Hellas Transalp Forum

καταναλωση λαδιου

bobos1989 · 6545

Offline bobos1989

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 7
on: Τρίτη 30 Αύγουστος 2016, 10:23:17 πμ
Καλημερα στην παρεα εχω το 600 του 96 εχω κανει αλλαγη λαδιων πριν 1600 χλμ με 15/50 agip απο τα 1600 τα 800 ειναι σε μικρα ταξιδακια εχω και ελαφρυ χερι και εχω συμπληρωσει περιπου 800μλ. λαδι μεχρι τωρα ειναι πολλα?



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #1 on: Τρίτη 30 Αύγουστος 2016, 10:29:47 πμ
Πόσο καιρό έχεις την μηχανή ?
Είναι κάτι που στο έκανε τώρα ή το κάνει σε κάθε αλλαγή ?


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline bobos1989

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 7
Reply #2 on: Τρίτη 30 Αύγουστος 2016, 10:32:53 πμ
Τωρα την πηρα μια φορα εκανα αλλαγη λαδιων



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #3 on: Τρίτη 30 Αύγουστος 2016, 11:32:21 πμ
Όταν την βάζεις μπροστά που είναι κρύα, βγάζει λευκό-γαλαζωπό καπνό απο την εξάτμιση ?
Παρακολούθησε την στάθμη του λαδιού κάθε 2 μέρες και συμπλήρωσε αν χρειάζεται κάθε εβδομάδα, έτσι στον μήνα να ξέρεις πόσα χλμ και πόσα ml λάδι έχεις βάλει.
Μετά θα δούμε τι και ΑΝ χρειάζεται....

(Εννοείται πως δεν ακούς κάποιον μεταλλικό θόρυβο από τον κινητήρα, έτσι ?)


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline bobos1989

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 7
Reply #4 on: Τρίτη 30 Αύγουστος 2016, 11:50:13 πμ
Οχι ουτε καπνο εχω ουτε θορυβο



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #5 on: Τρίτη 30 Αύγουστος 2016, 14:42:24 μμ
Αναμενόμενο για μηχανάκι 20ετίας. Εσυ μπορεί να έχεις το χέρι του ελαφροχέρη, αλλά ο προηγούμενος μπορεί να ήταν το δεξί χέρι του bud spencer αιωνία του η μνήμη.

Πιθανόν να πας για ελατήρια πιστονιών ή και τσιμουχάκια βαλβίδων. ΑΝ καίει το λάδι και δε το χάνει απο αλλου.


Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #6 on: Δευτέρα 12 Σεπτέμβριος 2016, 09:17:57 πμ
Για να μην ανοιγω νεο θεμα, να πω και εγω σα νεουδι για τα λαδια.Αλλαζω καθε 5000.Βαζω ημισυνθετικα 10/40 ( βασικα το συνεργειο τα βαζει ).Τωρα μαρκα δε θυμαμαι τι ειχε πει παντως δεν ειναι απο τις γνωστες μαρκες.
Στον δεικτη τωρα,επειδη δεν εχει 2 γραμμες για μεγιστο και ελαχιστο, που πρεπει να ειναι το λαδι?



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #7 on: Δευτέρα 12 Σεπτέμβριος 2016, 10:27:17 πμ
Για να μην ανοιγω νεο θεμα, να πω και εγω σα νεουδι για τα λαδια.Αλλαζω καθε 5000.Βαζω ημισυνθετικα 10/40 ( βασικα το συνεργειο τα βαζει ).Τωρα μαρκα δε θυμαμαι τι ειχε πει παντως δεν ειναι απο τις γνωστες μαρκες.
Στον δεικτη τωρα,επειδη δεν εχει 2 γραμμες για μεγιστο και ελαχιστο, που πρεπει να ειναι το λαδι?

Στη μέση



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #8 on: Δευτέρα 12 Σεπτέμβριος 2016, 10:40:15 πμ
Στη μέση
Συγνωμη που σε πριζω κιολας.Αλλα εννοεις στη μεση εκει που ο δεικτης γινεται πλακουτσωτος? (σχεδον πανω πανω) Διοτι τα κοιταξα πριν και ειναι μεχρι πανω τερμα.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #9 on: Δευτέρα 12 Σεπτέμβριος 2016, 13:08:19 μμ
Η μέτρηση των λαδιών γίνεται με την μηχανή όρθια. Όχι στο πλαινό.
Ο δείκτης έχει δύο "έγκοπές". Να είναι στην μέση.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #10 on: Δευτέρα 12 Σεπτέμβριος 2016, 17:05:46 μμ
Συγνωμη που σε πριζω κιολας.Αλλα εννοεις στη μεση εκει που ο δεικτης γινεται πλακουτσωτος? (σχεδον πανω πανω) Διοτι τα κοιταξα πριν και ειναι μεχρι πανω τερμα.

Η στάθμη να είναι μεταξύ min & max. Επίσης σημαντικό είναι ότι η μέτρηση γίνεται ξεβιδώνοντας τον δείκτη και βυθίζοντας τον μέχρι να πατήσει στο σπείρωμα του καπακιού



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #11 on: Δευτέρα 12 Σεπτέμβριος 2016, 17:40:22 μμ
Ναι την μετρηση εχω δει πως γινεται. Το θεμα ειναι οτι δεν ηξερα που παιζει στο δεικτη. Δεν εχει εγκοπες. Απλα σε ενα μεγαλο μερος του ειναι κυλινδρικος και απο ενα και μετα ειναι ισιωνει. Αρα εκει στο ισιο πρεπει να ειναι. Αρα δεν καιει και λαδι οπως το μετραγα απο αλλαγη σε αλλαγη. Κομπλε ειμαι.



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #12 on: Τετάρτη 14 Σεπτέμβριος 2016, 11:40:36 πμ
https://www.motul.com/gr/el/products/recommendation


Υπαρχει περιπτωση να ισχυει κατι τετοιο? Αλλαγη καθε 12000χλμ??? Δεν ειναι τραγικο?



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #13 on: Τετάρτη 14 Σεπτέμβριος 2016, 13:10:37 μμ
https://www.motul.com/gr/el/products/recommendation


 Αλλαγη καθε 12000χλμ??? Δεν ειναι τραγικο?

Τόσα δε λέει και η Χόντα;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #14 on: Τετάρτη 14 Σεπτέμβριος 2016, 13:15:44 μμ
Aπο οσο ξερω ναι. Αλλα δεν νομιζω κανεις να τα κραταει τοσο! Αντε μεχρι 6000 τα κρατανε.