Hellas Transalp Forum

Transalp 600 Πρόβλημα στα καρμπυρατέρ

Horizons · 22742

Offline Horizons

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 110
  • Χρήστος
Reply #25 on: Τρίτη 14 Φεβρουάριος 2017, 10:00:20 πμ
Πολύ καλή δουλειά φίλε Γιάννη!



john lk

  • Guest
Reply #26 on: Τετάρτη 15 Φεβρουάριος 2017, 09:50:59 πμ
ευχαριστω για τα καλα σας λογια.
Ομως μονο ενας ανθρωπος απο εδω μεσα ειναι πραγματικος καλλιτεχνης σε ο΄τι κανει

ο Νικος STONEMAN

Πραγματικα του αξιζουν χιλια μπραβο για την λεπτομερεια του, την σχολαστικοτητα του, την ταξη του, την μαστορια του και την νοσοκομειακη του καθαριοτητα!!!!!



Offline Horizons

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 110
  • Χρήστος
Reply #27 on: Τετάρτη 15 Φεβρουάριος 2017, 10:05:00 πμ
ευχαριστω για τα καλα σας λογια.
Ομως μονο ενας ανθρωπος απο εδω μεσα ειναι πραγματικος καλλιτεχνης σε ο΄τι κανει

ο Νικος STONEMAN

Πραγματικα του αξιζουν χιλια μπραβο για την λεπτομερεια του, την σχολαστικοτητα του, την ταξη του, την μαστορια του και την νοσοκομειακη του καθαριοτητα!!!!!

Έτσι! Ο Νικόλας πρέπει να ανοίξει αυνεργείο.. τέρμα!  ;D



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #28 on: Πέμπτη 16 Φεβρουάριος 2017, 22:04:13 μμ
Μια επεξήγηση, επειδή αναφερθηκε οτι ο κινητήρας παραλιγο να ρουφήξει το υγρό.

Τα δυο μπουκάλια στο ανω μερος της κατασκευής αποσβαίνουν τις ταλαντωσεις της επιφανειας του υγρου, κ οι δυο σωλήνες στο εσωτερικό τους παίζουν τον εξής ρόλο, ο κοντός ενωνεται με τον κοντό απο το αλλο μπουκάλι μεσω του σωλήνα με το υγρό.
Ο ψηλός σωλήνας είναι ψηλός τόσο ωστε κ να ρουφηξει το μπουκάλι το υγρό δεν θα φτασει στην σταθμη του ψηλού σωλήνα κ να συνεχίσει στον κινητήρα.



Στα ακρα εχω τοποθετήσει ενα μικρό σωλήνα χαλκού, κ στην συνεχεια ένα κομμάτι σιλικονουχο σωλήνα , αυτό γιατι ο διαφανής σωλήνας απο αλφαδολάστιχο εκει που συνδεόταν στον κινητήρα ζεσταινοταν κ χαλάρωνε , κ μετα οταν κρυωνε γινόταν σκληρός κ φαρδύς κ επρεπε να τον κόβω καθε τόσο.
Ο σιλικονουχος , που είναι ο ίδιος που χρησιμοποίησα στις υποπιέσεις του ρουμπινέτου της τζίνας κ στην PAIR, δεν καταλαβαίνει τπτ ουτε απο θερμοκρασία ούτε απο χημικά , ετσι σώθηκα απο το κόψε κόψε.



Εάν δεν θελετε να εχετε ολη αυτη την κουμούτσα για συγχρονόμετρο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο τα δυο μπουκάλια αλλά κανονικά , δλδ με τα καπάκια απο την πάνω μεριά , είναι κάτι που το δοκίμασα κ δουλευει πολύ καλά εξ ίσου.
Υλικά? δυο μπουκάλια , νερακι, μια σωλήνα που τα ενωνει κ δύο σωλήνες για τους κυλίνδρους, αυτές τοποθετουνται πάνω πάνω ωστε αν ανεβει η σταθμη στο ενα δοχείο να μην φτασει το ακρο της σωλήνας κ εχουμε μπερδέματα  :2hysterical:





Και εδώ : http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=21920.0  ο συγχρονισμός με το  Rothewald Carburetor Synchronizer 

« Last Edit: Πέμπτη 16 Φεβρουάριος 2017, 22:06:12 μμ by Stoneman »



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #29 on: Παρασκευή 17 Φεβρουάριος 2017, 10:25:39 πμ
Με τόσο πολύ όγκο αέρα στο σύστημα (ο αέρας είναι συμπιεστός) φοβάμαι ότι το όργανο δεν θα έχει ακρίβεια.
Δηλαδή οι μικρές διαφορές πίεσης μεταξύ των κυλίνδρων θα μεταβάλλουν την πυκνότητα του αέρα και όχι το ύψος της στάθμης του υγρού.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #30 on: Παρασκευή 17 Φεβρουάριος 2017, 16:33:20 μμ
Υπονοείς κάτι για το όργανό μου ?  :goofy: :goofy:

Ακρίβεια?  δεν χάνει με τπτ, ισως να έχανε αν υπήρχε μεταβολή στα τοιχωματα απο τα δοχεία , η στα καπάκια, όμως ο αέρας των δοχείων είναι απλά μια προέκταση του αέρα πάνω απο την στάθμη του υγρου δεν μεταβάλλεται σε ποσότητα αφου σε λειτουργία όλο το σύστημα είναι στεγανό .
Τα μπουκάλια λειτουργούν σαν αμορτισέρ κ απλά αποσβένουν τις ταλαντώσεις του υγρού.
Αυτό θα μπορούσε φυσικά να πραγματοποιηθεί κ με την δημιουργία ενός βεντούρι στο κατω μερος , με μια βίδα που θα μείωνε την διατομή του σωλήνα , όπως έχουν κ τα όργανα της Rothewald την μπίλια με την βίδα .

Αλλά αν αρχίσουμε να ψειρίζουμε την μαιμού γιατι να μην δεχθούμε οτι κ ο διάφανος σωλήνας δεν συμπιέζεται αρα έχουμε σφάλμα μέτρησης ?



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #31 on: Σάββατο 18 Φεβρουάριος 2017, 13:11:01 μμ
Ακρίβεια?  δεν χάνει με τπτ.....

Δεν εννοώ αξιοπιστία, το όργανό σου είναι αξιόπιστο :goofy: :goofy: αλλά για μια διαφορά πίεσης Α ας πούμε, έχει διαφορά στις στάθμες 0,3mm που δεν φαίνεται με το μάτι, ενώ το σωληνάκι Φ 10 του Γιάννη θα έχει 5mm διαφορά στις στάθμες που φαίνεται και το Φ 4 ακόμα μεγαλύτερη με κίνδυνο βέβαια να φτάσει το υγρό στο θάλαμο καύσης. :goofy:

.... όμως ο αέρας των δοχείων είναι απλά μια προέκταση του αέρα πάνω απο την στάθμη του υγρου δεν μεταβάλλεται σε ποσότητα αφου σε λειτουργία όλο το σύστημα είναι στεγανό....

Μια κάποια αφαίρεση αέρα προς το θάλαμο καύσης υπάρχει, αλλά ας συμφωνήσουμε ότι η ποσότητα (= μάζα) του αέρα είναι σταθερή. Η πίεσή του όμως δεν είναι σταθερή, όπως και ο όγκος του, λόγο της ελαστικότητας των σωλήνων κλπ. Για αυτό δεν θέλουμε να υπάρχει πολύς αέρας στο σύστημα. Αν έχουμε πολυ αέρα και μεγάλες επιφάνειες υγρού, οι επιφάνειες θα είναι στο ίδιο ύψος (με το μάτι) αλλά οι πιέσεις θα είναι κουκουρούκου.


Τα μπουκάλια λειτουργούν σαν αμορτισέρ κ απλά αποσβένουν τις ταλαντώσεις του υγρού.

Σωστά, αλλά αυτό δεν είναι επιθυμητό σε πολύ μεγάλο βαθμό.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


john lk

  • Guest
Reply #32 on: Τρίτη 14 Μάρτιος 2017, 00:11:23 πμ
Για να δωσουμε ενα "ευρος" στην δουλεια της ρυθμισης βαλβιδων και ρυθμισης / ζυγοσταθμισης καρμπυρατερ προτεινω να γινει στα πλαισια των δραστηριοτητων του HTC καποιο βολικο Σαββατο η Κυριακη στον χωρο του ΣΥΜΟΦΕ (Νακου 3, Αθηνα). Μετα το τελος των εργασιων θα επακολουθησει BBQ (ελληνιστι...ψησιμο και μπυρο-κρασο-ρακοποσια!!!).
Με την κινηση αυτη θα συγκεντρωσουμε και αλλα μελη η φιλους που θα ενδιαφερονται.

Εχουμε δυο επιλογες, η καθε μια με υπερ και κατα.

Πρωτη επιλογη
Να λυσουμε την μηχανη (650αρα η και 600αρα, ουσιαστικα ειναι ιδιες στις βαλβιδες και στα καρμπς), να βγουν τα καρμπς, να ρυθμισουμε βαλβιδες, να ρυθμισουμε τις pilot στα καρμπς (δεν θα ανοιχθουν) και να ζυγοσταθμιστουν.
Τα υπερ ειναι οτι θα δειξουμε μια αρκετα μεγαλη γκαμα εργασιων, το δυσκολο κατα ειναι οτι αν χρειαστουμε κατι απο ανταλλακτικα δεν θα το ξερουμε απο πριν και δεν θα τα εχουμε (πχ λαιμοι καρμπς), οποτε η μηχανη θα ακινητοποιηθει σε αβολο μερος αναμενοντας ο΄τι χρειαζεται. Αναφερω τους λαιμους γιατι ειναι πολυ πιθανον να χρειαζονται αλλαγη, αλλα μονο οταν βγουν θα μπορεσουμε να το κρινουμε αυτο με σιγουρια.
Ουσιαστικα αυτη η επιλογη προυποθετει κλειστι ιδιωτικο χωρο και - αν χρειαστει - χρονο για αφιξη των ανταλλακτικων.

Δευτερη επιλογη
Να λυσουμε την μηχανη, να ΜΗΝ βγουν τα καρμπς, να ΜΗΝ ρυθμισουμε βαλβιδες, ομως να ρυθμισουμε τις pilot στα καρμπς  και να ζυγοσταθμιστουν.
Το υπερ ειναι οτι δεν θα χρειαστουν ανταλλακτικα και δεν κινδυνευει να ακινητοποιηθει η μηχανη, τα κατα ειναι οτι πρεπει να ειναι ηδη ρυθμισμενες οι βαλβιδες και οτι θα δειξουμε μονο ρυθμιση pilot και ζυγοσταθμιση.
Ουσιαστικα αυτη η επιλογη ενδεικνυται για τον χωρο του ΣΥΜΟΦΕ.

Εργαλεια εχω τα παντα και αλφαδολαστιχο, δοχειο για βενζινη, κλπ κλπ. Για το λυσιμο πλαστικων και τεποζιτου δεν εχω λυσει 650αρα, μονο την δικια μου 600αρα.

Πειτε μου την αποψη σας για τα παραπανω, Horizons βαζεις την μηχανη??? (ειναι οκ οι βαλβιδες της??)



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #33 on: Τρίτη 14 Μάρτιος 2017, 15:42:04 μμ
Για να είμαι ειλικρινής εμένα με ενδιαφέρει να κάνουμε το πρώτο. Οι βαλβίδες είναι πολύ σημαντικές και η ρύθμιση τους. Για να ρυθμιστούν οι βαλβίδες πρέπει να βγουν τα καρμπυρατέρ; Αν ναι στη δικιά μου έχω αλλάξει λαιμούς πριν. 2000 χλμ οπότε δεν θα είναι σίγουρα χαλασμένοι. Από εκεί και πέρα τι αναλώσιμα χρειάζεται κανείς για τις βαλβίδες;

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #34 on: Τρίτη 14 Μάρτιος 2017, 17:07:01 μμ
Οι βαλβίδες είναι πολυ σημαντικές, αλλά στο ΤΑ σπανίως απορυθμίζονται.
Δεν χρειάζονται να βγουν τα καρμπυρατέρ.
Ούτε αναλώσιμα χρειάζονται εκτός και αν θέλεις να αλλάξεις τα στεγανωτικά ο ρινγκ στα καπάκια.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


john lk

  • Guest
Reply #35 on: Τρίτη 14 Μάρτιος 2017, 18:07:28 μμ
Γιαννη εγω δεν εχω καταφερει να ρυθμισω βαλβιδες χωρις να βγαλω τα καρμπς, ο χωρος ειναι τρελα περιορισμενος αν δεν βγουν, και δεν δινει χερι για ρυθμιση. Οντως δεν απορυθμιζονται ευκολα σε αυτο το μοτερ. Δεν χρειαζονται ανταλλακτικα για να ρυθμιστουν.
Ειναι καλο που ειναι αλλαγμενοι οι λαιμοι, ελπιζω να μην χρειαστει τιποτα αν καταληξουμε στην 1η επιλογη.
Προσωπικα πιστευω οτι θα μας χρειαστουν περιπου 3-4 ωρες αρχη - τελος για την πρωτη επιλογη και αυτο αν δεν κολλησουμε σε κατι (να μην λασκαρει μια βιδα, η να κεφαλωσει η καποιο ανταλλακτικο κλπ κλπ). Για την δευτερη επιλογη θα χρειαστουμε γυρω στην 1 1/2 ωρα.
Επισης υπαρχει καποιος που να ξερει πως λυνουν τα πλαστικα της 650 και πως βγαινει το τεποζιτο της??. Εγω δεν ξερω γιατι εχω την 600αρα.

Παρ'ολο που η πρωτη επιλογη ειναι πιο "εις βαθος", πιστευω οτι για τον μεσο ιδιοκτητη ΤΑ που πιανουν καπως τα χερια του, ειναι πιο χρηστικη η δευτερη επιλογη που εστιαζεται στα καρμπς μονο, χωρις τον κινδυνο (επαναλαμβανω) να κολλησουμε σε κατι.



Offline bbekiaris

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 11
Reply #36 on: Σάββατο 18 Μάρτιος 2017, 02:18:56 πμ
Καλημερα σας, και καλως σας βρηκα. Πρωτη φορα κανω post αν και μου εχετε λυσει αρκετες φορες αποριες απο προβληματακια που μπορει ειχα. Εχω το ΤΑ400 και εχω θεμα με τις μεμβρανες. Βρηκα απο το ιδιο post αγγελια του Δημητριου και επικοινωνησα για να μαθω τιμη. 49ευρω η μια μου ειπε ο ανθρωπος και η αληθεια ειναι οτι ειναι η καλυτερη τιμη που βρηκα σε Ελλαδα. Το θεμα μου ειναι οτι οι βελονες δεν ειναι διαθεσιμες ενω ο μηχανικος μου ειπε οτι θελει και τις βελονες... Ξερετε που μπορω να βρω μονο τις βελονες ή αμα εχετε στα υποψιν σας μαγαζι που να τα πουλαει σετ?  Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #37 on: Σάββατο 18 Μάρτιος 2017, 08:38:20 πμ
Καλημερα σας, και καλως σας βρηκα. Πρωτη φορα κανω post αν και μου εχετε λυσει αρκετες φορες αποριες απο προβληματακια που μπορει ειχα. Εχω το ΤΑ400 και εχω θεμα με τις μεμβρανες. Βρηκα απο το ιδιο post αγγελια του Δημητριου και επικοινωνησα για να μαθω τιμη. 49ευρω η μια μου ειπε ο ανθρωπος και η αληθεια ειναι οτι ειναι η καλυτερη τιμη που βρηκα σε Ελλαδα. Το θεμα μου ειναι οτι οι βελονες δεν ειναι διαθεσιμες ενω ο μηχανικος μου ειπε οτι θελει και τις βελονες... Ξερετε που μπορω να βρω μονο τις βελονες ή αμα εχετε στα υποψιν σας μαγαζι που να τα πουλαει σετ?  Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων.

Η Χόντα δίνει μεμβράνη ποτήρι βελόνα κλπ σαν ένα ανταλλακτικό, γύρω στα 150€!!! Για αυτό υπάρχουν αφτερμάρκετ σκέτες μεμβράνες οι οποίες μπαίνουν με κόλλα. Πατέντα δηλαδή.
http://www.nrp-carbs.co.uk/shop/index.php?route=common/home
Αυτός δίνει και την κόλλα.
Βελόνες γιατί θέλει ο μηχανικός; Σου λείπουν και βελόνες; Η μεμβράνη κολλάει στο ποτήρι, όχι στη βελόνα. 


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


john lk

  • Guest
Reply #38 on: Σάββατο 18 Μάρτιος 2017, 08:40:50 πμ
Καλημερα και καλως ηρθες!!

Βελονες και μεμβρανες δεν πανε σετ, θα μπορουσες να απευθυνθεις σε ενα ανεξαρτητο μαγαζι που κανει εισαγωγη ανταλλακτικων απο Ιαπωνια (πχ Γελαγιωτης, Αθηνα) και να τις παραγειλεις εκει. Ειναι ομως αρκετα ακριβες (αν θυμαμαι καλα καπου 30-35 ευρω η μια), αργουν να ερθουν (1-2 μηνες). Αν ομως δεν ειναι πολυ εμφανως φαγωμενες ισως να μην χρειαζονται αλλαγη.
Επισης δεν γνωριζω αν θα ειναι ευκολο να εντοπισθουν αυτες που μπαινουν στο 400. Ο Σαρακακης δεν θα τις εχει γιατι δεν εισηχθη ¨επισημα¨αυτο το μοντελο στην Ελλαδα. Ψαξε ομως αν ταιριαζουν απο αλλες μηχανες με το ιδιο μοτερ, μιλα με τον Γελαγιωτη γιάυτο το θεμα.

Οσο για τις μεμβρανες , εγω τις εχω αλλαξει εδω και 3 χρονια / 20,000 χλμ (μονος μου με την κολλα, δεν ειναι πολυ δυσκολο) και ειναι σαν καινουργιες)



Offline bbekiaris

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 11
Reply #39 on: Σάββατο 18 Μάρτιος 2017, 13:13:39 μμ
Καλημέρα. Βρήκα και βελόνες στα 22 με ΦΠΑ. Δυστυχώς δεν έχω γνώσεις για να το κάνω μόνος μου. Τώρα γιατί μου ζήτησε βελόνες δεν το ξέρω. Υποθέτω ότι θα χρήζουν αντικατάστασης. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Sent from my MI+MAX using Tapatalk




Offline Horizons

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 110
  • Χρήστος
Reply #40 on: Δευτέρα 20 Μάρτιος 2017, 21:27:01 μμ
Για να δωσουμε ενα "ευρος" στην δουλεια της ρυθμισης βαλβιδων και ρυθμισης / ζυγοσταθμισης καρμπυρατερ προτεινω να γινει στα πλαισια των δραστηριοτητων του HTC καποιο βολικο Σαββατο η Κυριακη στον χωρο του ΣΥΜΟΦΕ (Νακου 3, Αθηνα). Μετα το τελος των εργασιων θα επακολουθησει BBQ (ελληνιστι...ψησιμο και μπυρο-κρασο-ρακοποσια!!!).
Με την κινηση αυτη θα συγκεντρωσουμε και αλλα μελη η φιλους που θα ενδιαφερονται.

Εχουμε δυο επιλογες, η καθε μια με υπερ και κατα.

Πρωτη επιλογη
Να λυσουμε την μηχανη (650αρα η και 600αρα, ουσιαστικα ειναι ιδιες στις βαλβιδες και στα καρμπς), να βγουν τα καρμπς, να ρυθμισουμε βαλβιδες, να ρυθμισουμε τις pilot στα καρμπς (δεν θα ανοιχθουν) και να ζυγοσταθμιστουν.
Τα υπερ ειναι οτι θα δειξουμε μια αρκετα μεγαλη γκαμα εργασιων, το δυσκολο κατα ειναι οτι αν χρειαστουμε κατι απο ανταλλακτικα δεν θα το ξερουμε απο πριν και δεν θα τα εχουμε (πχ λαιμοι καρμπς), οποτε η μηχανη θα ακινητοποιηθει σε αβολο μερος αναμενοντας ο΄τι χρειαζεται. Αναφερω τους λαιμους γιατι ειναι πολυ πιθανον να χρειαζονται αλλαγη, αλλα μονο οταν βγουν θα μπορεσουμε να το κρινουμε αυτο με σιγουρια.
Ουσιαστικα αυτη η επιλογη προυποθετει κλειστι ιδιωτικο χωρο και - αν χρειαστει - χρονο για αφιξη των ανταλλακτικων.

Δευτερη επιλογη
Να λυσουμε την μηχανη, να ΜΗΝ βγουν τα καρμπς, να ΜΗΝ ρυθμισουμε βαλβιδες, ομως να ρυθμισουμε τις pilot στα καρμπς  και να ζυγοσταθμιστουν.
Το υπερ ειναι οτι δεν θα χρειαστουν ανταλλακτικα και δεν κινδυνευει να ακινητοποιηθει η μηχανη, τα κατα ειναι οτι πρεπει να ειναι ηδη ρυθμισμενες οι βαλβιδες και οτι θα δειξουμε μονο ρυθμιση pilot και ζυγοσταθμιση.
Ουσιαστικα αυτη η επιλογη ενδεικνυται για τον χωρο του ΣΥΜΟΦΕ.

Εργαλεια εχω τα παντα και αλφαδολαστιχο, δοχειο για βενζινη, κλπ κλπ. Για το λυσιμο πλαστικων και τεποζιτου δεν εχω λυσει 650αρα, μονο την δικια μου 600αρα.

Πειτε μου την αποψη σας για τα παραπανω, Horizons βαζεις την μηχανη??? (ειναι οκ οι βαλβιδες της??)

Καλησπέρα Γιάννη και καλησπέρα σύντροχοι του φόρουμ!

Χάθηκα λίγο λόγο τρεξίματος για διάφορα αυτό το διάστημα..

Πολύ ευχαρίστως φίλε Γιάννη να βάλω τη μηχανή! Μόνο που να γίνει σε κάποια φάση που θα μπορούμε όλοι και θα έχουμε και το χρόνο να είμαστε άνετα και χωρίς βιασύνες!

Υ.Γ. Αυτό το διάστημα απουσίας απάτησα για μια μέρα την καλή μου με ένα nc700x ενός φίλου.. Αν δεν είχε αυτόν τον έρμο τον κόφτη στις 6.000 σ.α.λ μπορεί μελλοντικά να έκανα νέο συμβόλαιο συμβίωσης! Καλά τα 3,5 λίτρα / 100χλμ. καλά τα 185 τελική καλό και το 6άρι σασμάν.. αλλά μετά τα ΤΑ το χάος! Άρα με κόβω η με κανα 650 η αν πάνε καλύτερα λίγο τα οικονομικά με το 700 αργότερα ;D



Offline Horizons

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 110
  • Χρήστος
Reply #41 on: Δευτέρα 20 Μάρτιος 2017, 21:41:44 μμ
Καλημέρα. Βρήκα και βελόνες στα 22 με ΦΠΑ.

22 ευρώ? Τι βελόνες είναι αυτές?  ??? Λογικά μεταχείρο εννοείς. Κανόνισε να μην είναι του φραγκοράφτη και κάνεις το ΤΑ ραπτομηχανή touring edition :2hysterical:
« Last Edit: Δευτέρα 20 Μάρτιος 2017, 21:43:26 μμ by Horizons »