Σάββατο 16 Δεκέμβριος 2017, 22:21:40 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Dynojet kit για transalp 650cc  (Αναγνώστηκε 2071 φορές)
psygoofy
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28



« στις: Τετάρτη 05 Οκτώβριος 2016, 12:17:24 μμ »

Γεια και πάλι σε όλους!
Ψάχνομαι αρκετά και αφού έκανα ότι εκανα στην εξάτμιση μου,θέλω να ψαχτω για τα carbs!
Ερώτηση λοιπόν!
Έχει τοποθετήσει κανένας το κιτ του αναγραφομενου θέματος?(dynojet) και αν ναι,από που το αγόρασε,ποιο στάδιο και αν κατάφερε να το βάλει μόνος του!
Επίσης είδα ότι τα στάδια παίζουν ανάλογος τη έχεις κάνει στη μηχανή,οπότε από ότι καταλαβαίνω θέλει συζήτηση το θεμα!
Αν έχετε όρεξη εδώ είμαι όλος αφτιά!
Ευχατιστω!
Καταγράφηκε

καθε μηχανη εχει και την @@@ της
psygoofy
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28



« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη 05 Οκτώβριος 2016, 12:19:05 μμ »

Να προλάβω κάποιους,θα βάλω και φίλτρο k&n.
Ολοκληρομενη μοντιφια...
Καταγράφηκε

καθε μηχανη εχει και την @@@ της
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2188


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη 05 Οκτώβριος 2016, 14:17:24 μμ »

Στο e bay είχε, αλλά δεν θυμάμαι αν ήταν της Ντάινοτζετ ή άλλης εταιρείας. Αυτά τα κιτ με πιο μαλακό ελατήριο καταφέρνουν να ανοίγουν τα σλάιντ πιο γρήγορα.
Τα Κέιχιν της ΤΑ δεν προσφέρονται για μετατροπές πάντως.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
psygoofy
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28



« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη 05 Οκτώβριος 2016, 14:49:50 μμ »

Σ
Τα Κέιχιν της ΤΑ δεν προσφέρονται για μετατροπές πάντως.

Δηλαδή δεν μπορούμε να πειράξουμε καθόλου τα carbs των Τρανσαλπ?μου ακούγετε περίεργο χωρίς να ξέρω κάτι παραπανω!
Καταγράφηκε

καθε μηχανη εχει και την @@@ της
psygoofy
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28



« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη 05 Οκτώβριος 2016, 15:44:39 μμ »

Πήρα την tecnomoto για να ρωτήσω τι και πως κτλ κτλ
Και αμέσως μου είπε η γυναίκα εκεί ότι δεν βγάζει η dynojet,kit για τα συγκεκριμένα μοντέλα(Τρανσαλπ 650) Embarrassed Sad Huh
Και τωρα ξανά στο ψάξιμο ....
Καταγράφηκε

καθε μηχανη εχει και την @@@ της
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2188


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη 06 Οκτώβριος 2016, 09:24:39 πμ »

Δηλαδή δεν μπορούμε να πειράξουμε καθόλου τα carbs των Τρανσαλπ?μου ακούγετε περίεργο χωρίς να ξέρω κάτι παραπανω!

Μπορούμε και παραμπορούμε, απλά είναι από την Κέιχιν πολύ μελετημένα και πολύ καλής ποιότητας και τα πειράγματα ενέχουν κινδύνους.

Πήρα την tecnomoto για να ρωτήσω τι και πως κτλ κτλ
Και αμέσως μου είπε η γυναίκα εκεί ότι δεν βγάζει η dynojet,kit για τα συγκεκριμένα μοντέλα(Τρανσαλπ 650) Embarrassed Sad Huh
Και τωρα ξανά στο ψάξιμο ....

Σωστά για 600 βγάζει μόνο.
Αν θέλεις η μηχανή να τινάζεται όταν ανοίγεις το γκάζι και να μην έχει την ευγένια των καρμπυρατέρ υποπιέσεως, μπορείς να τα αλλάξεις με μηχανικά, αλλά μιλάμε για πολύ ακριβή μετατροπή, εκτός κι' αν πετύχεις μεταχειρισμένα.
Τα κιτ είναι μεσοβέζικη λύση.
Αυτά τα κιτ με πιο μαλακό ελατήριο καταφέρνουν να ανοίγουν τα σλάιντ πιο γρήγορα.



Το 650 έχει τον κινητήρα του Bros το οποίο στην Αμερική λέγεται Hawk και συμμετέχει στους αγώνες Battle of twins. Από εκεί μπορείς να δεις μέχρι πού μπορεί να φτάσει ο κινητήρας του ΤΑ.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
psygoofy
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28



« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη 06 Οκτώβριος 2016, 10:00:27 πμ »

Σε ευχαριστώ παρά πολύ για τις πληροφορίες!
Αλλά πες μου όταν εννοείς μηχανικά,για ποια carbs μιλάς?εννοώ ,υπάρχει καποιο συγκεκριμενο μοντέλο και μάρκα η οποία ταιριάζει κατευθείαν στο ΤΑ η φύγαμε για ολική πατέντα?ελπίζω να μην λες για fcr Γιατί ένιωσα ένα πόνο στην καρδιά και στην τσέπη...
Όσο αναφορά το bross 650 ,έψαξα και βρήκα ότι υπάρχει κιτακι για αυτά τα carbs,Απλά δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι η διαφορά τους σε σχέση με των ΤΑ από την στιγμή που είναι ίδια μοτέρ κτλ κτλ!
Ίσως θα μπορούσα να πάρω carbs Από bross Και αν είναι όλα ίδια,να πάρω το κιτ που δίνουν για αυτά...
Τι λες?
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 06 Οκτώβριος 2016, 10:02:09 πμ από psygoofy » Καταγράφηκε

καθε μηχανη εχει και την @@@ της
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2188


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη 06 Οκτώβριος 2016, 15:46:50 μμ »

Μηχανικά λέμε τα καρμπυρατέρ στα οποία το ποτήρι - σλάιντ το ανεβάζει το χέρι μας μέσω του γκαζοσύρματος.
Στα τρανσάλπ τα καρμπυρατέρ είναι υποπιέσεως, στα οποία το χέρι ανοίγει μια πεταλούδα και η υποπίεση  που δημιουργειται ανεβάζει το σλάιντ με κάποια καθυστέρηση, το οποίο είναι καλό για την κατανάλωση, κακό για το άρπαγμα.
Στα τρανσάλπ τα καρμπυρατέρ δουλεύουν τοποθετημένα με κλίση 45 μοιρών και είναι δύσκολο να βρεις από άλλη μηχανή, θα υπάρχουν, αλλά θέλει πολύ ψάξιμο. Με οριζόντια ή κάθετα το πράγμα είναι πιο εύκολο.
Αν πόνεσες με τα οριζόντια fcr σκέψου με τα υπό γωνία!  Ο theonast στην αγγελία του: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=23392.0 γράφει ότι έχει στο 600άρι του τέτοια κάρμπ. Ρώτησέ τον δεν χάνεις τίποτα.

Και επειδή τρώγοντας έρχεται η όρεξη:



Παναγιά μου μια ρουφύχτρα, διπλό κάθετο αυτοκινήτου. Με αυτό κινδυνεύεις εκτός από βενζίνη να ρουφήξει και εσένα.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7788


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη 06 Οκτώβριος 2016, 16:16:55 μμ »

Τουρμπάκι μπορούμε να βάλουμε?

 
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2134


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη 06 Οκτώβριος 2016, 17:03:21 μμ »

Το ειχα κοιταξει κι'εγω καποτε για dynojet, οταν εβαλα την Mivv το 2007 αλλα ειδα οτι δεν παιζει για το 650αρι. Αυτο που θα μπορουσε να κανει καποιος ειναι απλα σεταρισμα των δικων του καρμπς σε δυναμομετρο αφου εχει βαλει πιο ελευθερο φιλτρο και εξατμιση. Υπαρχει ο (λιγομιλητος) Χρηστος Μόνος στην Αθηνα που κανει αυτη τη δουλεια και χρεωνει €150, το ειχα σκεφτει και αυτο αλλα δεν το εκανα.

Αν κανεις θελει γκαζια, ψηλες ταχυτητες ταξιδιου, κλπ κλπ, χρειαζεται αλλο ή δευτερο μηχανακι. Το ΤΑακι εχει ενα σπανιο συνδυασμο αρετων και σε παρα πολλους κανει "κλικ" ακριβως γι'αυτες, αμα αρχισει να το σκαλιζει πολυ κανεις κινδυνευει να χαλασει αυτη την ισοροπια του χαρακτηρα του. Μιλαμε παντα για τα 600/650, το 700 ειναι αλλο μηχανακι.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
psygoofy
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28



« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή 07 Οκτώβριος 2016, 08:54:33 πμ »

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις...
Πελαγοσα αρκετά με τα carbs γενικά!το ποιο πιθανό είναι να πάρω ζιγκλερ 1-2 νουμερα μεγαλύτερα και απλά να ξεκινήσω να κάνω δοκιμές...
Η τσέπη μου δεν με αφήνει να κάνω κάτι καλυτερο!φυσικά θα συνεχίσω να ψάχνομαι γιατί αυτό είναι τσάμπα...
Επίσης είδα μερικά καταπληκτικά ποστ από stoneman,όσο αναφορά τον καθαρισμό των carbs και με την πρώτη ευκαιρία θα ξεκινησω!
Και πάλι ευχαριστω!
Καταγράφηκε

καθε μηχανη εχει και την @@@ της
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3139



« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή 07 Οκτώβριος 2016, 12:06:30 μμ »


Περί ορέξεως, συμφωνώ...περί τσέπης, συμβαδίζουμε και άλλοι...

Μήπως δεν είναι λόγοι να την πειράξεις τόσο στα εσώψυχα της ?   

Γιατί άντε και σου πήγαν όλα ρολόι, η κατανάλωση δεν θα σου επιβαρύνει τη τσέπη ?
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

psygoofy
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28



« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή 07 Οκτώβριος 2016, 12:28:01 μμ »

Περί ορέξεως, συμφωνώ...περί τσέπης, συμβαδίζουμε και άλλοι...

Μήπως δεν είναι λόγοι να την πειράξεις τόσο στα εσώψυχα της ?   

Γιατί άντε και σου πήγαν όλα ρολόι, η κατανάλωση δεν θα σου επιβαρύνει τη τσέπη ?
Χμμμ δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να ισχύει αυτό μιας και σε αναφορές που διάβασα εδώ στο Φόρουμ και σε άλλα site δεν είδαν αλλαγή στην κατανάλωση...τουλάχιστον όχι τόσο αισθητή όσο μπορεί να ακούγετε...μιλάμε πάντα για αλλαγή ζιγκλερ έτσι?όχι αλλά καρμπιρατερ κάθετα  διαγώνια σταυροτα fcr και ανάποδα όπως είπαμε ποιο πάνω..
Επίσης εμένα δεν θα με νοιάζει τόσο πολύ η λίγο ποιο αυξημένη κατανάλωση μιας και την μηχανή δεν την έχω για καθημερινή χρηση!Για καθημερινή χρήση έχω ένα παπί σκύλο που μου κάνει όλα τα χούγια!την τρανσαλπαρα την έχω για σκ βόλτα ,άντε και κανένα ταξιδάκι στα κοντινα!
Καταγράφηκε

καθε μηχανη εχει και την @@@ της
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!