μάιος 2018, 10:43:26 πμ από klearxos » Καταγράφηκε

οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8034


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #22 στις: Παρασκευή 18 Μάιος 2018, 14:40:16 μμ »


Και είναι λογικό..ένα λεπτό λάδι σε θερμοκρασίες λεπταίνει περισσότερο.... ένα πιο παχύ λεπταίνει λιγότερο...άρα..Huh


Σωστά , υπάρχει βέβαια κ η άλλη πλευρά που λέει πως ένα λεπτό λάδι περνάει ευκολότερα παντού κ λιπαίνει τα πάντα .

Ομως ποιά εταιρία θα ρισκάριζε την φήμη της παράγοντας ένα λάδι που θε προκαλούσε ζημιά η πρόωρη φθορά στους κινητήρες?

Το θέμα είναι να έχουμε ενα λάδι που να είναι κατάλληλο για τις ακραίες θερμοκρασίες της χώρας που κινούμαστε.
Ετσι το χειμώνα θα έχουμε ένα λάδι που με τήν πρώτη περιστροφή βαζοντας μπροστά θα πηγαίνει παντού κ γρήγορα λιπαίνοντας κάθε τμήμα του κινητήρα που το λάδι έχει στραγγίξει απο βραδύς.
Και φυσικά ενα λάδι που το καλοκαίρι δεν θα γίνεται νερό .


Ααα ξέχασα να πώ ότι  τα μπάνια μας τα αρχίσαμε από τον Απρίλιο..(έτσι εγκυκλοπαιδικά !!! Shocked)


Κάτι πρέπει να κάνετε κ εσείς για να ξεπλυθείτε απο την Αφρικάνικη σκόνη 
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!