Το ειχα κοιταξει κι'εγω καποτε για dynojet, οταν εβαλα την Mivv το 2007 αλλα ειδα οτι δεν παιζει για το 650αρι. Αυτο που θα μπορουσε να κανει καποιος ειναι απλα σεταρισμα των δικων του καρμπς σε δυναμομετρο αφου εχει βαλει πιο ελευθερο φιλτρο και εξατμιση. Υπαρχει ο (λιγομιλητος) Χρηστος Μόνος στην Αθηνα που κανει αυτη τη δουλεια και χρεωνει €150, το ειχα σκεφτει και αυτο αλλα δεν το εκανα.
Αν κανεις θελει γκαζια, ψηλες ταχυτητες ταξιδιου, κλπ κλπ, χρειαζεται αλλο ή δευτερο μηχανακι. Το ΤΑακι εχει ενα σπανιο συνδυασμο αρετων και σε παρα πολλους κανει "κλικ" ακριβως γι'αυτες, αμα αρχισει να το σκαλιζει πολυ κανεις κινδυνευει να χαλασει αυτη την ισοροπια του χαρακτηρα του. Μιλαμε παντα για τα 600/650, το 700 ειναι αλλο μηχανακι.