Παρασκευή 15 Δεκέμβριος 2017, 19:53:57 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Η πρώτη ΑΤ 1000 στην παρέα  (Αναγνώστηκε 1692 φορές)
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #25 στις: Παρασκευή 10 Μάρτιος 2017, 13:36:12 μμ »

καλοριζικη και καλοταξιδη γιωργο.
Καταγράφηκε

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2188


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #26 στις: Παρασκευή 10 Μάρτιος 2017, 15:37:06 μμ »

Άνοιξα νέο θέμα. Γιώργο αν δε σου αρέσει ο τίτλος πες μου να τον αλλάξω.

Εγώ προτείνω: Παρ' ολίγον Τζιεσάκιας!
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
jon t
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 544



« Απάντηση #27 στις: Παρασκευή 10 Μάρτιος 2017, 15:54:22 μμ »

Γιώργο καλοτάξιδοι, εσύ και η Africana σου ! ! !

Και να ξέρεις ότι πολλά Honda ξεδιπλώνουν πλήρως τις αρετές τους με την πάροδο του χρόνου και τα πολλά χιλιόμετρα....

Και στην ΤΑ 650 όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει πολλά επάνω της ξένιζαν... Wink
Καταγράφηκε
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1137



« Απάντηση #28 στις: Σάββατο 11 Μάρτιος 2017, 06:58:05 πμ »

να σου ευχηθώ κι από δω καλοτάξιδη και να την ευχαριστηθεις στο έπακρο !
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
maintenance
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 152


κονιόρδος


« Απάντηση #29 στις: Σάββατο 11 Μάρτιος 2017, 10:44:26 πμ »

καλά χιλιόμετρα!!!!! Και πάντα όρθιος.
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2131


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #30 στις: Σάββατο 11 Μάρτιος 2017, 21:18:36 μμ »

Άνοιξα νέο θέμα. Γιώργο αν δε σου αρέσει ο τίτλος πες μου να τον αλλάξω.

Καλη ιδεα Παυλο, μια χαρα ειναι ο τιτλος, tnx!
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2131


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #31 στις: Σάββατο 11 Μάρτιος 2017, 21:45:42 μμ »

Παιδες, σας ευχαριστω πολυ ολους για τις ευχες!  Cool

Το μηχανακι το ειχα οδηγησει εκτεταμενα πριν αποφασισω να το παρω. Για ενα διαστημα εψαξα να παρω ενα 990 να το κρατησω καμια 3ετια. Ειχε ενας γνωστος ενα του 2010 πρωτο χερι με 16000χμ, το πανεμορφο ασπρο με το δικτυωμα, αλλα ενω ελεγε θα το δωσει - και του το ζητησα επι τουτου δυο φορες - τελικα αλλαζε γνωμη. Αλλα το ζηταγε 9000€ ειδικη τιμη για μενα τη στιγμη που το Αφρικα μου κοστισε 12000€ ή 12200€ ΜΕ κεντρικο σταντ - ο Σακαρακης εδω ζηταει οτι ναναι (στην τιμη που πουλαει στην Ευρωπη, ειναι ..a lot of motorbike for the money). Απ'οτι εμαθα βεβαια, ο φιλος τελικα τοδωσε μολις τωρα.

Το καινουργιο Αφρικα ειναι πολυ κοντα στο 990 σαν συνολικο πακετο καθως μαλλον αυτο ειχανε υπ'οψη οι σχεδιαστες της Χονδα. Εχει σαφως πολυ πιο ροπατο και ευελικτο χαμηλα κινητηρα αλλα δεν αφηνιαζει ψηλα (μετα τις 7000σαλ) σαν το 990. Σε συγκριση των δυο (επειδη εχω οδηγησει αρκετα και το 990), το τιμονι του κοβει οπως πρεπει σε ενα on-off, δεν ανεβαζει θερμοκρασιες και εχει πολυ μικροτερη καταναλωση και καλυτερα φρενα. Αλλα δεν βγαζει το "καγκουριλικι" του 990, ενα κοματι μονο  Grin

Εχω κανει 500 χιλιομετρα στρωσιματος μεχρι τωρα, καποια και σε χωματινες διαδρομες, και εχω επιβεβαιωσει τον χαρακτηρα του με τα συν και τα πλην του οπως τον ειχα περιγραψει και μετα τα εκτεταμενα τεστ-ντραϊβ που τουχα κανει (ταχω γραψει αλλου). Αυτο που θελω να τονισω σ'αυτους που το λυμπιζονται ειναι οτι το μηχανακι ειναι πολυ πιο "κοφτερο" απο τα τυπικα μηχανακια της Χονδα. Δεν ειναι με τιποτα Τρανσαλπ, Αφρικα-RD07, Vara, NC ή και CBF. Το μηχανακι εχει σελα για επιθετικη οδηγηση στο χωμα, εχει σχετικα "αγριο" και δυνατο ηχο που μπορει να γινει εως και ενοχλητικος στο καθε μερα σε βαθος χρονου και εχει σκελετο-νταμαρι που θελει εξοικειωση και καποια προσοχη (ιδως με τα μαλακα ελατηρια που εχει χουϊ να βαζει η Χονδα στις αναρτησεις). Μου θυμιζει αρκετα - τηρουμενων των αναλογιων - το VFR VTEC οταν τοχα παρει και με ειχε ξενισει με το πιο επιθετικο του στυλ και την απολυτοτητα του. Απο την αλλη, σε οδηγο που "θα το πιασει απ'τα κερατα" θα χαρισει απιστευτα χαμογελα σαν μηχανακι παντος εδαφους και ας ελπισουμε οτι θαχει την γνωστη αξιοπιστια πολλων Χονδα. Αν ειχε και 10 αλογακια παραπανω, θα ητανε αστερι αλλα τοτε ισως χαλαγε η ροπη-τραπεζι που εχει τωρα μεταξυ 2-6000σαλ.

Αυτα για την ωρα, θα επανελθω με περισοτερα σχολια σε βαθος χρονου.


ΥΓ Και ετοιμαστειτε να υποδεχτειτε σε λιγο και ενα ακομη Αφρικα 1000αρι στην εδω παρεα Wink
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 11 Μάρτιος 2017, 22:08:39 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2200



« Απάντηση #32 στις: Κυριακή 12 Μάρτιος 2017, 12:08:18 μμ »

Καλοτάξιδο! Στο κάθε μέρα πέρα δώθε πως είναι;
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2131


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #33 στις: Κυριακή 12 Μάρτιος 2017, 12:52:58 μμ »

Καλοτάξιδο! Στο κάθε μέρα πέρα δώθε πως είναι;

Tnx! Tο μεγαλο του συν ειναι οτι δεν ανεβαζει θερμοκρασια στην πολη και στην κινηση οποτε μπορει κανεις να το χρησιμοποιει καθε μερα και να φτιαχνεται με ξερογκαζιες και καμια σουζιτσα  Grin Ειναι παντα βεβαια πιο "κοφτερο" απο τα mainstream Χονδα.
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 12 Μάρτιος 2017, 12:54:49 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2131


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #34 στις: Σάββατο 24 Ιούνιος 2017, 14:25:15 μμ »

Καλημερα, εχω κανει πια 6000χμ με το μηχανακι και τοχω εξοπλισει/φερει στα μετρα μου σε μεγαλο βαθμο. Το μηχανακι ειναι καταπληκτικο αλλα προοριζεταο για αναβατες που πανε σοβαρα στο χωμα αλλιως δεν εχει νοημα, ειναι ενα πραγματικο travel enduro. Απο την αλλη, θελει αρκετη δουλεια/λεφτα για να το φερει καποιος στα μετρα του και δεν εχει σιγουρα τη στιβαροτητα/αντοχη που ειχανε τα παλιοτερα Χονδα και αλλα κυριως τζαπανεζικα μηχανακια. Αυτα, σε συνδυασμο με την αυξημενη τιμη καταλογου στην Ελλαδα (15300€ για τα τρικολορ και rally red) το κανουν κατα τη γνωμη μια ακριβη αγορα.

Θα επανελθω με τα πολλα συν του μετα το καλοκαιρι, μεσα στο οποιο θα κανω αλλα 12000χμ σε καθε ειδους εδαφος, αλλα παραθετω παρακατω τα φαουλ που εχει κανει η Χονδα και που θα επρεπε ναχει αποφυγει κατα τη γνωμη μου.

  • Αρχικα η σελα ειναι φτιαγμενη για οδηγηση στο χωμα, οντας πολυ στενη μπροστα και σκληρουτσικη. Αν καποιος ειναι ψηλος και καθησει πισω ειναι almost ok αλλα για νορμαλ αναστηματα (1.80+-) ειναι απαραδεκτη. Ευτυχως η μεταποιηση που εκανα πετυχε.
  • Mε τη στανταρ ζελατινα και κρανος με γεισο υπαρχουν στροβιλισμοι, την πρωτη φορα που το οδηγησα με το Tour X4 νομισα οτι ητανε κατι λαθος με το κρανος μου. Εχει βγει ενα αφτερμαρκετ καλυμα απο εναν αμερικανο, το swegotech, που εκανε δουλεια. Βαζοντας tankbag βοηθαει επιπλεον αλλα απο μονο του δεν ειναι αρκετο. Η Χονδα θαπρεπε ναχει τεσταρει το μηχανακι σε ψηλες ταχυτητες με κρανος με γεισο και επισης θαπρεπε ναχει βαλει ρυθμιζομενη σε υψος ζελατινα με πλαστικους κοχλιες οπως στο 1200 GS.
  • Tα πλαϊνα καπακια του κινητηρα ειναι τελειως απροστατευτα με την μαμισια ποδια  Angry Και η Χονδα δεν βγαζει καν καγκελα προστασιας κινητηρα! Εσπασα το πλαϊνο καπακι σε ενα απλο πεσιμο στο χωμα, με το Τρανσαλπ απλα το σηκωνω απο τετοια πεσιματα (και ΠΟΛΥ χειροτερα) και συνεχιζω. Το θεμα λυνεται με καγκελα κινητηρα ή με την ποδια rally extreme της Touratech που εβαλα εγω και η οποια ειναι παρομοια μ'αυτη του TA650 (αλλα μεταλλικη) ωστε να προστατευει τα καπακια οταν το μηχανακι γλυστραει πεσμενο.
  • Χουφτες τιμονιου που χρησιμευουν απλα για προστασια απο τον αερα, τιποτ'αλλο, καθως σπανε για πλακα και στραβωνουν/σπανε και μανετες σε πεσιματα  Angry Εγω εβαλα χουφτες της Motech που φτιαχνει η Barkbusters.
  • Μαρσπιε απαραδεκτα μικρα για μηχανακι με τετοιες χωματινες δυνατοτητες (το ιδιο φαουλ βεβαια κανει και η BMW στο απλο GS), εβαλα φαρδυτερα/χαμηλοτερα μαρσπιε της Motech.
  • Μεταλλικα/"εντουρο" μαρσπιε συνεπιβατη (γιατι αραγε, οτι ναναι  Lips Sealed), τουλαχιστο η Χονδα πουλαει νορμαλ σαν γνησιο αξεσουαρ τα οποια και πηρα απο την αρχη καθως ειχα διαβασει σχετικα σε τεστ και φορουμ.
  • Πισω σχαρα που ειναι ουσιαστικα "βαση σχαρας" οποτε η σχαρα πρεπει να αγοραστει αφτερμαρκετ, αγορασα μια αλουμινενια της Motech.
  • Μπροστινα φλας με μη ελαστικες βασεις που οταν βρισκουν στα πεσιματα σπανε το πλαστικο της μουρης - παθων απο απλη πτωση  Angry  Angry Γι'αυτο δεν εχω κανει τιποτα ακομη αλλα θ'αλλαξω τα φλας με ελαστικα στο μελλον.
  • Ακτινες τροχων χειριστης ποιοτητας που σκουριαζουν αλλα, χειροτερα, δημιουργουν σε αρκετες περιπτωσεις θεμα με τον μπροστινο τροχο μετα απο αγρια/χωματερα χιλιομετρα. Σε καποια φαση θ'αλλαξω τις δικες μου με πιο ανθεκτικες και ανοξειδωτες.

Αυτα ειναι τα φαουλ που εχουνε γινει. Κατι αλλο: το μηχανακι αν και μαζεμενο και εξαιρετικα ζυγισμενο ειναι φτιαγμενο για σχετικα μεγαλους σωματοτυπους πχ. 1.85μ. Αυτο οχι απο υψος σελας, που ειναι μια χαρα στα 87εκ και μπαινει και σε χαμηλοτερη θεση στα 85εκ για κοντυτερους, δυσκολα χωματα κλπ, αλλα απο θεση οδηγησης και σχεση σελας-τιμονιου. Το ελυσα αυτο σε ενα βαθμο γυριζοντας το τιμονι προς το μερος μου και βαζοντας αποστατες 2.5εκ ωστε ναρθει παλι στο ιδιο υψος, κερδιζοντας και 0.5εκ. Αλλα σε βαθος χρονου ισως βαλω ενα αφτερμαρκετ τιμονι με περισοτερο sweep καθως το μαμισιο ειναι πολυ εντουραδικο και κουραζει λιγο στις πολλες ωρες στην ασφαλτο.

Τα γραφω ολ'αυτα για να ξερει οποιος σκοπευει να παρει το μηχανακι οτι θα χρειαστει χρονο/χρημα για να το φερει στα μετρα του. Και ολ'αυτα το κανουν πια αρκετα ακριβο δεδομενης της τιμης καταλογου στην Ελλαδα.

ΥΓ Σκεφτομαι οτι οταν ειχα παρει το Τρανσαλπ 650, το μονο που χρειαστηκα ητανε μια ψηλοτερη ζελατινα (τη μεσαια της Givi) και παχυτερα λαδια στο πηρουνι σχεδον με το καλημερα για να μη μπρουμυτιζει το μπροστινο στο κυνηγι σε ασφαλτο και χωμα και στα αγρια φρεναρισματα. Και ετσι κατεβηκα μεχρι και σε trail rides, επεσα αρκετες φορες σε εντουραδες (και καποτε σε γκρεμι) χωρις κανενα θεμα κλπ. Βεβαια πολυ αργοτερα εβαλα εντουραδικα μαρσπιε, αλλες χουφτες και τιμονι αλλα αυτα της μαμας ειναι μια χαρα για τον προορισμο του μηχανακιου (που δεν ειναι με τιποτα αγρια trail rides και ενουραδες, ασχετα με το τι κανουμε μερικοι  ). Το Αφρικα στην τιμη που βγαινει θαπρεπε ναναι καλυτερα προετοιμασμενο για το κοινο στο οποιο απευθυνεται.

Περισοτερα, και τα παρα πολλα θετικα του (το μηχανακι ειναι το απολυτο travel enduro  Cool), μετα τα χιλιομετρα του καλοκαιριου.


EDIT: Και μια φωτο με το μηχανακι φουλ φορτωμενο απο το προσφατο ταξιδι Νησι-Ελλαδα.

« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 24 Ιούνιος 2017, 14:54:06 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
georgetrips
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 521



« Απάντηση #35 στις: Κυριακή 25 Ιούνιος 2017, 11:27:02 πμ »

Καλημερα & Καλο Καλοκαιρι George !

Σαν το 650 ...τιποτα !   Αφου τωρα που θα πιασω το joker-ακι  ....δεν σκεφτομαι καν να το αγορασω το 1000 το ρημαδι ! Smiley Smiley Smiley

Ποσο μαλλον αν θελει & εξτραδακια οπως λες !

...και επειδη ''αργει'' το joker βλεπω να κλεινουμε 20ετια με την 650 την οποια καποια στιγμη θα πρεπει να βρω ενα sexy ονομα

και να την ''βαφτισω'' για να αναδειξω το μεγαλειο αυτης της σχεσης  !!!    Cool Cool Cool

Τις ευχες μου σε ολους σας στο club ,  για  Καλο Καλοκαιρι !
Καταγράφηκε
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8869



« Απάντηση #36 στις: Κυριακή 25 Ιούνιος 2017, 11:39:04 πμ »

Μπράβο Γιώργο, πολυ καλή η αναφορά σου και χρήσιμη σε μελλοντικούς αγοραστές.
Ευχαριστούμε και περιμένουμε τη συνέχεια μετα το καλοκαίρι

Καλα χιλιόμετρα.
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
Σελίδες: 1 [2] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!