Τετάρτη 20 Φεβρουάριος 2019, 23:36:37 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Transalp 600 Πρόβλημα στα καρμπυρατέρ  (Αναγνώστηκε 7858 φορές)
Horizons
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 110


Χρήστος


« στις: Κυριακή 22 Ιανουάριος 2017, 19:10:27 μμ »

Καλησπέρα στο Forum!

Το όνομα μου είναι Χρήστος, εδώ και πολύ καιρό το παρακολουθώ αλλά αυτό είναι το πρώτο μου θέμα!

Αρχίζουμε.. Από το καλοκαίρι που μας πέρασε και συγκεκριμένα τον Ιούλιο, απέκτησα ένα Transalp 600 του 1996. Το αγόρασα από έναν καλό φίλο σε πολύ καλή τιμή, μιας που του τα είχα ζαλίσει να μου τη δώσει γιατι ήθελε να πάρει αυτοκίνητο!

Το πρώτο διάστημα όλα οκ! Εξάλλου τα service της τα έιχε τακτικά και από τον ίδιο, έκανα και εγώ ένα μεγάλο όταν την πήρα. Μετά από κάποιο διάστημα η μηχανή σαν να "έχασε" λίγο τη σπιρτάδα της.. η ανταπόκριση δλδ του γκαζιού ήταν κάπως πιο αργή. Λέω οκ.. θα δω θα την πάω κάπου.. λόγο δουλειάς κλπ. δεν προλάβαινα και γενικά δεν την πολύ κινούσα παρα μόνο κανά σ/κ που πήγαινα καμιά Σαλαμίνα με φιλαράκια και βόλτες τριγύρω.

Λίγο πριν τα μεγάλα κρύα, πρόσφατα δλδ, άρχισα να ακούω κάτι τσαφ τσουφ σκασιματάκια από τα καρμπυρατέρ, καθώς και έντονα σκασίματα στην εξάτμιση. Τα οποία συμπτώματα έγιναν πιο έντονα την τελευταία εβδομάδα και καθώς ήμουν στην Πειραίως και πήγαινα με καμιά 100άρα, μου έκανε ένα γονάτισμα και γύρω στις 3,500 - 4000 στροφές επανήλθε χωρίς να το ξανά κάνει. Λέω οκ με την πρώτη ευκαιρία θα την πάω, και συγκεκριμένα κανόνιζα να την πάω την Πέμπτη που μας πέρασε στον Παπαγεωργίου στο Γουδί όπου την είχα πάει όταν την πήρα και φάνηκε πολύ τίμιο παλικάρι και εξηγημένο (μιας που έχω καεί με μηχανικούς παλαιότερα και έχω άσχημη εμπειρία). Όμως δεν την πήγα γιατί την χρειάστηκα να κάνω κάποιες επείγουσες δουλειές, και λέω οκ θα την πάω Δευτέρα (αύριο δλδ)!

Σήμερα λοιπόν, έπρεπε να πάω στο Γαλάτσι, τη βάζω μπρος έκανε σκασίματα κλπ έντονα, αλλά οκ μόλις ζεστάθηκε έδειχνε οκ.

Όπως λοιπόν ξεκινάω να επιστρέψω από Γαλάτσι, μετά από καμιά 300αριά μέτρα στο φανάρι, πάω να ξεκινήσω και στροφές ΔΕΝ! Μπούκωνε και δεν ανέβαζε με τίποτα μέχρι που έσβησε και τέλος.. έδωσα μερικές μιζιές έκανε να πάρει λίγο, έσβηνε.. Δεν δοκίμασα να πιέσω τη μίζα διότι δεν έχει νόημα! Το Honda αν δεν πάρει με την πρώτη - δεύτερη, δεν θα πάρει ποτέ!  Ε την κλείδωσα τη σκέπασα εκεί σε μια άκρη και πάλι καλά που με πήγε σπίτι ένα φιλαράκι!

Κατά 95% πιστευω είναι καρμυρατέρ..

Θέλω τα φώτα σας!



« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 22 Ιανουάριος 2017, 19:20:40 μμ από Horizons » Καταγράφηκε

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2453


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #1 στις: Κυριακή 22 Ιανουάριος 2017, 20:08:22 μμ »

Κατά 95% πιστευω είναι καρμυρατέρ..

Στην περίπτωση που είναι καρμπυρατέρ η καλή  (φτηνή) εκδοχή είναι να είναι κανένα σωληνάκι πατημένο. Αυτό γίνεται αν την είχες σκαλίσει πριν. Η ακριβή περίπτωση είναι να έχει κάποια μεμβράνη σκισμένη.
Το 96 νομίζω άλλαξε το μοντέλο από δυο ηλεκτρονικές σε μια. Αν έχεις δυο είναι πολύ πιθανό να χάλασε η μια.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Horizons
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 110


Χρήστος


« Απάντηση #2 στις: Κυριακή 22 Ιανουάριος 2017, 21:03:46 μμ »

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου φίλε μου! Η αλήθεια είναι πως δεν την έχω αγγιξει καθόλου! Το θέμα μεμβράνη μου μοιάζει το πιο πιθανό σενάριο.. χωρίς βέβαια να αποκλείω το θέμα ηλεκτρονικής διότι θυμάμαι πως κάνα χρόνο πρίν την πάρω το φιλαράκι που την είχε πριν είχε αλλάξει!

Θα μιλήσω αύριο με τον μηχανικό αν μπορεί πρώτα από όλα να την μεταφέρουμε στο συνεργείο αλλιώς θα πρέπει να τη πάω με μεταφορέα, και από κει και πέρα βλέπουμε!

Σε ένα ψάξιμο που έκανα για την περίπτωση να είναι μεμβράνες είναι λίγο τσιμπημενες η αλήθεια... βλέπω να βγαίνει κάνα κουστούμι κοντά στο 500αρικο αν είναι αι και οι 2 και μου έρχεται εγκεφαλικό!  Shocked
Καταγράφηκε

john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 569



« Απάντηση #3 στις: Κυριακή 22 Ιανουάριος 2017, 23:11:01 μμ »

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου φίλε μου! Η αλήθεια είναι πως δεν την έχω αγγιξει καθόλου! Το θέμα μεμβράνη μου μοιάζει το πιο πιθανό σενάριο.. χωρίς βέβαια να αποκλείω το θέμα ηλεκτρονικής διότι θυμάμαι πως κάνα χρόνο πρίν την πάρω το φιλαράκι που την είχε πριν είχε αλλάξει!

Θα μιλήσω αύριο με τον μηχανικό αν μπορεί πρώτα από όλα να την μεταφέρουμε στο συνεργείο αλλιώς θα πρέπει να τη πάω με μεταφορέα, και από κει και πέρα βλέπουμε!

Σε ένα ψάξιμο που έκανα για την περίπτωση να είναι μεμβράνες είναι λίγο τσιμπημενες η αλήθεια... βλέπω να βγαίνει κάνα κουστούμι κοντά στο 500αρικο αν είναι αι και οι 2 και μου έρχεται εγκεφαλικό!  Shocked

Ηρεμησε...ηρεμησε!!!!!
ψαξε στο car.gr στα ανταλλακτικα για την μοτο σου και θα βρεις πολυ φθηνοτερες μεμβρανες ιαπωνικες καινουργιες απο Δημητριου - Θασσαλονικη.
Το εχω γραψει παμπολλες φορες εδω στο φορουμ, εγω τις αλλαξα μονος μου ακολουθωντας τις οδηγιες που περιεχονται στην συσκευασια, δεν ειναι και τοσο δυσκολο, σιγουρα ο μηχανικος σου θα μπορεσει να το κανει. Η 600αρα μου ειναι ετσι επισκευασμενη εδω και 3 χρονια χωρις κανενα απολυτως προβλημα. Κοστος για τις μεμβρανες, αν θυμαμαι καλα γυρω στα 30+ ευρω η μια, αλλα δεν παιρνω ορκο. Αξιζει επισης να αλλαξεις προληπτικα και τους 2 λαστιχενιους λαιμους των καρμπς, παλι με καινουργιους.
Καταγράφηκε
Horizons
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 110


Χρήστος


« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα 23 Ιανουάριος 2017, 10:46:50 πμ »

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου φίλε john!

Ναι κοιτάζω να βρω διάφορα στο car.gr να είμαι σε ετοιμότητα Grin

Μίλησα με το μηχανικό και σήμερα θα φύγω νωρίτερα από τη δουλειά να την πάω με μεταφορέα στο συνεργείο.

Το κακό στην υπόθεση είναι πως δεν έχω τον χρόνο να ασχοληθώ μόνος μου να την φτιάξω..αλλιώς δεν θα αγχωνόμουν τόσο..
Anyway θα την πάω πρώτα να δούμε τι είναι και μετά το κοστολόγιο.. Τι θα ακούσουν τα αυτιά μου δεν ξέρω.. θα ενημερώσω το νήμα με νεότερα περι προβλήματος και τιμής!

Θα έχω το νού μου για τον Δημητριου να κάνω μια επικοινωνία όταν χρειαστεί!

Επίσης.. κάτι τσαφ τσουφ σκασιματακια που ακουγονταν απο τα καρμπς, λες να είναι τίποτα λαιμοί η σωληνάκια υποπίεσης?
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 23 Ιανουάριος 2017, 10:51:08 πμ από Horizons » Καταγράφηκε

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2453


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα 23 Ιανουάριος 2017, 15:21:27 μμ »

Ηρεμησε...ηρεμησε!!!!!

Αν το 600άρι σου έχει μια ηλεκτρονική κατά κανόνα δεν χαλάει. Πρόβλημα έχουν τα παληά μοντέλα με τις δυο.
Αν είσαι σίγουρος ότι έσκισαν οι μεμβράνες, τότε και μόνο τότε:
https://www.car.gr/parts/view/4094056/
και:http://www.nrp-carbs.co.uk/shop/index.php?route=common/home
Η Χόντα τις δίνει μαζί με τα σλάιντ και τις βελόνες.

Επίσης.. κάτι τσαφ τσουφ σκασιματακια που ακουγονταν απο τα καρμπς, λες να είναι τίποτα λαιμοί η σωληνάκια υποπίεσης?

Τα συνηθισμένα σκασίματα που συζητουνται εδώ είναι αυτά στην εξάτμιση, εσύ εννοείς ότι σκάει καυσαέριο στα καρμπυρατέρ;
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Horizons
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 110


Χρήστος


« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα 23 Ιανουάριος 2017, 19:34:50 μμ »

Σήμερα την έκανα μεταφορά στο συνεργείο οπότε περιμένω να τη δει και να μου πει νεότερα.

Φίλε γκ είναι καιρό που η μηχανή έχει χάσει τη σπιρτάδα της και την ένταση που είχε στα γκάζια της, γενικά είχε έντονα σκασίματα στην εξάτμιση και τώρα τελευταία πρίν μείνει, άκουγα κάτι παφ πουφ απο μπροστά στην περιοχή των καρμπς κάπου εκεί γύρω όταν ήταν κρύα και στις χαμηλές στροφές.

« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 23 Ιανουάριος 2017, 19:37:34 μμ από Horizons » Καταγράφηκε

XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2241


Pouroduro spirit


« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα 23 Ιανουάριος 2017, 20:18:16 μμ »

Πληροφοριακα, αυτη η ιστορια με τις μεμβρανες των καρμπ "παιζει" και στα 650? Ρωταω γιατι δεν εχω ακουσει ποτε κατι σχετικο.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 569



« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα 23 Ιανουάριος 2017, 20:37:56 μμ »

Ναι Γιωργο παιζει ακριβως το ιδιο, ειμαι σχεδον βεβαιος οτι οι 600 και 650 φορανε τα ιδια καρμπς αλλα με διαφορετικα ζιγκλερ, οποτε τα σλαιντς και οι μεμβρανες ειναι τα ιδια.
Καταγράφηκε
Horizons
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 110


Χρήστος


« Απάντηση #9 στις: Σάββατο 28 Ιανουάριος 2017, 11:34:34 πμ »

Και επιστρέφω να γράψω για τις εξελίξεις..

Την μηχανή λοιπόν την πήγα στο συνεργείο την Δευτέρα που μας πέρασε.. Την ξεφόρτωσε ο μεταφορέας, την αφήνω, μου λέει ο μηχανικός "Θα μιλήσουμε αύριο στο τηλ" Λέω οκ, καλημέρα, γύρισα στη δουλειά.

Την επόμενη ημέρα το βραδάκι γύρω στις 6 και, ότι σχόλασα από τη δουλειά, με παίρνουν τηλ από το συνεργείο. Μου λέει "Η μηχανή σου είχε πάρει νερά, και έκαψε τα μπουζί" Λέω οκ.. Ωραία είναι εντάξει τώρα δλδ? Μου λεεί ναι ναι. Πόσο είναι το κόστος ρωτάω.. " Καθάρισμα ρουμπινέτο, καθάρισμα τεπόζιτο και 4 μπουζί - 80 ευρώ" μου κάνει..  Τελικά μου έκανε και "έκπτωση" -10€ αρα 70..

Από την αρχή, (πέρα τα καρμπς που ξέρω ότι δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση) κάτι μου έλεγε πως μπορεί να είναι και από τα μπουζί το θέμα.. Anyway.. Την πήρα όλα οκ, γυρισα σπιτι την πάρκαρα κάτω και μέχρι χθες Παρασκευή δεν την κίνησα καθόλου γιατί πήγε μαμιώντας στη δουλειά.. Χθες πήρα άδεια να κάνω κάποιες εξωτερικές δουλειές, την βάζω μπρος.. Δεν.. τραβάω τσοκ Δεν.. καθώς μιζάρω λοιπόν δίνω λίγο γκάζι και σίγα σιγά έκανε και πήρε.. Μιζάρισμα όμως σε σημείο ξελίγωσης της μπαταρίας έτσι?.. Στο δρόμο όλα οκ κανένα πρόβλημα ουτε διακοπές ούτε τίποτα.. ρολόι το Transalp ούτε σκασίματα όπως πρώτα.. Όταν την άφηνα για λίγη ώρα έπαιρνε μπαμ, όταν όμως την άφηνα για αρκετή ώρα και πάγωνε τα ίδια.. μέχρι να πάρει φώναζε η μίζα όχι άλλο  έλεος..

Έχω λοιπόν την εντύπωση.. πως ΔΕΝ έγιναν καν αυτά που μου είπε και πως ούτε μπουζί καινούρια έβαλε (ίσως πέρα του ενός που φαίνεται φάτσα φόρα) και απλά ίσως τα καθάρισε ότι φαινόταν και πάρτη και στο καλό.. Έβαλε και το ρουμπινέτο στραβά και δεν κουμπώνει καλά το πλαστικό στο πλάγια! 

Με λίγα λόγια.. έχω την αίσθηση λοιπόν πως απλά μου έπιασε τον    και μου γυρνάνε τα μάτια! Το ότι δεν έχω τον χρόνο να κάτσω να ασχοληθώ μόνος μου δεν σημαίνει ότι πρέπει να με κοροιδευει μέσα στα μούτρα.. και σφίγγομαι και δε μιλάω.. λεω γάμησε το το θέμα.. υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές.. Η οικονομική κατάσταση αρκετών αν όχι όλων μας, είναι κάπως ζόρικη.. λεφτά για πέταμα ΔΕΝ υπάρχουν!

Και άνοιξα λοιπόν το άλλο νήμα εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=23791.0 για αναζήτηση καλού, αξιόπιστου και τίμιου συνεργείου.

Εγώ εκεί δεν ξανα πάω διότι αν ξανα πάω θα βρίστω άσχημα και ΔΕΝ αξίζει τον κόπο..
Καταγράφηκε

klearxos
Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 135


ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος


« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη 09 Φεβρουάριος 2017, 23:55:41 μμ »

Τα ίδια είχα κ γω ,,,2 CDI βεβαίως αλλά η μια ήτο προβληματική μου έκανε τα ίδια ..
άλλαξα την συγκεκριμένη (την  του πίσω κυλίνδρου) και ως δια μαγείας έφυγαν όλα...
Μήπως και ο κινητήρας σου σε κάποιες στιγμές δουλεύει με ένα κύλινδρο (για δές το)

Πάντως Η ΜΗΧΑΝΙΚΑΡΑ που πήγες όχι μόνο σου έπιασε τον κώλο αλλά σε  κιόλας.
 (με συγχωρείς για το θάρρος) αλλά έχω προσωπική άποψη....
Γι αυτό πλέον ασχολούμαι μόνος με την δική μου... ΜΗΧΑΝΙΚΑΡΕΣ τέλος.
PS... έβαλα μια CDI  όχι ορίτζιναλ αλλά με 45 γιούργια και είναι απάνω τώρα και 3,5 χρόνια...
Νο Πρόμπλεμ....
Για δές το μήπως είναι η ηλεκτρονική (έστω από κάνα φίλο δοκίμασε το)...
Τα σκασίματα της εξάτμισης συνήθως είναι από το μίγμα καυσίμου... PILOT Screw...!!!!

Επίσης για βγάλε το μπουζί του μπροστά κυλίνδρου (αριστερά) μπορείς,  και δες πόσο.......ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ Huh είναι
αυτό είναι το μπουζί που αλλάζουν πιο συχνά  οι Μηχανικάρες....!!!! (το ίδιο μου έκαναν παλιά κι εμένα
άλλη μάρκα αυτό κ άλλη τα άλλα !!!!!! κατάλαβες το νόημα...!!!)

κ όλα αυτά βέβαια αν δεν έχεις σκασμένα μεμβράνια στα κάρμπς...

« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 10 Φεβρουάριος 2017, 00:04:45 πμ από klearxos » Καταγράφηκε

οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...
Horizons
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 110


Χρήστος


« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή 10 Φεβρουάριος 2017, 09:20:31 πμ »

Τα ίδια είχα κ γω ,,,2 CDI βεβαίως αλλά η μια ήτο προβληματική μου έκανε τα ίδια ..
άλλαξα την συγκεκριμένη (την  του πίσω κυλίνδρου) και ως δια μαγείας έφυγαν όλα...
Μήπως και ο κινητήρας σου σε κάποιες στιγμές δουλεύει με ένα κύλινδρο (για δές το)

Πάντως Η ΜΗΧΑΝΙΚΑΡΑ που πήγες όχι μόνο σου έπιασε τον κώλο αλλά σε  κιόλας.
 (με συγχωρείς για το θάρρος) αλλά έχω προσωπική άποψη....
Γι αυτό πλέον ασχολούμαι μόνος με την δική μου... ΜΗΧΑΝΙΚΑΡΕΣ τέλος.
PS... έβαλα μια CDI  όχι ορίτζιναλ αλλά με 45 γιούργια και είναι απάνω τώρα και 3,5 χρόνια...
Νο Πρόμπλεμ....
Για δές το μήπως είναι η ηλεκτρονική (έστω από κάνα φίλο δοκίμασε το)...
Τα σκασίματα της εξάτμισης συνήθως είναι από το μίγμα καυσίμου... PILOT Screw...!!!!

Επίσης για βγάλε το μπουζί του μπροστά κυλίνδρου (αριστερά) μπορείς,  και δες πόσο.......ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ Huh είναι
αυτό είναι το μπουζί που αλλάζουν πιο συχνά  οι Μηχανικάρες....!!!! (το ίδιο μου έκαναν παλιά κι εμένα
άλλη μάρκα αυτό κ άλλη τα άλλα !!!!!! κατάλαβες το νόημα...!!!)

κ όλα αυτά βέβαια αν δεν έχεις σκασμένα μεμβράνια στα κάρμπς...



Καλή σου μέρα Κλέαρχε!

Το 600 μου είναι του 96' με τη μια ηλεκτρονική, να σου πω την αλήθεια πολλές φορές σκέφτηκα πως μπορεί η μλκια να ξεκινά από τα ηλεκτρικά / ηλεκτρονικά του γιαυτό και έκανα ένα μικρο-τσεκ και καθάρισμα σε επαφές κλπ, βέβαια χωρίς ακόμα να έχω μετρήσει με πολύμετρο να δω αν συμαβαίνει κάτι πραγματικά και αν όλα είναι όντως οκ... Την μηχανή την έκανα ένα service και ψιλο έστρωσε. Τώρα από κει και πέρα σίγουρα δεν έχει εδω και καιρό την απόδοση που είχε κάποτε αν και πήρε τα πάνω της λίγο. Οι λόγοι πολλοί και υποψιάζομαι πως το μηχανάκι μπορεί κάπου να τραβάει αέρα, οπότε έχω στα must και το πλήρες τσεκάρισμα από φιλτροκούτι μέχρι μπροστά όλα να δω τι γίνεται.

Χθες έκατσα το βραδάκι μετά τη δουλειά (με φακό) κάτω από το σπίτι και ασχολήθηκα με τα pilots αρκετά, αφού πρώτα την πήγα μια βολτάρα μέχρι το γαλάτσι και γύρισα αμπελόκηπους (σιγά τα χλμ  ) αλλά να τη ζεστάνω ήθελα τη μανάρα μου  Grin Τελικά τα ρύθμιζα αργά αργά και υπομονετικά.. καθώς αφουγκραζόμουν τη λειτουργία από τα εγκατα του κινητήρα της.. την έφερα σε σημείο λοιπόν και είχε μια λειτουργία μέλι, ούτε πατ-πατ στην εξατμιση, σταθερο ρελαντι και οχι ανεβοκατεβασματα Grin μειώθηκε και η καθυστέρηση στο πέσιμο των στροφών μετά από γκάζομα και γενικά νομίζω ανταποκρινοταν καλύτερα..

ΟΜΩΣ και πάμε παρακάτω..

Επειδή τις έχω δει.. Οι μεμβράνες των slides χρήζουν αλλαγής, και δεν ξέρω ακόμα μπορεί και οι cut-off πλαινές. Το θέμα είναι στα καρμπς κατα πάσα πιθανότητα. Θα κάτσω μόνος μου να τα λύσω να ελεγθούν τα πάντα άπαντα μέσα και στη συνέχεια να αλλαχτούν. Θα κοιτάξω να πάρω και ένα carb sync να τα κάνω μόνος μου στγχρονισμό, και θα προσπαθήσω να μάθω και να εξοικειωθώ με τη ρύθμιση βαλβίδων. Όπως είπες παραπάνω και πίστεψε με δεν παρεξηγώ καθόλου και καλά κάνεις και παίρνει το θάρρος!, η μηχανικάρα και γενικά Η ΚΑΘΕ μηχανικάρα το μόνο που κάνει είναι μισοδουλειές και σε και τον πληρώνεις κιόλα... Οπότε μακριά διότι πρώτον δεν υπάρχουν πια λεφτά για πέταμα, και δεύτερον, δεν γουστάρω να μου πιάνουν τον  κάτι άτομα σαν και αυτούς του τύπους..  Άπειρα λεφτά φίλε Κλέαρχε σε μηχανικάρες ανα τα χρόνια (και σε συστημένους υποτίθεται καλούς) και απο αποτελεσμα ενα τιποτα με μπολικο καθολου! Μέχρι που τα πήρα κρανίο και ασχολιόμουν μόνος, εμαθα το μηχανακι που είχα που "πονάει" και πως λειτουργεί, και είχα ένα εργαλείο όνειρο.. δούλευε και καυλωνες να το ακους.  Έτσι λοιπόν και τώρα σιγά σιγά.. θα κάτσω να ασχοληθώ όσο μπορώ γιατί είμαι δύσκολα απο θέμα χρόνου πλεον δυστυχώς, με την TA. Δόξα το θεό υπάρχει το forum και όλοι εσείς που ο κάθε ένας μέσα απο την εμπειρία του, όλο και κάτι έχει να πει, να δείξει και να βοηθήσει. Η γνώση και η βοήθεια, ειδικά στις μέρες, είναι πράγμα ιερό  Smiley



« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 10 Φεβρουάριος 2017, 09:22:12 πμ από Horizons » Καταγράφηκε

john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 569



« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή 10 Φεβρουάριος 2017, 22:39:03 μμ »

Μια χαρα!!!!....Ευγε που βαζεις το χερακι σου και ασχολεισαι με την μοτο σου!!!!

Δυο πραγματα να σου πω εκ πειρας που θα σου γλυτωσουν μερικα λεφτα...

Πρωτον μην αγορασεις "συχρονομετρο" των καρμπς, απλως φτιαξε ενα αλφαδολαστιχο απο διαφανη σωληνα διαμετρου 8 με 10 χιλιοστα και βαλε μεσα λαδι. Στην μεση του U στο κατω μερος βαλε ενα τσεμπερι και σφιξε το τοσο (αρκετα) ωστε να στραγγαλιζει το λαδι και να μην εχεις ταλαντωσεις στις στηλες του λαδιου μεσα στο διαφανες λαστιχο. Επισης πρεπει να προσαρμωσεις στεγανα το διαφανες λαστιχο με τα "μπιμπικια" των υποπιεσεων στους κυλινδρους. Βρες πατεντα για αυτο με λαστιχακια διαφορων διαμετρων το ενα μεσα στο αλλο (εγω χρησιμοποιησα το λεπτο μαυρο σωληνακι απο το αυτοματο ποτισμα λουλουδιων με λιγο λαστιχο υποπιεσης). Στον πισω κυλινδρο εχει ηδη βιδωμενο "μπιμπικι" υποπιεσης, στον εμπρος εχει μια βιδα και τα δυο εχουν σπειρωμα Μ5. Μπορεις να αγορασεις (πχ απο την ΕΚΟΝ) πλαστικο μπιμπικι με σπειρωμα Μ5 για τον εμπρος κυλινδρο.
Ο συγχρονισμος γινεται με την βιδα ανα μεσα στα καρμπς και πρεπει οι δυο στηλες να ειναι στο ιδιο υψος στο αλφαδολαστιχο με το μοτερ να δουλευει στο ρελαντι (περιπου 1200 - 1300 στροφες) και να ειναι ζεστο. Θα χρειαστεις ενα ενα χωνι η μπουκαλι με λαστιχο για να τροφοδοτεις με βενζινη τα καρμπς.
Σημειωσε οτι απαραιτητη προυποθεση για σωστο συγχρονισμο ειναι να μην εχεις διαρροες (ρουφιγματα) αερα και οι βαλβιδες να ειναι ρυθμισμενες.
Δεν θελει κοπο και χρημα....τροπο και λιγη φαντασια θελει!!!

Δευτερον μπορεις να γλυτωσεις χρηματα και να παρεις καλυτερης ποιοτητας Ο ρινγκς αν αγορασεις απο το εμπορειο Ο ρινγκς απο VITON. Ειναι ενα υλικο καλυτερο απο το NBR που ειναι τα μαμισια, τοσο σε αντοχη στην θερμοκρασια οσο και σε αντοχη σε βανζινη, πετρελαιο κλπ, επισης δεν πατιεται τοσο πολυ με το περασμα του χρονου. Ακομα και στο λαστιχο στα λεκανακια των καρμπς εχω βαλει Ο ρινγκ απο VITON μετρωντας με προσοχη την περιφερεια του μαμισιου λαστιχου και αγοραζοντας Ο ρινγκ ιδιας περιφερειας (η ελαχιστα μικροτερης). Γενικα ψαξου σε αυτο το θεμα, απο τιμες θα γλυτωσεις περιπου 70% απο τα μαμισια.

Και ενα τελευταιο που αξιζει να το κανεις σε μια δοση και οχι σταδιακα. Να αλλαξεις ΟΛΕΣ τις μεμβρανες των καρμπς (slide & air cut off), τους δυο λαστιχενιους λαιμους που συνδεουν τα καρμπς με τις κυλινδροκεφαλες, και επισης παρε ενα repair kit για το ρουμπινετο (ολα απο Δημητριου - Θεσσαλονικη). Ετσι θα εισαι ησυχος οτι απο λαστιχα στα καρμπς εισαι καινουργιος!!!
Καταγράφηκε
Horizons
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 110


Χρήστος


« Απάντηση #13 στις: Σάββατο 11 Φεβρουάριος 2017, 10:28:17 πμ »

Μια χαρα!!!!....Ευγε που βαζεις το χερακι σου και ασχολεισαι με την μοτο σου!!!!

Δυο πραγματα να σου πω εκ πειρας που θα σου γλυτωσουν μερικα λεφτα...

Πρωτον μην αγορασεις "συχρονομετρο" των καρμπς, απλως φτιαξε ενα αλφαδολαστιχο απο διαφανη σωληνα διαμετρου 8 με 10 χιλιοστα και βαλε μεσα λαδι. Στην μεση του U στο κατω μερος βαλε ενα τσεμπερι και σφιξε το τοσο (αρκετα) ωστε να στραγγαλιζει το λαδι και να μην εχεις ταλαντωσεις στις στηλες του λαδιου μεσα στο διαφανες λαστιχο. Επισης πρεπει να προσαρμωσεις στεγανα το διαφανες λαστιχο με τα "μπιμπικια" των υποπιεσεων στους κυλινδρους. Βρες πατεντα για αυτο με λαστιχακια διαφορων διαμετρων το ενα μεσα στο αλλο (εγω χρησιμοποιησα το λεπτο μαυρο σωληνακι απο το αυτοματο ποτισμα λουλουδιων με λιγο λαστιχο υποπιεσης). Στον πισω κυλινδρο εχει ηδη βιδωμενο "μπιμπικι" υποπιεσης, στον εμπρος εχει μια βιδα και τα δυο εχουν σπειρωμα Μ5. Μπορεις να αγορασεις (πχ απο την ΕΚΟΝ) πλαστικο μπιμπικι με σπειρωμα Μ5 για τον εμπρος κυλινδρο.
Ο συγχρονισμος γινεται με την βιδα ανα μεσα στα καρμπς και πρεπει οι δυο στηλες να ειναι στο ιδιο υψος στο αλφαδολαστιχο με το μοτερ να δουλευει στο ρελαντι (περιπου 1200 - 1300 στροφες) και να ειναι ζεστο. Θα χρειαστεις ενα ενα χωνι η μπουκαλι με λαστιχο για να τροφοδοτεις με βενζινη τα καρμπς.
Σημειωσε οτι απαραιτητη προυποθεση για σωστο συγχρονισμο ειναι να μην εχεις διαρροες (ρουφιγματα) αερα και οι βαλβιδες να ειναι ρυθμισμενες.
Δεν θελει κοπο και χρημα....τροπο και λιγη φαντασια θελει!!!

Δευτερον μπορεις να γλυτωσεις χρηματα και να παρεις καλυτερης ποιοτητας Ο ρινγκς αν αγορασεις απο το εμπορειο Ο ρινγκς απο VITON. Ειναι ενα υλικο καλυτερο απο το NBR που ειναι τα μαμισια, τοσο σε αντοχη στην θερμοκρασια οσο και σε αντοχη σε βανζινη, πετρελαιο κλπ, επισης δεν πατιεται τοσο πολυ με το περασμα του χρονου. Ακομα και στο λαστιχο στα λεκανακια των καρμπς εχω βαλει Ο ρινγκ απο VITON μετρωντας με προσοχη την περιφερεια του μαμισιου λαστιχου και αγοραζοντας Ο ρινγκ ιδιας περιφερειας (η ελαχιστα μικροτερης). Γενικα ψαξου σε αυτο το θεμα, απο τιμες θα γλυτωσεις περιπου 70% απο τα μαμισια.

Και ενα τελευταιο που αξιζει να το κανεις σε μια δοση και οχι σταδιακα. Να αλλαξεις ΟΛΕΣ τις μεμβρανες των καρμπς (slide & air cut off), τους δυο λαστιχενιους λαιμους που συνδεουν τα καρμπς με τις κυλινδροκεφαλες, και επισης παρε ενα repair kit για το ρουμπινετο (ολα απο Δημητριου - Θεσσαλονικη). Ετσι θα εισαι ησυχος οτι απο λαστιχα στα καρμπς εισαι καινουργιος!!!

Καλημέρα Γιάννη!

Λες να κάνω DIY κατασκευή συγχρονόμετρου και να μη πάρω έτοιμο ε?  Έχω δει τέτοιες κατασκευές όπως είπες, είναι ακριβείας όμως ρε συ?

Αυτά με τα o-rings που είπες ενδιαφέρον και θα ψαχτώ ταμάλα! Και αν έχω απορίες θα σε πρήζω Grin 

Τώρα το θέμα μεμβράνες κλπ όπως είπες, αλλαγή ΟΛΑ και συμφωνώ.. εξάλλου τα πληρώνεις μια φορά και έχεις ένα μηχανάκι να δουλευει άψογα, αξίζει τον κόπο και δεν είναι πράγματα που χαλάνε κάθε μέρα..

Το Kit του ρουμπινέτου έχει εγκατασταθεί 12 - 13 μέρες πριν ολοκαίνουριο!

Καταγράφηκε

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2453


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #14 στις: Σάββατο 11 Φεβρουάριος 2017, 11:17:26 πμ »

Έχω δει τέτοιες κατασκευές όπως είπες, είναι ακριβείας όμως ρε συ?


Συγκοινωνούντα δοχεία είναι και το έτοιμο και το DIY. Το δικό σου θα είναι μεγαλύτερης ακρίβειας γιατί θα έχει ελαφρύτερο υγρό, νερό ή λάδι που προτείνει ο Γιάννης. Του εμπορίου για να είναι μικρών διαστάσεων, έχουν υδράργυρο ο οποίος είναι πολύ βαρύτερος και έχει πολύ μικρότερες διαφορές στις στάθμες του υγρού για ίδια διαφορά πίεσης.

ΥΓ. Στα ελαφρά υγρά και με σωλήνες μικρών διαμέτρων, μπορεί ο κινητήρας να σου ρουφήξει υγρό από την υποπίεση, γι αυτό προσοχή στις γκαζιές.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Horizons
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 110


Χρήστος


« Απάντηση #15 στις: Σάββατο 11 Φεβρουάριος 2017, 11:35:23 πμ »

ΥΓ. Στα ελαφρά υγρά και με σωλήνες μικρών διαμέτρων, μπορεί ο κινητήρας να σου ρουφήξει υγρό από την υποπίεση, γι αυτό προσοχή στις γκαζιές.

Καλή σου μέρα Γιάννη!

Σε αυτό το σημείο να με βλέπεις να βγάζω σωληνάκι και να ρουφάω με το στόμα να γυρίσει πίσω το υγρό από τον κύλινδρο αναψοκοκκινησμένος και να φωνάζω πωπω   

Όταν θα φτάσω σε αυτό το σημείο (κατασκευή συγχρονόμετρου DIY), εννοείται θα έχω προσέξει όλες τις παραμέτρους, μέχρι και τηλέφωνα θα σας παίρνω και skype video calls αμα λάχει 
Καταγράφηκε

stefosg
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 260



« Απάντηση #16 στις: Σάββατο 11 Φεβρουάριος 2017, 11:55:13 πμ »

Δεν κανονίζουμε κανένα σεμινάριο λέω εγώ... Εγώ θέλω να δω μία φορά και ρύθμιση βαλβίδων, εκτός από το συγχρονισμό των καρμπς.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk

Καταγράφηκε
Horizons
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 110


Χρήστος


« Απάντηση #17 στις: Σάββατο 11 Φεβρουάριος 2017, 12:24:04 μμ »

Δεν κανονίζουμε κανένα σεμινάριο λέω εγώ... Εγώ θέλω να δω μία φορά και ρύθμιση βαλβίδων, εκτός από το συγχρονισμό των καρμπς.

+1000

Συμφωνώ και επαυξάνω!  Grin
Καταγράφηκε

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2453


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #18 στις: Κυριακή 12 Φεβρουάριος 2017, 13:47:56 μμ »


Σε αυτό το σημείο να με βλέπεις να βγάζω σωληνάκι και να ρουφάω με το στόμα να γυρίσει πίσω το υγρό από τον κύλινδρο αναψοκοκκινησμένος και να φωνάζω πωπω   

Δεν είναι τόσο δραματικά τα πράγματα:
1. Αν φτιάξεις το U με σωληνάκι διαμέτρου 10mm που προτείνει ο Γιάννης Λκ δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. Για σιγουριά μπορείς να πας σε μεγαλύτερη διάμετρο, αλλά θα πρέπει να σφηνώσεις αυτή τη διάμετρο στα 4mm που έχει το πιπίνι πάνω στην κεφαλή. Όσο μεγαλύτερη ή διάμετρος βέβαια τόσο μικρότερη η υψομετρική διαφορά που πρέπει να διακρίνει το μάτι.
2. Αυτό που τυχόν θα ρουφήξει οκινητήρας, μόνο απο την εξάτμιση θα προλάβεις να το δεις. Όπότε καλύτερα να είναι λάδι αντί νερό όπως προτείνει επίσης ο Γιάννης.
3. Ο Στόουν έχει ποστάρει φωτό από τη συσκευή που έφτιαξε, αλλά και στο γιουτιούμπι θα βρεις αρκετά. Αυτά για αρχή γιατί στο σεμινάριο θα δεχθούμε μόνο διαβασμένους και κάποιου επιπέδου μαθητές! 
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Horizons
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 110


Χρήστος


« Απάντηση #19 στις: Κυριακή 12 Φεβρουάριος 2017, 18:30:38 μμ »

Δεν είναι τόσο δραματικά τα πράγματα:
1. Αν φτιάξεις το U με σωληνάκι διαμέτρου 10mm που προτείνει ο Γιάννης Λκ δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. Για σιγουριά μπορείς να πας σε μεγαλύτερη διάμετρο, αλλά θα πρέπει να σφηνώσεις αυτή τη διάμετρο στα 4mm που έχει το πιπίνι πάνω στην κεφαλή. Όσο μεγαλύτερη ή διάμετρος βέβαια τόσο μικρότερη η υψομετρική διαφορά που πρέπει να διακρίνει το μάτι.
2. Αυτό που τυχόν θα ρουφήξει οκινητήρας, μόνο απο την εξάτμιση θα προλάβεις να το δεις. Όπότε καλύτερα να είναι λάδι αντί νερό όπως προτείνει επίσης ο Γιάννης.
3. Ο Στόουν έχει ποστάρει φωτό από τη συσκευή που έφτιαξε, αλλά και στο γιουτιούμπι θα βρεις αρκετά. Αυτά για αρχή γιατί στο σεμινάριο θα δεχθούμε μόνο διαβασμένους και κάποιου επιπέδου μαθητές! 

Thanks Γιάννη για τα tips! Και όπως είπες για το λάδι, εννοείται και μόνο παρθένο ελαιόλαδο και αν ρουφήξει ο κύλινδρος θα μυρίσει το ΤΑ σαν ελαιοτριβείο στα μέγαρα   

Έχω δει την κατασκευή του Νικόλα για το συγχρονόμετρο, και στο yt επίσης πως να το φτιάξεις μόνος. Αλλά φίλε.. μας θεωρείς χαμηλού επιπέδου και αδιάβαστους μαθητές?? Απαξιείς να μας διδάξεις 2 πράγματα δλδ.. ααα  διαβασμένοι ήμεθα, στην πρακτική χρειαζόμεθα στήριξη!  Grin
 

Υ.Γ. Άστο πιπίνι του κυλίνδρου και πιάσε αυτό της παραλίας   
Καταγράφηκε

john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 569



« Απάντηση #20 στις: Κυριακή 12 Φεβρουάριος 2017, 23:05:44 μμ »

Αν θελετε εγω ειμαι διαθεσιμος καποια καταλληλη στιγμη που να βολευει ολους να κανουμε ρυθμιση βαλβιδων και συγχρονισμο των καρμπς. Το ιδιο ισχυει και για ρυθμιση των καρμπς (τα pilots) μολις ολοκληρωθουν οι αντικαταστασεις των μεμβρανων, Ο ρινγκς και λαιμων. Οποιος αλλος "δασκαλος" θελει να παρευρεθει και να διδαξει και αυτος την εμπειρια του ειναι πολυ ευπροσδεκτος.

Θα βγαλω μερικες φωτο και το δικο μου αλφαδολαστιχο για καθοδηγηση, ειναι λιγο πιο απλο στην  κατασκευη απο του αγαπητου Νικολα. Η ακριβεια με το αλφαδολαστιχο ειναι κατα την γνωμη μου μεγαλυτερη απο των οργανων μια και μετρα απ' ευθειας την οποια διαφορα υποπιεσης μεταξυ των κυλινδρων (και οχι την υποπιεση του καθε κυλινδρου ξεχωριστα σε καθε οργανο).
Καταγράφηκε
Horizons
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 110


Χρήστος


« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα 13 Φεβρουάριος 2017, 11:43:15 πμ »

Αν θελετε εγω ειμαι διαθεσιμος καποια καταλληλη στιγμη που να βολευει ολους να κανουμε ρυθμιση βαλβιδων και συγχρονισμο των καρμπς. Το ιδιο ισχυει και για ρυθμιση των καρμπς (τα pilots) μολις ολοκληρωθουν οι αντικαταστασεις των μεμβρανων, Ο ρινγκς και λαιμων. Οποιος αλλος "δασκαλος" θελει να παρευρεθει και να διδαξει και αυτος την εμπειρια του ειναι πολυ ευπροσδεκτος.

Θα βγαλω μερικες φωτο και το δικο μου αλφαδολαστιχο για καθοδηγηση, ειναι λιγο πιο απλο στην  κατασκευη απο του αγαπητου Νικολα. Η ακριβεια με το αλφαδολαστιχο ειναι κατα την γνωμη μου μεγαλυτερη απο των οργανων μια και μετρα απ' ευθειας την οποια διαφορα υποπιεσης μεταξυ των κυλινδρων (και οχι την υποπιεση του καθε κυλινδρου ξεχωριστα σε καθε οργανο).

Γιάννη το συζητάς?? Εννοείται φίλε! Μόνο και μόνο η πρόθεση για κάτι τέτοιο μετράει πολύ!  Smiley
Καταγράφηκε

stefosg
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 260



« Απάντηση #22 στις: Δευτέρα 13 Φεβρουάριος 2017, 19:30:52 μμ »

Με ενδιαφέρει και εμένα να το δω. Σίγουρα είμαι για ρύθμιση βαλβίδων, αφού βάσει βιβλίου το έχω ήδη καθυστερήσει για να το κάνω στα επόμενα 6.000 χλμ. Βγαίνανε πολλά τα λεφτά του σέρβις.
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 569



« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα 13 Φεβρουάριος 2017, 22:35:35 μμ »

Αυτο ειναι το δικο μου αλφαδολαστιχο.
Τα υλικα ειναι 1,5 μετρο διαφανους λαστιχου, 4 μετρα μαυρου λαστιχου αυτοματου ποτισματος (το λεπτο που παει προς να ψεκαστηρια), ενα ξυλο περιπου 80 ποντων (η οτιδηποτε για να ειναι η "πλατη" της συσκευης), ενα τσεμπερι, 8 - 10 ποντους λαστιχο υποπιεσης (μαλακο και ευκαμπτο) εσωτερικης διαμετρου 4 χιλ (να εφαρμοζει στα μπιμπικια υποπιεσης στους κυλινδρους), ενα μπιμπικι υποπιεσης Μ5 για τον εμπρος κυλινδρο, δυο μαυρους πλαστικους "συνδετηρες", λιγη μονωτικη ταινια η καλυτερα λαστιχοταινια (self amalgamating rubber tape) για στεγανοποιησεις των συνδεσεων, λιγο λαδι μηχανης ο΄τι να΄ναι.
Κοστος...μικρο!!!!...δεν θυμαμαι ποσο...




Αυτη ειναι η συνδεση μεταξυ διαφανους λαστιχου και μαυρου σωληνακιου αυτοματου ποτισματος (η συνδεση μπορει να γινει αεροστεγης με ελαστικα σωληνακια και μονωτικη η λαστιχοταινια ωστε να εφαρμοσει το μαυρο μεσα στο διαφανες)




Αυτα ειναι τα δυο ακρα που συνδεονται με τα "μπιμπικια" της υποπιεσης στους κυλινδρους. Και παλι χρησιμοποιησα λαστιχο υποπιεσης μηκους περιπου 4 - 5 ποντων το καθενα, και η συνδεση γινεται με μαυρο πλαστικο "συνδετηρα" ποτισματος.




Αυτο ειναι το τσεμπερι στο γυρισμα (κατω μερος) του διαφανους λαστιχου και το εσφιξα τοσο ωστε ισα - ισα να μην εχω ταλαντωσεις στις δυο στηλες του λαδιου οταν δουλευει το μοτερ (ο Νικος αν θυμαμαι καλα χρησιπομοπιει δυο μπουκαλια για να αποσβεσει τις ταλαντωσεις).




Οταν ισοζυγιζω τους κυλινδρους εχω το μοτερ ζεστο, τις βαλβιδες ρυθμισμενες, μηδεν διαρροες αερα και παιζω με την βιδα αναμεσα στα καρμπς ωστε οι δυο στηλες του λαδιου στο διαφανες λαστιχο να ειναι στο ιδιο υψος.
Καταγράφηκε
stefosg
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 260



« Απάντηση #24 στις: Τρίτη 14 Φεβρουάριος 2017, 09:57:31 πμ »

Καλλιτέχνης!

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk

Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!