Hellas Transalp Forum

Wiring loom blues: θεμα με βραχυκυκλωμα σε ΤΑ650

XLGeorge · 6823

Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
on: Παρασκευή 14 Απρίλιος 2017, 18:42:29 μμ
Λοιπον, το ΤΑακι μου μετα απο 167Κ χμ εβγαλε το πρωτο θεμα που με αναγκασε να το αφησω στο γκαραζ και να παρω το VFR για τις μερες του Πασχα  :( Κανοντας την περασμενη Τριτη το Αθηνα-Τρικαλα και οντας "ξαπλα" σε μια ανοιχτουτσικη ανηφορικη δεξια στο Δομοκο, το μηχανακι εκανε "μπαφ" καιγοντας την ακαυστη βενζινη που εσκασε καθως εμεινε απο ρευμα και μ'αφησε υπο κλιση πανω στη στροφη  :o  Τοσωσα, σταματησα και διαπιστωσα οτι ενω ειχα ρευμα, φωτα, κλπ, η μιζα δε δουλευε. Αφου εψαξα τις ασφαλειες και δεν βρηκα τιποτα μεμπτο, ψαχνοντας παραπανω διαπιστωσα οτι δεν αναβε/εσβηνε το λαμπακι του HISS γυρνωντας το κλειδι.

Καθως δεν ειχα οδικη, κανονισα με φιλο με VFR απο Λαμια να με περιμενει στα φαναρια οπως θα κατεβαινα χωρις κινητηρα απο Δομοκο και θα το αφηνα σπιτι του να το κοιταζαμε σε ηλεκτρολογο την αλλη μερα (ητανε 7:30μμ). Και εκει που προδιαγραφοτανε ασχημη ταλαιπωρια, ο φιλος Κωστας-Γατος τον οποιο ειχα μαζι με τον Κωστα-Κονκωστ στο τηλεφωνο για τηλεβοηθεια, μου ριχνει την ιδεα να αντικαταστησω μια-μια ολες τις ασφαλειες με αντιστοιχη περισια αν και δεν φαινοτανε καμενες. Κανοντας αυτο, διαπιστωσα οτι η ασφαλεια της αναφλεξης-ignition δε δουλευε καθως αντικαθιστωντας την το μηχανακι "ξυπνησε" και με πηγε χωρις προβλημα στα Τρικαλα  8)  8) (η ασφαλεια ειχε ενα τριχοειδες καψιμο/ανοιγμα οταν την κοιταξα πολυ προσεκτικα σε απλετο φως).


Ειχα ηδη καποιο θεμα εδω και καποια χρονια καθως μερικες φορες η μιζα δεν δουλευε οταν τα φωτα ητανε αναμενα. Επισης καποιες φορες, ιδιως οταν ειχα αφησει το μηχανακι για καιρο χωρις να παρει μπροστα οντας στο Νησι, η μιζα δουλευε μονο σε καποια συγκεκριμενη τυχαια θεση του τιμονιου. Τωρα τελευταια αυτο το προβλημα χειροτερεψε και γι'αυτο πηρα και εβαλα ενα μεταχειρισμενο διακοπτη φωτων, νομιζοντας οτι το προβλημα ητανε πιθανα εκει, αλλα δε λυθηκε. Τελικα νομιζω οτι το προβλημα χειροτερεψε και εκδηλωθηκε αλλιως, καιγοντας την ασφαλεια του ignition.


Τεσπα, το θεμα ειναι εκαψε την συγκεκριμενη ασφαλεια αλλες δυο φορες σε μεταγενεστερα τεστ-ραϊντ που εκανα, οποτε θελει ψαξιμο της πλεξουδας με πολυμετρο να βρεθει τι ειναι. Προχθες βραδυ ψαξαμε το μηχανακι αρκετα με τον Νικο238 και με τον Θαναση-Αεριο για τηλεβοηθεια (tnx guys!) αλλα δεν βρηκαμε τιποτα / δεν μπορεσαμε να αναπαραγουμε το προβλημα στατικα με τον κινητηρα να δουλευει. Μετα απο αυτο, καθαρισα ολες τις φισες με και την ασφαλειοθηκη με contact cleaner αλλα και παλι το προβλημα παραμενει, στο επομενο τεστ-ραϊντ εκαψε παλι αυτη την ασφαλεια μετα απο καμια ωρα οδηγησης.

Το μηχανακι το αφησα στα Τρικαλα σε καποιον πολυ καλο ηλεκτρολογο ο οποιος θα το κοιταξει ενδελεχως και ελπιζω να βρει τι στο διαλο εχει. Να αναφερω οτι το ιδιο προβλημα συνεβη στον Θαναση-Αεριο αλλα στην περιπτωση του ειχε γυμνωθει ενα καλωδιο κατω απο τον κεντρικο διακοπτη και εκανε σωμα με στριμενο τιμονι, στη δικη μου περιπτωση δεν υπαρχει καποια προφανης αιτια παρα το εκτετεμενο ψαξιμο που ριξαμε. Θα αναφερω πως και τι αν βρεθει κατι.


ΥΓ Ηθελα ν'αφησω το μηχανακι στον Νικολα-Stoneman να το ψαξει καθως με αποσχολουσε εδω και καιρο αυτο το ηλεκτρολογικο gremlin που ειχε, αλλα καθως το χρησιμοποιω σχεδον συνεχεια οταν ειμαι Ελλαδα, δεν βρεθηκε η ευκαιρια να το κανουμε..
« Last Edit: Παρασκευή 14 Απρίλιος 2017, 18:45:01 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1 on: Σάββατο 15 Απρίλιος 2017, 07:17:10 πμ
Ωραίες περιπέτειες και ψαξίματα με φίλους, αν υπάρχει δεύτερο και τρίτο μηχανάκι στο γκαράζ!
Καλή φώτιση στους ηλεκτρολόγους, αλλά πριν την Πεντηκοστή!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #2 on: Παρασκευή 21 Απρίλιος 2017, 13:23:45 μμ
Βρηκατε τίποτε Γιώργο ?
Παντως σε εφερε κοντα με πολλούς φίλους αυτό το πρόβλημα!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #3 on: Παρασκευή 21 Απρίλιος 2017, 17:47:51 μμ
Βρηκατε τίποτε Γιώργο ?
Παντως σε εφερε κοντα με πολλούς φίλους αυτό το πρόβλημα!

Οχι ακομη Σωτηρη, μολις χθες το επιασε απ'οτι μουμε, ελπιζω να βρεθει γιατι τετοια βραχυκυκλωματα-φαντασματα ειναι δυσκολο να απομονωθουν, ιδιως οταν δεν συμβαινουν ντετερμινιστικα. Σωστο για τους φιλους!


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #4 on: Τετάρτη 03 Μάιος 2017, 12:06:51 μμ
Λοιπον, να αναφερω οτι το "προβλημα" βρεθηκε  :thumbup:  8) και ειχα παλι το μηχανακι ετοιμοπολεμο το περασμενο τριημερο της πρωτομαγιας οπου τοβγαλα στα βουνα, θα ανεβασω φωτο στο σχετικο θεμα. Χρειαστηκε να παω Τρικαλα οπου τοχα αφησει να το ψαξουμε μαζι με τον ηλεκτρολογο - ο οποιος ανοιξε ειδικα για μενα το περασμενο Σαββατο το πρωι καθως δε δουλευει τα Σαββατα.  Ειχε κοιταξει κι'αυτος οσες φισες ητανε προσβασιμες με βγαλμενα τα πλαστικα, βρηκε μου ειπε καποια αλατα στη φισα της ηλεκτρονικης αλλα βρηκε ολες τις αλλες και την πλεξουδα σε αριστη κατασταση, "καθολου κουρασμενη" ητανε η εκφραση του  :) Εβγαλα λοιπον εγω τεποζιτο και φιλτροκουτι για να κοιταξουμε και τις υπολοιπες φισες απο κατω. Βρεθηκανε ολες σε αριστη κατασταση, οποτε μου λεει παρτο μια βολτα να δουμε μηπως ητανε τα αλατα στη φισα της ηλεκτρονικης. Το παιρνω μια βολτα χωρις τεποζιτο και φιλτρο αλλα με το δοχειο τροφοδοσιας που εχω για να ρυθμιζω καρμπυρατερ (με κοιταγανε ολοι στο δρομο  ;D) και μου την ξανακαιει καπου στην ευθεια  >:(   :banghead:

Το λεω στον ηλεκτρολογο γυρνωντας πισω αφου αλλαξα και παλι ασφαλεια στο δρομο και μου λεει "αφου σου την εκαψε στην ευθεια, ας δουμε μηπως παταει κατι η σελα και βραχυκυκλωνει καπου". Το βαζουμε παλι μπροστα με το δοχειο τροφοδοσιας και αρχισουμε να πειραζουμε τα καλωδια διπλα στην ηλεκτρονικη και ασφαλειοθηκη κατω απο τη σελα. Και μας καιει την ασφαλεια, YESSSS!!  :thumbup: Εδω ειμαστε λεμε, κοιταει προσεκτικα την καλωδιωση και μου λεει "ειχες ποτε συναγερμο?", ναι του λεω, spyball απο μαμα και τον εβγαλα γιατι ειχε προβληματα (εχω γραψει την ιστορια εδω). Κοιταει προσεκτικα ενα καλωδιο στο οποιο ο "συναγερμας" ειχε βαλει φισακια και ειχανε ελαχιστα ξεγυμνωθει, το βαζουμε μπροστα, ακουμπαμε το καλωδιο με τα φισακια στο πλαισιο και ..καιει παλι την ασφαλεια! Αυτα, αφου το φτιαξαμε το τεσταρισα εκτεταμενα Κυριακη και Δευτερα σε βολτες στα βουνα και ..μια χαρα  :eusa_clap:

Να πω την αληθεια τοχα εγνοια γιατι, οπως λεει και ο φιλτατος Στεφανος-est, αυτα τα ηλεκτρικα gremlins ειναι πολυ μπαμπεσικα   >:(

ΥΓ Ψαχνοντας, βρηκαμε επισης οτι αυτο το κολπο που δεν δουλευει η μιζα σε καποιες θεσεις του τιμονιου εχει μαλλον να κανει με τον διακοπτη της νεκρας καθως με πατημενο συμπλεκτη παιρνει παντα  ;) Αυτο δεν ειναι σοβαρο θεμα και θα το κοιταξω καποια αλλη φορα, οταν εχω παλι χρονο.
« Last Edit: Τετάρτη 03 Μάιος 2017, 12:23:37 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #5 on: Τετάρτη 03 Μάιος 2017, 12:32:24 μμ
Ωραία να βρισκεις εξηγησεις σε τετοια προβλήματα!
Μπράβο!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #6 on: Τετάρτη 03 Μάιος 2017, 12:44:08 μμ
Μπράβο ρε Γιώργο .....

Ηρέμησες .......

Τελικά πονάνε όπου ερασιτέχνες έχουν κάνει την δουλειά......



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #7 on: Πέμπτη 04 Μάιος 2017, 07:27:08 πμ
Μπράβο Γιώργο!
Για αυτό σιχαίνομαι τους συναγερμούς.
Πρόσθεσε το Αφρικανάκι στην υπογραφή σου.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #8 on: Πέμπτη 04 Μάιος 2017, 09:00:47 πμ
Για αυτό σιχαίνομαι τους συναγερμούς.

Κι'εγω το ιδιο Γιαννη, το πρωτο ΤΑ το οποιο πηρα καινουργιο ητανε το μονο μηχανακι στο οποιο εβαλα συναργερμο επειδη τον ειχε προσφορα η Χονδα σαν επισημο αξεσουαρ σε τιμη χωμα και φυσικα δεν προκειται να ξαναβαλω.

Να θυμισω αυτα που ειχα ξαναγραψει: αρχισε να κανει τα δικα του μετα απο καιρο και ενω ημουνα εκδρομη ενα σ/κ καπου στη νοτια Αγγλια, το μηχανακι επαιρνε μπροστα με μεγαλη δυσκολια και μετα απο πολλες προσπαθειες. Στην επιστροφη μετα απο μια σταση δεν επαιρνε με τιποτα, και αφου καταφερα να το βαλω μετα απο ΠΟΛΥ προσπαθεια, πηρε μπροστα και βαραγε και ο συναγερμος με τα alarm να αναβοσβηνουν  :o Εκανα περιπου 100χμ ετσι, σαν ετεροχρονισμενο χριστουγεννιατικο δενδρο  ;D  >:(, και μετα απ'αυτο τον εβγαλα και ησυχασα - μεχρι προσφατα οταν η σχετικη κακοτεχνια ηρθε στην επιφανεια.


Πρόσθεσε το Αφρικανάκι στην υπογραφή σου.

 ;) Done.
« Last Edit: Πέμπτη 04 Μάιος 2017, 12:49:20 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #9 on: Πέμπτη 04 Μάιος 2017, 11:33:22 πμ
Μπράβο Γιώργο!
Για αυτό σιχαίνομαι τους συναγερμούς.
Πρόσθεσε το Αφρικανάκι στην υπογραφή σου.

Σε όλα τα μηχανάκια μου είχα συναγερμούς εργοστασιακούς...

Στην Africa είπα πως δεν θα βάλω τίποτα..... Είχε ο προηγούμενος έναν της Metasystem κακοβαλμένο και αφού είδα και απόειδα με κάποιες παρενέργειες του ξέρει ο XL ξηλώθηκε όλος από την ρίζα του....

Εκ τότε 2 καλά λουκέτα δισκόφρενου μπροστά και πίσω συνοδεύουν την μηχανή μου και μια καλή κουλούρα από σταθερό σημείο και τέλος.....

Ποτέ ξανά συναγερμός ....


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #10 on: Πέμπτη 04 Μάιος 2017, 14:38:14 μμ
;) Done.

Και πού πήγε το 250αράκι;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #11 on: Πέμπτη 04 Μάιος 2017, 18:23:18 μμ
Και πού πήγε το 250αράκι;

Ο κινητηρας ειναι λυμενος σε κουτες, μονο το κιβωτιο ειναι πανω στο σκελετο. Το ειχα ανοιξει για να βαλω helicoil σε οσες βιδες του καπακιου της κεφαλης δεν ειχα βαλει και οι οποιες κλωτσησανε  >:( Και δυστυχως, πιανουν στο μπλοκ του κυλινδρου οποτε επρεπε να λυσω τελειως τον κυλινδρο. Επισης η αλυσιδα του εκκεντροφορου εγραφε DID αλλα μαλλον μιλαγε κινεζικα καθως την ειχα παρει ..7 ευρω και "κουδουναγε", πηρα μια καλη να βαλω. Αυτ(ι)α, ελπιζω να το δεσω καποτε καθως ειναι πια συλλεκτικο  8)


" the PouroDuro spirit "