Hellas Transalp Forum

ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΦΩΤΩΝ ΟΜΙΧΛΗΣ

klearxos · 13700

Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
on: Πέμπτη 22 Σεπτέμβριος 2016, 16:59:19 μμ
Συμφορουμίτες γειά σας. Έχω ξεκινήσει να τοποθετώ βάσεις για προβολάκια ομίχλης
στο ΤΑ,  κλπ. θα παρακαλούσα αν κάποιος έχει ένα σχέδιο συνδεσμολογίας  να το ανεβάσει
η ας μου το στείλει (έχω 2 προβολάκια  από Γερμανία 55W έκαστο, ρελέ 5πινο Fiamm,
διακόπτη τιμονιού ΟΝ-OFF, ασφάλεια και τα λοιπά) Επίσης τι πάχος καλωδίου θα βάλω στη γραμμή
(πιθανολογώ 1,5~2 ? όπως τα καλώδια στα προβολάκια). (έχω δεί κάποια σχέδια αλλά....για σιγουριά  ;D)
Θέλω να ανάβουν χωριστά από όλα τα φώτα είτε με μικρή ή με μεγάλη να τα ανάβω ή σβήνω.
Ευχαριστώ..


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #1 on: Πέμπτη 22 Σεπτέμβριος 2016, 17:15:53 μμ
Ως πιο ειδικός θα σου απαντήσει η εγκυκλοπαίδεια του forum (aka stoneman) όμως νομίζω πως 110w επιπλέον φορτίο μάλλον θα ταλαιπωρήσει πολύ τον ανορθωτή....


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #2 on: Πέμπτη 22 Σεπτέμβριος 2016, 17:28:52 μμ
Τα προβολάκια αν τα πήρες καινούργια πρέπει να έχουν σχεδιάγραμμα. Τάση για την διέγερση του ρελέ πάρε από τη γραμμή που πάει στο μικρό λαμπάκι μέσα στο μπροστινό φανάρι. Αφού θα έχουν διακόπτη ξεχωριστό θα ανάβουν ξεχωριστά από τα υπόλοιπα. Δε πας καλύτερα σε ένα ηλεκτρολόγο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Το λέω αυτό εντελώς φιλικά γιατί για έναν που γνωρίζει από ηλεκτρολογικά η συγκεκριμένη συνδεσμολογία είναι πολύ απλή.
Για τον ανορθωτή δεν θα έχει πρόβλημα αν τα ανάβεις σε πορεία, σε δρόμο εκτός πόλης.



Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #3 on: Πέμπτη 22 Σεπτέμβριος 2016, 23:00:51 μμ
Ευχαριστώ παίδες ...
θα περιμένω κι άλλη απάντηση...
έχω γνώση περι ηλεκτρικών...βασικά με ενδιαφέρει απο που να τραβήξω
γραμμή για τα λαμπάκια και τι καλώδιο (mm) να βάλω...
ανεβάζω αυτά τα σχέδια και αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι καλοδεχούμενο.
Το σχέδιο που έχουν τα λαμπάκια (καινούργια είναι aerios)  είναι αυτό
http://imgur.com/a/t38z1
επίσης έχω τα παρακάτω 2 σχεδια
αυτό: http://imgur.com/a/TWoUi
η και αυτό :
http://imgur.com/a/HYly2

πείτε μου τη γνώμη σας....(Niko που είσαι ??)
Ευχαριστώ


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #4 on: Παρασκευή 23 Σεπτέμβριος 2016, 13:43:12 μμ
Επίσης και ένα άλλο ερώτημα ?? καθε 3-4~5 μήνες έχω καμμένη ασφάλεια Βεντιλατέρ
υπάρχει κατι ?? ή ?? (απο 3 εως 5 μήνες  ???) τι παιζει....


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline maintenance

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 198
  • κονιόρδος
Reply #5 on: Παρασκευή 23 Σεπτέμβριος 2016, 14:19:04 μμ
αυτο το ειχα φτιαξει όταν εβαλα τα δικα μου, συν μια πρίζα usb.
Eλπίζω να ειναι κατανοητό.






Offline maintenance

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 198
  • κονιόρδος
Reply #6 on: Παρασκευή 23 Σεπτέμβριος 2016, 14:25:07 μμ
Επίσης και ένα άλλο ερώτημα ?? καθε 3-4~5 μήνες έχω καμμένη ασφάλεια Βεντιλατέρ
υπάρχει κατι ?? ή ?? (απο 3 εως 5 μήνες  ???) τι παιζει....


παίζει σοβαρό σενάριο, το βεντιλατερ να βρίσκεται προ των πυλων να μας αφήσει χρόνους. Θεωρω ότι εχεις κοιταξει ότι εχει σωστα αμπερ η ασφαλεια, και ότι δεν υπάρχει καποιο βραχυκύκλωμα στην γραμμη.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #7 on: Παρασκευή 23 Σεπτέμβριος 2016, 15:33:29 μμ
Απο ότι βλέπω στις οδηγίες που έχεις ποσταρει απο τα σχεδια των προβολέων , η διαφορά απο ενα 4πινο σε ενα 5πινο ρελέ είναι οτι στον 4πινο τα (+) απο τους προβολείς συνδέονται στο 87 , ενω στον 5πινο ο ενας προβολέας συνδεεται στο 87 κ ο αλλος στο 87α, αυτό εξαρτάται απο το πόσα καλωδια θα τραβήξεις, αλλά κ που θες να τοποθετήσεις το ρελέ.
Φυσικά το ρελέ το βάζεις σε βάση για να μην το ψάχνεις.

Το σχέδιο του maintenance είναι σωστό κ δεν θα εχεις θέμα.  Αλλά , ετσι όπως το ζητάς εσύ
πρέπει εκεί που ο διακόπτης ενώνεται με την ασφαλειοθήκη στο σχέδιο του maintenance , εσύ θα ενώσεις τον διακόπτη με το καφέ καλώδιο απο το θέσης του εμπρός φαναριου.
Ετσι οι προβολείς θα ανάβουν με την δική σου επιλογή μέν , αλλά όταν θα εχεις τα φωτα αναμένα.

Τωρα απο θέμα διατομής καλωδίων , για το (+) απο την μπαταρία , την ασφάλεια , το καλώδιο απο ασφαλεια στο 30 του ρελέ, και για τους προβολείς και στο (+) αλλά και στην γείωση (-) καλώδιο 1.5 καρέ πολύκλωνο φυσικά κ αυτ/του, δλδ οχι για οικιακή χρήση , κ ποτέ καλώδιο μαυρο/κοκκινο ενωμένο παράλληλα για ηχεία , τα καλώδια θα είναι ξεχωριστά κ μεσα σε μακαρόνι, τωρα το μακαρόνι αυτό θα είναι εύκαμπτο απλό η ευκαμπτο θερμοσυστελόμενο, το λεω αυτό επειδή στην αγορα τείνει να εξαφανιστεί το κλασικό κ όλοι χρησιμοποιούν θερμοσυστελόμενο.
Τα εύκαμπτα θερμοσυστελόμενα είναι ματ συνηθως σαν αυτό



Το πώς δουλεύεται το μακαρόνι εδώ  http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=16602.0

Τωρα , η ασφάλεια θα τοποθετηθεί όσο πιο κοντα γινεται στον (+) πόλο της μπαταρίας, κ φυσικά σε ασφαλειοθήκη κλειστου τύπου με καπάκι, η αν βρείς αδιάβροχη. Μια ασφάλεια 10-15 Α είναι καλή.

Υπάρχουν κ βάσεις για το ρελέ αν δεν θες να τον ψάχνεις :



 http://www.soumas.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=vmj_funky.tpl&product_id=1599&category_id=51&option=com_virtuemart&Itemid=2

Η ακόμα , δύο σε ένα νοικοκυρεμένα  :2hysterical:



http://www.soundstreet.gr/products/55115.html

Απο διακόπτες παίζουν πολλοί, πχ αυτός είναι μεν ακριβός αλλά κ 100% αδιάβροχος



https://www.moto-accessories.gr/products/diakoptes_alodioseis/diakoptes_timoniou_gia_probolakia_sw_motech

Το καλώδιο που θα πάει απο το μικρό λαμπάκι του εμπρός φαναριου στο 86 του ρελέ μέσω του διακόπτη σου μπορεί να είναι 1 καρε , το ίδιο κ η γείωσή του που θα πάει στο 85.
Στο λαμπάκι θα πάρεις απο το καφέ καλώδιο κ οχι απο το πράσινο που είναι η γείωση του.

Κατι ακόμα , καλό θα ηταν τα καλώδια της γείωσης να πάνε και αυτά στην μπαταρία στον αρνητικό πόλο.
« Last Edit: Παρασκευή 23 Σεπτέμβριος 2016, 15:38:03 μμ by Stoneman »



Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #8 on: Παρασκευή 23 Σεπτέμβριος 2016, 17:11:33 μμ
Νίκο οταν λές να ενώνει στον διακόπτη εννοείς αυτό (έχω διακόψει τη γραμμή)
http://imgur.com/a/qw7s9  ή όπως είναι να φεύγει το καλώδιο ??
για να πάρει ρεύμα (χωρίς να διακόπτεται δηλαδή ? στο σχεδιο του maintenance)

Συνέχίζω :  εννοώ δηλαδή αυτό (στο σχεδιο maintenance) σωστά ???
http://imgur.com/a/bMRZx
« Last Edit: Παρασκευή 23 Σεπτέμβριος 2016, 19:06:09 μμ by klearxos »


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #9 on: Παρασκευή 23 Σεπτέμβριος 2016, 19:02:17 μμ
Eννοώ αυτό:




Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #10 on: Παρασκευή 23 Σεπτέμβριος 2016, 19:08:33 μμ
 :) :) :)
Εντάξει Νικόλα  !!!!
Σας ευχαριστώ όλους....
Νίκο αυτό που είπα με την ασφαλεια βεντιλατερ ? τι λες ?
τι παίζει  ??? η τι να ελέγξω πες...!!!!


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #11 on: Παρασκευή 23 Σεπτέμβριος 2016, 19:52:39 μμ
Θα χρειαστείς μια αμπεροτσιμπίδα η ένα αμπερόμετρο συνεχούς ωστε να ελέγξεις το ρεύμα που τραβάει το βεντιλατερ .

Μπορείς να βγάλεις για ευκολία κ την ασφάλειά του απο την ασφαλειοθήκη κ να συνδέσεις στούς ακροδεκτες της ενα πολύμετρο στην κλίμακα 10 η ακόμα καλύτερα 20Α,
Μετά ενώνεις με ενα καλώδιο τους ακροδεκτες της βαλβίδας του βεντιλατερ κ μετρας ρεύμα.

Η ασφάλειά του απο οτι δείχνει το διάγραμμα είναι μόνον για αυτό, αρα δεν ευθύνεται κάτι άλλο.



Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #12 on: Παρασκευή 23 Σεπτέμβριος 2016, 20:12:50 μμ
Κατάλαβα..
Νικόλα τι ρεύμα πρέπει να έχω (ένδειξη) φυσιολογικά ή μη...(για πές)
Ευχαριστώ..

Ευχαριστώ για τις συμβουλές όλους (maintenance & stoneman-aerios-padis)
είναι κατατοπιστικότατες.. :eusa_clap:
Μόλις τα καταφέρω...(από χρόνο εννοώ) :2hysterical: θα ανεβάσω φωτο εδώ..
Τα 2 βήματα γίνανε  ;D(α-εξοπλισμός, β-τοποθέτηση βάσεων-όχι σε κάγκελα, δεν έχω..)!!
« Last Edit: Παρασκευή 23 Σεπτέμβριος 2016, 22:44:57 μμ by klearxos »


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #13 on: Σάββατο 24 Σεπτέμβριος 2016, 09:40:28 πμ
Αυτό δεν το γνωρίζω, αλλά σίγουρα θα είναι λιγότερο απο τα 10Α της ασφάλειας.

Ισως να τραβαει κατι τις παραπάνω στο ξεκίνημα και μια φυσιολογική τιμή (υποθέτω) θα είναι τα περίπου 5Α.
Το μανουαλ δεν αναφέρει κατι, ισως όμως να γράφει κατι το μοτέρ επάνω .



Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #14 on: Σάββατο 24 Σεπτέμβριος 2016, 10:09:04 πμ
Εντάξει Νικόλα θα το τσεκάρω και θα σου πω. Ευχαριστώ πολύ..


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #15 on: Κυριακή 25 Σεπτέμβριος 2016, 22:12:41 μμ
¨¨Μπορείς να βγάλεις για ευκολία κ την ασφάλειά του απο την ασφαλειοθήκη κ να συνδέσεις στούς ακροδεκτες της ενα πολύμετρο στην κλίμακα 10 η ακόμα καλύτερα 20Α¨¨
Αυτό Οκ....(το αμπερόμετρο και οι ασφάλεια εντάξει ...το κατάλαβα)

"" Μετά ενώνεις με ενα καλώδιο τους ακροδεκτες της βαλβίδας του βεντιλατερ κ μετρας ρεύμα.¨¨

Εννοείς τη βαλβίδα θερμοκρασίας του  ψυγείου (ένας ακροδέκτης) ????
http://imgur.com/a/3PopZ  αυτό ενώνω με γείωση ??
ή
ξεκουμπώνω τη φίσα ?? (πιο τμήμα βραχυκυκλώνω ???
http://imgur.com/a/y1M0m

Ανοίγω μόνο διακόπτη ? για το μέτρημα...


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #16 on: Δευτέρα 26 Σεπτέμβριος 2016, 13:42:56 μμ
 Το σχέδιο είναι αυτό!



Εννοείς τη βαλβίδα θερμοκρασίας του  ψυγείου (ένας ακροδέκτης) ????

ξεκουμπώνω τη φίσα ?? (πιο τμήμα βραχυκυκλώνω ???

Εννοώ την βαλβίδα του βεντιλατερ που είναι πάνω στο ψυγείο σωστά , η βαλβίδα θερμοκρασίας του οργάνου είναι στον κινητηρα κοντα στον θερμοστάτη αν δεν κάνω λάθος.

Ναι η βαλβίδα έχει ένα ακροδέκτη αυτόν με το Bl (μαύρο καλώδιο) , τον αποσυνδέεις απο την βαλβίδα κ τον ακουμπάς στην γείωση.

Οπως βλέπεις στο σχέδιο το Μαύρο/μπλέ (Bl/Bu) καλώδιο απο το μαύρο 2Ρ κονέκτορα δίνει τάση απο τον γενικό διακόπτη μέσω της ασφάλειας των 10Α στο μοτερ FAN , το μοτέρ έχοντας πλέον τάση αναμένει να κλείσει η βαλβίδα για να του δώσει γείωση απο το Μαύρο καλώδιο.

Οπότε με μια αμπεροτσιμπίδα μετράς ρεύμα η στο Μαύρο/μπλέ (Bl/Bu) καλώδιο  η στο Μαύρο , ανάλογα ποιό σε συμφέρει.
Αν δεν μπορείς , απλά βγαζεις αριστερό πλαινο καπάκι, ανοιγεις την ασφαλειοθήκη, βγαζεις την δεύτερη ασφάλεια των 10Α και στους   θηλυκούς ακροδέκτες της συνδέεις ενα αμπερόμετρο συνεχούς, η με ένα καλώδιο 10-20 εκ  ενώνεις τους   θηλυκούς ακροδέκτες της ασφαλειας κ μετρας σε αυτό με την αμπεροτσιμπίδα.

Αυτό ανάλογα πως σε βολεύει.

Ανοίγω μόνο διακόπτη ? για το μέτρημα...

Ναι, ανοίγεις μόνο διακόπτη αυτόν με το κλειδί φυσικά.



Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #17 on: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2016, 00:14:50 πμ
Νικόλα Ευχαριστώ..
Αυτό είχα κατά νου  :2hysterical: να κάνω  ??? ;D
Αμπερόμετρο στην βγαλμένη (Α) ασφάλεια  10Α
Άνοιγμα του διακόπτη
Γείωση της επαφής σένσορα στο σασί
και
Διαβάζω ένδειξη....
Θα σου πω μόλις το κοιτάξω.....


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #18 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 22:18:45 μμ
Τελικά είχε θέμα το Βεντιλατέρ !!!!  :blob8:
Το ..ξεκρέμασα ... εντελώς και του έδωσα τάση από την μπαταρία !! :shoking:
Ίσα που πήγαινε να γυρίσει και στοπ ...μια συζήτηση με τον..γκουρού..των ηλεκτρ/ων εδώ :eusa_clap:
με ανάγκασε να το κομματιάσω και απεδείχθη ότι το ελατήριο του καρβουνακίου
κάτι είχε ή ίσως και το καρβουνάκιον...η επέμβαση απεδείχθη σωστή..
άσε να δούμε μέχρι πότε θα εργάζεται ??    :moped:
Έτσι και αλλιώς κάποια στιγμή θα χρειαστούν νέα καρβουνάκια ή μάλλον νέος Ανεμιστήρας(*βεντιλατέρ) !!!!
Ευχαριστώ....
(Ξέφυγε λίγο η συζήτηση απο τα ομίχλης σε βεντιλατέρ !! αλλά έγινε εν τω άμα του χρόνου και μπήκε σφήνα... 8)
θα ανεβάσω φωτο από τα ομίχλης μόλις είναι ΟΚ...)
« Last Edit: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 22:21:43 μμ by klearxos »


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #19 on: Πέμπτη 29 Σεπτέμβριος 2016, 14:58:50 μμ
Εάν η ψύκτρα του είναι οκ, κ εφόσον κ τα τυλίγματα δεν έχουν αρπάξει, προσωπικά θα προτιμούσα να επισκευάσεις το δικό σου με καινουργια καρβουνάκια παρά να πάρεις ενα μεταχειρισμένο που δεν θα ξέρεις σε τι κατάσταση θα είναι.



Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #20 on: Πέμπτη 29 Σεπτέμβριος 2016, 17:43:35 μμ
Νίκο απ' ότι είδα η ψύκτρα φαίνεται οκ..
(έχει μέσα στο..ψαχνό..κ θερμοαγώγιμη πάστα ??) κάτι τέτοιο μου φέρνει..!!
δεν μου λές τα καρβουνάκια τα βρίσκω σε ελεύθερο εμπόριο ?? ή Honda ??
παίρνω τον..ανεμιστήρα...(ανοιγμένο) κ ψάχνω για κάρβουνα στο ελ. εμπόριο ??
Ααα
επίσης εδώ:
http://imgur.com/a/p3bRM
αυτό το ποδαράκι έχει σπάσει με την ασφάλεια του-μια ροδέλα είναι- (σύριζα όμως, αλλά κρατάει καλά)
έχει και την δεύτερη, δεν κουνάει δηλαδή η βάση.....
αν το ξανανοίξω για καρβουνάκια θα βάλω λίγη Logo στο κεφάλι του.

 
« Last Edit: Πέμπτη 29 Σεπτέμβριος 2016, 17:59:55 μμ by klearxos »


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #21 on: Παρασκευή 30 Σεπτέμβριος 2016, 13:48:11 μμ
Νίκο απ' ότι είδα η ψύκτρα φαίνεται οκ..
(έχει μέσα στο..ψαχνό..κ θερμοαγώγιμη πάστα ??) κάτι τέτοιο μου φέρνει..!!
δεν μου λές τα καρβουνάκια τα βρίσκω σε ελεύθερο εμπόριο ?? ή Honda ??
παίρνω τον..ανεμιστήρα...(ανοιγμένο) κ ψάχνω για κάρβουνα στο ελ. εμπόριο ??
Ααα
επίσης εδώ:
http://imgur.com/a/p3bRM
αυτό το ποδαράκι έχει σπάσει με την ασφάλεια του-μια ροδέλα είναι- (σύριζα όμως, αλλά κρατάει καλά)
έχει και την δεύτερη, δεν κουνάει δηλαδή η βάση.....
αν το ξανανοίξω για καρβουνάκια θα βάλω λίγη Logo στο κεφάλι του.

 

Και απο ότι βλέπω κ τα καρβουνάκια είναι αρκετά σε μήκος, μήπως τελικά σκαλώνανε κ δεν έκαναν επαφή?
Για να βρείς στο εμπόριο πρέπει να ξερεις διάσταση κ περίπου στροφές λειτουργίας.

Η φωτό δεν είναι καθαρή, την μεγενθύνω και πιξελάρει , οπότε κάνε οτι καλύτερο νομίζεις εκεί στην ψυκτροθήκη.

Και φυσικά ενα καθάρισμα γενικώς .



Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #22 on: Δευτέρα 10 Οκτώβριος 2016, 07:52:25 πμ
Και απο ότι βλέπω κ τα καρβουνάκια είναι αρκετά σε μήκος, μήπως τελικά σκαλώνανε κ δεν έκαναν επαφή?
Για να βρείς στο εμπόριο πρέπει να ξερεις διάσταση κ περίπου στροφές λειτουργίας.

Έχει κανείς υπ' όψιν τις στροφές λειτουργίας του βεντιλατέρ   ???
Αυτά είναι ίδια 400/600/650 ....
πίσω γράφει: FLAT MOTOR, SSW-8120, DC12v , MADE IN JAPAN, 112210, 1828A


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline tasma

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 26
Reply #23 on: Τετάρτη 25 Ιανουάριος 2017, 16:14:32 μμ
παιδιά συγνώμη αν υπάρχει κάπου αλλού παρόμοιο θέμα και δεν το είδα αλλά έχω καταλήψει σε αυτόν τον διακόπτη απο ebay ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί σαν διακόπτης on/off για τα προβολάκια και σαν διακόπτης για τα αλάρμ. Αν δεν σας πειράζει λοιπόν θα ήθελα τα φώτα σας.



Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #24 on: Παρασκευή 10 Φεβρουάριος 2017, 00:25:35 πμ
Φίλε tasma  αυτός ο διακόπτης μου ...δείχνει για αριστερά στο τιμόνι ....κ όχι δεξιά που λέει
(για ΤΡΑΝΣΑΛΠ) έχει κόρνα-φλάς-φώτα ...Άρα λογικό συμπέρασμα ??? αριστερά

Για τσέκαρε το πρώτα τι ψάχνεις..
Υπάρχουν μεμονωμένοι που κάνεις την δουλειά σου....( λέω τώρα εγώ)....
 
https://www.moto-accessories.gr/products/diakoptes_alodioseis/diakoptes_gia_probolakia_tech_line_unio1_bar
http://gadgetopolis.gr/diakoptis-timoniou-on-off-12V-motosikletas-ATV

και όχι μόνο πολλοί άλλοι ...(τα λίνκ είναι τυχαία)...

τον 1ο έχω κ γω για τα προβόλια κ είναι τζάμι....
« Last Edit: Παρασκευή 10 Φεβρουάριος 2017, 00:27:30 πμ by klearxos »


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...