Hellas Transalp Forum

Απ: Yamaha T7 Tenere 2019

African Boy · 15754

Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
on: Τετάρτη 14 Δεκέμβριος 2016, 23:30:02 μμ



























"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #1 on: Τετάρτη 14 Δεκέμβριος 2016, 23:33:46 μμ
H Yamaha παρουσίασε στην έκθεση EICMA ένα πρωτότυπο με την κωδική ονομασία T7. Φυσικά
δεν θέλει και πολλή φαντασία για να καταλάβουμε ότι πάνω σε αυτό θα βασιστεί το επόμενο
Tenere, κατασκοπευτικές φωτογραφίες του οποίου έχουν ήδη κυκλοφορήσει στον ειδικό τύπο.

Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΗΣ TENERE

Η Yamaha τονίζει με αυτό το πρωτότυπο πως, ''Όποιον τύπο μοτοσυκλέτας περιπέτειας κι αν
οδηγείτε, είναι πιθανό ότι έχει επηρεαστεί με κάποιον τρόπο από ένα από τα σημαντικότερα
μοντέλα στην ιστορία της Yamaha. Αυτό το μοντέλο ήταν η θρυλική XT600Z Ténéré, που
παρουσιάστηκε πριν από 33 χρόνια στην έκθεση Paris Show."
Δεν έχουμε λόγο να αμφιβάλλουμε φυσικά, αφού η εμβληματική XT600Z Ténéré γοήτευσε μια
μεγάλη γκάμα αναβατών που λάτρεψαν τη σκληροτράχηλη απλότητα και τις αγωνιστικές
καταβολές της. Στενά βασισμένο στις εργοστασιακές αγωνιστικές μηχανές της Yamaha για το Ράλι
Ντακάρ με θρυλικούς αναβάτες όπως ο Stéphane Peterhansel, αυτό το ανθεκτικό μοντέλο
περιπέτειας έγινε μία από τις κορυφαίες σε πωλήσεις μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη.
Τα πρώτα 10 χρόνια ζωής της, μεταξύ 1984 και 1994, αυτή η εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα πέτυχε
61.000 πωλήσεις. Σήμερα, η Ténéré συνεχίζει να είναι δημοφιλής και να κάνει περήφανους πολλούς
ιδιοκτήτες που είναι μέλη σε αποκλειστικές λέσχες ιδιοκτητών.
Το αρχικό πνεύμα της Ténéré, που έκανε τη Yamaha ένα από τα σπουδαιότερα ονόματα στην
οδήγηση τύπου ράλι και περιπέτειας, δεν εξαφανίστηκε ποτέ και παραμένει πάντα στο DNA της
εταιρείας. Το μοντέλο περιπέτειας αντιπροσωπεύει έναν καθαρόαιμο και ουσιαστικό τρόπο
απόλαυσης της οδήγησης μοτοσυκλέτας για τη Yamaha: χαρίζει συναισθήματα απόλυτης ελευθερίας και ανακαλύψεων, με ταξίδια σε εντυπωσιακά μέρη ακόμα και όταν δεν υπάρχουν
δρόμοι. Τώρα η Yamaha πρόκειται να δώσει στον κόσμο μια φευγαλέα εικόνα του μέλλοντος, με
την αποκάλυψη του πρωτότυπου μοντέλου T7 στην έκθεση EICMA.

Υamaha Τ7: Τεχνογνωσία και πάθος

Πολλά μοντέλα περιπέτειας μεσαίου μεγέθους που υπάρχουν ήδη, θεωρούνται υπερβολικά
προσανατολισμένα στη χρήση σε δρόμο, υπερβολικά εξεζητημένα και ακατάλληλα για πραγματική
εκτός δρόμου οδήγηση. Ο κόσμος της περιπέτειας χρειάζεται ένα νέο τύπο μοτοσυκλέτας που
μπορεί να προσφέρει την αυθεντική ευελιξία στις μεγάλες αποστάσεις και την απόλυτη
ανθεκτικότητα της αρχικής Ténéré, σε συνδυασμό με τη σύγχρονη σχεδίαση και την τεχνολογία
αιχμής στον κινητήρα και το πλαίσιο.
Μια αφοσιωμένη ομάδα που αποτελείται από μηχανικούς, σχεδιαστές και δημιουργούς προϊόντων
της Yamaha από την Official Rally Team στη Γαλλία, το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης στην Ιταλία
και την GK Design στην Ολλανδία ανέπτυξαν το νέο πρωτότυπο μοντέλο T7. Κάθε μέλος της
ομάδας έχει πραγματική επιθυμία να δημιουργήσει κάτι που θα μπορέσει να καλύψει τις ανάγκες
του περιπετειώδη ταξιδιώτη και θα αντιπροσωπεύει το όραμα της Yamaha για την επόμενη γενιά
μοτοσυκλετών περιπέτειας.

Το πρωτότυπο μοντέλο Yamaha T7 δημιουργήθηκε με χρήση του αγωνιστικού DNA που έκανε τη
Yamaha ένα από τα πιο επιτυχημένα ονόματα στον κόσμο των αγώνων ράλι. Είναι ένα πλήρως
λειτουργικό πρωτότυπο που αναπτύχθηκε για να πετύχει την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στις εντός
και εκτός δρόμου δυνατότητες.
Αυτή η ελαφριά μηχανή βασίζεται σε ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο που σχεδιάστηκε για να
συμπληρώσει μια ειδικά ανεπτυγμένη έκδοση του αναγνωρισμένου κινητήρα CP2 700 κ.εκ. της
Yamaha - που χρησιμοποιείται στο Tracer 700 και στο MT-07, ο οποίος παρέχει ισχυρή ροπή και
αποδίδει εύκολα την ισχύ που απαιτείται για τέλεια πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες.

ANAMENOMENO ΤΕΝΕRΕ
Η T7 διαθέτει ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο, προβολείς LED με 4 λαμπτήρες, φέρινγκ και
ποδιά από ανθρακονήματα, προσαρμοσμένη εξάτμιση Akrapovič και μπροστινή ανάρτηση KYB
υψηλών προδιαγραφών. Αποτελεί όραμα της ιδανικής μηχανής περιπέτειας και διαδραματίζει
σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των μοντέλων περιπέτειας Yamaha της επόμενης γενιάς.
Ένα νέο κεφάλαιο από το βιβλίο των θρύλων θα κυκλοφορεί στους δρόμους, ασφαλτοστρωμένους
και χωμάτινους, από το 2018.
Εμείς να προσθέσουμε στα παραπάνω, ότι το νέο μοντέλο που θα ονομάζεται πιθανότατα Tenere
700, θα αντικαταστήσει το XTZ 660 Tenere που σταμάτησε φέτος την παραγωγή του λόγω
περιορισμών Euro4. Αναμένουμε λοιπόν να ονομάζεται XTZ 700 Tenere και αν έρθει στην
παραγωγή έστω και κοντά στην εμφάνιση του πρωτότυπου T7, και σε λογική τιμή, όπως ακολουθεί
τελευταία η Yamaha, αναμένεται να προσελκύσει ευρύ κοινό από αρκετά χωμάτινες εταιρίες.


Πηγή


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #2 on: Πέμπτη 15 Δεκέμβριος 2016, 07:36:18 πμ
Οπτικά, ΚΤΜίζει λίγο ή μου φαίνεται....


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #3 on: Παρασκευή 16 Δεκέμβριος 2016, 22:58:05 μμ
Θα κάψει καρδιές, δεδομένου των ανταγωνιστικων τιμων που χαρακτηρίζουν τη συγκεκριμενη εταιρια



Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #4 on: Σάββατο 17 Δεκέμβριος 2016, 01:02:05 πμ
Οπτικά, ΚΤΜίζει λίγο ή μου φαίνεται....

Λίγο το λες αυτό; Σα να κοιτάς project βασισμένο σε 950/990..!



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #5 on: Σάββατο 17 Δεκέμβριος 2016, 16:44:10 μμ
1. Welcome back Leon!

2. Ο 700άρης κινητήρας της Γιαμάχα είναι ΚΑ ΤΑ ΠΛΗ ΚΤΙ ΚΟΣ!

3.
Οπτικά, ΚΤΜίζει λίγο ή μου φαίνεται....
Λίγο το λες αυτό; Σα να κοιτάς project βασισμένο σε 950/990..!

Πλάκα κάνετε; Δεν έχει χωροκτύωμα, δεν έχει V2, δεν έχει το ένα φανάρι πάνω στο άλλο ....ααα ναι έχει δυο ρόδες!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #6 on: Κυριακή 18 Δεκέμβριος 2016, 15:48:48 μμ
ΚΤΜίζει στις γραμμές, εννοούν, καθότι επιθετικό μυτερό και με γωνίες. Η αλήθεια είναι ότι οι Αυστριακοί πήγαν πρώτη ανάποδα στο ρεύμα με τις καμπύλες και θα φουσκώματα των υπολοίπων.

Από την άλλη όλα τα Ντακαροειδή αντβου έτσι είναι πάνω κάτω.

Ο κινητήρας πάλι όντως είναι άλλο πράμα. Το είδα σε ένα MT από κοντά και είναι απίστευτα μαζεμένος και συμπαγής, δουλεύει σαν ηλεκτρικός και δίνει αβέρτα. Με τις διαστάσει και την κλίση που έχει μπορείς να το βάλεις όπου θες χωρίς να παίρνει ύψος η κατασκευή. Δείχνει και ελαφρύς. Κανονικά η Χόντα τέτοιο έπρεπε να φτιάξει όχι τις γκουμούτσες που έβγαλε.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #7 on: Τρίτη 07 Νοέμβριος 2017, 10:48:21 πμ
Έτοιμο και το Tenere ....









"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #8 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2018, 15:14:18 μμ



έτοιμο το βλέπω.... και πολύ ωραίο



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #9 on: Σάββατο 20 Οκτώβριος 2018, 05:41:01 πμ
έτοιμο το βλέπω.... και πολύ ωραίο


Θα το αγόραζα για τον κινητήρα του.
Τα κιλά έφτασαν τα 200.
Για να δούμε και την τιμή.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #10 on: Σάββατο 20 Οκτώβριος 2018, 09:11:23 πμ
Μια χαρα φαινεται
Ερωτευσιμο!
Εκτος απο την εξατμιση που στο σημειο που βρισκεται μαλλον θα γινει σκραπ με την πρωτη τουμπα



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #11 on: Πέμπτη 24 Ιανουάριος 2019, 16:31:11 μμ




« Last Edit: Πέμπτη 24 Ιανουάριος 2019, 16:32:51 μμ by African Boy »


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline FEVGATOS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
  • Δεν πηγαίνω γρήγορα, φτάνω όμως μακρυά...
Reply #12 on: Παρασκευή 15 Φεβρουάριος 2019, 19:15:24 μμ
Να δουμε και την τιμη...


Δεν πηγαίνω γρήγορα, φτάνω όμως μακρυά...


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #13 on: Παρασκευή 01 Μάρτιος 2019, 12:27:29 μμ
Να δουμε και την τιμη...



Yamaha Ténéré 700 - Στην Ελλάδα από €9.990!
Έρχεται με €500 έκπτωση για τους πρώτους

Σε ένα μήνα αρχίζουν οι παραγγελίες για τα πρώτα Yamaha Tenere 700 με έκπτωση για όσους τα παραγγείλουν διαδικτυακά, θέλοντας να προλάβουν κάθε ημέρα της Άνοιξης ή καλύτερα του Καλοκαιριού... με καινούρια μοτοσυκλέτα. Βγαίνουμε έτσι αληθινοί σε όσα γράφαμε την ημέρα της παρουσίασής του, όταν από τους λίγους που το βλέπαμε από κοντά, συνομιλούσαμε με τον Πρόεδρο της Yamaha Europe -και φιλέλληνα- κύριο Eric de Seynes, ο οποίος μάλιστα έχει και καταγωγή από την Ιθάκη. Η δήλωσή του ήταν τότε πως αρχικά και για την βασική έκδοση θα προσπαθήσει να ξεκινήσει με τιμή γνωριμίας κάτω από €10.000 ενώ αντίστοιχα η ελληνική αντιπροσωπεία ξεκινούσε τις προσπάθειες για να ενσωματώσει την υψηλότερη φορολογία και τους δασμούς του ελληνικού κράτους.

Γράφαμε επίσης και τους λόγους που το Tenere θα χρειαστεί αρκετούς μήνες για να γίνει διαθέσιμο, παρόλο που η παραγωγή του είχε ξεκινήσει με πυρετώδεις ρυθμούς. Προς αποφυγή επανάληψης, οι λόγοι είναι εδώ, όπως μεταφέρθηκαν από τα πιο επίσημα χείλη. Θυμηθείτε το video μας από την παρουσίαση του Tenere στην EICMA:





Ξεκινά λοιπόν η διαδικασία της διαδικτυακής παραγγελίας σε λιγότερο από 30 ημέρες, με τις πρώτες μοτοσυκλέτες να αναμένονται στην Ελλάδα στα τέλη Μαΐου με αρχές Ιουνίου, και την διάθεση στα καταστήματα από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Ας δούμε αναλυτικότερα το Δελτίο Τύπου της Yamaha:

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την τιμή της Yamaha Ténéré 700 και την ημερομηνία έναρξης λειτουργίας του συστήματος online παραγγελίας   

Αναπτυγμένη στα πιο δύσκολα περιβάλλοντα από μερικούς από τους πιο έμπειρους αγωνιζόμενους του κόσμου, η σκληροτράχηλη, συμπαγής και ευέλικτη νέα Ténéré 700 είναι έτοιμη να σας βάλει σ' έναν ολοκαίνουργιο κόσμο γεμάτο συγκινήσεις στην καθημερινότητα και συναρπαστικές ευκαιρίες για όσους έχετε πάθος για ταξίδια. Εξοπλισμένη με τον επιτυχημένο δικύλινδρο κινητήρα CP2 689 κ.εκ. εν σειρά και ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο, η Ténéré 700 σχεδιάστηκε για να προσφέρει κορυφαίο στην κατηγορία της χειρισμό και ευελιξία στις χωμάτινες διαδρομές, σε συνδυασμό με υψηλές επιδόσεις σε μεγάλες ταχύτητες και αποστάσεις στο δρόμο, στοιχεία χαρακτήρα μιας εξαιρετικά ικανής και ευέλικτης μοτοσυκλέτας περιπέτειας.

Και τώρα μπορείτε να είστε από τους πρώτους που θα αποκτήσετε την Ténéré 700!

Σύστημα online παραγγελίας

Σε λιγότερο από 30 ημέρες, στις 27 Μαρτίου 2019 στις 15:00 (Ώρα Ελλάδος), η Yamaha θα ξεκινήσει ένα σύστημα online παραγγελίας για τους πιο παθιασμένους θαυμαστές που θέλουν να σχεδιάσουν την καλοκαιρινή τους περιπέτεια με τη μοτοσυκλέτα τους από τώρα! Οι πρώτες παραδόσεις, που προβλέπεται να πραγματοποιηθούν τον Ιούλιο του 2019, θα αφορούν τους online πελάτες μας, με σειρά προτεραιότητας, και την ειδική τιμή των 9.990€* για το βασικό μοντέλο. Η συγκεκριμένη τιμή θα αφορά αποκλειστικά τις online παραγγελίες και θα ισχύει μέχρι να κλείσει το online σύστημα στις 31 Ιουλίου 2019. 

Το σύστημα online παραγγελίας θα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιβεβαιώσουν την παραγγελία τους με διάφορες επιλογές προαιρετικού εξοπλισμού της Ténéré 700, που θα είναι διαθέσιμες και στην έκδοση των 35kW. Και οι δύο εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες σε τρία χρώματα: Ceramic Ice, Competition White, Power Black. 

Πρόγραμμα Παράδοσης στους Επίσημους Συνεργάτες

Μετά την εξυπηρέτηση των αρχικών online παραγγελιών, η Yamaha θα συνεχίσει τη διάθεση της Ténéré 700 από τον Σεπτέμβριο του 2019 μέσω των καταστημάτων των Επίσημων Συνεργατών σε όλη την Ευρώπη και στην κανονική τιμή των 10.490€*.

Βασικά χαρακτηριστικά της Ténéré 700
• Αγωνιστική εντός και εκτός δρόμου σπορ σχεδίαση, εμπνευσμένη από την T7, με το αυθεντικό DNA της σειράς Ténéré
• Ελαφριά, μικρών διαστάσεων, ευέλικτη
• Εξαιρετική ισορροπία ισχύος και ελέγχου
• Εκπληκτικές εκτός δρόμου επιδόσεις
• Εντυπωσιακές εντός δρόμου επιδόσεις όλο το χρόνο
• Δυνατότητα μεγάλων αποστάσεων παντός εδάφους, αυτονομία καυσίμου για 350 χλμ.+
• Πανίσχυρος, ομαλός και οικονομικός κινητήρας υψηλής ροπής
• Ρυθμιζόμενο ABS για εκτός δρόμου οδήγηση
• Αποτελεσματικός ανεμοθώρακας και χούφτες χεριών για εξαιρετική προστασία
• Υπερσύγχρονη ανάρτηση μεγάλης διαδρομής
• Διατίθεται σε 3 χρωματικές επιλογές

Γνήσια Αξεσουάρ

Για να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την ευελιξία, τις δυνατότητες και την εμφάνιση, η Yamaha θα κυκλοφορήσει μια μεγάλη σειρά Γνήσιων Αξεσουάρ για την Ténéré 700. Για να ανταποκριθεί στις ανάγκες όσων αγαπούν τα ταξίδια, η σειρά θα περιλαμβάνει προαιρετικό εξοπλισμό αποσκευών και πολλά άλλα είδη, που θα αυξάνουν την άνεση και την ευκολία σε μεγάλες και πολύωρες διαδρομές. Για τους αθλητικούς, περιπετειώδεις οδηγούς που λατρεύουν τη δράση εκτός δρόμου, η Yamaha θα προσφέρει τεχνικό εξοπλισμό που θα κάνει ακόμα πιο δυναμική την απόδοση και το στυλ της μοτοσυκλέτας.

* Παράκληση να λάβετε υπόψη σας ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι μόνο για τη βασική έκδοση και επίσης ότι η τιμή μπορεί να διαφέρει ,ανάλογα με τη χώρα διάθεσης. Επικοινωνήστε με τις Τοπικές Αντιπροσωπείες για πιο συγκεκριμένες πληροφορίες

ΠΗΓΗ
« Last Edit: Παρασκευή 01 Μάρτιος 2019, 12:29:11 μμ by African Boy »


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #14 on: Κυριακή 03 Μάρτιος 2019, 19:02:49 μμ
Φθηνώτερη από την Άφρικα, η οποία είναι χιλιάρα, πόσο όμως ελαφρότερη;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #15 on: Σάββατο 09 Μάρτιος 2019, 20:32:33 μμ
Δεν απευθυνεται στην αφρικα.
Ουτε καν την κοιταει .
Οπως δεν κοιταει το ηδη αποτυχημενο  850gs.
Το T7 ειναι τερμα πολεμικο εργαλειο
Αντιπαλος της ειναι το ktm 790.
Εκει ,αναμεσα τους δλδ, θα παιχτει το παιγνιδι.
Το κοινο του Τ7 ειναι οι εντουριστες ,αυτοι της ktm.
Απ'αυτην την πιτα θελει μεριδιο

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2453
  • XLV650, CRF1000
Reply #16 on: Σάββατο 09 Μάρτιος 2019, 23:21:21 μμ
Δεν απευθυνεται στην αφρικα.
Ουτε καν την κοιταει .
Οπως δεν κοιταει το ηδη αποτυχημενο  850gs.
Το T7 ειναι τερμα πολεμικο εργαλειο
Αντιπαλος της ειναι το ktm 790.
Εκει ,αναμεσα τους δλδ, θα παιχτει το παιγνιδι.
Το κοινο του Τ7 ειναι οι εντουριστες ,αυτοι της ktm.
Απ'αυτην την πιτα θελει μεριδιο

Ετσι ακριβως! Και ειναι κατα τη γνωμη μου (και τη γνωμη πολλων) ομορφοτερο  8) Και επισης 50% φτηνοτερο, το 790R ειναι πολυ ακριβο στα 15 χιλιαρικα.


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #17 on: Κυριακή 10 Μάρτιος 2019, 08:21:25 πμ
Δεν είχα προσέξει αυτή την κατηγορία! Αφού η αγωνιστική κατηγορία στα ράλλυ είναι τα 450 κυβικά, ποιοί θέλουν να κάνουν εντούρο με 700; Ο κινητήρας του Γιαμάχα είναι καταπληκτικός μεν αλλά πολιτισμένος - τουριστικός.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2453
  • XLV650, CRF1000
Reply #18 on: Δευτέρα 15 Απρίλιος 2019, 23:28:49 μμ
Δεν είχα προσέξει αυτή την κατηγορία! Αφού η αγωνιστική κατηγορία στα ράλλυ είναι τα 450 κυβικά, ποιοί θέλουν να κάνουν εντούρο με 700; Ο κινητήρας του Γιαμάχα είναι καταπληκτικός μεν αλλά πολιτισμένος - τουριστικός.

Γιαννη δες το στησιμο του απο θεση οδηγησης και τη σελα του, εχει πιο πολλα κοινα με 450 off παρα με 1000αρια on-OFF σαν το Αφρικα 1000. Δε φαινεται να ειναι για δυο ατομα / αποσκευες και adventure ταξιδι αλλα κυριως για ενα ατομο και πιο επιθετικη οδηγηση σε adventure διαδρομες. Παρομοιο φαινεται και το ΚΤΜ 790 αλλα θαλεγα οτι το 700 εχει εμφανισιακα πιο επιθετικο στησιμο.

Και να ξαναπω οτι ειναι πανεμορφο  8)
« Last Edit: Δευτέρα 15 Απρίλιος 2019, 23:30:20 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2453
  • XLV650, CRF1000
Reply #19 on: Σάββατο 07 Νοέμβριος 2020, 12:42:12 μμ
Εχω ανεβασει αλλου τεστ του Τ700 και το αναβαζω και εδω. Ειναι το πρωτο τζαπανεζικο δικυλινδρο πραγματικο on-Off μηχανακι στη μεσαια κατηγορια μετα το Τρανσαλπ 650 του ..2000 (υπηρξε και το CRF1000 στη μεγαλη κατηγορια) και ειναι ταμαμ για οσους χωματερους ειχανε ΤΑ600/650 και ΑΤ650/750, μειον το δικαβαλο μακρινο adventure ταξιδι.

Το εκτεταμενο τεστ εγινε στις 5 Αυγουστου οποτε και κανονισα με τη Yamaha Τρικαλων και τον Θοδωρη Νουλα να παρουμε το προσωπικο Τ700 του Θοδωρη ωστε να το δω συγκριτικα με το CRF1000 με το οποιο εχω κανει 50Κ χμ σε καθε ειδους διαδρομες. Το ιδιο ηθελε να δει και ο φιλος Κωστας adventsuras ο οποιος ειχε ηδη κανει ασφαλτινο τεστ το Τ700 αλλα ηθελε να το δει στο χωμα και σε συγκριση με το CRF1000. Να ευχαριστησω ΚΑΙ απο δω τον Θοδωρη Νουλα ο οποιος ειναι υποδειγματικος αντιπροσωπος και promoter των Yamaha στη Θεσσαλια για την γεναιοδωρη χειρονομια του να μας δωσει το προσωπικο του Τ700 για 3.5 ωρες να το “κυνηγησουμε” σε χωματινες αλλα και ασφαλτινες διαδρομες. Μας το παρεδωσε ετοιμο για χωμα, με πιεσεις ελαστικων 25-28 και σεταρισμενο πισω για το δικο του βαρος των 95 κιλων αλλα “προς το μαλακο”, οποτε θατανε ok στο χωμα για τα δικα μας 88 και 85 κιλα αντιστοιχα.

Το πηγαμε πρωτα στο γκαραζ μου με τον Κωστα ωστε να ντυθουμε χωματινα και να φυγουμε. Οι πρωτη εντυπωση στο βαλε/βγαλε απο γκαραζ ειναι οτι ειναι πολυ πιο μανιτζεβελο/ελαφροτερο απο το CRF1000: 30+ κιλα διαφορά και το δικο μου εχει επιπλεον ποδιά και καγκελα, επισης το CRF ειχε σχεδον φουλαρισμενο ρεζερβουαρ ενω το T700 οχι. Αλλα ουτε ενα χερουλι πισω να το πιασεις να το μετακινησεις ή να δεσεις κατι στην πισω σελα, μονο εξτρα.







Με το που ξεκινησαμε πηγαινοντας προς την αρχη της χωματινης διαδρομης, αρχισανε και οι δοκιμες στην ασφαλτο. Τα ανοιξαμε με 3η, 4η, 5η και 6η απο χαμηλες ταχυτητες για τα δουμε ελαστικοτητα και επιταχυνση. Το 700αρακι δε μασαει, πηγαινε συνεχως πλαι-πλαι με το CRF1000 και μονο οταν ανεβαινε αρκετα η ταχυτητα το CRF ξεκολαγε και απομακρυνοτανε. Ειδικα η 3η του Τ700 τα σπαει!!

Η διαδρομη που ειχα σχεδιασει περιελαμβανε ολων των ειδων τις χωματινες συνθηκες εκτος απο φλαταδουρες και ειναι μερος μιας διαδρομης που ειχε μπει παλια σε εναν αγωνα scrambler. Ειναι συνολικα 18χμ και εχει τα παντα, διαμηκη λουκια, φυτευτη πετρα, σαθρα κομματια, αποτoμες κατηφορες, ανηφορες με σκαλοπατια που δεν πρεπει να κλεισεις γκαζι, κλπ. Την καναμε δυο φορες, την πρωτη φορα πηρε ο Κωστας το Τ700 για να του δειξω τα δυσκολα σημεια της διαδρομης, και την δευτερη το πηρα εγω για να το τεσταρω στο χωμα. Αφου τελειωσαμε με το χωμα, καναμε και αλλα 25χμ στην ασφαλτο για να δω εγω το Τ700 και ο Κωστας το CRF. Καναμε συνολικα 65χμ μεχρι που επιστρεψαμε το μηχανακι στον Θοδωρη, 35χμ απαιτητικου χωματος και 30χμ ασφάλτου.




Μπαινω κατ’ευθειαν στο ψητο ή οπως λεν και στο χωριο μου στο Summary: Το μηχανακι τα σπαει στο χωμα και ειναι απολυτα αποδεκτο στην ασφαλτο για καποιον που θα αποδεχτει τον χωματινο προσανοτολισμο του, μειον τα μακρινα δικαβαλα ταξιδια. Ειναι κατι που ελειπε απο την αγορα, καθως συνδυαζει την ευκολια του 2κυλινδρου κινητηρα για σχετικα μακρινες αποστασεις στην ασφαλτο με σχετικα χαμηλο βαρος και επιθετικη θεση οδηγησης στο χωμα. Συνδυαζει τη γιαπωνεζικη αξιοπιστια, γραμμικοτητα και user friendly νοοτροπια με κατι απο την “μυωδη” επιθετικη συμπεριφορα ενος WR450 (κλοπυραιτ απο Κωστα kordix) και ειναι οτι πρεπει γι’αυτους που θελουν ενα πολυ ικανο μηχανακι στο χωμα αλλα οχι ready-to-race καθως το τελευταιο τους πεφτει πολυ και δε θα εκμεταλευτουν ποτε τις δυνατοτητες του στο επακρο (και δε θελουν και τις αναλογες θυσιες στην ασφαλτο).

Pros: Εξαιρετικος κινητηρας (που δε βγαζει ζεστη), βαρος και αισθηση ελαφροτητας, θεση οδηγησης, συμπεριφορα στο χωμα, απολυτα αποδεκτο στην ασφαλτο, λιτο τοσο-οσο χωρις αχρειαστα ηλεκτρονικα. Cons: σχετικα budget αμορτισερ παρα τις ρυθμισεις, ποιοτητα πλαστικων, θεση ψυγειου που χρειαζεται καγκελα προστασιας, θεση εξατμισης που θα βρει στο πρωτο πεσιμο απο δεξια, καπακι συμπλεκτη που ενοχλει το δεξι ποδι χωρις μποτα.



Γυρνωντας στο τεστ, να πω οτι πηρα το μηχανακι λιγο πριν το τελος της “πρωτης” χωματινης διαδρομης, μετα απο μια δευτερη σταση που καναμε για φωτο. Η συνεχεια απο κει ειναι αρκετα δυσκολη, με αποτομο ανεβασμα με μεγαλες φυτευτες πετρες και κατεβασμα με φυσικα σκαλοπατια απο την αλλη. Με το που ξεκινησα σκεφτηκα οτι πηρα το μηχανακι στο χειροτερο σημειο, αλλα το μηχανακι ανεβηκε/κατεβηκε το δυσκολο κομματι για πλακα! Μετα απο 5’, ενοιωθα οτι ξερω το μηχανακι για μηνες και η συμπεριφορα του μου θυμιζε 1κυλινδρο 600αρι. Λιγο παρακατω ειχε ενα ελαφρα κατηφορικο σαθρο κομματι με στροφες, που θελει αρκετη προσοχη. Το πηγα με ταχυτητες που δεν τολμαω να παω το CRF, τετοια ητανε η αισθηση ελαφροτητας και η εμπιστοσυνη που μου εδινε. Μαλιστα στο τελος αυτου του χωματινου κομματιου ηρθε ο Κωστας και μου λεει “Ρε συ πως πας ετσι ξενο μηχανακι που το παιρνεις πρωτη φορα, δε φοβασαι μη γινει καμια στραβη?” (Ελπιζω να μη διαβαζει ο Θοδωρης :rolleyes:).

Τεσπα, απο κει και μετα ξανακαναμε ολη τη χωματινη των 18χμ οπου τουδωσα και καταλαβε. Μαλιστα σε ενα σημειο εχει ενα σχετικα αποτομο ανεβασμα με φυτευτες πετρες οπου με το CRF ανεβαινω just με 2α και το γκαζι ανοιχτο, δε νομιζω οτι ανεβαινει με 3η αν και δεν τοχω δοκιμασει. Το Τ700 ανεβηκε τοσο ευκολα με 2α που γυρισα πισω και το ανεβηκα και με 3η! Το μονο θεμα που ειχα σε μερικα σημεια ητανε η συμπεριφορα του αμορτισερ, οπου περνωντας με ταχυτητα απο μεγαλες ανωμαλιες ειχε αποτομη συμπεριφορα και σε μερικα σημεια με πεταξε αγαρμπα αριστερα-δεξια. Γενικα οι αναρτησεις του δεν εχουν την ποιοτητα και ανεση των αναρτησεων του CRF το οποιο περναει ακλονητο και σαν Mercedes πανω απο ανωμαλιες, και αυτο ειναι κατι που μου ειπε και ο Κωστας μετα απο τα πρωτα χιλιομετρα που εκανε στο χωμα με το CRF δηλ “Τι αναρτησεις ειν’αυτες!”. Απο την αλλη, μιλαμε για 10 vs 15 χιλιαρικα μηχανακι. Κατι αλλο: ειχα διαβασει οτι το μπροστινο φρενο ειναι πολυ δυνατο στο χωμα και μπορει να μπλοκαρει, εγω δεν ειχα απολυτως κανενα προβλημα και ητανε μια χαρα ακομα και οταν το τσαρουχωσα. Πληροφοριακα, το CRF εχει ακομη δυνατοτερα φρενα και ακομη κι’αυτα ειναι μια χαρα στο χωμα, βεβαια εκει δουλευει παντα το μπροστινo ABS το οποιο δε βγαινει ποτε, οταν βγαζεις το ABS βγαινει μονο το πισω.






Μετα το χωμα πηγαμε και μια καποια χιλιομετρα ασφαλτο για να δω εγω το Τ700 και ο Κωστας το CRF. Αρχισαμε απο στριφτερα επαρχιακα κομματια και καταληξαμε σε αυτοκινητοδρομο για να τα δουμε σε ψηλες ταχυτητες. Ακομη κι’εκει το Τ700 μου φανηκε απολυτα αποδεκτο, εχοντας βεβαια στο μυαλο τον χωματινο προσανατολισμο του. Η προστασια του ειναι σχετικα ικανοποιητικη, τα φρενα επισης ικανοποιητικα και η ανεση καλυτερη απ’οτι τη φανταζομουνα. Το δε κινητηρακι του ειναι εξαιρετικο και στην ασφαλτο, ειδα πολυ ευκολα 170χμω 2-3 φορες που το ανοιξα. Βεβαια μου κουνησε λιγο πανω απο τα 160χμω (ειχε και καποιο αερα) αλλα οχι κατι τραγικο. Η δε σελα του δε με προβληματισε τις 2.5 ωρες που περασα πανω της, αν και σαφως πιο λιτη/χωματινη απο αλλες σελες. Πιθανα θα θελει φτιαξιμο για μακρινα ταξιδια. Παντως και η σελα του Rally που δοκιμασα στατικα δε μου φανηκε πολυ διαφορετικη απο τη στανταρ. Και ενα τελευταιο: το μηχανακι δε βγαζει καθολου ζεστη, κατι πολυ σημαντικο σε κλειστα κομματια στο χωμα και στην πολη.

Αυτα σχετικα με το μηχανακι, το οποιο ειναι κατι που ελειπε απο την αγορα. Τελειωνοντας, πιστευω η δυναμη του Τ700 στο χωμα ειναι υπερ-αρκετη για τον χομπιστα χωματερο. Well done Yamaha και ευχαριστουμε και παλι τη Yamaha Τρικαλων και τον Θοδωρη Νουλα για την ευγενικη του χορηγια γι’αυτο το εκτεταμενο τεστ  :eusa_clap:


ΥΓ Mods, παρακαλω αλλαξτε τη χρονια στον τιτλο, το μηχανακι βγηκε τελικα το 2019 - η Yamaha το παραμαγειρεψε αλλα βγηκε πολυ νοστιμο το ατιμο  ;)
« Last Edit: Σάββατο 07 Νοέμβριος 2020, 12:51:02 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #20 on: Κυριακή 08 Νοέμβριος 2020, 01:41:18 πμ
Νομίζω είναι ο ορισμός του σύγχρονου (βελτιωμένου) Transalp. Το αγόραζα χθες. Περιμένω να δω και την Kawasaki να αποκαλύψει το καινούργιο KLR 700, θα είναι όσο πιο βασικό γινεται με νέα πλαστικά και άλλαγες στον κινητήρα για να περνάει ρύπους η θα δούμε νέα πλαίσια, αναρτήσεις κλπ. καλουδια;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk




Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #21 on: Κυριακή 08 Νοέμβριος 2020, 21:01:53 μμ
Ευχαριστούμε Γιώργο που μοιραστηκες μαζί μας τις εντυπώσεις σου. :eusa_clap:

Αν είχα λεφτά για νέο μηχανάκι θα προβληματιζομουν πολύ. ;D


Παύλος Καρούμπης


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #22 on: Σάββατο 16 Ιανουάριος 2021, 20:13:42 μμ
Σε αναμονή τα νέα μοντέλα Τ700 με το νέο EURO 5  κινητήρα από Φεβρουάριο στη χώρα μας. Τουλάχιστον αυτή είναι η επίσημη ενημέρωση.  ;D :o 8)



Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #23 on: Σάββατο 16 Ιανουάριος 2021, 20:29:15 μμ
Σε αναμονή τα νέα μοντέλα Τ700 με το νέο EURO 5  κινητήρα από Φεβρουάριο στη χώρα μας. Τουλάχιστον αυτή είναι η επίσημη ενημέρωση.  ;D :o 8)
Πάρτο επιτέλους!!!!  Σε όλα τα φόρουμ αναφέρεσαι για το Τ700!!!!    ;D ;D ;D ;D


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #24 on: Σάββατο 16 Ιανουάριος 2021, 20:38:57 μμ
Χαχαχαχα! Το πήρα, δεν άντεχα άλλο! Περιμένω να έρθει  ;D :goofy: