Κυριακή 22 Σεπτέμβριος 2019, 06:31:28 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Παρουσίαση Honda X-ADV  (Αναγνώστηκε 1408 φορές)
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7440



« στις: Τρίτη 17 Ιανουάριος 2017, 14:02:53 μμ »







Το Honda X-ADV ξεκίνησε την πορεία του, ως μια City Adventure Concept μοτοσυκλέτα και τίποτα δεν προμήνυε, ότι αυτή η ιδέα θα έβρισκε το κατάλληλο έδαφος, ώστε να προχωρήσει στην παραγωγή. Η πλειονότητα των concept μοτοσυκλετών, είναι απλά μια επίδειξη των κατασκευαστών, στους αγοραστές, για το τι θα μπορέσουν να κατασκευάσουν στο μέλλον. Επιστροφή στο μέλλον με τον τίτλο της ομώνυμης ταινίας να αποτυπώνει πλήρως τις σκέψεις τις εταιρίας.
Πρόκειται για μια crossover μοτοσυκλέτα, που δεν ανήκει σε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία, αλλά τη δημιουργεί η ίδια! Στοιχεία SUV, ανακατεμένα με εκτός δρόμου δυνατότητες, σε ένα στιβαρό πλαίσιο, με ανάρτηση μακριάς διαδρομής και ένα ισχυρό κινητήρα 745 κυβικών εκατοστών με αυτόματο σασμάν. Όλα τα παραπάνω, αρκούν για να φέρουν την αναστάτωση στον ανταγωνισμό και την επιθυμία απόκτησης στους αναβάτες.

Παρόλο που δυσκολευτήκαμε να το εντάξουμε σε κάποια κατηγορία, αποφασίσαμε να το κατηγοριοποιήσουμε στα Mega-Scooter. Οπότε είναι υποψήφιο για το καλύτερο Scooter της χρονιάς και μπορείτε να το ψηφίσετε στον παρακάτω σύνδεσμο εδω
 
Η Honda είναι μια εταιρία που επενδύει στις καινοτομίες και η παράδοση αυτή συνεχίζεται με το X-ADV. Η συνταγή περιελάμβανε, από τη μία, τα χαρακτηριστικά του μέσου αναβάτη, που θέλει να πηγαίνει οπουδήποτε, να κάθεται σε όρθια θέση, ώστε να έχει τέλεια ορατότητα  και θέλει μια all-around εύχρηστη μοτοσυκλέτα και από την άλλη, μια καθημερινή μοτοσυκλέτα, ευκολοδήγητη, αποτελεσματική και με χρήσιμο αποθηκευτικό χώρο.

Ο συνδυασμός των παραπάνω, δημιούργησε μια νέα κατασκευή, που θα κάνει εύκολη τη ζωή του αναβάτη, στο αστικό πεδίο και διαθέτει μια σειρά από premium χαρακτηριστικά, που της επιτρέπουν να εκπληρώσει και τον adventure σκοπό της. Έτοιμη για διασκέδαση, όπως δηλώνει η Ιαπωνική εταιρία.



Αισθητική
Το αισθητικό κομμάτι, επινοήθηκε και αναπτύχθηκε από το R&D τμήμα της Honda στην Ιταλία και είχε ως στόχο, να εκφράσει την αίσθηση της περιπέτεια, σε κάθε πτυχή της μοτοσυκλέτας.  Η σιλουέτα είναι σε όρθια θέση για να συμπυκνώνει τις adventure καταβολές και μια πολυτελής χαρακτηριστική γραμμή, που εκτείνεται σε όλο το σώμα της, συνδυάζει την φιλοσοφημένη με την τραχιά πλευρά της X-ADV. Αλουμινένιο τιμόνι , προστατευτικές χούφτες που διώχνουν αέρα και νερό και προστατεύουν τις χειρολαβές, καθώς και τροχούς 17 ιντσών μπροστά και 15 πίσω, εκπέμπουν τον απαραίτητο δυναμισμό. Όλα τα φωτιστικά είναι τύπου LED και αποπνέουν πολυτέλεια. Οι χρωματισμοί είναι δύο στάνταρ: Ασημί μεταλλικό και ασημί ματ και δύο special edition: το τρικολόρ της Africa και το κόκκινο που παραπέμπει στην οικογένεια των CRF.

Πλαίσιο-Ανάρτηση-Φρένα

Αντί να χρησιμοποιήσει το ίδιο πλαίσιο από την σειρά NC, η Honda προτίμησε να εξελίξει ένα νέο σωληνοειδές πλαίσιο τύπου διαμάντι, ώστε να καταφέρει να δημιουργήσει αποθηκευτικό χώρο 21 λίτρων, κάτω από τη σέλα. Το μεταξόνιο είναι στα 1590χιλ, το ύψος της σέλας στα 820χιλ και το συνολικό βάρος είναι στα 238 κιλά. Στον εμπρός άξονα, χρησιμοποιήθηκαν USD καλάμια 41χιλ, με δυνατότητα προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς, , ενώ πίσω, εδράζει ένα μονό αμορτισέρ τύπου Prolink. Στα φρένα, τοποθετήθηκαν ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες 310χιλ που συνδυάζονται με σύστημα αντί-μπλοκαρίσματος (ABS). Οι ζάντες είναι ακτινωτές και εξοπλίζονται με ελαστικά 120/70 και 160/60 στους δύο τροχούς.

Κινητήρας

O κινητήρας του X-ADV, είναι υδρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, 745 κυβικών εκατοστών και έχει σχεδιαστεί, ώστε να μεταφέρει απρόσκοπτα αρκετή ροπή, από τις χαμηλές στροφές. Συνδυαστικά με το κιβώτιο DCT, προσφέρει ικανοποιητικές τιμές επιτάχυνσης. Η απόδοση του είναι 54 ίπποι στις 6.250 σαλ., με μέγιστη ροπή 68Nm στις 4.750 σαλ. Διπλοί αντικραδασμικοί άξονες, εξαφανίζουν τους κραδασμούς από την αδράνεια στις υψηλές στροφές. Η πεταλούδα του γκαζιού είναι 36χιλ και το σύστημα injection PGM-FI , εξασφαλίζει τέλεια αναλογία αέρα καυσίμου. Η χαμηλή κατανάλωση, εξασφαλίζει αυτονομία 300 χιλιομέτρων από το 13 λίτρων ρεζερβουάρ του. Το κιβώτιο DCT, είναι διπλής σύμπλέξης , έχει ξεχωριστά προγράμματα λειτουργίας και διατίθεται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Άνεση-Εργονομία
Όπως προαναφέραμε, υπάρχει διαθέσιμος αποθηκευτικός χώρος, κάτω από τη σέλα, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει ένα full-face κράνος. Για τον φωτισμό, κάτω από τη σέλα, φροντίζει ένα λαμπάκι LED και στο εσωτερικό της θα βρούμε και μια υποδοχή 12V. Το X-ADV χρησιμοποιεί την τεχνολογία έξυπνου κλειδιού, το οποίο, επιτρέπει στον αναβάτη, να εκκινήσει τη μοτοσυκλέτα, έχοντας το κλειδί στην τσέπη του. Μέσω 2 διακοπτών ,μπορεί να ελέγξει την τάπα της βενζίνης και τη σέλα. Τα κεντρικό σταντ επιτρέπει το παρκάρισμα χωρίς το άγχος της στατικής πτώσης. Μια τεράστια οθόνη, που παραπέμπει σε CRF-450 Rally, είναι τοποθετημένη στη θέση του πίνακα οργάνων και ενημερώνει τον αναβάτη. Ένα μεγάλο ψηφιακό οδόμετρο με ένα ψηφιακό ταχύμετρο περιμετρικά του είναι οι κεντρικές πληροφορίες του πίνακα. Η οθόνη πλαισιώνεται από μια δεύτερη ξεχωριστή, που βρίσκεται πάνω από το αλουμινένιο τιμόνι και δείχνει την κατάσταση του χειρόφρενου και τις ενδείξεις των φλας.












Πηγή

« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 17 Ιανουάριος 2017, 14:05:31 μμ από Leon » Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
fotisalp
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2964


« Απάντηση #1 στις: Τρίτη 17 Ιανουάριος 2017, 14:40:15 μμ »

238kgr, 54 άλογα  δεν το λες και ακριβώς all around μοτοσικλέτα...Καλή ιδέα, αλλά πολύ βαριά... Sad
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2508


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #2 στις: Τρίτη 17 Ιανουάριος 2017, 16:35:06 μμ »

Ο αδύναμος αυτός κινητήρας (20 ίπποι λιγώτεροι από τον δικύλινδρο 700 της Γιαμάχα) έφερε τη Χόντα πρώτη σε πωλήσεις πολλών κυβικών στην Ευρώπη. Χάρη στην πρωτοφανή οικονομία του. Και αφού το Ίντεγκρα χρησιμοποιείται για τουρισμό γιατί όχι και ένα ADV σκέφτηκαν οι Χονταίοι.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!