Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2019, 21:59:40 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Προβλημα με ηλεκτρικά σε suzuki  (Αναγνώστηκε 4388 φορές)
geoa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 133



« στις: Δευτέρα 06 Φεβρουάριος 2017, 16:25:23 μμ »

Καλησπέρα.
Εκτός του ΤΑ έχω στην κατοχή μου ένα suzuki dr350 sm. Μετά τις τελευταίες βροχές δεν μπορώ να το εκκινήσω (έμεινε στην βροχή ακάλυπτο). Εχω λύσει όλη την πλεξούδα και την έχω φτιάξει απο την αρχή. Εβγαλα διακόπτες και τους έφτιαξα απο την αρχή. μέχρι και την μίζα έβγαλα και την έλεγξα - καθάρισα. Η μπαταρία ενός έτους την βάζω στον φορτιστή και βγάζει υγεία 100%. Ανοίγω διακόπτη, πιέζω συπμλέκτη και κομβίο start και απλά κάνει ένα κλάκ στο ρελέ την μίζας. Σήμερα που έκανα δοκιμή γύρισε το μοτέρ μια φορά και μετά πάλι τίποτα. Κατά τον έλεγχο έβγαλα το ρελέ και το δοκίμασα αν λειτουργεί με την μπαταρία και το πολύμετρο και όλα έδειχναν σωστά. Κάθε βοήθεια δεκτή.
Καταγράφηκε
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7399



« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα 06 Φεβρουάριος 2017, 17:37:48 μμ »

Μπουζί - Ασφάλειες - Ρελέ, πολλαπλασιαστής είναι εντάξει, τα έλεγξες?

Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
geoa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 133



« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα 06 Φεβρουάριος 2017, 19:54:15 μμ »

Το πρόβλημα είναι ότι δεν γυρίζει η μίζα ή να το πω καλύτερα γυρίζει όταν θέλει.
Το μπουζί και ο πολλαπλασιαστής δεν έχουν σχέση με την μίζα.
Οι ασφάλειες είναι 20 amper η κάθε μια και είναι και οι δυο εντάξει.
Ευχαριστώ για την παρατήρηση Leon. Μπορεί να είναι κάτι που δεν πάει ο νούς μου. Κάτι απλό.
Βασικά το μηχανάκι απο εργαστάσιο έχει έναν διακόπτη στο σταντ τον οποίο έχουν καταργήσει στο παρελθόν (αυριο αυτό θα κοιτάξω).
Το άλλο είναι μήπως το ρελέ μίζας παραδίδει πνεύμα και στις δοκιμές που έκανα λειτουργούσε και τώρα κάνει νερά. Το επόμενο που θα κάνω είναι να δώσω τάση στην μιζα με παράκαμψη του ρελέ.
Καταγράφηκε
iannag
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 213



« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα 06 Φεβρουάριος 2017, 22:38:08 μμ »

Βάλε 2α και κούνα την μπρος πίσω και μετά δοκίμασε να δεις εάν παίρνει.
Αν δουλέψει πες.
Καταγράφηκε

XL400V '92  DL650 K5
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2436


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #4 στις: Τρίτη 07 Φεβρουάριος 2017, 08:35:33 πμ »

Το επόμενο που θα κάνω είναι να δώσω τάση στην μιζα με παράκαμψη του ρελέ.

 

Δοκίμασε αν παίρνει μπροστά σε κατηφόρα ή με σπρώξιμο.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
geoa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 133



« Απάντηση #5 στις: Τρίτη 07 Φεβρουάριος 2017, 11:16:45 πμ »

Το σκέφτηκα και εγώ να το σπρώξω αλλά το θέμα είναι να μπορεί να πέρνει με την μίζα και όχι με σπρώξιμο. Φώτα, φλας όλα δουλεύουν κανονικά.
Καταγράφηκε
geoa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 133



« Απάντηση #6 στις: Τρίτη 07 Φεβρουάριος 2017, 11:59:11 πμ »

Μια που σταμάτησε για λίγο η βροχή είπα να το σπρώξω.
Εκκινεί κατευθείαν με σπρώξιμο και δουλεύει κανονικά αλλά με μίζα δεν.
Αυτό με την δευτέρα και εμπρός πίσω δεν δούλεψε.
Καταγράφηκε
azwros
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3925


Ερωτας με την πρώτη ματιά!!


« Απάντηση #7 στις: Τρίτη 07 Φεβρουάριος 2017, 12:18:52 μμ »

Αυτο το κλακ που λες οτι κανει με το πάτημα του start μου κάνει για κόμπλερ μίζας
Καταγράφηκε

Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]
iannag
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 213



« Απάντηση #8 στις: Τρίτη 07 Φεβρουάριος 2017, 17:10:30 μμ »

Η βενζίνη που έχει μέσα είναι φρέσκια ή μήπως έχει πάρει νερό με την βροχή;
Δοκίμασε πριν μπλέξεις με πιο κοστοβόρα διαδικασία να αλλάξεις την βενζίνη με καινούργια/φρέσκια.
Καταγράφηκε

XL400V '92  DL650 K5
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7399



« Απάντηση #9 στις: Τρίτη 07 Φεβρουάριος 2017, 17:31:42 μμ »

Καρβουνάκια μίζας?

Μπορείς να την ανοίξεις?
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 551



« Απάντηση #10 στις: Τρίτη 07 Φεβρουάριος 2017, 20:17:19 μμ »

Απο ο'τι καταλαβαινω τα δεδομενα ειναι

-  επαιρνε εμπρος με την μιζα κανονικα πριν την βροχη
-  μετα την βροχη πατωντας το μπουτον ακουγεται ενα "κλακ" αλλα η μιζα δεν γυριζει
-  ασφαλειες και ρελε μιζας ειναι οκ
-  παιρνει μπροστα με σρωξιμο και λειτουργει κανονικα

Τα δεδομενα αυτα μας λενε

-  δεν ειναι θεμα ανορθωτη η ηλεκτρονικης η μπουζιων/καλωδιων (γενικα αναφλεξης) γιατι λειτουργει κανονικα αν παρει μπροστα με σπρωξιμο
-  δεν ειναι θεμα τροδοσιας βενζινης (ποσοτητα η ποιοτητα) για τον ιδιο λογο με παραπανω
-  ρευμα πηγαινει προς την μιζα (ασφαλειες οκ, ρελε οκ)
-  η μιζα κομπλαρει ("κλακ") αλλα δεν γυριζει (το ρελε κανει ενα μικρο "τικ" οταν οπλιζει)

Χωρις να θελω να κανω τον εξυπνο, μου μυριζουν δυο πιθανα πραγματα

-  η μπαταρια να μην κραταει/αποθηκευει φορτιο, παρ'ολο που το οργανο την δειχνει οκ (ουσιαστικα μετραει βολτ, οχι αμπερωρια)
-  η μιζα να εχει εσωτερικα βραχυκυκλωσει και να πατωνει την μπαταρια αμεσως

Δοκιμασε τα εξης

-  βγαλε την μπαταρια σου και βαλε μια αλλη , ακομα και του αυτοκινητου σου με καλωδια, και δοκιμασε αν παιρνει μπροστα. Αν παρει μπροστα θελεις νεα μπαταρια.
-  αν δεν παρει μπροστα, βγαλε την μιζα και δοκιμασε την με την μπαταρια του αυτοκινητου σου. Αν δεν οπλιζει και γυριζει το θεμα ειναι στην μιζα.
-  αν κανενα απο τα δυο δεν πετυχει.... τα ολα και ελα στον ΣΥΜΟΦΕ την Τριτη να πνιξουμε τον πονο σου σε μπυρες και πιοτα!!!

Ενημερωσε μας οταν κανεις τις δοκιμες...


Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #11 στις: Τρίτη 07 Φεβρουάριος 2017, 20:26:41 μμ »


Εκκινεί κατευθείαν με σπρώξιμο και δουλεύει κανονικά αλλά με μίζα δεν.


Ακουμπα ενα χοντρό καλωδιο στο (+) της μπαταρίας κ στο (+) που το  μπουτόν της μιζας δίνει στην μιζα, δλδ σαν να δινεις (+) εσύ στην μίζα παρακάμπτωντας το μπουτόν.

Αν η μιζα γυρίσει (κ αυτό θα γίνει ανεξαρτητα απο το αν εχεις ανοικτο το γενικό διακόπτη αρα προσοχή να εχεις νεκρά) φταιει το μπουτόν, αν δεν γυρίσει εχει θεμα η μιζα.
Καταγράφηκε
geoa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 133



« Απάντηση #12 στις: Τρίτη 07 Φεβρουάριος 2017, 21:36:56 μμ »

Η μίζα ανοίχθηκε (φασαρία μεγάλη στο μηχανάκι αυτό).
Για να βγει η μίζα πρώτα βγαίνει η εξάτμιση αφού βγούν τα μισά πλαστικά και μετά βγάζεις κάτι σωλήνες λαδιού και τον μολχό μαζί με την ντίζα του συμπλέκτη.
Η μίζα ήταν σε άριστη κατάσταση λίγη μαύρη σκόνη είχε μόνο (καρβουνάκια σχεδόν καινούρια).
Σήμερα πήγα στο παλιό σπίτι και πήρα ένα ρελέ μίζας από ΤΑ που είχα για εφεδρικό.
Αυριο θα δοκιμάσω αυτό που είπε ο Νικόλας (stoneman) με ένα καλώδιο από τρανσαλπ να βραχυκυκλώσω το ρελέ να δω αν γυρίζει η μίζα. Αν γυρίζει η μίζα τότε έχει πάρει μάκα το ρελέ μίζας άρα αλλαγή. Αν δεν γυρίσει η μίζα τότε θα περιμένω το Σάββατο να την λύσω ξανά να την μετρήσω μήπως έχει κάψει περιέλιξη.

ΥΓ: Το post του  john lk τα σπάει! Respect! (το κλακ δεν το κάνει η μίζα αλλά το ρελέ της μίζας, η μίζα είναι εντελώς μουγγή).
Αυτό που είπε ο jhon ότι μπορεί να τα έχει παίξει η μπαταρία το θεωρώ πιθανό γιατί στο μηχανάκι αυτό η μπαταρία μπαίνει σχεδόν ξάπλα και είναι λίγο ανορθόδοξος τρόπος για την διατήρηση της μπαταρίας.
Καταγράφηκε
geoa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 133



« Απάντηση #13 στις: Τρίτη 07 Φεβρουάριος 2017, 21:45:03 μμ »

Αυτο το κλακ που λες οτι κανει με το πάτημα του start μου κάνει για κόμπλερ μίζας

Αυτό που είπες μου δημιούργησε ανησυχία αλλά λόγω του ότι έχω εμπειρία με πήγασο που είχε πρόβλημα στο κομπλέρ τα συμπτώματα δεν είναι ίδια. Στην περίπτωση μου ταιριάζει περισσότερο για αποβιώσασα μπαταρία, μίζα ή ρελέ παρά κομπλερ.
Καταγράφηκε
iannag
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 213



« Απάντηση #14 στις: Τρίτη 07 Φεβρουάριος 2017, 22:20:45 μμ »

Καρβουνάκια μίζας?

Μπορείς να την ανοίξεις?


Αν είναι τα καρβουνάκια θα έπρεπε να πάρει όταν έβαλε δευτέρα και την κούνησε μπρος-πίσω (είναι το αντίστοιχο του χτυπήματος που κάνουν στη μίζα στα αμάξια) .
Καταγράφηκε

XL400V '92  DL650 K5
geoa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 133



« Απάντηση #15 στις: Τετάρτη 08 Φεβρουάριος 2017, 18:25:48 μμ »

Καλησπέρα.
Σήμερα έκανα τα παρακάτω:
1. Έβγαλα το ρελέ μίζας και έτριψα τις επαφές του.
2. Έδωσα θετικό απευθείας από την μπαταρία.
3. Έδωσα τάση επάνω στην μπαταρία παράλληλα από το αυτοκίνητο (65ah).

Αποτέλεσματα:
1. Οι επαφές ήταν τέλειες.
2. Η μίζα δεν κουνήθηκε.
3. Το κλασσικό κλάκ του ρελέ μίζας και η μίζα μούγκα.

Μάλλον το Σάββατο πρέπει να βγάλω την μίζα ξανά και να της δώσω τάση εκ νέου να δούμε αν γυρίζει αν όχι τότε έκαψε περιέλιξη διαφορετικά κάτι με τους μαγνήτες παίζει όπως και να έχει όλα δείχνουν μίζα Sad
Ευχαριστώ όλους τους φίλους που συμμετείχαν ενεργά στο προβλημα μου με την εμπειρία τους.

ΥΓ: Υπάρχει κάτι που μου κίνησε την περιέργεια. Οταν έβγαλα την μπαταρία κάποια στιγμή για λίγο το καλώδιο του θετικού πόλου ακούμπισε στο σασί και έκανε σπινθήρα. (όχι ο πόλος της μπαταρίας αλλά το καλώδιο η μπαταρία ήταν αποσυνδεμένη ένα μέτρο μακρυά). Από το γεγονός αυτό σκέφτηκα μήπως έχω θέμα με την γείωση στο μοτέρ (δεν επιστρέφει το μοτέρ επάνω στον αρνητικό πόλο και για αυτό δεν γυρίζει η μίζα). Παίζει τέτοια περίπτωση ή είπα κοτσάνα;
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη 08 Φεβρουάριος 2017, 20:15:43 μμ »

Μάλλον το Σάββατο πρέπει να βγάλω την μίζα ξανά και να της δώσω τάση εκ νέου να δούμε αν γυρίζει αν όχι τότε έκαψε περιέλιξη διαφορετικά κάτι με τους μαγνήτες παίζει όπως και να έχει όλα δείχνουν μίζα Sad

Εχεις Πού Μού.
Καταγράφηκε
geoa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 133



« Απάντηση #17 στις: Σάββατο 18 Φεβρουάριος 2017, 13:51:59 μμ »

Καλησπέρα.
Επανέρχομαι στο θέμα καθώς η μίζα βγήκε ανοίχθηκε, μετρήθηκε, ξαναδέθηκε, και δοκιμάστηκε στην μπαταρία και βρέθηκε να γυρίζει κανονικά.
Άρα το πρόβλημα εντοπίζεται μεταξύ μίζας και μετάδοσης στον κινητήρα. Μέσα στην εβδομάδα θα βγάλω το καπάκι να επιθεωρήσω την κατάσταση και θα σας πω τι βρήκα. Τελικά αποκλείστηκε η περίπτωση ηλεκτρικού προβλήματος.
Σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή.
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2436


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #18 στις: Σάββατο 18 Φεβρουάριος 2017, 15:33:01 μμ »

Αν το πρόβλημα είναι στο κόμπλερ της μίζας, υπάρχουν γνήσια και αφτερμάρκετ σετάκια μπίλιες - ελατήρια.
Φτηνά θα ξεμπερδέψεις.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
geoa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 133



« Απάντηση #19 στις: Κυριακή 19 Φεβρουάριος 2017, 15:29:11 μμ »

Ανοιξα το καπάκι για να δω τι γίνεται (μήπως έχει σπάσει κανένας μαγνήτης και έχει μαγκώσει κανένα κομμάτι σε κανένα γρανάζι).
Ελεγξα τα πάντα αλλά το κομπλέρ και όλα τα γρανάζια είναι στην θέση τους δίχως εμπόδια. Γύρισα τα γρανάζια και δουλεύουν σωστά.
Είπα να γυρίσω την μίζα όπως το έχω ανοικτό να δω τι κάνει.
Οταν την είχα εκτός και την έβαζα επάνω στην μπαταρία δίχως άλλες παρεμβολές γύριζε με δύναμη και γρήγορα τώρα επάνω στο μοτέρ και δίχως φορτίο αντίστασης απο τα γρανάζια έκανε δυο ασθενείς περιστροφές και μετά σταμάτησε.
Κατόπιν τούτου επιστρέφω στην εκδοχή του ηλεκτρολογικού προβλήματος. Λέω να βγάλω την μπαταρία απο το Transalp και να δοκιμάσω με εκείνη μήπως τελικά η μπαταρία τα έχει κλ@σει και παιδεύομαι άδικα.
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #20 στις: Τρίτη 21 Φεβρουάριος 2017, 22:06:13 μμ »

.... μήπως τελικά η μπαταρία τα έχει κλ@σει και παιδεύομαι άδικα.

Καιρός ηταν .
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10435


Γαβ !


« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη 22 Φεβρουάριος 2017, 11:46:57 πμ »

Μα εννοείται η μπαταρία τα έχει παίξει ! απορώ γιατί έχεις ξηλώσει το σύμπαν χωρίς να βάλεις επάνω μια καλή μπαταρία να δεις τι γίνεται !
Καταγράφηκε

john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 551



« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη 22 Φεβρουάριος 2017, 23:40:08 μμ »

Ρε παιδια μην τον αποπαιρνετε τον αγαπητο geoa !!!!!
Ηθελε να βεβαιωθει οτι ολα τα ηλεκτρικα στο μηχανακι του ειναι αψογα ωστε να ειναι σιγουρος οτι ειναι απλα μια πεσμενη μπαταρια!!!
Απο εδω και μετα τα πιθανα προβληματα εχουν απλη λυση...

Προκα στο λαστιχο.....γαμωτο...παλι αυτη η μπαταρια!!!   
Ξεμειναμε απο βενζινη.....κωλομπαταρια!!!!   
Αφησαμε το μοτερ χωρις λαδια???....αλλαγη μπαταριας αμεσα!!!   



Φιλε geoa σε ολους εχει συμβει αυτο, να ψαχνουμε τα πιο δυσκολα και απιθανα και...τον σκυλο που κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια...οποτε μην παρεξηγησαι. Καλα εκανες και τα κοιταξες ολα, τουλαχιστον εχεις μια καλη εικονα τωρα.

Καταγράφηκε
iannag
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 213



« Απάντηση #23 στις: Πέμπτη 23 Φεβρουάριος 2017, 12:48:35 μμ »

Αφού είχε ελέγξει την μπαταρία και έλεγε 100% ΟΚ.
Ο καθένας θα έψαχνε αλλού αν είχε τέτοια ένδειξη υγείας της μπαταρίας.

Φίλε geoa αν όντως είναι η μπαταρία το πρόβλημα έλεγξε τον μετρητή, δεν θα είναι αξιόπιστος.
Καταγράφηκε

XL400V '92  DL650 K5
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 551



« Απάντηση #24 στις: Πέμπτη 23 Φεβρουάριος 2017, 15:33:52 μμ »

Για να μην παρεξηγηθω απο κανενα...ΠΛΑΚΑ εκανα!!!, καμμια δοση ειρωνιας η υποβιβασμου!!!

Η αληθεια ειναι οτι δεν θυμομουν αν ειχε τσεκαρει η οχι την μπαταρια του, και υπεθεσα οτι οχι.
Παντως ολοι μας ψαχνουμε καμμια φορα κατι και για διαφορους λογους (απο σοβαρους εως τελειως χαζους) δεν παμε πρωτα στα ευκολα, τι να κανουμε...Huh "ουδεις ασφαλτος" που ειπε το μεγα ντομπερμαν!!!

Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!