Hellas Transalp Forum

ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΕ ΣΕΙΡΑ...( δεν αλλαζω φορουμ)

ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina) · 8780

Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2016, 16:42:50 μμ
εγιναν οι οποιες μεταβιασεις και πλεον το vara  ειναι γεγονος.
το μηχανημα εχει 45.000
ασχετα με τις εργασιες που ειπε ο πρωην οτι εκανε θελω να μπω σε μια δικη μου σειρα. με τα δεδομενα και την εμπειρια του ΤΑ συμπαιρενω οτι:

αλλαγη λαδι φιλτρο.
αλλαγη φ/α
αλλαγη υγρα φρενων
υγρα ψυγειου στις 77.000 παντως δεν τα ειχα αλλαξει ποτε. οποτε ουτε και εδω.
τακακια ειναι οκ.
αλυσιδα καινουρια εχει.
λαστιχα την ανοιξη μιας και χειμωνα ελαχιστα θα ναι τα χλμ και εντος πολης. (τι πιεσεις πρεπει να εχει?)
τσεκαρισμα βαλβιδων.
μπαταρια ειχε βαλει καινουρια-μετρηθηκε και με πολυμετρο.
λαδι σε πηρουνια εχει αλλαξει οταν αλλαξε ελατηρια.

κατι αλλο πρεπει να γινει??
με τι κοστος τα παραπανω?
ευχαριστω εκ των προτερων.

Υ.Γ ΦΟΡΟΥΜ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ....
« Last Edit: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2016, 16:44:57 μμ by ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina) »


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline trelonis

  • D.j.
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 268
Reply #1 on: Τετάρτη 07 Σεπτέμβριος 2016, 06:40:32 πμ
Ελλη Λευτερη καλλοριζικο το Βαρα.

Ειναι σκυλι δεν ζηταει Τ Ι Π Ο Τ Α.

Ενα σερβις τυπου μεγαλο λαδια φιλτρα λαδ. Αερα .υγρα φρενων ψυγειου
Και ρυθμιση βαλβιδων με ενα καθαρισμα μπεκ στα 65000 εγω εδω Αθηνα εδωσασε εξουσ νο συνεργειο250 ευρω περιπου

Τακακια βαζω εμποριου τα φρενα του ετσι κι αλλιως δεν γινονται αγκυρες με τιποτε

Και λαδια δινει καθε 12000 αλλα στα 8 με 10 τα αλλαζα.


Πιεσεις 36 μ. 41 π

Συνθετικο λαδι πολλων χλμ σημαινει και συμπληρωμα

Προσοχη στο βαρος της σηκωσε το ρελαντι σβηνει ευκολα πανω σε ξεκινηματα . επιτοπου κτλ .και σε κρεμαει με κινδυνο να σου πεσει ετσι στα χαζα.

Καλες βολτες οτι αλλο θυμηθω θα σου γραψω Λευτερη σφιγγε τα ποδια στο ντεποζικ και δωστα τερμα μεχρι να της παρεις τον αερα.
Καλη ανγαμωση.


Λώνης


Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #2 on: Τετάρτη 07 Σεπτέμβριος 2016, 06:53:19 πμ
Ελλη Λευτερη καλλοριζικο το Βαρα.

Ειναι σκυλι δεν ζηταει Τ Ι Π Ο Τ Α.

Ενα σερβις τυπου μεγαλο λαδια φιλτρα λαδ. Αερα .υγρα φρενων ψυγειου
Και ρυθμιση βαλβιδων με ενα καθαρισμα μπεκ στα 65000 εγω εδω Αθηνα εδωσασε εξουσ νο συνεργειο250 ευρω περιπου

Τακακια βαζω εμποριου τα φρενα του ετσι κι αλλιως δεν γινονται αγκυρες με τιποτε

Και λαδια δινει καθε 12000 αλλα στα 8 με 10 τα αλλαζα.


Πιεσεις 36 μ. 41 π

Συνθετικο λαδι πολλων χλμ σημαινει και συμπληρωμα

Προσοχη στο βαρος της σηκωσε το ρελαντι σβηνει ευκολα πανω σε ξεκινηματα . επιτοπου κτλ .και σε κρεμαει με κινδυνο να σου πεσει ετσι στα χαζα.

Καλες βολτες οτι αλλο θυμηθω θα σου γραψω Λευτερη σφιγγε τα ποδια στο ντεποζικ και δωστα τερμα μεχρι να της παρεις τον αερα.
Καλη ανγαμωση.

σε ευχαριστω!!

λοιπον... για αυτα :''Ενα σερβις τυπου μεγαλο λαδια φιλτρα λαδ. Αερα .υγρα φρενων ψυγειου''  εδω πανω δεν θα κοστισει πανω απο 100€ το πολυ. φιλους που ρωτησα για βαλβιδες ειπαν οτι ανοιξαν μετα τις 70.000χλμ και απλα τις ξανακλεισαν. στα 45.800 ουτε καν ειπαν.  καθαρισμα στα μπεκ λιγο υπερβολη δεν ειναι? στα αμαξια ποτε δεν καναμε... εξαλλου αν δεν κλωτσαει γιατι να το σκαλιζουμε?
οσον αφορα τα λαδια. 10-40 οπως δινει η χοντα? ο προκατοχος εξ αρχης 15-50 εβαζε. αν αλλαξω λες να ''θυμαται'' το μοτορι και να αρχισει τις καψες?   καθε 12.000? οχι καθε 6.000 οπως το ΤΑ? δλδ το συνθετικο το καιει πιο ευκολα απο το ημι?
για το σφιξιμο αυτο εκανα και στο ΤΑ και εξυνε. απλα να αλλαξω καποια στιγμη λαστιχα γιατι αυτα δεν....


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #3 on: Τετάρτη 07 Σεπτέμβριος 2016, 15:11:14 μμ
Μην ασχολείσαι με βαλβίδες. Στο δικό μου έχω 160.000χλμ και δε χρειάζονται τίποτα.
Λάδι ημίσυνθετικό βάζω μετά τα 80.000. Αλλαγή στις 8000, εξαρτάται και πως τα κάνεις, σε πόσο χρόνο κλπ
Μπέκ μόνο αν εχεις πρόβλημα.
Γενικά δε θέλει καμια σοβαρή συντήρηση. Οτι βγάλει ΑΝ βγάλει.
Επειδή θυμάμαι είσαι και με βαρύ δεξί χέρι, έχε υπόψη οτι δε συγχωρεί όπως το ΤΑ και οτι μαζεύεις χλμ χωρίς να το καταλαβαίνεις.
Θέλει να είσαι επιφυλακτικός μέχρι να μάθεις καλά τις ανοχές και τα όρια του.

Καλές βόλτες.


Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #4 on: Τετάρτη 07 Σεπτέμβριος 2016, 15:17:25 μμ
Μην ασχολείσαι με βαλβίδες. Στο δικό μου έχω 160.000χλμ και δε χρειάζονται τίποτα.
Λάδι ημίσυνθετικό βάζω μετά τα 80.000. Αλλαγή στις 8000, εξαρτάται και πως τα κάνεις, σε πόσο χρόνο κλπ
Μπέκ μόνο αν εχεις πρόβλημα.
Γενικά δε θέλει καμια σοβαρή συντήρηση. Οτι βγάλει ΑΝ βγάλει.
Επειδή θυμάμαι είσαι και με βαρύ δεξί χέρι, έχε υπόψη οτι δε συγχωρεί όπως το ΤΑ και οτι μαζεύεις χλμ χωρίς να το καταλαβαίνεις.
Θέλει να είσαι επιφυλακτικός μέχρι να μάθεις καλά τις ανοχές και τα όρια του.

Καλές βόλτες.
ευχαριστω!! 
εννοειται δεν ειναι ΤΑ αυτο Κωστα. σοβαρο θεμα εσυ ειχες ως τωρα?   λαδι 10-40? η 15-50?


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline trelonis

  • D.j.
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 268
Reply #5 on: Τετάρτη 07 Σεπτέμβριος 2016, 20:03:41 μμ
Λευτέρη να διευκρινηςω  οτι τα παραπάνω έγιναν στις 65000 περίπου κι αυτό γιατι ο προηγούμενος είχε ελεύθερες εξατμίσεις, προγραμμα παράλληλο,  παφ πουφ όλη την ωρα , ελεύθερα φίλτρα κτλ. Επειδή μου είχε δώσει όλα τα μαμισια και με αφορμή  την μια εξάτμιση στο χέρι ξεκίνησα ανακαίνιση.
Στις 65000 λοιπόν και μετά απο 3 χρονια στα χέρια μου που το ελιωςα  κι εγω , τα πέταξα όλα αυτά και έκανα τα παραπάνω όπως σου είπα να μπει μια τάξη .οι βαλβίδες πράγματι μπροστά μου τις έφτιαχναν δεν θέλαν  σχεδόν τίποτε αλλα μιας και άλλαξα φίλτρο αέρα , μπουζί κτλ οποτε ηταν λυμένο είδαμε και βαλβίδες.
Σωστά τα λέει και ο χατς σκυλί μαύρο το μηχανάκι εύχομαι και παλι να το ευχαριστηθείτε.


Λώνης


Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #6 on: Τετάρτη 07 Σεπτέμβριος 2016, 20:52:55 μμ
Λευτέρη να διευκρινηςω  οτι τα παραπάνω έγιναν στις 65000 περίπου κι αυτό γιατι ο προηγούμενος είχε ελεύθερες εξατμίσεις, προγραμμα παράλληλο,  παφ πουφ όλη την ωρα , ελεύθερα φίλτρα κτλ. Επειδή μου είχε δώσει όλα τα μαμισια και με αφορμή  την μια εξάτμιση στο χέρι ξεκίνησα ανακαίνιση.
Στις 65000 λοιπόν και μετά απο 3 χρονια στα χέρια μου που το ελιωςα  κι εγω , τα πέταξα όλα αυτά και έκανα τα παραπάνω όπως σου είπα να μπει μια τάξη .οι βαλβίδες πράγματι μπροστά μου τις έφτιαχναν δεν θέλαν  σχεδόν τίποτε αλλα μιας και άλλαξα φίλτρο αέρα , μπουζί κτλ οποτε ηταν λυμένο είδαμε και βαλβίδες.
Σωστά τα λέει και ο χατς σκυλί μαύρο το μηχανάκι εύχομαι και παλι να το ευχαριστηθείτε.
Οποτε σε νορμαλ χρηση ειμαστε καλυτερα.
Δεν ξερω αν εχει σημασια...ο προκατοχος 55 ετων ηταν και ειναι πρωτο χερι σε αυτον φερμενη 1-8-2006  απο Γερμανια, καινουρια αγορασμενη καθως ειχε  σχεδον -2.000€ διαφορα. Εχει και αισθητηρα λ.


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline trelonis

  • D.j.
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 268
Reply #7 on: Τετάρτη 07 Σεπτέμβριος 2016, 22:47:58 μμ
Λευτερη εκει περιπου βγηκαν οι τελευταιες μαυρες ζαντες αναγλυφα γραμματα varadero στο ντεποζιτο
Αυτην εχεις δεν ξερω?
Αμεσως μετα αρχες του 2007 βγηκε η mk3
Οποιο μοντελο και να ειναι το ιδιο ειναι ουσιαστικα.
Οποτε βαλε λαστιχακια σφιξε την αναρτηση και ελατε Καψιτσα . εγω θα ειμαι εκει και το σκεφτομαι για βολτες μονο .
Οχι με ομαδα φρ.
Ελπιζω να τα πουμε κι απο κοντα.


Λώνης


Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #8 on: Πέμπτη 08 Σεπτέμβριος 2016, 06:27:15 πμ
Λευτερη εκει περιπου βγηκαν οι τελευταιες μαυρες ζαντες αναγλυφα γραμματα varadero στο ντεποζιτο
Αυτην εχεις δεν ξερω?
Αμεσως μετα αρχες του 2007 βγηκε η mk3
Οποιο μοντελο και να ειναι το ιδιο ειναι ουσιαστικα.
Οποτε βαλε λαστιχακια σφιξε την αναρτηση και ελατε Καψιτσα . εγω θα ειμαι εκει και το σκεφτομαι για βολτες μονο .
Οχι με ομαδα φρ.
Ελπιζω να τα πουμε κι απο κοντα.
ΜΚ2 αγορασμενο καλοκαιρι του 2006. αλλα ηταν σε εκθεση απο το 2004 απο οτι ειδα απο πλαισιο. αν και λιγο με απασχολει αυτο. το θεμα ειναι οτι λαμπει!! λαστιχακια την ανοιξη ετοιμαζω μιας και ο καιρος αγριευει πολυ και μετα οι επομενοι 2-3 μηνες επαγγελματικα ειναι φωτια...ουτε εγω θα την χαρω δυστυχως οπως θελω..
(πως ανεβαζω φωτο?)


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #9 on: Παρασκευή 09 Σεπτέμβριος 2016, 16:22:11 μμ
Quote from: ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)


Υ.Γ ΦΟΡΟΥΜ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ....


Μόνο μη γραψεις για αντι-αριστερες αποψεις σε κανενα αλλο τοπικ γιατι θα σε αλλαξουν αυτοι...  ;D



Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #10 on: Σάββατο 08 Οκτώβριος 2016, 09:09:51 πμ
Προσοχη στο βαρος της σηκωσε το ρελαντι σβηνει ευκολα πανω σε ξεκινηματα . επιτοπου κτλ .και σε κρεμαει με κινδυνο να σου πεσει ετσι στα χαζα.


[/quote]

Εμενα μου λες?? Την πρωτη βδομαδα με κρεμασε...πλαγιασε αριστερα, παω να την σωσω οσο μπορω...κρακ ο αγκωνας...καταγματακι. επεσε η μηχανη χωρις ζημια. Αυτο μετραει ;D


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #11 on: Τρίτη 11 Οκτώβριος 2016, 12:01:20 μμ
ευχαριστω!! 
εννοειται δεν ειναι ΤΑ αυτο Κωστα. σοβαρο θεμα εσυ ειχες ως τωρα?   λαδι 10-40? η 15-50?

Σοβαρό θέμα εκτός της φύσας του ανορθωτή, όχι κανένα.

λάδι 10-40, ειδικά εκεί που είσαι στα  πιο κρύα...

 


Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #12 on: Τρίτη 11 Οκτώβριος 2016, 16:58:45 μμ
Σοβαρό θέμα εκτός της φύσας του ανορθωτή, όχι κανένα.

λάδι 10-40, ειδικά εκεί που είσαι στα  πιο κρύα...

 

Με τοσα χλμ ουτε  :qtank: δεν παει απροβληματιστα...για το λαδι ναι. Αυτο θελει.


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...