Hellas Transalp Forum

Βοήθεια για θορύβους (απειρος σε μηχανες )

Petko1995 · 20210

Offline Petko1995

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
on: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 02:09:09 πμ
Χαιρετώ την παρέα που με έχει βοηθήσει τοσο πολυ στα πρώτα μου βηματα με την ΤΑ650 μιας και ειναι η πρώτη μου μηχναη λογο ηλικίας!
Καταρχας να σας πω ότι το μηχανάκι ειναι του ΄04 και έχει 68.000 χλμ εγω το πήρα το Σεπτέμβρη με 65.000 χλμ και του έκανα ενα σερβις αμέσως τύπου λάδια - μπουζί - καθάρισμα φίλτρου ΚΝ - τέντωμα αλυσίδας και τακάκια μπρος-πισω! Ξέχασα να ρωτήσω το παλικάρι που μου το πούλησε πότε ειχε αλλάξει αλυσίδα και γρανάζια αλλα ο μηχανικός μου μου είπε οτι ειναι καλά και δεν θέλει ακόμα αλλαγή κατι!! Μέχρι εδώ όλα καλά! Λόγο του ότι φοράω κράνος συνέχεια έστω και 100 μέτρα να κάνω δεν άκουγα κάτι το περίεργο και απολάμβανα τις βόλτες μου μια χαρά! Προχθές που την έδωσα σε εναν φίλο για βόλτα γυρνόντας μου είπε ότι ακούγετε ενας θόρυβος όταν η μηχανή εχει ταχύτητα μέσα και αφήνεις το γκάζι αλλα όταν πατάς συμπλέκτη σταματάει ! Την έκανα και εγώ μια βόλτα στο τετράγωνο χωρις κράνος και όντως υπήρχε αυτος ο θόρυβος !! Πήγα αμέσως στον μηχανικό που μου είχε κάνει το σέρβις γιατί λόγο απειρίας φοβήθηκα μην ακόμα δε τη πήρα βγήκε άχρηστη . Ο μηχανικός λοιπον μου είπε ότι είναι καμπάνα και δεν είναι τόσο τρομερό ώστε τώρα που δεν έχω λεφτα να την αλλάξω (ειμαι φοιτητής και καταλαβαίνετε...) Ρωτώ λοιπόν εσάς που και εμπειροι είστε και το μηχανάκι γνωρίζεται , είναι κάτι φυσιολογικό αυτο ή πρέπει να ανησυχώ και να βρω λεφτά να την αλλάξω ;; Επίσης σήμερα διαπίστωσα ότι οταν ανοιγω το γκάζι και πηγαίνω με αρκετα χλμ κάνει καμια φορά έναν θόρυβο απο μπροστα που δε μπορώ να καταλάβω απο που έρχεται αυτος ο θόρυβος είναι καπως σαν (γργργργρ) αν καταλαβαίνετε αλλά μετά σταματάει , έχει κανεις καμια ιδέα τι μπορεί να είναι γιατι ντρέπομαι να πάω πάλι στο μάστορα θα με περάσει για πολύ στόκο..!!
ευχαριστώ εκ των προτέρων !!



Offline Wildjohn

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 197
Reply #1 on: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 06:23:33 πμ
Η καμπάνα όντως δεν ειναι κάτι που πρέπει να τρελαθείς να την φτιάξεις τόσο άμεσα. Σκέψου ότι 8 στα 10 Αφρικα κυκλοφορούν μόνιμα με καμπάνα που κουδουνίζει. Εννοείται βέβαια ότι δεν μπορείς και να το αφήσεις έτσι απλά δεν ειναι και τόσο επείγον.
Για τον άλλο θόρυβο που λες προσπάθησε να καταλάβεις απο που ειναι και μετά βλέπεις. Το νου σου βέβαια γιατί λες ότι θέλει κάποια χλμ για να το κάνει μην ψάχνεις το θόρυβο και δεν βλέπεις μπροστά.
Το πιο πιθανό να ειναι κάτι που τρίζει λόγω κραδασμών και λόγω συντονισμού να έρχεται και να σταματάει


Sent from my iPhone using Tapatalk



Offline Petko1995

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
Reply #2 on: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 14:15:22 μμ
Σε ευχαριστώ πολύ για την βοηθεια σου!!
 Αλλη μια ερώτηση εχω , τα λάδια μπροστά καθε πόσα χλμ τα αλάζουμε;  μαζι με τα λάδια μπροστά χρειάζεται κάτι αλλo να αλλάξουμε;



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #3 on: Σάββατο 23 Ιούλιος 2016, 09:10:26 πμ
Σε ευχαριστώ πολύ για την βοηθεια σου!!
 Αλλη μια ερώτηση εχω , τα λάδια μπροστά καθε πόσα χλμ τα αλάζουμε;  μαζι με τα λάδια μπροστά χρειάζεται κάτι αλλo να αλλάξουμε;
Εξαρταται απο την χρηση, την ποιοτητα του λαδιου, και του χρονου παραμονης αυτου στο μπροστινο Νομιζω οτι καθε 2 χρονια θελουν αλλαγη κατα την χοντα αλλα δεν ειμαι σιγουρος Εγω τα αλλαζω παντως καθε που δεν αισθανομαι τις αποσβεσεις να λειτουργουν (κατα το δυνατον) οπως θα ηθελα
Δεδομενου οτι πολλοι λιγοι αλλαζουν τα λαδια στο μπροστινο και το αφηνουν στην τυχη του θα σου προτεινα να τα αλλαξεις Την δουλεια αυτη αν εχεις βασικα εργαλεια και αν πιανουν λιγο τα χερια σου μπορεις να την κανεις και μονος σου Καποια στιγμη ειχα αναρτησει πληρη και αναλυτικο οδηγο εδω μεσα για το πως γινεται η δουλεια αυτη Προτεινω μαλιστα να την κανεις εσυ και οχι καποιο συνεργειο γιατι α) θα γλυτωσεις καποια χρηματα και β) και σημαντικοτερο θα εισαι σιγουρος οτι εβγαλες οσα περισσοτερα απο τα παλια λαδια μπορουσες, τα ξεπλυνες καλα και εβαλες και την σωστη ποσοτητα και στα δυο καλαμια
Αν τα ελατηρια ειναι τα γνησια βαλε την ποσοτητα που αναφερει το μανουαλ, μετρωντας ομως σταθμη και οχι ml Αν τα ελατηρια ειναι after market θα πρεπει να βαλεις την προτεινομενη απο την after market ελατηριων Και στις δυο περιπτωσεις αυτη η ποσοτητα δεν ειναι απαραιτητο οτι αποτελει και την βελτιστη για σενα αλλα ειναι ενας μπουσουλας ωστε -αν το κατεχεις- να παιξεις ελαφρως +/- με αυτην Αν δεν το κατεχεις μεινε στην προτεινομενη ποσοτητα!!
Το μανουαλ λεει οτι πρεπει να μπει SAE 5 ΜΗΝ βαλεις 5αρι! Βαλε 10αρι
Αν δεν εχεις διαρροη απο καποια τσιμουχα οχι δεν χρειαζεται να αλλαξεις κατι αλλο



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #4 on: Σάββατο 23 Ιούλιος 2016, 12:24:15 μμ
Επίσης σήμερα διαπίστωσα ότι οταν ανοιγω το γκάζι και πηγαίνω με αρκετα χλμ κάνει καμια φορά έναν θόρυβο απο μπροστα που δε μπορώ να καταλάβω απο που έρχεται αυτος ο θόρυβος είναι καπως σαν (γργργργρ) αν καταλαβαίνετε αλλά μετά σταματάει , έχει κανεις καμια ιδέα τι μπορεί να είναι γιατι ντρέπομαι να πάω πάλι στο μάστορα θα με περάσει για πολύ στόκο..!!
ευχαριστώ εκ των προτέρων !!

ανοιξε το καπακι απο το εμπρος γραναζι για εναν πτικο ελεγχο και βγαλε και 1-2 φωτο να μας δειξεις.




Offline Petko1995

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
Reply #5 on: Σάββατο 23 Ιούλιος 2016, 17:17:15 μμ
Εξαρταται απο την χρηση, την ποιοτητα του λαδιου, και του χρονου παραμονης αυτου στο μπροστινο Νομιζω οτι καθε 2 χρονια θελουν αλλαγη κατα την χοντα αλλα δεν ειμαι σιγουρος Εγω τα αλλαζω παντως καθε που δεν αισθανομαι τις αποσβεσεις να λειτουργουν (κατα το δυνατον) οπως θα ηθελα
Δεδομενου οτι πολλοι λιγοι αλλαζουν τα λαδια στο μπροστινο και το αφηνουν στην τυχη του θα σου προτεινα να τα αλλαξεις Την δουλεια αυτη αν εχεις βασικα εργαλεια και αν πιανουν λιγο τα χερια σου μπορεις να την κανεις και μονος σου Καποια στιγμη ειχα αναρτησει πληρη και αναλυτικο οδηγο εδω μεσα για το πως γινεται η δουλεια αυτη Προτεινω μαλιστα να την κανεις εσυ και οχι καποιο συνεργειο γιατι α) θα γλυτωσεις καποια χρηματα και β) και σημαντικοτερο θα εισαι σιγουρος οτι εβγαλες οσα περισσοτερα απο τα παλια λαδια μπορουσες, τα ξεπλυνες καλα και εβαλες και την σωστη ποσοτητα και στα δυο καλαμια
Αν τα ελατηρια ειναι τα γνησια βαλε την ποσοτητα που αναφερει το μανουαλ, μετρωντας ομως σταθμη και οχι ml Αν τα ελατηρια ειναι after market θα πρεπει να βαλεις την προτεινομενη απο την after market ελατηριων Και στις δυο περιπτωσεις αυτη η ποσοτητα δεν ειναι απαραιτητο οτι αποτελει και την βελτιστη για σενα αλλα ειναι ενας μπουσουλας ωστε -αν το κατεχεις- να παιξεις ελαφρως +/- με αυτην Αν δεν το κατεχεις μεινε στην προτεινομενη ποσοτητα!!
Το μανουαλ λεει οτι πρεπει να μπει SAE 5 ΜΗΝ βαλεις 5αρι! Βαλε 10αρι
Αν δεν εχεις διαρροη απο καποια τσιμουχα οχι δεν χρειαζεται να αλλαξεις κατι αλλο





σε ευχαριστώ για το χρόνο και τη βοήθεια το θέμα ειναι οτι δε πίανουν καθόλου τα χέρια μου οπότε δε τα γλυτώνω τα εξοδα εργασιας!!




Offline Petko1995

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
Reply #6 on: Σάββατο 23 Ιούλιος 2016, 17:18:17 μμ
ανοιξε το καπακι απο το εμπρος γραναζι για εναν πτικο ελεγχο και βγαλε και 1-2 φωτο να μας δειξεις.


θα προσπαθήσω!!



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #7 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 10:06:14 πμ
Το Ανεβάζω για λογαριασμο του Συμφορουμίτη  ΧΑΡΗΣ ύστερα από προσωπικό μηνυμα!
Αντε να σας δω Παλικάρια μου!!!!!



Μηνύματα: 0



Περιργος θορυβος
« Εστάλη στον/στην: Βαγγέλης στις: Σήμερα στις 10:48:26 »
Απάντηση με παράθεση | Απάντηση | Διαγραφή μηνύματος 
Kαλημερα.
Ειμαι καινουριο μελος και κατοχος πλεον ενος transalp του 2005.Εχω ενα προβληματακι το οποιο εχει καταντησει σπαζοκεφαλια.
Συγκεκριμενα,εναν ενοχλητικο θορυβο απο το εμπρος μερος της μηχανης ,καπου εκει στο φαναρι,στο καντραν καπου εκει μου ακουγεται.Την προηγουμενη Κυριακη πηρα την αποφαση να βγαλω τα πλαστικα φερινγκ να δω τι γινεται.Μετα απο καμια ωρα εχωντας ξυλωσει ολα τα εμπρος παρελκωμενα<πλαινα πλαστικα,φαναρι,καντραν>και οδηγωντας το μηχανακι χωρις αυτα,διαπιστωσα πως ο θορυβος εξακολουθει να υπαρχει.Ρωτησα καποιους μηχανικους και συγκεκριμενα το οδηγησε και καποιος απο αυτους χωρις να βγαλει κανεις ακρη.Αλλος μου ειπε οτι μπορει να ειναι απο μπουκαλες,αλλος μου ειπε οτι δεν ακουει κατι περιεργο και εν ολιγοις δεν εβγαλα ακρη.Αν καποιος εχει κατι υπ οψιν και μπορει να προτεινει κατι,θα βοηθουσε πολυ.
Ευχαριστω.

Χαρη......περίμενε ερωτήσεις και ετοιμάσου !!!



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #8 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 10:15:45 πμ
Προσδιόρισε τον ''ενοχλητικό θόρυβο'' ...
Πως είναι ? Βόμβος ? Σούρσιμο ? Τσίριγμα ? Γκαπ γκουπ ? τι κάνει?
Επηρεάζει την μηχανή στην κίνηση της ? Γίνεται ασταθής στα πολλά χλμ ?

Το ότι ξύλωσες τα πλαστικά και ο θόρυβος επιμένει μπορεί να είναι χίλια δυο πράγματα...


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #9 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 10:48:07 πμ
Είναι συνεχόμενος άσχετα από στροφές κινητήρα ή ταχύτητα; Νιώθεις τράνταγμα στο τιμόνι όταν το κάνει;


Παύλος Καρούμπης


Offline ΧΑΡΗΣ

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #10 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 11:47:15 πμ
Προσδιόρισε τον ''ενοχλητικό θόρυβο'' ...
Πως είναι ? Βόμβος ? Σούρσιμο ? Τσίριγμα ? Γκαπ γκουπ ? τι κάνει?
Επηρεάζει την μηχανή στην κίνηση της ? Γίνεται ασταθής στα πολλά χλμ ?

Το ότι ξύλωσες τα πλαστικά και ο θόρυβος επιμένει μπορεί να είναι χίλια δυο πράγματα...
Ακουγεται σαν θορυβος απο πλαστικα για αυτο και μπηκα στην διαδικασια να ξυλωσω αυτα που προανεφερα.Τον θορυβο τον κανει
μονο σε λακουβα η εγκαρσιο χτυπημα στο οδοστρωμα.Δεν απηρεαζει την κινηση της μηχανης ουτε εχει σχεση με τα πολλα χιλιομετρα. Επισης
να αναφερω οτι τον θορυβο τον ακουω και σε πολυ μικρα χτυπηματα του οδοστρωματος και πολυ λιγα χιλιομετρα,σχεδον ρολαρωντας με 1η η 2η
ταχυτητα.Ακουγεται σαν τριζει κατι πολυ οφθαλμοφανες αλλα τελικα δεν ειναι τοσο απλο οσο φανταζωμουνα..
Περιμενω σχολια.



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #11 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 11:52:28 πμ
Ρουλεμάν τροχού και τιμονιού έλεγξες;


Παύλος Καρούμπης


Offline ΧΑΡΗΣ

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #12 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 12:08:02 μμ
Ρουλεμάν τροχού και τιμονιού έλεγξες;
Εχει ελεγχθει στο συνεργειο που το πηγα και μου το απεκλισε κατηγοριματικα.



Offline ΧΑΡΗΣ

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #13 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 13:59:46 μμ
Εχει ελεγχθει στο συνεργειο που το πηγα και μου το απεκλισε κατηγοριματικα.
Αλλο τιποτα καμια ιδεα??



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #14 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 14:23:23 μμ
Ρίξε νερό πολύ στη μηχανή και τράβα μια βόλτα όσο είναι βρεγμένη.
Αν έχει σταματήσει, είναι κακή συναρμογή στα πλαστικά. Αν συνεχίζει θέλει παραπάνω ψάξιμο κομμάτι κομμάτι.


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #15 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 14:24:07 μμ
Το φτερό είναι ok ? Μήπως είναι σπασμένο πίσω απο τα καλάμια και δεν το βλεπεις?



«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline ΧΑΡΗΣ

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #16 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 14:37:39 μμ
Το φτερό είναι ok ? Μήπως είναι σπασμένο πίσω απο τα καλάμια και δεν το βλεπεις?


Και το φτερο το εχω βγαλει,ματαια ομως.
Ατο με το νερο που αναφερει ο φιλος δεν το εχω δοκιμασει,θα το δρομολογησω ομως και θα σας πω αποτελεσματα.
Ευχαριστω για τη βοηθεια.



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #17 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 20:34:22 μμ
Μια και όπως λες την ξεγυμνωσες για ρίξε και μια ματια στην εξάτμηση μήπως έχουν λασκαρει τα βιδάκια από το προσθετο κάλυμα που έχει εκεί!
η βελόνα του κοντερ τρεμοπαιζει? μπορεις να προσδιορίσεις αν έρχεται από το κοντέρ ??? ειμαι παθων στο κοντερ του αυτοκινητου, ετριζε συνεχως και οταν εβγαλα το συρματοσχοινο σταματησε το τριξιμο, τριβόταν στο εξωτερικο!




Offline ΧΑΡΗΣ

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #18 on: Σάββατο 01 Οκτώβριος 2016, 08:39:51 πμ
Μια και όπως λες την ξεγυμνωσες για ρίξε και μια ματια στην εξάτμηση μήπως έχουν λασκαρει τα βιδάκια από το προσθετο κάλυμα που έχει εκεί!
η βελόνα του κοντερ τρεμοπαιζει? μπορεις να προσδιορίσεις αν έρχεται από το κοντέρ ??? ειμαι παθων στο κοντερ του αυτοκινητου, ετριζε συνεχως και οταν εβγαλα το συρματοσχοινο σταματησε το τριξιμο, τριβόταν στο εξωτερικο!


Καλημερα και καλο μηνα σε ολους.
Δοκιμασα και το σεναριο με το νερο,δυστυχως χωρις αποτελεσμα.
Αλλή καμιά ιδέα κανείς???
Ο άτιμος ο θόρυβος μου εχει σπάσει τα νεύρα.



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #19 on: Σάββατο 01 Οκτώβριος 2016, 10:32:41 πμ
Χάρη, κάνε εναν κόπο ακόμα, σήκωσε τον μπροστινό τροχό στον αέρα, εύκολο είναι, παρόλο που ο μηχανικός όπως λες τον κοίταξε, γύρισε τον τροχό με το χέρι σου, άκουσε μήπως κάνει τον θόρυβο εκεί κοντά στον άξονα, μήπως είναι το πλαστικό γρανάζι του ατέρμονα, ή κάποιο από τα ρουλεμάν, ωστόσο προσπάθησε να παίξεις λίγο τον τροχό μήπως παίζει δεξιά-αριστερά!



Offline transalpakias86

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 201
  • Όποιος την νύχτα περπατεί μπύρες και ποτά θα πιεί!
Reply #20 on: Σάββατο 08 Οκτώβριος 2016, 14:11:17 μμ
Καλησπερα!!Και εγω εχω ενα θεμα με εναν θορυβο ο οποιος ακουγεται εσωτερικα του κινητηρα..
Οχι παντα βεβαια και σε ξεκαρφωτες στιγμες δλδ κρυο-ζεστο..
Οταν τραβαω απαλα το γκαζι διακρινω εναν θορυβο σαν (σφυριγμα) οταν κλεινω το γκαζι ρελαντι δλδ δεν ακουγεται..
Εχει συμβει σε καποιον κατι παρομοιο  ???




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #21 on: Σάββατο 08 Οκτώβριος 2016, 14:46:49 μμ
Πάνω που έλεγα ότι ήταν ιδέα μου. Το ακούω και εγώ στη δικιά μου, κυρίως όταν ο καιρός έιναι κρύος, όπως για παράδειγμα ήταν χθες, σήμερα που τη χτυπούσε όλη μέρα ο ήλιος δεν το παρατήρησα. Γενικά δεν είμαι σίγουρος ότι το κάνει πάντα.

Δεν έχω εντοπίσει τι είναι ακόμα.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #22 on: Σάββατο 08 Οκτώβριος 2016, 15:57:04 μμ
 
....ότι ακούγετε ενας θόρυβος όταν η μηχανή εχει ταχύτητα μέσα και αφήνεις το γκάζι αλλα όταν πατάς συμπλέκτη σταματάει ! Την έκανα και εγώ μια βόλτα στο τετράγωνο χωρις κράνος και όντως υπήρχε αυτος ο θόρυβος !! Πήγα αμέσως στον μηχανικό που μου είχε κάνει το σέρβις γιατί λόγο απειρίας φοβήθηκα μην ακόμα δε τη πήρα βγήκε άχρηστη . Ο μηχανικός λοιπον μου είπε ότι είναι καμπάνα και δεν είναι τόσο τρομερό ώστε τώρα που δεν έχω λεφτα να την αλλάξω (ειμαι φοιτητής και καταλαβαίνετε...) Ρωτώ λοιπόν εσάς που και εμπειροι είστε και το μηχανάκι γνωρίζεται , είναι κάτι φυσιολογικό αυτο ή πρέπει να ανησυχώ και να βρω λεφτά να την αλλάξω ;;

Εάν είναι καμπάνα τότε ακούγεται όταν πατάς συμπλέκτη κ περισσότερο όταν ο κινητήρας είναι κρύος, ο θόρυβος αυτός ακούγεται στα περισσότερα ΤΑ , κ ακούγεται ανάλογα τα λάδια που χρησιμοποιείς, δλδ αν χρησιμοποιείς ''χοντρα'' λάδια 20/50 κ είναι κ χειμώνας θα ακουγεται για πςερισσότερο χρόνο μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας.
Η δική μου καμπάνα ακουγεται εδώ κ 25000χλμ, αλλά ακούγεται σταθερά, δεν αυξάνει ο ήχος της.

 
Επίσης σήμερα διαπίστωσα ότι οταν ανοιγω το γκάζι και πηγαίνω με αρκετα χλμ κάνει καμια φορά έναν θόρυβο απο μπροστα που δε μπορώ να καταλάβω απο που έρχεται αυτος ο θόρυβος είναι καπως σαν (γργργργρ) αν καταλαβαίνετε αλλά μετά σταματάει , 

α) Με πόσα χιλιομετρα δλδ?  :eusa_think: το δικό σου αρκετά είναι ισως λίγα για κάποιους άλλους.
β) Γινε λιγο πιο περιγραφικός για τον θόρυβο, είναι μεταλικός? είναι σαν κατι να τρίβεται πάνω σε κατι άλλο?
γ) Γράφεις : - αλλά μετά σταματάει, πότε μετά? μετα απο 10 χλμ η αφου φτάσεις Πάτρα? Τι είναι το μετα? 5 λεπτα? 10 λέπτα? 3 ωρες?
δ) ''κάνει καμμιά φορά'' δλδ ? τι κάνεις εσύ εκείνη την φορά? πατας γκάζι? φρεναρεις? αλλάζεις ταχύτητα? κινείσαι με σταθερή ταχύτητα σε Εθνική?   :eusa_think:

Ενα:

Καλησπερα!!Και εγω εχω ενα θεμα με εναν θορυβο ο οποιος ακουγεται εσωτερικα του κινητηρα..
Οχι παντα βεβαια και σε ξεκαρφωτες στιγμες δλδ κρυο-ζεστο..
Οταν τραβαω απαλα το γκαζι διακρινω εναν θορυβο σαν (σφυριγμα) οταν κλεινω το γκαζι ρελαντι δλδ δεν ακουγεται..
Εχει συμβει σε καποιον κατι παρομοιο  ???

Δύο:

Πάνω που έλεγα ότι ήταν ιδέα μου. Το ακούω και εγώ στη δικιά μου, κυρίως όταν ο καιρός έιναι κρύος, όπως για παράδειγμα ήταν χθες, σήμερα που τη χτυπούσε όλη μέρα ο ήλιος δεν το παρατήρησα. Γενικά δεν είμαι σίγουρος ότι το κάνει πάντα.

Δεν έχω εντοπίσει τι είναι ακόμα.

Παρακαλώ να είμαστε πιο περιγραφικοί,   :2hysterical:

1) O θόρυβος αυτός είναι κάτι σαν βουητό? σαν ρουλεμάν? δλδ σαν σφύριγμα αλλά πιό μπάσο?

2) Ακούγεται σε συγκεκριμένες στροφές του κινητήρα? Και απο πόσες εμφανίζεται κ στις πόσες χάνεται?

3) Οταν εμφανιστεί αυξάνει όσο ανεβαίνουν οι στροφές , η μειώνεται?

4) Ακουγεται σε συγκεκριμένα χιλιόμετρα?

5) Ξεκινάει να ακούγεται απο κάποια χιλιομετρα κ μετά απο κάποια χάνεται? Δλδ πχ ακουγεται απο τα 50 εως τα 80χλμ/ω?

6) Οταν εμφανιστεί , έχει σχέση με το τι ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο? Δλδ αν πηγαίνεις με 50χλμ κ 3η κ διατηρώντας την ίδια ταχύτητα βαλεις 4η συνεχίζει?

7) Αν εμγανίζεται πχ στα 60χλμ κ έχεις 4η, αν πατήσεις συμπλέκτη όσο διατηρουνται τα χλμ συνεχίζει ?

8) Το κάνει κ δικάβαλο?


Ενα τέτοιο  :eusa_think: ήχο έχω κ εγώ για κάνα εξάμηνο, εξ αιτίας του άλλαξα τα ρουλεμαν του εμπρός τροχού, αλλά δεν ...

Εχω σκεφτεί οτι ΙΣΩΣ είναι :

Κατι απο το σύστημα Pair
O ατερμονας του κοντερ
Το εμπρός λάστιχο, επειδή αλλάζει οταν στρίβω με κάποια κλίση, όμως κυκλοφόρησα το λάστιχο με πίεση απο 12psi εως και 35 αλλά δεν είδα αλλαγή.

Δεν έχει σχέση με το φορτίο, δλδ δικάβαλο η όχι
Εμφανίζεται κάπου στα 40 χλμ/ω κ δεν σταματάει αν πατήσω συμπλέκτη διατηρώντας την ίδια ταχύτητα, δεν έχει σχέση τι ταχύτητα έχω στο κιβώτιο δλδ είτε εχω 3η κ 50 χλμ η 4η κ τα ίδια χλμ τον παρουσιάζει.
Μετα τα 70-80 χάνεται κ εμφανίζεται εντονότερος πάνω απο τα 110χλμ.

Ασχετο αλλά  επειδή πριν το καλοκαίρι  πήγα στον λαδά μου κ μέσα στο κατάστημα ηταν κ ενας που ζητούσε να αγοράσει για το μηχανάκι του ενα ενισχυτικό λαδιου liqui Moly? .



Ηθελα δεν ήθελα τους ακουσα να συζητούν για το ότι τα μηχανάκια σαν to δικό του   επειδή χρησιμοποιείται πολύ η 3η ταχύτητα κυρίως μέσα στην κίνηση , μετα απο κάποια χιλιομετρα αρχίζει να σφυρίζει το κιβώτιο .
Ο ιδιοκτήτης του μηχανακίου διάβασε στο νετ για την χρήση αυτού του ενισχυτικού (ετσι το ονόμασε) κ ρωτουσε για το αν πατινάρει η οχι ο υγρός συμπλέκτης αν το χρησιμοποιήσει.
Το μηχανάκι του ηταν μια Transalp του 2004 κ όταν το ακουσα μου κόπηκαν τα γόνατα. :2slap:

Βασικά δεν ήξερα οτι κυκλοφορούν τέτοια πρόσθετα ειδικά για μηχανάκια με υγρούς πολύδισκους συμπλέκτες.
Ο λαδας μου είπε οτι είναι πολύ καλό προιόν κ οτι το πουλάει καιρό δίχως να έχει ακουσει παράπονο.

Τωρα τι ισχύει ? δεν κατέχω.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #23 on: Σάββατο 08 Οκτώβριος 2016, 17:22:31 μμ
Παρακαλώ να είμαστε πιο περιγραφικοί,   :2hysterical:
Θα προσπαθήσω:

Είσαι σταματημένος οπουδήποτε και ρίχνεις ξερογκαζιές, ακούγεται λοιπόν ένα σφύριγμα, όχι μπάσο, κανονικό σφύριγμα, σαν να "τουρμπίζει" το εργαλείο να ουμ.  :2hysterical: :2hysterical: Εγώ θα ψήφιζα κάποιο ρουλεμάν, ΑΛΛΑ, επειδή είναι πολύ "ψιλό" σφύριγμα πιστεύω ότι έχει να κάνει με τον αέρα που τραβάει ο κινητήρας, πιθανότατα και από κάπου που δεν θα έπρεπε. Η ακόμα και από την Pair, όπως ανέφερες διότι ακούγεται από μπροστά και σχετικά ψηλά.

Εμφανίζεται όπως είπα όταν γκαζώνεις, σίγουρα σε πορεία, αλλά και σταματημένος το καταλαβαίνεις με ξερογκαζιές, είναι από το κινητήρα. Περιοχή; 2500~3000, ίσως και 3500, με αυξανόμενη ένταση και peak στις 3000~3500, εκεί δείχνει να σταθεροποιείται και τον καλύπτει πλέον ο ήχος της μηχανής. Ημέρες με κρύο ή βροχή μόνο, το καλοκαίρι δεν το είχα ακούσει όταν είχαμε ήλιο. Όταν όμως έβρεξε και με βρήκε ο καιρός έξω, τότε στα φανάρια άκουγα και πάλι το σφύριγμα. Το είχα παρατηρήσει πριν 2 χρόνια, και δεν έδωσα σημασία, αν ήταν κάτι χοντρό λογικά θα είχε δυναμώσει, ή θα εμφανιζόταν ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών.

 :eusa_think: :eusa_think:




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #24 on: Σάββατο 08 Οκτώβριος 2016, 18:23:52 μμ
Είσαι σταματημένος οπουδήποτε και ρίχνεις ξερογκαζιές, ακούγεται λοιπόν ένα σφύριγμα, όχι μπάσο, κανονικό σφύριγμα, σαν να "τουρμπίζει" το εργαλείο να ουμ.  :2hysterical: :2hysterical: Εγώ θα ψήφιζα κάποιο ρουλεμάν, ΑΛΛΑ, επειδή είναι πολύ "ψιλό" σφύριγμα πιστεύω ότι έχει να κάνει με τον αέρα που τραβάει ο κινητήρας, πιθανότατα και από κάπου που δεν θα έπρεπε. Η ακόμα και από την Pair, όπως ανέφερες διότι ακούγεται από μπροστά και σχετικά ψηλά.

Εμφανίζεται όπως είπα όταν γκαζώνεις, σίγουρα σε πορεία, αλλά και σταματημένος το καταλαβαίνεις με ξερογκαζιές, είναι από το κινητήρα. Περιοχή; 2500~3000, ίσως και 3500, με αυξανόμενη ένταση και peak στις 3000~3500, εκεί δείχνει να σταθεροποιείται και τον καλύπτει πλέον ο ήχος της μηχανής.

Σταματημένος δεν έχω ελέγξει αν ακούγεται, θα το κάνω.

Πάντως κ στην δική μου ακουγεται στον κινητηρα κ ψηλά αλλά και μπροστά κάπου δλδ πάνω απο τον εμπρός κυλινδρο.
Στην αρχή είπα μπας κ είναι ο αξονας του κιβωτίου ο κεντρικός.
Αλλά παλιά που είχα τεντώσει πολύ την αλυσίδα, οχι πολύ , κανονικά στα 4.5 εκ , οταν ημουν δικάβαλος ακουγοταν ενας ηχος σαν ρουλεμαν αλλά μπασος σαν ουου δλδ αλλά είχε και αυξομειώσεις σαν σημα που λαμβάνεις με διαλλείψεις.
Ο ηχος αυτός μειωνόταν οσο μειωνόταν η ταχύτητα κ οσο μειωνόταν αύξανε η περίοδος των διαλείψεων δλδ μειωνόταν η συχνότητα επαναληψης.

Αυτό που ακουω τωρα δεν έχει καμμιά σχέση με εκείνο τον θόρυβο.

Αν δεν βγαλω ακρη στην επόμενη αλλαγη λαδιών τον Απρίλη, θα βάλω τα 10/40 της Honda για να δω αν αλλάξει κατι.