Δευτέρα 25 Μάρτιος 2019, 22:45:22 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Yamaha T7 Tenere 2017  (Αναγνώστηκε 3541 φορές)
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7427



« στις: Τετάρτη 14 Δεκέμβριος 2016, 23:30:02 μμ »



















<a href="http://www.youtube.com/v/dG60_EHmGnw" target="_blank">http://www.youtube.com/v/dG60_EHmGnw</a>

<a href="http://www.youtube.com/v/_d6-Yc3bSE0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/_d6-Yc3bSE0</a>




Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7427



« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη 14 Δεκέμβριος 2016, 23:33:46 μμ »

H Yamaha παρουσίασε στην έκθεση EICMA ένα πρωτότυπο με την κωδική ονομασία T7. Φυσικά
δεν θέλει και πολλή φαντασία για να καταλάβουμε ότι πάνω σε αυτό θα βασιστεί το επόμενο
Tenere, κατασκοπευτικές φωτογραφίες του οποίου έχουν ήδη κυκλοφορήσει στον ειδικό τύπο.

Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΗΣ TENERE

Η Yamaha τονίζει με αυτό το πρωτότυπο πως, ''Όποιον τύπο μοτοσυκλέτας περιπέτειας κι αν
οδηγείτε, είναι πιθανό ότι έχει επηρεαστεί με κάποιον τρόπο από ένα από τα σημαντικότερα
μοντέλα στην ιστορία της Yamaha. Αυτό το μοντέλο ήταν η θρυλική XT600Z Ténéré, που
παρουσιάστηκε πριν από 33 χρόνια στην έκθεση Paris Show."
Δεν έχουμε λόγο να αμφιβάλλουμε φυσικά, αφού η εμβληματική XT600Z Ténéré γοήτευσε μια
μεγάλη γκάμα αναβατών που λάτρεψαν τη σκληροτράχηλη απλότητα και τις αγωνιστικές
καταβολές της. Στενά βασισμένο στις εργοστασιακές αγωνιστικές μηχανές της Yamaha για το Ράλι
Ντακάρ με θρυλικούς αναβάτες όπως ο Stéphane Peterhansel, αυτό το ανθεκτικό μοντέλο
περιπέτειας έγινε μία από τις κορυφαίες σε πωλήσεις μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη.
Τα πρώτα 10 χρόνια ζωής της, μεταξύ 1984 και 1994, αυτή η εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα πέτυχε
61.000 πωλήσεις. Σήμερα, η Ténéré συνεχίζει να είναι δημοφιλής και να κάνει περήφανους πολλούς
ιδιοκτήτες που είναι μέλη σε αποκλειστικές λέσχες ιδιοκτητών.
Το αρχικό πνεύμα της Ténéré, που έκανε τη Yamaha ένα από τα σπουδαιότερα ονόματα στην
οδήγηση τύπου ράλι και περιπέτειας, δεν εξαφανίστηκε ποτέ και παραμένει πάντα στο DNA της
εταιρείας. Το μοντέλο περιπέτειας αντιπροσωπεύει έναν καθαρόαιμο και ουσιαστικό τρόπο
απόλαυσης της οδήγησης μοτοσυκλέτας για τη Yamaha: χαρίζει συναισθήματα απόλυτης ελευθερίας και ανακαλύψεων, με ταξίδια σε εντυπωσιακά μέρη ακόμα και όταν δεν υπάρχουν
δρόμοι. Τώρα η Yamaha πρόκειται να δώσει στον κόσμο μια φευγαλέα εικόνα του μέλλοντος, με
την αποκάλυψη του πρωτότυπου μοντέλου T7 στην έκθεση EICMA.

Υamaha Τ7: Τεχνογνωσία και πάθος

Πολλά μοντέλα περιπέτειας μεσαίου μεγέθους που υπάρχουν ήδη, θεωρούνται υπερβολικά
προσανατολισμένα στη χρήση σε δρόμο, υπερβολικά εξεζητημένα και ακατάλληλα για πραγματική
εκτός δρόμου οδήγηση. Ο κόσμος της περιπέτειας χρειάζεται ένα νέο τύπο μοτοσυκλέτας που
μπορεί να προσφέρει την αυθεντική ευελιξία στις μεγάλες αποστάσεις και την απόλυτη
ανθεκτικότητα της αρχικής Ténéré, σε συνδυασμό με τη σύγχρονη σχεδίαση και την τεχνολογία
αιχμής στον κινητήρα και το πλαίσιο.
Μια αφοσιωμένη ομάδα που αποτελείται από μηχανικούς, σχεδιαστές και δημιουργούς προϊόντων
της Yamaha από την Official Rally Team στη Γαλλία, το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης στην Ιταλία
και την GK Design στην Ολλανδία ανέπτυξαν το νέο πρωτότυπο μοντέλο T7. Κάθε μέλος της
ομάδας έχει πραγματική επιθυμία να δημιουργήσει κάτι που θα μπορέσει να καλύψει τις ανάγκες
του περιπετειώδη ταξιδιώτη και θα αντιπροσωπεύει το όραμα της Yamaha για την επόμενη γενιά
μοτοσυκλετών περιπέτειας.

Το πρωτότυπο μοντέλο Yamaha T7 δημιουργήθηκε με χρήση του αγωνιστικού DNA που έκανε τη
Yamaha ένα από τα πιο επιτυχημένα ονόματα στον κόσμο των αγώνων ράλι. Είναι ένα πλήρως
λειτουργικό πρωτότυπο που αναπτύχθηκε για να πετύχει την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στις εντός
και εκτός δρόμου δυνατότητες.
Αυτή η ελαφριά μηχανή βασίζεται σε ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο που σχεδιάστηκε για να
συμπληρώσει μια ειδικά ανεπτυγμένη έκδοση του αναγνωρισμένου κινητήρα CP2 700 κ.εκ. της
Yamaha - που χρησιμοποιείται στο Tracer 700 και στο MT-07, ο οποίος παρέχει ισχυρή ροπή και
αποδίδει εύκολα την ισχύ που απαιτείται για τέλεια πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες.

ANAMENOMENO ΤΕΝΕRΕ
Η T7 διαθέτει ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο, προβολείς LED με 4 λαμπτήρες, φέρινγκ και
ποδιά από ανθρακονήματα, προσαρμοσμένη εξάτμιση Akrapovič και μπροστινή ανάρτηση KYB
υψηλών προδιαγραφών. Αποτελεί όραμα της ιδανικής μηχανής περιπέτειας και διαδραματίζει
σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των μοντέλων περιπέτειας Yamaha της επόμενης γενιάς.
Ένα νέο κεφάλαιο από το βιβλίο των θρύλων θα κυκλοφορεί στους δρόμους, ασφαλτοστρωμένους
και χωμάτινους, από το 2018.
Εμείς να προσθέσουμε στα παραπάνω, ότι το νέο μοντέλο που θα ονομάζεται πιθανότατα Tenere
700, θα αντικαταστήσει το XTZ 660 Tenere που σταμάτησε φέτος την παραγωγή του λόγω
περιορισμών Euro4. Αναμένουμε λοιπόν να ονομάζεται XTZ 700 Tenere και αν έρθει στην
παραγωγή έστω και κοντά στην εμφάνιση του πρωτότυπου T7, και σε λογική τιμή, όπως ακολουθεί
τελευταία η Yamaha, αναμένεται να προσελκύσει ευρύ κοινό από αρκετά χωμάτινες εταιρίες.


Πηγή
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3253



« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη 15 Δεκέμβριος 2016, 07:36:18 πμ »

Οπτικά, ΚΤΜίζει λίγο ή μου φαίνεται....
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
giamar4
Gelande/strasse
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1902



« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή 16 Δεκέμβριος 2016, 22:58:05 μμ »

Θα κάψει καρδιές, δεδομένου των ανταγωνιστικων τιμων που χαρακτηρίζουν τη συγκεκριμενη εταιρια
Καταγράφηκε
fotisalp
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2951


« Απάντηση #4 στις: Σάββατο 17 Δεκέμβριος 2016, 01:02:05 πμ »

Οπτικά, ΚΤΜίζει λίγο ή μου φαίνεται....

Λίγο το λες αυτό; Σα να κοιτάς project βασισμένο σε 950/990..!
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2467


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #5 στις: Σάββατο 17 Δεκέμβριος 2016, 16:44:10 μμ »

1. Welcome back Leon!

2. Ο 700άρης κινητήρας της Γιαμάχα είναι ΚΑ ΤΑ ΠΛΗ ΚΤΙ ΚΟΣ!

3.
Οπτικά, ΚΤΜίζει λίγο ή μου φαίνεται....
Λίγο το λες αυτό; Σα να κοιτάς project βασισμένο σε 950/990..!

Πλάκα κάνετε; Δεν έχει χωροκτύωμα, δεν έχει V2, δεν έχει το ένα φανάρι πάνω στο άλλο ....ααα ναι έχει δυο ρόδες!
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #6 στις: Κυριακή 18 Δεκέμβριος 2016, 15:48:48 μμ »

ΚΤΜίζει στις γραμμές, εννοούν, καθότι επιθετικό μυτερό και με γωνίες. Η αλήθεια είναι ότι οι Αυστριακοί πήγαν πρώτη ανάποδα στο ρεύμα με τις καμπύλες και θα φουσκώματα των υπολοίπων.

Από την άλλη όλα τα Ντακαροειδή αντβου έτσι είναι πάνω κάτω.

Ο κινητήρας πάλι όντως είναι άλλο πράμα. Το είδα σε ένα MT από κοντά και είναι απίστευτα μαζεμένος και συμπαγής, δουλεύει σαν ηλεκτρικός και δίνει αβέρτα. Με τις διαστάσει και την κλίση που έχει μπορείς να το βάλεις όπου θες χωρίς να παίρνει ύψος η κατασκευή. Δείχνει και ελαφρύς. Κανονικά η Χόντα τέτοιο έπρεπε να φτιάξει όχι τις γκουμούτσες που έβγαλε.
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7427



« Απάντηση #7 στις: Τρίτη 07 Νοέμβριος 2017, 10:48:21 πμ »

Έτοιμο και το Tenere ....







Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10446


Γαβ !


« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2018, 16:14:18 μμ »




έτοιμο το βλέπω.... και πολύ ωραίο

<a href="http://www.youtube.com/v/D5YujcE3_zs" target="_blank">http://www.youtube.com/v/D5YujcE3_zs</a>
Καταγράφηκε

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2467


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #9 στις: Σάββατο 20 Οκτώβριος 2018, 06:41:01 πμ »

έτοιμο το βλέπω.... και πολύ ωραίο


Θα το αγόραζα για τον κινητήρα του.
Τα κιλά έφτασαν τα 200.
Για να δούμε και την τιμή.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2061



« Απάντηση #10 στις: Σάββατο 20 Οκτώβριος 2018, 10:11:23 πμ »

Μια χαρα φαινεται
Ερωτευσιμο!
Εκτος απο την εξατμιση που στο σημειο που βρισκεται μαλλον θα γινει σκραπ με την πρωτη τουμπα
Καταγράφηκε
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7427



« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη 24 Ιανουάριος 2019, 16:31:11 μμ »



Απολαύστε το Video

« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 24 Ιανουάριος 2019, 16:32:51 μμ από African Boy » Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
FEVGATOS
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 38


Δεν πηγαίνω γρήγορα, φτάνω όμως μακρυά...


« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή 15 Φεβρουάριος 2019, 19:15:24 μμ »

Να δουμε και την τιμη...
Καταγράφηκε

Δεν πηγαίνω γρήγορα, φτάνω όμως μακρυά...
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7427



« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή 01 Μάρτιος 2019, 12:27:29 μμ »

Να δουμε και την τιμη...



Yamaha Ténéré 700 - Στην Ελλάδα από €9.990!
Έρχεται με €500 έκπτωση για τους πρώτους

Σε ένα μήνα αρχίζουν οι παραγγελίες για τα πρώτα Yamaha Tenere 700 με έκπτωση για όσους τα παραγγείλουν διαδικτυακά, θέλοντας να προλάβουν κάθε ημέρα της Άνοιξης ή καλύτερα του Καλοκαιριού... με καινούρια μοτοσυκλέτα. Βγαίνουμε έτσι αληθινοί σε όσα γράφαμε την ημέρα της παρουσίασής του, όταν από τους λίγους που το βλέπαμε από κοντά, συνομιλούσαμε με τον Πρόεδρο της Yamaha Europe -και φιλέλληνα- κύριο Eric de Seynes, ο οποίος μάλιστα έχει και καταγωγή από την Ιθάκη. Η δήλωσή του ήταν τότε πως αρχικά και για την βασική έκδοση θα προσπαθήσει να ξεκινήσει με τιμή γνωριμίας κάτω από €10.000 ενώ αντίστοιχα η ελληνική αντιπροσωπεία ξεκινούσε τις προσπάθειες για να ενσωματώσει την υψηλότερη φορολογία και τους δασμούς του ελληνικού κράτους.

Γράφαμε επίσης και τους λόγους που το Tenere θα χρειαστεί αρκετούς μήνες για να γίνει διαθέσιμο, παρόλο που η παραγωγή του είχε ξεκινήσει με πυρετώδεις ρυθμούς. Προς αποφυγή επανάληψης, οι λόγοι είναι εδώ, όπως μεταφέρθηκαν από τα πιο επίσημα χείλη. Θυμηθείτε το video μας από την παρουσίαση του Tenere στην EICMA:

https://youtu.be/7MkmoBNCoqo



Ξεκινά λοιπόν η διαδικασία της διαδικτυακής παραγγελίας σε λιγότερο από 30 ημέρες, με τις πρώτες μοτοσυκλέτες να αναμένονται στην Ελλάδα στα τέλη Μαΐου με αρχές Ιουνίου, και την διάθεση στα καταστήματα από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Ας δούμε αναλυτικότερα το Δελτίο Τύπου της Yamaha:

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την τιμή της Yamaha Ténéré 700 και την ημερομηνία έναρξης λειτουργίας του συστήματος online παραγγελίας   

Αναπτυγμένη στα πιο δύσκολα περιβάλλοντα από μερικούς από τους πιο έμπειρους αγωνιζόμενους του κόσμου, η σκληροτράχηλη, συμπαγής και ευέλικτη νέα Ténéré 700 είναι έτοιμη να σας βάλει σ' έναν ολοκαίνουργιο κόσμο γεμάτο συγκινήσεις στην καθημερινότητα και συναρπαστικές ευκαιρίες για όσους έχετε πάθος για ταξίδια. Εξοπλισμένη με τον επιτυχημένο δικύλινδρο κινητήρα CP2 689 κ.εκ. εν σειρά και ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο, η Ténéré 700 σχεδιάστηκε για να προσφέρει κορυφαίο στην κατηγορία της χειρισμό και ευελιξία στις χωμάτινες διαδρομές, σε συνδυασμό με υψηλές επιδόσεις σε μεγάλες ταχύτητες και αποστάσεις στο δρόμο, στοιχεία χαρακτήρα μιας εξαιρετικά ικανής και ευέλικτης μοτοσυκλέτας περιπέτειας.

Και τώρα μπορείτε να είστε από τους πρώτους που θα αποκτήσετε την Ténéré 700!

Σύστημα online παραγγελίας

Σε λιγότερο από 30 ημέρες, στις 27 Μαρτίου 2019 στις 15:00 (Ώρα Ελλάδος), η Yamaha θα ξεκινήσει ένα σύστημα online παραγγελίας για τους πιο παθιασμένους θαυμαστές που θέλουν να σχεδιάσουν την καλοκαιρινή τους περιπέτεια με τη μοτοσυκλέτα τους από τώρα! Οι πρώτες παραδόσεις, που προβλέπεται να πραγματοποιηθούν τον Ιούλιο του 2019, θα αφορούν τους online πελάτες μας, με σειρά προτεραιότητας, και την ειδική τιμή των 9.990€* για το βασικό μοντέλο. Η συγκεκριμένη τιμή θα αφορά αποκλειστικά τις online παραγγελίες και θα ισχύει μέχρι να κλείσει το online σύστημα στις 31 Ιουλίου 2019. 

Το σύστημα online παραγγελίας θα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιβεβαιώσουν την παραγγελία τους με διάφορες επιλογές προαιρετικού εξοπλισμού της Ténéré 700, που θα είναι διαθέσιμες και στην έκδοση των 35kW. Και οι δύο εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες σε τρία χρώματα: Ceramic Ice, Competition White, Power Black. 

Πρόγραμμα Παράδοσης στους Επίσημους Συνεργάτες

Μετά την εξυπηρέτηση των αρχικών online παραγγελιών, η Yamaha θα συνεχίσει τη διάθεση της Ténéré 700 από τον Σεπτέμβριο του 2019 μέσω των καταστημάτων των Επίσημων Συνεργατών σε όλη την Ευρώπη και στην κανονική τιμή των 10.490€*.

Βασικά χαρακτηριστικά της Ténéré 700
• Αγωνιστική εντός και εκτός δρόμου σπορ σχεδίαση, εμπνευσμένη από την T7, με το αυθεντικό DNA της σειράς Ténéré
• Ελαφριά, μικρών διαστάσεων, ευέλικτη
• Εξαιρετική ισορροπία ισχύος και ελέγχου
• Εκπληκτικές εκτός δρόμου επιδόσεις
• Εντυπωσιακές εντός δρόμου επιδόσεις όλο το χρόνο
• Δυνατότητα μεγάλων αποστάσεων παντός εδάφους, αυτονομία καυσίμου για 350 χλμ.+
• Πανίσχυρος, ομαλός και οικονομικός κινητήρας υψηλής ροπής
• Ρυθμιζόμενο ABS για εκτός δρόμου οδήγηση
• Αποτελεσματικός ανεμοθώρακας και χούφτες χεριών για εξαιρετική προστασία
• Υπερσύγχρονη ανάρτηση μεγάλης διαδρομής
• Διατίθεται σε 3 χρωματικές επιλογές

Γνήσια Αξεσουάρ

Για να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την ευελιξία, τις δυνατότητες και την εμφάνιση, η Yamaha θα κυκλοφορήσει μια μεγάλη σειρά Γνήσιων Αξεσουάρ για την Ténéré 700. Για να ανταποκριθεί στις ανάγκες όσων αγαπούν τα ταξίδια, η σειρά θα περιλαμβάνει προαιρετικό εξοπλισμό αποσκευών και πολλά άλλα είδη, που θα αυξάνουν την άνεση και την ευκολία σε μεγάλες και πολύωρες διαδρομές. Για τους αθλητικούς, περιπετειώδεις οδηγούς που λατρεύουν τη δράση εκτός δρόμου, η Yamaha θα προσφέρει τεχνικό εξοπλισμό που θα κάνει ακόμα πιο δυναμική την απόδοση και το στυλ της μοτοσυκλέτας.

* Παράκληση να λάβετε υπόψη σας ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι μόνο για τη βασική έκδοση και επίσης ότι η τιμή μπορεί να διαφέρει ,ανάλογα με τη χώρα διάθεσης. Επικοινωνήστε με τις Τοπικές Αντιπροσωπείες για πιο συγκεκριμένες πληροφορίες

ΠΗΓΗ
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 01 Μάρτιος 2019, 12:29:11 μμ από African Boy » Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2467


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #14 στις: Κυριακή 03 Μάρτιος 2019, 19:02:49 μμ »

Φθηνώτερη από την Άφρικα, η οποία είναι χιλιάρα, πόσο όμως ελαφρότερη;
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
giamar4
Gelande/strasse
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1902



« Απάντηση #15 στις: Σάββατο 09 Μάρτιος 2019, 20:32:33 μμ »

Δεν απευθυνεται στην αφρικα.
Ουτε καν την κοιταει .
Οπως δεν κοιταει το ηδη αποτυχημενο  850gs.
Το T7 ειναι τερμα πολεμικο εργαλειο
Αντιπαλος της ειναι το ktm 790.
Εκει ,αναμεσα τους δλδ, θα παιχτει το παιγνιδι.
Το κοινο του Τ7 ειναι οι εντουριστες ,αυτοι της ktm.
Απ'αυτην την πιτα θελει μεριδιο

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2251


Pouroduro spirit


« Απάντηση #16 στις: Σάββατο 09 Μάρτιος 2019, 23:21:21 μμ »

Δεν απευθυνεται στην αφρικα.
Ουτε καν την κοιταει .
Οπως δεν κοιταει το ηδη αποτυχημενο  850gs.
Το T7 ειναι τερμα πολεμικο εργαλειο
Αντιπαλος της ειναι το ktm 790.
Εκει ,αναμεσα τους δλδ, θα παιχτει το παιγνιδι.
Το κοινο του Τ7 ειναι οι εντουριστες ,αυτοι της ktm.
Απ'αυτην την πιτα θελει μεριδιο

Ετσι ακριβως! Και ειναι κατα τη γνωμη μου (και τη γνωμη πολλων) ομορφοτερο  Cool Και επισης 50% φτηνοτερο, το 790R ειναι πολυ ακριβο στα 15 χιλιαρικα.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2467


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #17 στις: Κυριακή 10 Μάρτιος 2019, 09:21:25 πμ »

Δεν είχα προσέξει αυτή την κατηγορία! Αφού η αγωνιστική κατηγορία στα ράλλυ είναι τα 450 κυβικά, ποιοί θέλουν να κάνουν εντούρο με 700; Ο κινητήρας του Γιαμάχα είναι καταπληκτικός μεν αλλά πολιτισμένος - τουριστικός.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!