Δευτέρα 25 Μάρτιος 2019, 23:05:08 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: νεα KTM 1090 και 1290 Adventure  (Αναγνώστηκε 2625 φορές)
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2251


Pouroduro spirit


« στις: Κυριακή 30 Οκτώβριος 2016, 15:40:01 μμ »

Η ΚΤΜ εξορθολογισε τη γκαμα της: αρχικα καταργησε το (σχετικα "αδυναμο") 1050 Adventure των 94 αλογων - οσων και το Αφρικα - και το αντικατεστησε με τα 1090 Adventure (με χυτους 19/17 τροχους οπως και το 1050) και 1090 Adventure R (με ακτινωτους 21/18 τροχους) με 125 αλογα και πληρως ρυθμιζομενες αναρτησεις (που το 1050 δεν ειχε).

Το ΚΤΜ 1090 Adventure R:  Cool Cool




Επισης καταργησε τα δυο 1190 Adventure και τωρα εχει τρια 1290 Super Adventure: το Super Adventure R (ακτινωτους 21/18 τροχους), το Super Adventure S (με χυτους 19/17 τροχους) και το Super Adventure T (με ακτινωτους 19/17 τροχους και 30 λιτρα ρεζερβουαρ, αυτο υπηρχε ηδη εδω και δυο χρονια). Ολα τα Super Adventure βγαζουν 160 αλογα.

Το ΚΤΜ 1290 Super Adventure R:




Το ΚΤΜ 1290 Super Adventure T:

Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7427



« Απάντηση #1 στις: Τρίτη 27 Δεκέμβριος 2016, 14:16:37 μμ »

2017 KTM 1090 ADVENTURE R Highlights

1. Revised fully adjustable WP USD front forks with separate compression and rebound systems for offroad domination.

2. Fully adjustable WP PDS (Progressive Damping System) rear monoshock for greater control and bottoming resistance.

3. Tubeless 21- and 18-inch wheels fitted with Continental TKC 80 tires for excellent offroad performance with sure-foot street manners.

4. Highly developed 125 HP LC8 V-Twin with dual-plug ignition, cutting-edge Keihin engine management, electronic fuel injection, Ride-by-Wire technology and slipper clutch.

5. Motorcycle Stability Control (MSC) package with multi-mode Combined ABS, ride mode technology and multi-mode traction control (MTC)
   
6. Four-mode traction control (MTC) including Sport, Street, Offroad and Rain settings allow the rider to fine tune the power application in any situation.

7. Offroad ABS mode allows for dirt-specific ABS application on the front wheel while disengaging the rear ABS for brake slides and total control in the dirt.

8. Strong trellis frame made from chrome-molybdenum steel for optimal handling on the street and in the dirt.

9. Adjustable foot pegs, handle bars, and wind shield
   
10. Integrated pannier mounts


Τα Bold τα έθεσα μιας και η ΚΤΜ με το 1090R χτυπάει στα ίσια και κουκουλώνει το Africa...... στην ίδια τάξη μεγέθους τιμή, προσφέροντας πολλά πολλά παραπάνω από αυτά που η HONDA επαφίεται.... 

Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7427



« Απάντηση #2 στις: Τρίτη 31 Ιανουάριος 2017, 13:36:22 μμ »

Φρέσκο φρέσκο πράγμα....

Παρουσίαση KTM 1090 Adventure R

Η αδιαφιλονίκητη πρόταση της KTM στην κατηγορία των Adventure μοτοσυκλετών, ήταν μέχρι πρότινος, το 1190 Adventure R. Με την ανακοίνωση της Αυστριακής εταιρίας , ότι η γκάμα αλλάζει, το νέο 1090 Adventure R, παίρνει τα σκήπτρα, παρουσιάζοντας μια ολοκληρωμένη πρόταση.

Σύμφωνα με την εταιρία, το νέο μοντέλο σχεδιάστηκε για να είναι η πιο αγνή off-road μοτοσυκλέτα που συμπεριλαμβάνει ταξιδιωτικά enduro στοιχεία και δημιουργήθηκε για να υπερέχει, όταν η άσφαλτος τελειώνει.

Το KTM 1090 Adventure R είναι υποψήφιο για το Best Moto 2017

Αυτός ήταν ο άμεσος στόχος της KTM και έτσι το 1090, έχοντας μικρότερο βάρος και αναθεωρημένες αναρτήσεις, μοιάζει έτοιμο να ανταποκριθεί στις εντός αλλά και εκτός δρόμου εξορμήσεις.

Το νέο KTM 1090 Adventure R, προορίζεται να είναι το απόλυτο όπλο, για αναβάτες που επιλέγουν τους πιο δύσβατους δρόμους, όπως ανώμαλους δρόμους ή μονοπάτια. Η KTM ήταν πάντα στις επάλξεις στη μεγάλη Adventure κατηγορία και έτσι  το ανανεωμένο 1090 R, ακολουθεί την επιτυχημένη συνταγή.

Δεν είναι λοιπόν ένα πιο ήπιο 1190 R, αλλά ένα βήμα μπροστά στην κατηγορία του, που βάζει δύσκολα στους ανταγωνιστές. Ο μικρότερος κυβισμός δεν σημαίνει απουσία δύναμης στο δρόμο, αλλά πιο εύκολη διαχείριση στο χώμα.


Αισθητική



Οπτικά το νέο μοντέλο, διατηρεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρίας από τα απερχόμενα μοντέλα. Tα φωτιστικά είναι τύπου LED και συνδυάζουν την πρακτικότητα με το δυναμισμό. Οι προστατευτικές μπάρες στο πλαίσιο και η προστατευτική ποδιά του κινητήρα, ενισχύουν την αίσθηση της περιπέτειας. Οι τροχοί είναι 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω και συνδυάζονται με ακτινωτές ζάντες και tubeless ελαστικά. Το ρεζερβουάρ καυσίμων, έχει χωρητικότητα 23 λίτρων, προσφέροντας μεγάλη αυτονομία.

Κινητήρας



Η καρδιά του νέου 1090 R, είναι ένας δικύλινδρος κινητήρας, 1050 κυβικών εκατοστών, που αποδίδει 125 ίππους και 80ft/lbs ροπής. Η ηλεκτρονική διαχείριση καυσίμου συνδυάζεται με γκάζι ride-by-wire και η μετάδοση γίνεται μέσω ενός συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης. Στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, συμπεριλαμβάνεται η μονάδα ελέγχου σταθερότητας (MSC) που συνεργάζεται με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (MTC), το οποίο φέρει 4 επίπεδα προγραμματισμού. Οι διαθέσιμες επιλογές, Sport, Street, Off-road, Rain, επιτρέπουν στον αναβάτη να αλλάξει την απόδοση, ανάλογα με την περίσταση.

Πλαίσιο-Ανάρτηση-Φρένα



Το ισχυρό πλαίσιο χωροδικτύωμα, κατασκευασμένο από χρώμιο-μολυβδαίνιο χάλυβα, προσφέρει ακαμψία και βέλτιστο χειρισμό, στο δρόμο και στο χώμα. Αναβαθμισμένες είναι οι αναρτήσεις , καθώς το νέο πιρούνι 48 χιλιοστών, της WP, έχει ξεχωριστό σύστημα συμπίεσης και απόσβεσης επαναφοράς, ενώ πλήρως ρυθμιζόμενο, είναι το πίσω monoshock αμορτισέρ της WP, με προοδευτική απόσβεση (PDS). Το σετάρισμα τους, έχει εκτός δρόμου προσανατολισμό. Στον τομέα της πέδησης, δύο δίσκοι 320χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και ένας δίσκος 267χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα πίσω, συνδυάζονται με σύστημα ABS, το οποίο στο Off-road επίπεδο, επιτρέπει την ανεξάρτητη απενεργοποίηση στον πίσω τροχό, προσφέροντας καλύτερο έλεγχο στο χώμα.



Ανεση-Εργονομία

Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 890 χιλιοστά, ενώ το μεταξόνιο είναι στα 1.580 χιλιοστά. Τα μαρσπιέ, οι χειρολαβές, καθώς η ζελατίνα, είναι ρυθμιζόμενα, ώστε ο αναβάτης να φέρει τη μοτοσυκλέτα στα μέτρα του. Οι προστατευτικές χούφτες αυξάνουν την εργονομία. Οι βάσεις των βαλιτσών είναι προ-εγκατεστημένες, ενώ ο πίνακας οργάνων, έχει συνδυασμό αναλογικών και ψηφιακών ενδείξεων με μια πλαϊνή οθόνη, που μεταφέρει εξτρά πληροφορίες στον αναβάτη. Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας είναι στα 214 κιλά και είναι 3 κιλά ελαφρύτερη από το 1190. Ο μικρότερος κινητήρας σε συνδυασμό με τη λιγότερη περιστρεφόμενη μάζα, προσφέρει αυξημένη ευελιξία και αισθητή βελτίωση στο χειρισμό

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος    Δικύλινδρος, Υδρόψυκτος
Χωρητικότητα    1.050 κ.ε.
Συμπίεση    
Ισχύς    125 ίπποι
Ροπή    80ft / lbs
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Σχέσεις σασμάν    6-τάχυτο
Τελική μετάδοση    Αλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος    Χαλύβδινο χωροδικτύωμα
Μεταξόνιο    1.580 χιλ.
Ύψος σέλας    890 χιλ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός ανάρτηση    Ανεστραμμένο WP
Πίσω ανάρτηση    Monoshock WP
ΒΑΡΟΣ
Βάρος    214 κιλά
ΤΡΟΧΟΙ
Εμπρός τροχός    90/90/R21
Πίσω τροχός    150/70/R18
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός φρένα    2 Χ 320χιλ
Πίσω φρένα    1 Χ 267 χιλ
ABS    2 καναλιών
ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Όργανα ελέγχου    Αναλογικά σε συνδυασμό με ψηφιακή οθόνη
Εμπρός φωτιστικό    LED




Πηγή

Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2251


Pouroduro spirit


« Απάντηση #3 στις: Τρίτη 31 Ιανουάριος 2017, 14:20:29 μμ »

Το καινουργιο 1090R ειναι καταπληκτικο μηχανακι, νομιζω η λογικη συνεχεια του 990 καθως το 1190R ητανε (και το 1290R ειναι) ..too much.

Το μονο προβλημα ειναι το υψος σελας στα 89εκ που θα γινουν αναγκαστικα 90εκ Shocked με την προσθηκη της comfort σελας που ειναι ακρως απαραιτητη καθως η στανταρ ειναι σανιδι. Με τετοιο υψος σελας το μηχανακι θελει αναβατη τουλαχιστο 1.85μ για να το κανει καλα στα δυσκολα. Αν ειχα αυτα τα παραπανω 5 ποντακια, θα ητανε η επιλογη μου αντι για το Αφρικα 1000.

Πληροφοριακα, η τιμη του στην Ελλαδα ειναι 15000€ δηλ. πολυ κοντα σ'αυτη του Αφρικα 1000. Στο Νησι, η τιμη του ειναι 12150GBP/14100€ ενω του Αφρικα 10850GBP/12600€ δηλ. 1500€ κατω. Βεβαια εγω πηρα το δικο μου Αφρικα 500GBP κατω, οποτε στα 10350GBP/12000€ ητανε ..no brainer. Θα κανω παντως τεστ το 1090R με την πρωτη ευκαιρια.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!