Hellas Transalp Forum

Νερα να βραζουν

nikdiaol · 10268

Offline nikdiaol

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
on: Σάββατο 25 Μάρτιος 2017, 23:52:08 μμ
Καλησπερα
σημερα μετα απο μια πολυ νορμαλ βολτα στο κεντρο της Αθηνας και με πολυ καλη θερμοκρασια,παρκαροντας την ακουσα νερα να βραζουνε .Αυτο εγινε για πολυ λιγο αφου σταματησανε καπου στα 20 δευτερολεπτα.Βεντιλατερ δεν αναψε καθολου.
Τελευταια φορα που αλλαξα παραφλου ηταν πριν κανενα 6μηνο περιπου στο γενικο σερβις .

Τι κανουμε ?




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1 on: Κυριακή 26 Μάρτιος 2017, 08:28:03 πμ
Τι κανουμε ?

Μπορεί να μη δίνει εντολή ο αισθητήρας στο βεντιλατέρ να λειτουργήσει, αλλά αν απέκτησες πρόσφατα τη μηχανή και δεν γνωρίζεις την ιστορία της, έλεγξε όλο το σύστημα ψύξης:
Έχει υγρά και ποιά;
Αντλία νερού για διαροές.
Θερμοστάτης αν ανοίγει.
Κολλάρα ψυγεία για διαροές.
Σωληνάκι και δοχείο υπερπλήρωσης.
Αισθητήρας - βεντιλατέρ που είναι και το πιθανότερο.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline nikdiaol

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #2 on: Κυριακή 26 Μάρτιος 2017, 14:51:55 μμ
Μπορεί να μη δίνει εντολή ο αισθητήρας στο βεντιλατέρ να λειτουργήσει, αλλά αν απέκτησες πρόσφατα τη μηχανή και δεν γνωρίζεις την ιστορία της, έλεγξε όλο το σύστημα ψύξης:
Έχει υγρά και ποιά;
Αντλία νερού για διαροές.
Θερμοστάτης αν ανοίγει.
Κολλάρα ψυγεία για διαροές.
Σωληνάκι και δοχείο υπερπλήρωσης.
Αισθητήρας - βεντιλατέρ που είναι και το πιθανότερο.

Δεν την απεκτησα τωρα την μηχανη
Η αντλια νερου δεν χανει απο πουθενα
Κολαρα ψυγεια διαροες δεν εχει
Στο μονο που καταληγω ειναι αισθητηρας βεντιλατερ γιατι το αφησα περιπου 35 λεπτα και δεν αναψε καθολου  ( η αληθεια ειναι οτι μια φορα το εχω ακουσει το 2012 στις διακοπες)
Η αληθεια ειναι οτι μου εχει χαλασει και το οργανακι θερμοκρασιας και δεν ειμαι σιγουρος για την πραγματικη θερμοκρασια.
\Αρα παμε σε αγορα οργανου, και αισθητηρα..

Εχετε καμια προταση ? ή εναλακτική ?



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #3 on: Κυριακή 26 Μάρτιος 2017, 15:18:37 μμ

Η αληθεια ειναι οτι μου εχει χαλασει και το οργανακι θερμοκρασιας και δεν ειμαι σιγουρος για την πραγματικη θερμοκρασια.


Μπορεί να μη χάλασε το όργανο, αλλά ο αισθητήρας του, ο οποίος - αν θυμάμαι καλά - βρίσκεται στον θερμοστάτη.
Ο αισθητήρας του βεντιλατέρ βρίσκεται πάνω στο ψυγείο. Αφού έβρασε το νερό θα είχε 100+ βαθμούς, άρα θα έπρεπε το βεντιλατέρ να δουλέψει.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


john lk

  • Guest
Reply #4 on: Κυριακή 26 Μάρτιος 2017, 17:39:38 μμ
Τσεκαρισε επισης την ταπα του ψυγειου και κυριως τα δυο λαστιχα που εχει.
Αν ειναι ξερα η κομμενα δεν κρατα πιεση και βραζει.



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #5 on: Κυριακή 26 Μάρτιος 2017, 18:38:18 μμ
σημαντική και η ποιότητα στο υγρό του ψυγείου.
υπαρχουν κάτι μούφες υγρά σκετο νερό χρωματισμένο.
 


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #6 on: Κυριακή 26 Μάρτιος 2017, 20:18:46 μμ
....Αρα παμε σε αγορα οργανου, και αισθητηρα..

Εχετε καμια προταση ? ή εναλακτική ?

Φυσικά κ έχουμε, να τα ελέγξεις .

α) Ο αισθητήρας θερμοκρασίας (κοινως βαλβίδα θερμοκρασίας ) του οργάνου γειιώνει το καλώδιο που έρχεται απο το όργανο στον αισθητηρα, κοινώς βαλβίδα.
Αρα  βρίσκεις τον αισθητηρα κ συνδέεις τον ακροδέκτη με το  πρασινο/γαλάζιο καλώδιο σε ενα μεταλικό σημείο αφου το βγαλεις απο τον αισθητηρα , το όργανο θα πρέπει να δείξει την μέγιστη θερμοκρασία.

β) Η βαλβίδα του βεντιλατερ δουλεύει ως εξής: Απο την ασφάλεια των 10Α του FAN , που εννοείται οτι έχεις ήδη ελέγξει,  φεύγει ενα μαυρο/μπλέ καλώδιο πρός το βεντιλατερ  κ μαζί με ενα πράσινο που είναι η γείωση πάνε στον διπλό 2Ρ κονεκτορα του βεντιλατερ, το πράσινο μετα τον κονέκτορα γίνεται μαύρο .
Εσύ λοιπόν πρωτα ελέγχεις την ασφάλεια, μετα απο την μεριά του βεντιλατερ συνδέεις το μαύρο καλώδιο με ενα μεταλικό σημείο η με το (-) της μπαταρίας  αλλά με τον κονεκτορα συνδεδεμένο  .
Προσοχή μην συνδεσεις την γειωση στο  μαυρο/μπλέ καλώδιο κ κάψεις την ασφάλεια.

Κανονικά το βεντιλατερ πρέπει να λειτουργήσει.

Κάνε αυτα κ τα λέμε.



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #7 on: Σάββατο 24 Ιούνιος 2017, 11:04:13 πμ
Για να μην ανοιγω νεο θεμα γραφω εδω. Πριν κανα χρονο αλλαξα τα oring αναμεσα απο τους κυλινδρους. Επειδη ειχε νεροφαγωμα εκανε ο μαστορας ια πατεντα με σιλικονη για να το στεγανοποιησει. Τωρα σημερα ειδα πως ειχε τρεξει ενω τοσο καιρο ηταν μια χαρα. Υπαρχει ελπιδα με πατεντα να τη βγαλω καθαρη; Διοτι μετα πρεπει να λυθει κυλινδρος!!!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #8 on: Σάββατο 24 Ιούνιος 2017, 18:56:48 μμ
Πατεντες δεν παίζουν εκεί το κυλινδρακι αυτό κινειται δεξια αριστερα με τις διαστολές συστολές .


Το κυλινδράκι είχε φθορά η τα σημεια που μπαίνει στους κυλίνδρους?
Αν έχει φθορα το κυλινδράκι αγόρασέ το κ τοποθέτησέ το  με καινουργια οριγκ.



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #9 on: Σάββατο 24 Ιούνιος 2017, 22:38:31 μμ
Δεν μου ειχαν πει τοτε.
Για να βγει ομως αυτο το πραγμα απο εκει ειναι ενας τεραστιος μπελας.Πρεπει να βγει κυλινδρος ετσι??



Offline tasma

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 26
Reply #10 on: Κυριακή 25 Ιούνιος 2017, 12:56:44 μμ
Δεν μου ειχαν πει τοτε.
Για να βγει ομως αυτο το πραγμα απο εκει ειναι ενας τεραστιος μπελας.Πρεπει να βγει κυλινδρος ετσι??
Αν θες απλά να αλλάξεις τα οrings  φρόντισε να αδειάσεις το ψυκτικό,βγάλε την μια ασφάλεια και σπρωξε προς αυτή τη μεριά τον κυλινδρο,για να εμφανιστεί το αντίθετο οring,επανέλαβε την διαδικασία και από την άλλη πλευρά.
Νομίζω αλλά χωρίς να είμαι σίγουγρος ότι θα βγει και ο κυλινδρος έτσι.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #11 on: Κυριακή 25 Ιούνιος 2017, 15:04:56 μμ
Ρίξε ενα διάβασμα εδώ : http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=17326.0

και στα λινκ που δίνω στην Απάντηση #1  http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,15780.0.html
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,1859.0.html 

κ τα λέμε κ πάλι




Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #12 on: Κυριακή 25 Ιούνιος 2017, 15:16:51 μμ
Καποιος βλεπω οτι αναφερει πως βγαινει αυτο το μεταλλικο και αλλαζει χωρις να βγει κυλινδρος. Το εχω ξαναδει αλλα ο μηχανικος λεει δε γινεται. Οχι να αλλαξει τα oring αλλα το μεταλλικο σωληνακι.
Οπως και να εχειναυριο θα παρω να το παω. Δε μπορω να την κυκλοφορω για πολυ ετσι. Στο μεταξυ ειναι το βασικο μεσο μεταφορας. Παντου παω με αυτο. Απο βολτα μεχρι σουπερ και απο ταξιδι μεχρι καθημερινη χρηση για δουλεια.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #13 on: Κυριακή 25 Ιούνιος 2017, 15:37:24 μμ
Διαβασα το μανιουαλ, στο κεφάλαιο cyliunder/piston αναφερει οτι για να βγεί το κυλινδράκι αφαιρείται ο κύλινδρος, δυστυχώς .

Το κυλινδράκι μετακινειται μπρός/πίσω αφου αφαιρεθουν οι ασφάλειες μονο για να αλλαχτουν τα οριγκ.

Είναι τα 3 κ 8 τα 7 τα εχεις



 
Reference No: 3
Part Number: 19505-MAA-A00
Εξάρτημα: JOINT, WATER (FR-RR)
Απαιτούμενα τεμάχια: 1
Τιμή:  10,93 €(χωρίς ΦΠΑ 24%)


Reference No: 8
Part Number: 91310-MB0-003
Εξάρτημα: O-RING, 21.5X2
Απαιτούμενα τεμάχια: 2
Τιμή:  1,90 €(χωρίς ΦΠΑ 24%)



Μια ερωτηση, τι ψυκτικό χρησιμοποιείς ?



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #14 on: Κυριακή 25 Ιούνιος 2017, 20:28:56 μμ
Αντιψυκτικο δε ξερω. Ενα πρασινο εχει μεσα. Δε το εχω πειραξει καθολου. Ειχε πει απο οταν το αγορασα στο συνεργειο οτι ηταν αλλαγμενο. Οπως επεισης με ειχε διαβεβαιωσει πως αν ξαναχασει θα το χτισει εκει με κολλα μεταλλικη 2 συστατικων και θα ησυχασω για παντα με αυτο το θεμα. Δε χρειαζεται ουτε εχουμε φτασεινποτε ειπε για το κυλινδρακι να λυθει το μοτερ. Γι να δω αυριο τι θα παιξει.



Offline pakos1406

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 681
  • Αξιζει φιλε να υπαρχεις για ενα ονειρο
Reply #15 on: Κυριακή 25 Ιούνιος 2017, 20:39:37 μμ
Αντιψυκτικο δε ξερω. Ενα πρασινο εχει μεσα. Δε το εχω πειραξει καθολου. Ειχε πει απο οταν το αγορασα στο συνεργειο οτι ηταν αλλαγμενο. Οπως επεισης με ειχε διαβεβαιωσει πως αν ξαναχασει θα το χτισει εκει με κολλα μεταλλικη 2 συστατικων και θα ησυχασω για παντα με αυτο το θεμα. Δε χρειαζεται ουτε εχουμε φτασεινποτε ειπε για το κυλινδρακι να λυθει το μοτερ. Γι να δω αυριο τι θα παιξει.
   :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:


Η ψυχοσύνθεση μου δεν αντέχει τους ηλίθιους οδηγούς


Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #16 on: Κυριακή 25 Ιούνιος 2017, 21:27:43 μμ
Αχχααχχα. Δεν εννοουσε να το κανει ενα σωμα ολο εκει, αλλα μαλλον εκει που εχει το νεροφαγωμα και χανει!!! Αλλα ειναι πολυ λεπτοδουλεια αυτο το πραμα. Αυριο ελπιζω να εχει χρονο να το παω να το αφησω.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #17 on: Δευτέρα 26 Ιούνιος 2017, 17:41:24 μμ
Πρώτα διαβάζεις αυτό :  http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=22770.0

Δεύτερον αλλάζεις άμεσα ψυκτικό , κ χρησιμοποιείς Prohonda .



Aρχικά είναι μπλέ αλλά με τον καιρό γινεται διάφανο. Στο μηχανάκι που έχω τωρα είχαν χρησιμοποιήσει ενα πράσινο που ηταν φθηνιάρικο , είχε πιασει μουχλα μέχρι κ η τάπα του ψυγείου.

Και ελπίζω να έχεις εμπιστοσύνη στο μάστορη για την ποιότητα της δουλειάς που θα κάνει, μαγκιές κ πατέντες δεν παίζουν εκει .



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #18 on: Δευτέρα 26 Ιούνιος 2017, 20:42:25 μμ
Τον εμπιστευομαι τον μηχανικο. Ειναι απο τους πιο παλιους εξουσιοδοτημενους χοντα. Ειπε θα το δει και θα μου πει αυριο τι γινεται.  Παιζει λεει να τα ξαναεπαιξε το oring.  Αλλα δε.ξερω αν γινεται μεσα σε ενα χρονο. Βεβαια εχω κανει πανω απο 20.000 χλμ σε αυτο το χρονο.



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #19 on: Τρίτη 27 Ιούνιος 2017, 14:21:04 μμ
Τελικα μαλλον την πατησαμε.Ειναι σε ασχημη κατασταση το κυλινδρακι. Του ειπα να προσπαθησει να κανει κατι και οσο κρατησει.Δεν εχω τωρα εγω τα λεφτα που χρειαζεται να κατεβει μοτερ να λυθει ο κυλινδρος να βγει αυτο το πραμα να αλλαχτει. Το εχουν λεει ματσακωνιασει με κατσαβιδια και καβουρα και ειναι ζορικο να κατσει. Το πολυ πολυ να μεινω.... κριμα.....



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #20 on: Παρασκευή 07 Ιούλιος 2017, 11:10:20 πμ
Τελικα μεσα στη βδομαδα θα μπει για λυσιμο. Ξερει καποιος αν βγαινει ο πισω κυλινδρος χωρις να κατεβει το μοτερ;