Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2019, 17:20:34 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Yamaha T7 Tenere 2017  (Αναγνώστηκε 2656 φορές)
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7403



« στις: Τετάρτη 14 Δεκέμβριος 2016, 23:30:02 μμ »



















<a href="http://www.youtube.com/v/dG60_EHmGnw" target="_blank">http://www.youtube.com/v/dG60_EHmGnw</a>

<a href="http://www.youtube.com/v/_d6-Yc3bSE0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/_d6-Yc3bSE0</a>




Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7403



« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη 14 Δεκέμβριος 2016, 23:33:46 μμ »

H Yamaha παρουσίασε στην έκθεση EICMA ένα πρωτότυπο με την κωδική ονομασία T7. Φυσικά
δεν θέλει και πολλή φαντασία για να καταλάβουμε ότι πάνω σε αυτό θα βασιστεί το επόμενο
Tenere, κατασκοπευτικές φωτογραφίες του οποίου έχουν ήδη κυκλοφορήσει στον ειδικό τύπο.

Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΗΣ TENERE

Η Yamaha τονίζει με αυτό το πρωτότυπο πως, ''Όποιον τύπο μοτοσυκλέτας περιπέτειας κι αν
οδηγείτε, είναι πιθανό ότι έχει επηρεαστεί με κάποιον τρόπο από ένα από τα σημαντικότερα
μοντέλα στην ιστορία της Yamaha. Αυτό το μοντέλο ήταν η θρυλική XT600Z Ténéré, που
παρουσιάστηκε πριν από 33 χρόνια στην έκθεση Paris Show."
Δεν έχουμε λόγο να αμφιβάλλουμε φυσικά, αφού η εμβληματική XT600Z Ténéré γοήτευσε μια
μεγάλη γκάμα αναβατών που λάτρεψαν τη σκληροτράχηλη απλότητα και τις αγωνιστικές
καταβολές της. Στενά βασισμένο στις εργοστασιακές αγωνιστικές μηχανές της Yamaha για το Ράλι
Ντακάρ με θρυλικούς αναβάτες όπως ο Stéphane Peterhansel, αυτό το ανθεκτικό μοντέλο
περιπέτειας έγινε μία από τις κορυφαίες σε πωλήσεις μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη.
Τα πρώτα 10 χρόνια ζωής της, μεταξύ 1984 και 1994, αυτή η εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα πέτυχε
61.000 πωλήσεις. Σήμερα, η Ténéré συνεχίζει να είναι δημοφιλής και να κάνει περήφανους πολλούς
ιδιοκτήτες που είναι μέλη σε αποκλειστικές λέσχες ιδιοκτητών.
Το αρχικό πνεύμα της Ténéré, που έκανε τη Yamaha ένα από τα σπουδαιότερα ονόματα στην
οδήγηση τύπου ράλι και περιπέτειας, δεν εξαφανίστηκε ποτέ και παραμένει πάντα στο DNA της
εταιρείας. Το μοντέλο περιπέτειας αντιπροσωπεύει έναν καθαρόαιμο και ουσιαστικό τρόπο
απόλαυσης της οδήγησης μοτοσυκλέτας για τη Yamaha: χαρίζει συναισθήματα απόλυτης ελευθερίας και ανακαλύψεων, με ταξίδια σε εντυπωσιακά μέρη ακόμα και όταν δεν υπάρχουν
δρόμοι. Τώρα η Yamaha πρόκειται να δώσει στον κόσμο μια φευγαλέα εικόνα του μέλλοντος, με
την αποκάλυψη του πρωτότυπου μοντέλου T7 στην έκθεση EICMA.

Υamaha Τ7: Τεχνογνωσία και πάθος

Πολλά μοντέλα περιπέτειας μεσαίου μεγέθους που υπάρχουν ήδη, θεωρούνται υπερβολικά
προσανατολισμένα στη χρήση σε δρόμο, υπερβολικά εξεζητημένα και ακατάλληλα για πραγματική
εκτός δρόμου οδήγηση. Ο κόσμος της περιπέτειας χρειάζεται ένα νέο τύπο μοτοσυκλέτας που
μπορεί να προσφέρει την αυθεντική ευελιξία στις μεγάλες αποστάσεις και την απόλυτη
ανθεκτικότητα της αρχικής Ténéré, σε συνδυασμό με τη σύγχρονη σχεδίαση και την τεχνολογία
αιχμής στον κινητήρα και το πλαίσιο.
Μια αφοσιωμένη ομάδα που αποτελείται από μηχανικούς, σχεδιαστές και δημιουργούς προϊόντων
της Yamaha από την Official Rally Team στη Γαλλία, το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης στην Ιταλία
και την GK Design στην Ολλανδία ανέπτυξαν το νέο πρωτότυπο μοντέλο T7. Κάθε μέλος της
ομάδας έχει πραγματική επιθυμία να δημιουργήσει κάτι που θα μπορέσει να καλύψει τις ανάγκες
του περιπετειώδη ταξιδιώτη και θα αντιπροσωπεύει το όραμα της Yamaha για την επόμενη γενιά
μοτοσυκλετών περιπέτειας.

Το πρωτότυπο μοντέλο Yamaha T7 δημιουργήθηκε με χρήση του αγωνιστικού DNA που έκανε τη
Yamaha ένα από τα πιο επιτυχημένα ονόματα στον κόσμο των αγώνων ράλι. Είναι ένα πλήρως
λειτουργικό πρωτότυπο που αναπτύχθηκε για να πετύχει την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στις εντός
και εκτός δρόμου δυνατότητες.
Αυτή η ελαφριά μηχανή βασίζεται σε ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο που σχεδιάστηκε για να
συμπληρώσει μια ειδικά ανεπτυγμένη έκδοση του αναγνωρισμένου κινητήρα CP2 700 κ.εκ. της
Yamaha - που χρησιμοποιείται στο Tracer 700 και στο MT-07, ο οποίος παρέχει ισχυρή ροπή και
αποδίδει εύκολα την ισχύ που απαιτείται για τέλεια πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες.

ANAMENOMENO ΤΕΝΕRΕ
Η T7 διαθέτει ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο, προβολείς LED με 4 λαμπτήρες, φέρινγκ και
ποδιά από ανθρακονήματα, προσαρμοσμένη εξάτμιση Akrapovič και μπροστινή ανάρτηση KYB
υψηλών προδιαγραφών. Αποτελεί όραμα της ιδανικής μηχανής περιπέτειας και διαδραματίζει
σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των μοντέλων περιπέτειας Yamaha της επόμενης γενιάς.
Ένα νέο κεφάλαιο από το βιβλίο των θρύλων θα κυκλοφορεί στους δρόμους, ασφαλτοστρωμένους
και χωμάτινους, από το 2018.
Εμείς να προσθέσουμε στα παραπάνω, ότι το νέο μοντέλο που θα ονομάζεται πιθανότατα Tenere
700, θα αντικαταστήσει το XTZ 660 Tenere που σταμάτησε φέτος την παραγωγή του λόγω
περιορισμών Euro4. Αναμένουμε λοιπόν να ονομάζεται XTZ 700 Tenere και αν έρθει στην
παραγωγή έστω και κοντά στην εμφάνιση του πρωτότυπου T7, και σε λογική τιμή, όπως ακολουθεί
τελευταία η Yamaha, αναμένεται να προσελκύσει ευρύ κοινό από αρκετά χωμάτινες εταιρίες.


Πηγή
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3197



« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη 15 Δεκέμβριος 2016, 07:36:18 πμ »

Οπτικά, ΚΤΜίζει λίγο ή μου φαίνεται....
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
giamar4
Gelande/strasse
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1901



« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή 16 Δεκέμβριος 2016, 22:58:05 μμ »

Θα κάψει καρδιές, δεδομένου των ανταγωνιστικων τιμων που χαρακτηρίζουν τη συγκεκριμενη εταιρια
Καταγράφηκε
fotisalp
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2547


To καλό με τα ταξίδια είναι οι νέες γνωριμίες :)


« Απάντηση #4 στις: Σάββατο 17 Δεκέμβριος 2016, 01:02:05 πμ »

Οπτικά, ΚΤΜίζει λίγο ή μου φαίνεται....

Λίγο το λες αυτό; Σα να κοιτάς project βασισμένο σε 950/990..!
Καταγράφηκε

ΚΤΜ 950 Adv '05
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2436


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #5 στις: Σάββατο 17 Δεκέμβριος 2016, 16:44:10 μμ »

1. Welcome back Leon!

2. Ο 700άρης κινητήρας της Γιαμάχα είναι ΚΑ ΤΑ ΠΛΗ ΚΤΙ ΚΟΣ!

3.
Οπτικά, ΚΤΜίζει λίγο ή μου φαίνεται....
Λίγο το λες αυτό; Σα να κοιτάς project βασισμένο σε 950/990..!

Πλάκα κάνετε; Δεν έχει χωροκτύωμα, δεν έχει V2, δεν έχει το ένα φανάρι πάνω στο άλλο ....ααα ναι έχει δυο ρόδες!
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #6 στις: Κυριακή 18 Δεκέμβριος 2016, 15:48:48 μμ »

ΚΤΜίζει στις γραμμές, εννοούν, καθότι επιθετικό μυτερό και με γωνίες. Η αλήθεια είναι ότι οι Αυστριακοί πήγαν πρώτη ανάποδα στο ρεύμα με τις καμπύλες και θα φουσκώματα των υπολοίπων.

Από την άλλη όλα τα Ντακαροειδή αντβου έτσι είναι πάνω κάτω.

Ο κινητήρας πάλι όντως είναι άλλο πράμα. Το είδα σε ένα MT από κοντά και είναι απίστευτα μαζεμένος και συμπαγής, δουλεύει σαν ηλεκτρικός και δίνει αβέρτα. Με τις διαστάσει και την κλίση που έχει μπορείς να το βάλεις όπου θες χωρίς να παίρνει ύψος η κατασκευή. Δείχνει και ελαφρύς. Κανονικά η Χόντα τέτοιο έπρεπε να φτιάξει όχι τις γκουμούτσες που έβγαλε.
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7403



« Απάντηση #7 στις: Τρίτη 07 Νοέμβριος 2017, 10:48:21 πμ »

Έτοιμο και το Tenere ....







Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10436


Γαβ !


« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2018, 16:14:18 μμ »




έτοιμο το βλέπω.... και πολύ ωραίο

<a href="http://www.youtube.com/v/D5YujcE3_zs" target="_blank">http://www.youtube.com/v/D5YujcE3_zs</a>
Καταγράφηκε

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2436


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #9 στις: Σάββατο 20 Οκτώβριος 2018, 06:41:01 πμ »

έτοιμο το βλέπω.... και πολύ ωραίο


Θα το αγόραζα για τον κινητήρα του.
Τα κιλά έφτασαν τα 200.
Για να δούμε και την τιμή.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2053



« Απάντηση #10 στις: Σάββατο 20 Οκτώβριος 2018, 10:11:23 πμ »

Μια χαρα φαινεται
Ερωτευσιμο!
Εκτος απο την εξατμιση που στο σημειο που βρισκεται μαλλον θα γινει σκραπ με την πρωτη τουμπα
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!