Τετάρτη 24 Απρίλιος 2019, 04:49:33 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: . .
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Σωληνάκια στο XLV650 που 'φρακάρουν' πιο συχνά?  (Αναγνώστηκε 992 φορές)
Vagggelis XL650V
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40



« στις: Τρίτη 13 Δεκέμβριος 2016, 14:00:14 μμ »

Καλησπέρα παιδιά! Μπορείτε να αναφέρετε βάση της εμπειρίας σας ποια σωληνάκια στο XLV650 είναι αυτά που 'φρακάρουν' πιο συχνά?  Και αν μπορείτε να υποδείξετε και την θέση τους...
Ξέρω ότι υπάρχουν μέσα στο φόρουμ διάσπαρτα, αλλά καλά θα ήταν να υπήρχαν κάπου συγκεντρωμένα οι 'συνήθεις ύποπτοι' για να τα τσεκάρουμε....Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8772


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #1 στις: Τρίτη 13 Δεκέμβριος 2016, 21:36:06 μμ »

Στην Transalp δεν φρακάρει ποτέ τπτ.

Κ αν αυτό συμβεί την ευθύνη έχει ο ιδιοκτήτης η κάποιο συνεργείο.

Πχ Μου έχει τυχει να διαβάσω για βουλωμένο σωλήνα που ενώνει το δεξι ψυγείο με το δοχείο διαστολής , αλλά πως να μην βουλώσει αν χρησιμοποιούσαν νεράκι βρύσης?
Για σωλήνες που βρίσκονται κάτω απο το τεπόζιτο κ που πατήθηκαν όταν κάποιος απρόσεκτος το επανατοποθέτησε .
Καταγράφηκε
Vagggelis XL650V
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40



« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη 14 Δεκέμβριος 2016, 16:45:17 μμ »

Εγώ αναφέρομαι περισσότερο σε σωληνακια καυσιμου....Διαβασα κάπου για κάποια που φρακαρουν απο ακηνισια κ κακή ποιότητα καυσίμου....
Καταγράφηκε
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 756


« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη 14 Δεκέμβριος 2016, 17:04:55 μμ »

Καυσίμου σωληνάκι υπάρχει μόνο ένα. Ξεκινάει από το ρουμπινέτο, και καταλήγει σε ένα Τ ανάμεσα στα καρμπυρατέρ, τα οποία και τροφοδοτεί.

Αν υπάρχει ενδεχόμενο να φρακάρει ίσως να είναι στο μεταλλικό Τ, το οποίο ενώνει τα σωληνάκια λόγω σκουριάς ή άλλων ξένων σωματιδίων που τύχει να περάσουν από το φίλτρο που υπάρχει στο ρεζερβουάρ. Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, τουλάχιστον όσων αφορά βούλωμα στη συγκεκριμένη περιοχή.

Σχετικό επίσης με το καύσιμο είναι η αναπνοή του τεπόζιτου. Αυτή αν βουλώσει μπορεί να σου δημιουργήσει θέματα. Νομίζω (αλλά μπορεί να κάνω και μεγάλο λάθος), ότι η αναπνοή καταλήγει σε ένα από τα σωληνάκια που βγαινουν κάτω από τη ποδιά. Αν όντως έιναι έτσι πράγματι, μπορεί να φράξει το συγκεκριμένο σημείο, θέλει όμως πολύ προσπάθεια, και αμέλεια τουλάχιστον 10 ετών, και σίγουρα δεν έχει να κάνει με τη ποιότητα του καυσίμου.
Καταγράφηκε
Vagggelis XL650V
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40



« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 15 Δεκέμβριος 2016, 10:41:16 πμ »

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις... Smiley
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!