Hellas Transalp Forum

Χαλασμενο σπειρωμα βιδας

mixalisQV · 9458

Offline mixalisQV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
  • Μιχάλης, Νίκαια
on: Τρίτη 19 Ιούλιος 2016, 19:58:49 μμ
Χαιρετω τους συμφορουμιτες και συντροχους. Χρειαζομαι τα φωτα σας. Πηγα να αλλαξω υγρα φρένων μπροστα και όπως πολεμουσα να λυσω την βιδα στο δοχειακι χαλασα το σπειρωμα της. Είναι βιδα για σταυροκατσαβιδο και δυστυχως την καταφερα και την εφαγα αφου δεν ελυνε με τιποτα. Υπαρχει τροπος να λυθει και να αλλαχτεί με καινουργια ή παω για καινουργιο δοχειακι?
Κάθε συμβουλη ευπρόσδεκτη!




Offline GeoK

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 43
Reply #1 on: Τρίτη 19 Ιούλιος 2016, 22:35:16 μμ
Θα την φας με ενα μικροτερο τρυπανι και θα βαλεις μια καινουρια. Μικροτερο δλδ αν ειναι 4αρα η βιδα με ενα 3αρι τρυπανι. Με προσοχη να μην χαλασει το θυλυκο σπειρωμα. Αλλα πως εγινε να φας το σπειρωμα? μηπως εννοεις το κεφαλι της απλα?



Offline mixalisQV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
  • Μιχάλης, Νίκαια
Reply #2 on: Τετάρτη 20 Ιούλιος 2016, 05:26:32 πμ
Σωστα, εννοω το κεφαλι της βιδας λαθος διατυπωση μου.



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #3 on: Τετάρτη 20 Ιούλιος 2016, 06:27:26 πμ
Χαιρετω τους συμφορουμιτες και συντροχους. Χρειαζομαι τα φωτα σας. Πηγα να αλλαξω υγρα φρένων μπροστα και όπως πολεμουσα να λυσω την βιδα στο δοχειακι χαλασα το σπειρωμα της. Είναι βιδα για σταυροκατσαβιδο και δυστυχως την καταφερα και την εφαγα αφου δεν ελυνε με τιποτα. Υπαρχει τροπος να λυθει και να αλλαχτεί με καινουργια ή παω για καινουργιο δοχειακι?
Κάθε συμβουλη ευπρόσδεκτη!


Όπως λέει και ο φίλος πιο πανω, ανοιγεις μια μικρότερη τρύπα και υπάρχουν κολαούζα με ανάποδο σπείρωμα που θα βρεις είτε μονά είτε σετ σε καταστηματα εργαλειων, αν εισαι κοντά με κάποιον συφορουμίτη που έχει μπορεί να το κάνετε μαζί και άμεσα, αλλιώς σε ενα μηχανουργείο να το κάνει αυτός!!!



Offline GeoK

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 43
Reply #4 on: Τετάρτη 20 Ιούλιος 2016, 06:51:59 πμ
Αν ειναι μονο το κεφαλι τοτε ισως βγει με ενα κρουστικο κατσαβιδι. Αν δεν το χεις κανει γυαλι τελειως ισως καταφερει και την μαγκωσει καπου. Αν δεν εχεις. Εχω.  ;)



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #5 on: Τετάρτη 20 Ιούλιος 2016, 08:17:16 πμ
απλα προσοχη με το ζουμποκατσαβιδο που λεει παραπανω ο φίλος, μην το χτυπησεις δυνατα και σπασει το καπακι (το οποίο είναι αλουμίνιο...)


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline mixalisQV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
  • Μιχάλης, Νίκαια
Reply #6 on: Τετάρτη 20 Ιούλιος 2016, 08:21:43 πμ
Κρουστικο κατσαβιδι χρησιμοποιησα δεν ελυσε. Σαν να εχει κολλησει ενα πραγμα. Οι τρυπες με φοβιζουν γιατι δεν το εχω ξανα κανει.
Σκεφτηκα να κανω σαν ποντα με ενα ισιο κατσαβιδι και σιγα σιγα να το λυσω αλλα δεν ξερω αν θα κανει κατι.



Offline GeoK

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 43
Reply #7 on: Τετάρτη 20 Ιούλιος 2016, 08:41:32 πμ
Δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο φιλε μ. Περιεργο παντως αυτη η βιδα να εχει φαει τετοιο σφινωμα. Ουτε θερμοκρασιες εχει εκει πανω ουτε τιποτα. Παιδεψε το και αναμενουμε εξελιξεις. Μην αφησεις μια βιδα να σε ριξει!🙃



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #8 on: Τετάρτη 20 Ιούλιος 2016, 14:39:46 μμ
Οι βίδες στα καπάκια των δοχείων των φρένων είναι συνήθως Μ4 με κωνικό κεφάλι. Πάρε ένα τρυπάνι φ 5~6 και αποκεφάλισε τη βίδα.
Προσοχή!
Το τρύπημα πρέπει να σταματήσει πριν αρχίσει το τρυπάνι να τρώει το καπάκι. Αφού δεν υπάρχει κεφάλι στη βίδα, το καπάκι μπορεί να αφαιρεθεί.



Αυτή θα είναι περίπου η εικόνα. Οι βίδες όπως βλέπεις έχουν αρκετό κοτσάνι για να τις πιάσεις με πένσα. Μετά τις αντικαθιστάς με κωνικές άλεν.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline mixalisQV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
  • Μιχάλης, Νίκαια
Reply #9 on: Τετάρτη 20 Ιούλιος 2016, 15:31:30 μμ
Πολλοι τροποι μεχρι στιγμης αν βρω χρονο θα δοκιμασω σημερα καποιον απο ολους. Ελπιζω να τα καταφερω.
Σας ευχαριστω ολους για τον χρονο σας!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #10 on: Τετάρτη 20 Ιούλιος 2016, 16:08:10 μμ
 
Σκεφτηκα να κανω σαν ποντα με ενα ισιο κατσαβιδι και σιγα σιγα να το λυσω αλλα δεν ξερω αν θα κανει κατι.

Και πολύ σωστα σκέφτηκες, με ενα πολύ κοφτερό κατσαβίδι της κάνεις μια εγκοπή σε ενα σημείο περιμετρικά.
Μετά με μια  μυτερή πόντα την χτυπάς να ξεβιδώσει. Το κακό είναι οτι η βίδα είναι φρεζάτη κ δεν εξέχει απο το καπάκι κ αυτή η μέθοδος ισως του κάνει ζημιά.

Αν βλέπεις οτι κάνεις ζημιά , ακολουθείς την λύση του ''γκ'' η το πάς σε ενα μηχανουργείο.

ΥΓ: Βρε Γιάννη τι φωτό βάζεις κ εσύ? αφου ξέρεις οτι διαβάζουν κ μικρά ευαίσθητα παιδιά. :goofy: :goofy:



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #11 on: Τετάρτη 20 Ιούλιος 2016, 22:10:21 μμ
Είχα πάθει ακριβώς το ίδιο παλιά στο κινέζικο παπί. Ευτυχώς το έλυσε ο πατέρας μου :P με τη μέθοδο σφυρί καλεμι το οποίο δεν συνιστώ.  Άσχετο αλλά θα πρέπει οι εταιρείες να καταργήσουν όλες τις βίδες και να βάζουν παντού αλενοβιδες. Οι καλύτερες βίδες στο κόσμο δε σπάνε δε χαλάνε.


XL650V


Offline black600

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 367
Reply #12 on: Τετάρτη 20 Ιούλιος 2016, 22:50:19 μμ
Η αναποδο κολαουζο η οτι λεει ο γκ κατα γραμμα....το δευτερο εχω κανει και εγω



Offline mixalisQV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
  • Μιχάλης, Νίκαια
Reply #13 on: Πέμπτη 21 Ιούλιος 2016, 10:05:41 πμ
Τελικως το προβλημα λυθηκε με μια μικρη ποντα που εκανα με ενα ισιο κατσαβιδι και ενα σφυρακι που σιγα σιγα την ελυσε. Τις επομενες μερες θα αλλαχτουν οι βιδες με αλλενοβιδες.
Σας ευχαριστω πολυ ολους για τις απαντησεις σας και τον χρονο σας.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #14 on: Πέμπτη 21 Ιούλιος 2016, 13:25:40 μμ
Αλενοβιδες ειναι η μονη σωτηρία.
Στο τρανσαλπ, και στα δυο Varadero μου, ήταν η πρωτη βελτιωση που εκανα μολις τις επαιρνα στα χερια μου...
Ενα Σαββατο καθομουν και αλλαζα ότι βίδα μπορούσα με αλεν (ανοξείδωτες). Ακριβο σπορ βεβαια...

Στο bmw ειναι όλες τορξ, οπότε δεν χρειάστηκε...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #15 on: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 09:53:58 πμ
Αν χρησιμοποιηθει το σωστο σε μεγεθος ποιοτικο κατσαβιδι τοτε δεν υπαρχει προβλημα στο ξεβιδωμα Ειδικα αν μιλαμε σε σημεια οπως το δοχειο των υγρων φρενου οπου πολυ δυσκολα φρακαρει το σπειρωμα
Και το λεει αυτο καποιος που εχει καταστρεψει καμποσα κεφαλια σταυροβιδων

Οι αλενοβιδες παντως ειναι σαφως πιο ευκολες στο ξεβιδωμα καμια φορα ακομα και με αλενοκλειδα απο το παζαρι Αλλα μην νομιζεται οτι ξεβιδωνουν και αυτες παντα χωρις να καταστραφουν



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #16 on: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 11:29:38 πμ
Αν χρησιμοποιηθει το σωστο σε μεγεθος ποιοτικο κατσαβιδι τοτε δεν υπαρχει προβλημα στο ξεβιδωμα Ειδικα αν μιλαμε σε σημεια οπως το δοχειο των υγρων φρενου οπου πολυ δυσκολα φρακαρει το σπειρωμα
Και το λεει αυτο καποιος που εχει καταστρεψει καμποσα κεφαλια σταυροβιδων

Οι αλενοβιδες παντως ειναι σαφως πιο ευκολες στο ξεβιδωμα καμια φορα ακομα και με αλενοκλειδα απο το παζαρι Αλλα μην νομιζεται οτι ξεβιδωνουν και αυτες παντα χωρις να καταστραφουν
Αυτό. Ειδικά κάτι αλουμινένιες...


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline takis1983

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Reply #17 on: Τετάρτη 07 Σεπτέμβριος 2016, 13:26:04 μμ
Πολλοι τροποι μεχρι στιγμης αν βρω χρονο θα δοκιμασω σημερα καποιον απο ολους. Ελπιζω να τα καταφερω.
Σας ευχαριστω ολους για τον χρονο σας!


αυτη ειναι η καλυτερη δυνατη λυση κ για μενα



Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 582
Reply #18 on: Κυριακή 11 Σεπτέμβριος 2016, 00:00:35 πμ
Αν χρησιμοποιηθει το σωστο σε μεγεθος ποιοτικο κατσαβιδι τοτε δεν υπαρχει προβλημα στο ξεβιδωμα Ειδικα αν μιλαμε σε σημεια οπως το δοχειο των υγρων φρενου οπου πολυ δυσκολα φρακαρει το σπειρωμα
Και το λεει αυτο καποιος που εχει καταστρεψει καμποσα κεφαλια σταυροβιδων

Οι αλενοβιδες παντως ειναι σαφως πιο ευκολες στο ξεβιδωμα καμια φορα ακομα και με αλενοκλειδα απο το παζαρι Αλλα μην νομιζεται οτι ξεβιδωνουν και αυτες παντα χωρις να καταστραφουν

ακριβώς έχω κάνει εγώ κάτι ωραία στρογγυλά κεφάλια σε αλενόβιδες......