Σάββατο 16 Δεκέμβριος 2017, 22:22:59 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΖΑΝΤΕΣ AFRICA σε TRANSALP 650  (Αναγνώστηκε 2405 φορές)
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ
Μέλος HTC
νέος οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51


« στις: Παρασκευή 09 Σεπτέμβριος 2016, 15:57:34 μμ »

Μετα την 3η φορα σε 4 χρονια που χρειαζεται ακτινολογηση η μπροστινη ζαντα, αναρωτιεμαι αν ταιριαζει ο τροχος της Africa, και αν ειναι πιο γερος απ' του transalp. Στο Αγγλικο φορουμ λενε οτι ταιριαζει, αλλα εχει κανεις προσωπικη εμπειρια;
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1973



« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή 09 Σεπτέμβριος 2016, 23:09:15 μμ »

Αν μιλαμε για ΤΑ650 και ΑΤ750 τοτε ναι ο μπροστα τροχος του ΑΤ750 μπαινει κουτι στο ΤΑ χωρις καμια μετατροπη Μονο που πρεπει να μεταφερεις τις δισκοπλακες του ΤΑ στην ζαντα του ΑΤ
Το εχω δοκιμασει

Ομως δεν ειναι μεγαλυτερης αντοχης εκεινη του ΑΤ αφου μιλαμε για τις ιδιες ακριβως ζαντες της DID και στις δυο μοτοσυκλετες

Δεν καταλαβαινω παντως πως μπορει να χρειαστηκε 3 φορες ακτινολογηση μεσα σε 4 χρονια! Μιλαμε για ζαντες οι οποιες ειναι τερατα αντοχης!
Το δικο μου ας πουμε που το κοπαναω εδω και 10 χρονια στις πετρες χρειαστηκε μονο μια φορα και αυτην ουσιαστικα μπορουσα να την αποφυγω!
Καταγράφηκε
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ
Μέλος HTC
νέος οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51


« Απάντηση #2 στις: Τρίτη 13 Σεπτέμβριος 2016, 23:39:20 μμ »

Ευχαριστω για την απαντηση. Ειχα ακουσει οτι η χρυσες ζαντες της DID ειναι πιο γερες απο τις ασημι.
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2188


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη 15 Σεπτέμβριος 2016, 11:06:05 πμ »

Ειχα ακουσει οτι η χρυσες ζαντες της DID ειναι πιο γερες απο τις ασημι.

Μάλλον έχεις δίκηο σ' αυτό και ο Κονκοστής πιάστηκε αδιάβαστος! Οι χρυσές δεν είναι πιό γερές, αλλά αντέχουν στη σκουριά λένε. Επίσης η πίσω του Άφρικα είναι πιο φαρδυές.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ
Μέλος HTC
νέος οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51


« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 15 Σεπτέμβριος 2016, 14:13:32 μμ »

Για ακτινολογηση ποιον να προτιμισω; Με ενδιαφερει να κανει καλη δουλεια!
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1973



« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη 15 Σεπτέμβριος 2016, 14:57:51 μμ »

Μάλλον έχεις δίκηο σ' αυτό και ο Κονκοστής πιάστηκε αδιάβαστος! Οι χρυσές δεν είναι πιό γερές, αλλά αντέχουν στη σκουριά λένε. Επίσης η πίσω του Άφρικα είναι πιο φαρδυές.
Μα νομιζω και οι ασημι ανοδιομενες δεν ειναι; Δεν ξερω δηλαδη, δεν τις εχω προσεξει
Αν ναι τοτε σιγα μην πιαστηκα αδιαβαστος  Tongue

Και ναι η πισω του αφρικα ειναι φαρδυτερη Αλλα εγω για την μπροστα ειπα
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2188


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη 15 Σεπτέμβριος 2016, 19:37:53 μμ »

Μα νομιζω και οι ασημι ανοδιομενες δεν ειναι;

Ανοδιωμένες είναι και οι δύο, η διαφορά θα είναι στην παρτίδα της DID, δεν έχει σημασία το χρώμα, ή για ποιό μοντέλο τις φοράει.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 15 Σεπτέμβριος 2016, 19:42:38 μμ από γκ » Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Wildjohn
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 170



« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη 15 Σεπτέμβριος 2016, 19:56:48 μμ »

με την πίσω ξέρει κανείς αν μπαίνει?
και με τι μετατροπή αν γίνεται?
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2188


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή 16 Σεπτέμβριος 2016, 09:37:58 πμ »

με την πίσω ξέρει κανείς αν μπαίνει?


Το στεφάνι της ΑΤ πλέκεται με το κέντρο της ΤΑ γιατί έχουν και τα δυο 32 τρύπες. Οι πρώτες ΑΤ φορούσαν 2,75Χ17 και η τελευταία RD 07 3,00X17.
Aν βάλεις ολόκληρο τροχό, υπάρχουν διαφορές στο γρανάζι, δίσκο, αποστάτες, ανάλλογα και με το μοντέλο, αλλά είναι προβλήματα που λύνονται.
Στο 600 με ταμπούρο χρειάζεται περισσότερη δουλειά.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Wildjohn
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 170



« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή 16 Σεπτέμβριος 2016, 09:41:02 πμ »

Οι ΑΤ πίσω όμως φοράνε 3 είδη ακτίνες αν θυμάμαι καλά και δεν την μπερδευω με την μπροστα, όπως εμάς φοράει μπροστά 2

Αυτό έχει να κάνει με το κέντρο ή με το στεφάνι;
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2188


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #10 στις: Σάββατο 17 Σεπτέμβριος 2016, 09:38:22 πμ »


Αυτό έχει να κάνει με το κέντρο ή με το στεφάνι;

Με το κέντρο. Το στεφάνι δέχεται  όλεςτις ακτίνες στην ίδια διάμετρο.
Το κέντρο μπορεί να έχει διαφορετικές διαμέτρους που πιάνουν οι ακτίνες αριστερά δεξιά και έτσι προκύπτουν δυο μήκη ακτίνων.
Τρία μήκη στον ίδιο τροχό αποκλείεται.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Wildjohn
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 170



« Απάντηση #11 στις: Σάββατο 17 Σεπτέμβριος 2016, 09:53:30 πμ »

Και όμως, δεν αποκλείεται. Καλά το θυμόμουν
Ή πίσω ρόδα του ΑΤ έχει 3 είδη ακτινών

Reference No: 11
Part Number: 42611-MY1-405
Εξάρτημα: SPOKE SET A, (A9X177) (L. SIDE)
Απαιτούμενα τεμάχια: 16

Reference No: 12
Part Number: 42612-MY1-405
Εξάρτημα: SPOKE SET B, (A9X173) (R. OUTSIDE)
Απαιτούμενα τεμάχια: 8

Reference No: 13
Part Number: 42613-MY1-405
Εξάρτημα: SPOKE SET C, (A9X170) (R. INSIDE)
Απαιτούμενα τεμάχια: 8


Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2188


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #12 στις: Σάββατο 17 Σεπτέμβριος 2016, 19:39:07 μμ »

Και όμως, δεν αποκλείεται. Καλά το θυμόμουν


Μωρε μπράβο! Γηράσκω αεί διδασκόμενος.
3mm είναι η διαφορά των μακρυών δεξιών από τις κοντές δεξιές. Θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ίδιου μήκους στην ανάγκη.
Όταν έβαλα 18άρι στεφάνι, πήρα ίδιο μήκος αριστερά δεξιά.  Κάποιες χρειάστηκαν τρόχισμα απ ότι θυμάμαι.
Στο εμπόριο τα μήκη πάνε ανα 5mm νομίζω.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Wildjohn
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 170



« Απάντηση #13 στις: Σάββατο 17 Σεπτέμβριος 2016, 19:47:33 μμ »

Βασικά με προβληματίζει αν θα έχει θέμα που αντί για 2,50*17 θα μπει 3,00*17
Τι διαφορά θα έχει στην οδήγηση πιθανόν...
Καταγράφηκε
giamar4
Gelande/strasse
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1823



« Απάντηση #14 στις: Κυριακή 18 Σεπτέμβριος 2016, 00:40:07 πμ »

Παιδια με φαινεται πως το ψαλιδι του ΤΑ ειναι ακαταλληλο για τη ζαντα,
μαλλον θα χρειαστει και το ψαλιδι της ΑΤ
Καταγράφηκε
Wildjohn
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 170



« Απάντηση #15 στις: Κυριακή 18 Σεπτέμβριος 2016, 07:27:41 πμ »

Παιδια με φαινεται πως το ψαλιδι του ΤΑ ειναι ακαταλληλο για τη ζαντα,
μαλλον θα χρειαστει και το ψαλιδι της ΑΤ
Νομίζω ότι το ψαλίδι δεν έχει σχέση από τη στιγμή που λέμε ότι θα μπει το στεφάνι του ΑΤ αλλά τι κεντρο θα είναι το δικό μας.
Στο δικό μου μυαλό δεν χρειάζεται άλλο ψαλίδι
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2188


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #16 στις: Κυριακή 18 Σεπτέμβριος 2016, 22:08:55 μμ »

Βασικά με προβληματίζει αν θα έχει θέμα που αντί για 2,50*17 θα μπει 3,00*17
Τι διαφορά θα έχει στην οδήγηση πιθανόν...


Οδήγησε μια Άφρικα ή μια ΤΑ 700.

Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1973



« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα 19 Σεπτέμβριος 2016, 07:25:20 πμ »

Νομίζω ότι το ψαλίδι δεν έχει σχέση από τη στιγμή που λέμε ότι θα μπει το στεφάνι του ΑΤ αλλά τι κεντρο θα είναι το δικό μας.
Στο δικό μου μυαλό δεν χρειάζεται άλλο ψαλίδι
Αν βαλεις στην 3" ζαντα του ΑΤ 140αρι λαστιχο οπως φοραει απο μαμα το ΑΤ τοτε υπαρχει πιθανοτητα να βρισκει το λαστιχο στο ψαλιδι του ΤΑ απο την δεξια μερια και ισως και στην αριστερη πανω στον προδηλακτηρα της αλυσιδας
Αν ομως βαλεις 130αρι λασδτιχο οπως φοραει στην ιδια ζαντα και το ΤΑ700 τοτε δεν υπαρχει προβλημα

Η 3" ζαντα ειναι μια καλη επιλογη αν οπως εγω ψαχνεις κατα καιρους για μεταχειρισμενο πισω λαστιχο (κυριως χωματινο στην περιπτωση μου) αφου τοτε σε αυτην μπορεις να βαλεις απο 120-140 (αν τελικα ομως το 140 δεν βρισκει οπως εγραψα παραπανω Το 140αρι ομως λαστιχο θεωρω οτι ειναι υπερβολη για την ιποδυναμη του ΤΑ και ισως και λαθος για την γεωμετρια του ΤΑ Το 130αρι ειναι ΟΚ αν σκεφτει καποιος οτι αυτη ηταν η στανταρ διασταση στο ΤΑ600 αλλα και στο 700 (Αν και το 700 ειναι τελειως αλλο μηχανακι λογω κυριως της 19αρας μπροστα ζαντας)
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1973



« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα 19 Σεπτέμβριος 2016, 07:27:38 πμ »

Οδήγησε μια Άφρικα ή μια ΤΑ 700.


Αν οδηγησει τα ανωτερω πιθανοτατα θα βγαλει λαθος συμπερασματα αφου ειναι τελειως διαφορετικα μηχανακια με διαφορετικα γεωμετρικα χαρακτηριστικα
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2188


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα 19 Σεπτέμβριος 2016, 11:27:26 πμ »

Όπως τα γράφει και ο Κώστας. Το 130/80 κάθεται τέλεια στην 3άρα ζάντα για άσφαλτο. Το έχω δει. Για το χώμα όμως αφήνει τη ζάντα κάπως εκτεθιμένη. Το 140 είναι πιο βαρύ και το ΤΑ θα το καταλάβει.

Αν οδηγησει τα ανωτερω πιθανοτατα θα βγαλει λαθος συμπερασματα αφου ειναι τελειως διαφορετικα μηχανακια με διαφορετικα γεωμετρικα χαρακτηριστικα

Η προτροπή ήταν για να καταλάβει ο Αγριόγιαννος ότι αυτές οι μετατροπές είναι μέσα στα επιτρεπτά πλαίσια, δεν έγινε και η συντέλεια του κόσμου και εν πάσει περιπτώσει όταν φαγωθεί το λάστιχο ας ξαναγυρίσει στην παληά διάσταση. Όχι για να κάνει τεστ μοτοσυκλετών.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Wildjohn
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 170



« Απάντηση #20 στις: Τρίτη 20 Σεπτέμβριος 2016, 12:37:55 μμ »

Μωρέ από ΑΤ όσες θέλω (να 'ναι καλά οι Africάκηδες)
Το δικό μου ενδιαφέρον ξεκίνησε από το ότι θέλω μαύρα στεφάνια και δεν υπάρχουν πολλά στο εμπόριο από ΤΑ ενώ από ΑΤ υπάρχουν.
Γενικά το ψάχνω για τα στεφάνια...
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!