Hellas Transalp Forum

Σπάσιμο γλίστρας αλυσίδας!

dragoneti · 12808

Offline dragoneti

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
on: Τετάρτη 01 Μάρτιος 2017, 20:15:10 μμ
Καλησπέρα σε όλους!!

Έχω ένα translap 600 το 50th anniversary. Σήμερα σε μια λακούβα στην θησέως μου έσπασε μου είπαν η γλίστρα στην αλυσίδα μπροστά. Στο συνεργείο που την πήγα παράγγειλαν ανταλλακτικό αλλά θα είναι εκεί την παρασκευή το πρωί.

Επειδή την μηχανή την χρησιμοποιώ σαν εργαλείο δουλειάς θα έχω θέμα αν αύριο κινηθώ μαζί της καμιά 40km? Κάτι διάβασα για το ψαλίδι, αλλά στο συνεργείο μου είπαν δεν θα έχω θέμα, θα είμαι όντως οκ?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Στελιος.



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #1 on: Τετάρτη 01 Μάρτιος 2017, 20:44:13 μμ
Βαλε ενα κομματι σαμπρελας με ταϊραπ στη θεση της.



Offline dragoneti

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
Reply #2 on: Τετάρτη 01 Μάρτιος 2017, 20:54:39 μμ
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!

Επειδή δεν είχα ιδέα που ήταν αυτό το πλαστικό, το κομμάτι σαμπρέλα το βάζω στο ψαλίδι πάνω?



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #3 on: Τετάρτη 01 Μάρτιος 2017, 21:03:41 μμ
Ναι φιλε μου, αλλά πρόσεξε ειναι για λιγο.
Ισα μεχρι να ερθει το ανταλλακτικό.



Offline dragoneti

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
Reply #4 on: Τετάρτη 01 Μάρτιος 2017, 21:10:16 μμ
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου!!

Ναι ναι για αύριο μόνο, την παρασκευή θα την έχω συνεργείο!



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #5 on: Πέμπτη 02 Μάρτιος 2017, 14:47:49 μμ
Και πολύ καλή λίπανση.


Offline Horizons

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 110
  • Χρήστος
Reply #6 on: Δευτέρα 20 Μάρτιος 2017, 21:50:13 μμ
Παίδες, η γλίστρα της αλυσίδας έχει κάποια χιλιόμετρα ζωής συγκεκριμένα που πρέπει να αλλάζεται η αν σου κάτσει σου κατσε λόγο διάφορων άλλων παραγόντων που την ζορίζουν - τρώνε?



Offline Petmo

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 36
Reply #7 on: Σάββατο 09 Σεπτέμβριος 2017, 17:54:26 μμ
Για να αντικατασταθεί η γλίστρα στο 600 πρέπει να λυθεί το ψαλίδι? Κάνει του 650 η οποία νομίζω είναι διαιρούμενη?


Δίκασον, Κύριε, τους αδικούντας με· πολέμησον τους πολεμούντας με.


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #8 on: Δευτέρα 11 Σεπτέμβριος 2017, 15:16:24 μμ
Η γλιστρα του 650 δεν είναι διαιρουμενη , είναι το Νο14 εδώ:



Reference No: 16
Part Number: 52181-MM9-000
Εξάρτημα: SLIDER, CHAIN LOWER
Τιμή:  21,38 €(χωρίς ΦΠΑ 24%)

Της 600 είναι λίγο παραξενη , το No: 13 .



Reference No: 13
Part Number: 52170-MM9-000
Εξάρτημα: SLIDER, CHAIN
Τιμή:  21,85 €(χωρίς ΦΠΑ 24%)

Δεν ξέρω για το 600 αλλά στην 650 βγαινει εύκολα κ αλλάζεται.
Για την 600 ας απαντησει καποιος που την ξέρει.



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #9 on: Δευτέρα 11 Σεπτέμβριος 2017, 15:20:31 μμ
Πριν ένα μήνα την άλλαξα στην Africa είναι όπως στην 650..... Εύκολη η αλλαγή της πράγματι 2 βίδες ήταν όλη δουλειά... Αλλά μου πήρε αστεία αστεία ένα 20' στο πεζοδρόμιο ....


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #10 on: Δευτέρα 11 Σεπτέμβριος 2017, 15:24:26 μμ
Kαι αν δεν εχεις καλό κ σωστό νούμερο κατσαβίδι την έκατσες την βαρκα  ;D ;D



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #11 on: Δευτέρα 11 Σεπτέμβριος 2017, 15:30:02 μμ
Kαι αν δεν εχεις καλό κ σωστό νούμερο κατσαβίδι την έκατσες την βαρκα  ;D ;D

Καλά εννοείται αυτό ....


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #12 on: Πέμπτη 14 Σεπτέμβριος 2017, 21:29:56 μμ
Πριν ένα μήνα την άλλαξα στην Africa είναι όπως στην 650..... Εύκολη η αλλαγή της πράγματι 2 βίδες ήταν όλη δουλειά... Αλλά μου πήρε αστεία αστεία ένα 20' στο πεζοδρόμιο ....

Στο 600/400 ΤΑ -650/750 ΑΤ, για να αλλάξομε την γλίστρα πρέπει να βγει το ψαλίδι από την θέση του....!!!!
Επειδή την έχω αλλάξει...!!η γλίστρα είναι "κλειστού" τύπου κ πρέπει να αγκαλιάσει την άκρη του ψαλιδιού...
Το νούμερο 13 της εικόνας του Νικόλα (Stoneman) - σωστός Νικόλα..
2-αφαιρούμε τον πίσω τροχό.
1-ξεσφίγγοντας τους οδηγούς... :eusa_clap:
3-αφαιρούμε την αλυσίδα από τα γρανάζια
4-αφαιρούμε τον άξονα του ψαλιδιού
5-τραβάμε το ψαλίδι από το σημείο του άξονα (μαλακά όσο μπορούμε, προσέχοντας τους αποστάτες)
6-αφαιρούμε την παλαιά - βάζουμε την νέα..και
7-κάνομε την αντίστροφη διαδικασία.....

Τόοοοοοσο  απλά.... :2hysterical:

Υπάρχει κ ένα σχετικό βίντεο από ΑΤ......
από φίλο Ιταλιάνο βέρο.
ΚΑΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΓΛΙΣΤΡΕΣ.......


« Last Edit: Πέμπτη 14 Σεπτέμβριος 2017, 21:32:33 μμ by klearxos »


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #13 on: Παρασκευή 15 Σεπτέμβριος 2017, 17:05:59 μμ
Στο 600/400 ΤΑ -650/750 ΑΤ, για να αλλάξομε την γλίστρα πρέπει να βγει το ψαλίδι από την θέση του....!!!!


 :eusa_naughty: :eusa_naughty:

Την γλύστρα στο 650 την εχω βγαλει οταν έβαψα το πίσω ψαλίδι χωρίς να το αφαιρέσω.

Βγήκε εύκολα χωρίς να βγει το ψαλίδι . Ισως ομως να είχα βγαλει κ το μπροστινό γρανάζι κ ετσι να βγηκε πιο εύκολα.
Βασικά οπως πολύ σωστα είπε ο Λευτέρης ξεβιδωνεις μια στραυρωτή βίδα απο πάνω κ μια απο κατω κ βγαίνει συρταρωτά πρός τα εμπρός.



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #14 on: Παρασκευή 15 Σεπτέμβριος 2017, 17:22:12 μμ

Υπάρχει κ ένα σχετικό βίντεο από ΑΤ......
από φίλο Ιταλιάνο βέρο.
ΚΑΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΓΛΙΣΤΡΕΣ.......

Νόμιζα για πλάκα το έβαλες.......


:eusa_naughty: :eusa_naughty:

Την γλύστρα στο 650 την εχω βγαλει οταν έβαψα το πίσω ψαλίδι χωρίς να το αφαιρέσω.

Βγήκε εύκολα χωρίς να βγει το ψαλίδι . Ισως ομως να είχα βγαλει κ το μπροστινό γρανάζι κ ετσι να βγηκε πιο εύκολα.
Βασικά οπως πολύ σωστα είπε ο Λευτέρης ξεβιδωνεις μια στραυρωτή βίδα απο πάνω κ μια απο κατω κ βγαίνει συρταρωτά πρός τα εμπρός.


Αυτό ακριβώς.....
απλά πρέπει να βγάλεις και το καπάκι του λεβιέ των ταχυτήτων και τίποτα άλλο για να σου δώσει χέρι..... τουλάχιστον στην Africa..... 2 βίδες ουσιαστικά είναι όλη η υπόθεση ...



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #15 on: Κυριακή 17 Σεπτέμβριος 2017, 23:26:22 μμ
Νόμιζα για πλάκα το έβαλες.......



Αυτό ακριβώς.....
απλά πρέπει να βγάλεις και το καπάκι του λεβιέ των ταχυτήτων και τίποτα άλλο για να σου δώσει χέρι..... τουλάχιστον στην Africa..... 2 βίδες ουσιαστικά είναι όλη η υπόθεση ...




Οι διαιρούμενες όπως την φώτο που έχει ο Stoneman πιο πάνω βγαίνουν χωρίς να βγεί ψαλίδι,  στις άλλες (κλειστές) αναγκαστικά βγαίνει..
Αλλοιώς......... την κόβεις  :eusa_naughty:και την δένεις με tireup.. :2hysterical:


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline Petmo

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 36
Reply #16 on: Δευτέρα 18 Σεπτέμβριος 2017, 03:23:08 πμ
Αυτή είναι  του ΤΑ 600 http://www.makinaparts.com/2949-5377-thickbox/52170mm9000-honda-slider-chain-xl-600v-xl-400v-transalp-glystra-psalidiou-odhgos-alysidas-.jpg  και αυτή την έχει για ΑΤ 750 http://www.makinaparts.com/816-1296-thickbox/52170ms8005-honda-slider-chain-xrv-750-africa-twin-glystra-psalidiou.jpg. Η δεύτερη φαίνεται να μπένει χωρίς λύσιμο του ψαλιδιού. Κάνει στο  ΤΑ 600 ? Φαίνεται να είναι ίδια.


Δίκασον, Κύριε, τους αδικούντας με· πολέμησον τους πολεμούντας με.


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #17 on: Δευτέρα 18 Σεπτέμβριος 2017, 15:21:27 μμ
Οι διαιρούμενες όπως την φώτο που έχει ο Stoneman πιο πάνω βγαίνουν χωρίς να βγεί ψαλίδι, 

Δεν υπάρχουν διαιρούμενες, απλά στο 650 είναι ενα ''U'' , ξεβιδώνεις δυο λαμαρινόβιδες , κ την τραβας απο εμπρός , τόσο απλά

στις άλλες (κλειστές) αναγκαστικά βγαίνει..

Δεν κάτεχω απο κλειστές , αρα δεν μπορώ να πώ.

  Η δεύτερη φαίνεται να μπένει χωρίς λύσιμο του ψαλιδιού. Κάνει στο  ΤΑ 600 ? Φαίνεται να είναι ίδια.

Αλλο το φαίνεται κ αλλο το είναι .

Aλωστε η γλύστρα του Αφρικα είναι διαφορετική απο της 600 κ 650



Κάντε μια σύγκριση με τις εικόνες που ποσταρησα πιο πρίν.

Κοιτώντας το σχεδιο αυτό δεν μπορώ να φανταστω να μπαίνει με το ψαλίδι επάνω .



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #18 on: Δευτέρα 18 Σεπτέμβριος 2017, 15:42:48 μμ
Το σημείο 17 που μπαίνει η βίδα 21 είναι κόμβος ανοιχτός εξού και η ενίσχυση του περιμετρικά..... και οι 2 εγκάρσιες επιφάνειες επικαλύπτονται .....



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #19 on: Δευτέρα 18 Σεπτέμβριος 2017, 18:00:14 μμ
Εμ, ετσι πέστα ντε , μη μας παιδεύεις να βαζουμε με το νου μας τροπους να βγει .  ;D



Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #20 on: Τρίτη 19 Σεπτέμβριος 2017, 12:08:21 μμ
Ξαναλέω
Αν η γλύστρα είναι αυτή
http://www.makinaparts.com/2949-5377-thickbox/52170mm9000-honda-slider-chain-xl-600v-xl-400v-transalp-glystra-psalidiou-odhgos-alysidas-.jpg
δεν μπαίνει χωρίς να βγεί ο άξονας του ψαλιδιού (η κ το ψαλίδι)....η γλύστρα στον κόμβο είναι μονοκόματη..
Αυτή  εδώ....
http://www.makinaparts.com/816-1296-thickbox/52170ms8005-honda-slider-chain-xrv-750-africa-twin-glystra-psalidiou.jpg
Κ αυτή η γλύστρα στον κόμβο δεν είναι μονοκόματη (κομένη απο μαμά) άρα μπαίνει χωρίς λύσιμο, μόνο γρανάζι μπροστά και αλυσίδα παραμέριση.
Αυτό είπα απο την αρχή...


Νικόλα ??

Quote
Δεν υπάρχουν διαιρούμενες, απλά στο 650 είναι ενα ''U'' , ξεβιδώνεις δυο λαμαρινόβιδες , κ την τραβας απο εμπρός , τόσο απλά
όταν είναι κλειστή (16), αφαιρείς την βίδα (21) το U  (17) από το ψαλίδι, στην εικόνα σου.. και μετά ???   :eusa_naughty: αν δεν βγεί ο άξονας πως θα μπεί ???? (να βγεί την κόβεις οκ )
« Last Edit: Τρίτη 19 Σεπτέμβριος 2017, 12:39:17 μμ by klearxos »


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #21 on: Τρίτη 19 Σεπτέμβριος 2017, 12:31:03 μμ

Αυτή  εδώ....
http://www.makinaparts.com/816-1296-thickbox/52170ms8005-honda-slider-chain-xrv-750-africa-twin-glystra-psalidiou.jpg
μπαίνει χωρίς λύσιμο, μόνο γρανάζι μπροστά και αλυσίδα παραμέριση.


Για αυτό να πάρετε Africa να μην λύνεται το μισό μηχανάκι όταν θέλετε να αλλάξετε κάτι...

Γρανάζι πάντως μπροστά δεν αφαίρεσα παρά μόνο το καπάκι ασφαλείας του για να μου δώσει χέρι....


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"