Hellas Transalp Forum

Transalp 600 '99 ... Η ανακατασκευη

ThemistocleS · 33984

Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #25 on: Κυριακή 26 Ιούνιος 2016, 19:34:05 μμ
Σπουδαία δουλειά! Ο Πετράνθρωπος έχει διαβρώσει το φόρουμ.  ;D
Προσωπικά θεωρώ τρέλα να ανοίγεις έναν κινητήρα αν δεν χρειάζεται. Για φώτισέ μας, ποια λεντ μπαίνουν στα όργανα του 600;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #26 on: Κυριακή 26 Ιούνιος 2016, 19:39:14 μμ
Κεραμικη πιστευω οτι ειναι και η μαμα βαφη της εξατμισης. Για την κεραμικη εχω ρωτησει σε ενα μαγαζι στον Αγιο Στεφανο. Η τιμη που πηρα ηταν 200 ευρω για την εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω. Οι ιδιοι κανουν και κεραμικες σε εξαγωγες απο κινητηρες που ανεβαζουν τρελες θερμοκρασιες. Απο οτι εχω διαβασει θεωρηται σχεδον αφθαρτη σαν βαφη. Θα το ξαναψαξω το θεμα μιας και δεν θελω να αφησω την εξατμιση σε αυτη την κατασταση.

Οταν λέμε απο μπροστά μέχρι πίσω εννοούμε κ τους λαιμούς?
Δεν είναι κ λίγα 200 ευρά σήμερα.

Eπειδή δεν την είχα απο καινουργια, κ επειδή σε όσες φωτό εχω δεί δεν φαίνεται καθαρά, τελικά οι λαιμοί της εξάτμισης ηταν κααααποτε χρωμιωμένοι?
Εχω δεί λαιμούς περασμένους σε χρώμιο σε αλλα μηχανάκια αλλά μετα απο μερικά χρόνια αρχίζουν να παίρνουν ενα κιτρινωπό χρώμα, δεν ξεφλουδίζουν απλά ξαναμαυρίζουν.
Κάτι αλοιφές απλά δίνουν μια πίστωση χρόνου και τπτ παραπάνω.
Τωρα πως κατι χαρλεάδες τις εχουν χρώμιο φορεβερ δεν μπορώ να το καταλάβω.

 



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #27 on: Κυριακή 26 Ιούνιος 2016, 19:42:28 μμ
  Για φώτισέ μας, ποια λεντ μπαίνουν στα όργανα του 600;

Ιδια με του 650 είναι Γιάννη, Τ10 ψείρες δεν έχει κ εσένα στα 1.7W? 



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #28 on: Κυριακή 26 Ιούνιος 2016, 20:36:21 μμ
Ιδια με του 650 είναι Γιάννη, Τ10 ψείρες δεν έχει κ εσένα στα 1.7W? 

Τ 10 είναι, αλλά στο εμπόριο υπάρχουν άπειρα Τ 10 στα οποία μόνο η βάση είναι ίδια. Επίσης νομίζω ότι έχουν διαφορετική ισχύ τα φωτισμού των οργάνων με τα ενδεικτικά.
!,7 W είναι η ισχύς των πυρακτώσεως έτσι;
Έλα βοήθα να πάθω και εγώ Στοουνμενίτιδα!

Οταν λέμε απο μπροστά μέχρι πίσω εννοούμε κ τους λαιμούς?
Δεν είναι κ λίγα 200 ευρά σήμερα.


Πάρα πολλά. Με 200€ μου έφτιαξαν λαιμούς μεταβλητής διαμέτρου, ανοξείδωτους, που σκούριασαν όμως.

Τωρα πως κατι χαρλεάδες τις εχουν χρώμιο φορεβερ δεν μπορώ να το καταλάβω.


Απλό: Κάθε βδομάδα χρώμιο. Υπάρχουν και χειρότεροι από σένα. Χωρίς πλάκα, θα έχουν διπλά τοιχώματα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline ThemistocleS

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
  • Honda Transalp XL600V '99
Reply #29 on: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 10:53:36 πμ
Αυτο πραγματι ειναι φλατζοκολα αλλα ειναι απαραιτητη για να μεινει στην θεση της η λαστιχενια φλατζα κατα την τοποθετηση
Και απο το εργοστασιο εχει τετοια -τουλαχιστον στο 650- σε μερικα σημεια στο καπακι της κεφαλης

Ισως δεν φαινεται καλα στη φωτο, το καφε υλικο που υπαρχει στο καπακι ειναι βενζινοκολλα (ναι βενζινοκολλα  :o το τσεκαρα με τον μηχανικο που χρησιμοποιει η Honda κατα τη συναρμολογηση για να καθεται η λαστιχενια φλατζα στη θεση της ). Το ποιο σκουρο χρωμα ειναι φλατζοκολλα που στο αλλο καπακι δεν υπηρχε  ;)



Offline ThemistocleS

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
  • Honda Transalp XL600V '99
Reply #30 on: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 10:54:22 πμ
Καλή δύναμη !!!

Ευχαριστω εχει μελλον ακομα! :)



Offline ThemistocleS

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
  • Honda Transalp XL600V '99
Reply #31 on: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 11:09:12 πμ
Σπουδαία δουλειά! Ο Πετράνθρωπος έχει διαβρώσει το φόρουμ.  ;D
Προσωπικά θεωρώ τρέλα να ανοίγεις έναν κινητήρα αν δεν χρειάζεται. Για φώτισέ μας, ποια λεντ μπαίνουν στα όργανα του 600;

Ο Πετρανθρωπος εχει παρει κοσμο στο λαιμο του λεμε! :D

Τελικα ευτυχως που ανοιχτηκε ο κινητηρας ομως. Η αρχικη ιδεα ηταν να ανοιχτει μιας και θα κατεβαινε μιας και ειχε 130 χιλιαδες χιλιομετρα μπας και ηθελε κατι.
Τελικα οπως ειδαμε, 3 ρουλεμαν τα ακουω να γουργουριζουν οταν γυριζουν με το χερι, σημαδι οτι εχουν παρει την κατιουσα, η καμπανα του σασμαν εχει κανει πατουρα (η εσωτερικη) και η εξωτερικη εχει σημαδευτει και θελει αλλαγη, και ο δευτερευων αξονας μεταδοσης εχει φαγωθει και θελει αλλαγη.  >:(



Offline ThemistocleS

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
  • Honda Transalp XL600V '99
Reply #32 on: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 11:13:25 πμ
Τ 10 είναι, αλλά στο εμπόριο υπάρχουν άπειρα Τ 10 στα οποία μόνο η βάση είναι ίδια. Επίσης νομίζω ότι έχουν διαφορετική ισχύ τα φωτισμού των οργάνων με τα ενδεικτικά.
!,7 W είναι η ισχύς των πυρακτώσεως έτσι;
Έλα βοήθα να πάθω και εγώ Στοουνμενίτιδα!

Εχω την εντυπωση πως ειναι τα ιδια. Μιας και τα κομματια εφυγαν σημερα για βαφη μαλλον θα πιασω το καντραν για τις αλλαγες (θα πρεπει να βρω το αντιστοιχο νημα του Stoneman).
 
Πάρα πολλά. Με 200€ μου έφτιαξαν λαιμούς μεταβλητής διαμέτρου, ανοξείδωτους, που σκούριασαν όμως.
 

Απλό: Κάθε βδομάδα χρώμιο. Υπάρχουν και χειρότεροι από σένα. Χωρίς πλάκα, θα έχουν διπλά τοιχώματα.

Για να διευκρινησω η τιμη ειναι απο μπροστα (λαιμοι), μεχρι και το τελικο καζανακι.



Offline ThemistocleS

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
  • Honda Transalp XL600V '99
Reply #33 on: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 11:20:10 πμ
Οταν λέμε απο μπροστά μέχρι πίσω εννοούμε κ τους λαιμούς?
Δεν είναι κ λίγα 200 ευρά σήμερα.

Eπειδή δεν την είχα απο καινουργια, κ επειδή σε όσες φωτό εχω δεί δεν φαίνεται καθαρά, τελικά οι λαιμοί της εξάτμισης ηταν κααααποτε χρωμιωμένοι?
Εχω δεί λαιμούς περασμένους σε χρώμιο σε αλλα μηχανάκια αλλά μετα απο μερικά χρόνια αρχίζουν να παίρνουν ενα κιτρινωπό χρώμα, δεν ξεφλουδίζουν απλά ξαναμαυρίζουν.
Κάτι αλοιφές απλά δίνουν μια πίστωση χρόνου και τπτ παραπάνω.
Τωρα πως κατι χαρλεάδες τις εχουν χρώμιο φορεβερ δεν μπορώ να το καταλάβω.

 

Εχω την εντυπωση οτι οι αρχικοι λαιμοι ειναι ανοξειδωτοι. Τωρα για τους χρωμιομενους εξαρταται απο αυτον που εχει κανει τη δουλεια φανταζομαι η ποιοτητα.
Τωρα για τους χαρλεαδες και τα custom γενικα επειδη η αλλη μηχανη που εχω ειναι ενα Suzuki Intruder του 1987 με αρκετο χρωμιο.
Τα εργοστασιακα και ιδιαιτερα τα παλαιοτερα δεν παιζονται σαν ποιοτητα. Τα χρωμια της μηχανης ειναι σε καλη κατασταση μετα απο τοσα χρονια παρολο που τα εχω ταλαιπωρησει και δεν εχουν λαβει ανα περιοδους την απαραιτητη φροντιδα. Σκεφτομαι ομως οταν τελειωσει το Transalp να τα βγαλω και να τα γυαλισω σε μηχανη μιας και τοτε θα εχω μοτοσυκλετα να κυκλοφορω.
Για τα χαρλευ ιδιαιτερα, πτωτον δεν κανουν καθημερινα χιλιομετρα με ολες τις καιρικες συνθηκες, δευτερον τα γυαλιζουν συχνα  ;D



Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #34 on: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 13:21:47 μμ
Καλό κουράγιο!! Τί μου θύμισες τώρα..  ;D
Όταν τελειώσεις αυτό που θα έχεις στα χέρια σου να είσαι σίγουρος πως θα το βλέπεις με άλλο μάτι, ακόμα και αν δεν το αλλάξεις εμφανισιακά.
Αλήθεια, θα κάνεις αλλαγή χρώματος στα πλαστικά;βαφή;


Spritmonitor.de" border="0


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #35 on: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 14:58:05 μμ

Τελικα ευτυχως που ανοιχτηκε ο κινητηρας ομως. Η αρχικη ιδεα ηταν να ανοιχτει μιας και θα κατεβαινε μιας και ειχε 130 χιλιαδες χιλιομετρα μπας και ηθελε κατι.

Χμμ αρκετά είναι τα χλμ, αλλά ένα καλοσυντηρημένο ΤΑ δεν χρειάζεται άνοιγμα ούτε σ' αυτά τα χλμ.

... και ο δευτερευων αξονας μεταδοσης εχει φαγωθει και θελει αλλαγη.  >:(

Πληγή γμτ ο δευτερεύων! Το πολύσφηνο του γραναζιού έφαγε το πολύσφηνο του άξονα, έτσι;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #36 on: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 15:12:38 μμ
Ισως δεν φαινεται καλα στη φωτο, το καφε υλικο που υπαρχει στο καπακι ειναι βενζινοκολλα (ναι βενζινοκολλα  :o το τσεκαρα με τον μηχανικο που χρησιμοποιει η Honda κατα τη συναρμολογηση για να καθεται η λαστιχενια φλατζα στη θεση της ). Το ποιο σκουρο χρωμα ειναι φλατζοκολλα που στο αλλο καπακι δεν υπηρχε  ;)
Ωπ μαλλον δικιο εχεις, δεν θυμομουν καλα
Η χοντα δεν χρησιμοποιει φλατζοκολα κατα την συναρμολογιση αλλα καθως φαινεται καποιου ειδους κολλα (δεν ξερω αν ειναι βενζινοκολλα) Την ιδια μαλλον κολλα χρησιμοποιει και στα καπακια των βαλβιδων στο Ο-ring (και ισως και αλλου)
Παντως η υπαρξη φλατζοκολλας εκει δεν ειναι λαθος την στιγμη μαλιστα που η χρηση της προτεινεται στο service manual



Offline ThemistocleS

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
  • Honda Transalp XL600V '99
Reply #37 on: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 15:42:45 μμ
Καλό κουράγιο!! Τί μου θύμισες τώρα..  ;D
Όταν τελειώσεις αυτό που θα έχεις στα χέρια σου να είσαι σίγουρος πως θα το βλέπεις με άλλο μάτι, ακόμα και αν δεν το αλλάξεις εμφανισιακά.
Αλήθεια, θα κάνεις αλλαγή χρώματος στα πλαστικά;βαφή;

Ευχαριστω cookos! Εχω δει φωτογραφιες απο οταν εφτιαχνες την δικια σου, πολυ ομορφη δουλεια, μπραβο!  :eusa_clap:
Καποιες αλλαγες που εχεις κανει, οπως οι καθρεπτες και τα καινουργια σηματα μου αρεσουν ιδιαιτερα.
Ειμαι σιγουρος οτι θα την βλεπω με αλλο ματι, αλλιως ειναι να την εχεις φτιαξει με τα χερια σου (με τη βοηθεια του μηχανικου βεβαια μιας και δεν εμπιστευομαι τον εαυτο μου να βαλω χερι σε μερικα κομματια σε πρωτη μηχανη)  :eusa_naughty:

Για την αλλαγη χρωματος το σκεφτηκα πολυ, αρχικα ηθελα να κανω μαυρο τον κινητηρα και το πλαισιο. Τελικα αποφασισα να την κρατησω μαμα αλλα την ποδια να την κανω μαυρη για να δεσει καλυτερα (στα ματια μου τουλαχιστον) σαν συνολο.



Offline ThemistocleS

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
  • Honda Transalp XL600V '99
Reply #38 on: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 15:47:14 μμ
Χμμ αρκετά είναι τα χλμ, αλλά ένα καλοσυντηρημένο ΤΑ δεν χρειάζεται άνοιγμα ούτε σ' αυτά τα χλμ.

Εχεις απολυτο δικιο Γιαννη, δυστηχως ειμαι ο 3ος ιδιοκτητης της μηχανης και απο οτι φαινεται η συντηρηση δεν ηταν στα καλυτερα επιπεδα ή χρησιμοποιηθηκαν αναλωσιμα που ηταν μεν φθηνα αλλα σε βαθος χρονου στοιχισαν ακριβοτερα!

Πληγή γμτ ο δευτερεύων! Το πολύσφηνο του γραναζιού έφαγε το πολύσφηνο του άξονα, έτσι;

Αυτο ακριβως! Και το προβλημα φαινεται να ειναι ή γραναζι που δεν ηταν δικο της ή ελλειπης καθαρισμος κατω απο το πλαστικο καπακι που το σκεπαζει ή και τα δυο. Οταν περισυ ξεβιδωσα το καπακι για να καθαρισω γυρω απο το γραναζι δεν μπορεις να φανταστεις τι βρηκα. Ο Stoneman δεν το συζηταω, αν εβλεπε την εικονα θα τον χαναμε απο εγκεφαλικο, πολλαπλο! :D



Offline ThemistocleS

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
  • Honda Transalp XL600V '99
Reply #39 on: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 15:49:47 μμ
Ωπ μαλλον δικιο εχεις, δεν θυμομουν καλα
Η χοντα δεν χρησιμοποιει φλατζοκολα κατα την συναρμολογιση αλλα καθως φαινεται καποιου ειδους κολλα (δεν ξερω αν ειναι βενζινοκολλα) Την ιδια μαλλον κολλα χρησιμοποιει και στα καπακια των βαλβιδων στο Ο-ring (και ισως και αλλου)
Παντως η υπαρξη φλατζοκολλας εκει δεν ειναι λαθος την στιγμη μαλιστα που η χρηση της προτεινεται στο service manual

Η φλατζοκαλλα μπορει να εχει θεση εκει δεν διαφωνω, που ειχε παει η φλατζα που ελειπε δεν ξερω οεο :D



Offline ThemistocleS

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
  • Honda Transalp XL600V '99
Reply #40 on: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 16:01:04 μμ
Αυτο μπορει να ειναι το αποτελεσμα αν οι δισκοι που βαζει καποιος ειναι φθηνοι aftermarket και η λιπανση δεν ειναι η καλυτερη ισως? Παντως οι δισκοι (ειχαν μπει 4 μηνες πριν παρω τη μηχανη, δηλαδη τελος 2014 ειναι μαυροι).

Αυτες οι ωραιοτατες κυκλικες πατουρες στα "δοντια" της καμπανας



Και μια γυαλιστερη πατουρα στην εσωτερικη καμπανα (πολυ πατιναρισμα ισως?).



Για τις δυο βιδες αλλεν στο καπακι το αφηνω ασχολιαστο  >:(





Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #41 on: Τρίτη 28 Ιούνιος 2016, 23:40:47 μμ
Για τις πατούρες στη καμπάνα, τι νομίζεις ότι συνέβη;
Με πιάνεις αδιάβαστο.
Τι λένε οι ειδικοί;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline ThemistocleS

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
  • Honda Transalp XL600V '99
Reply #42 on: Τετάρτη 29 Ιούνιος 2016, 17:19:29 μμ
Για τις πατούρες στη καμπάνα, τι νομίζεις ότι συνέβη;
Με πιάνεις αδιάβαστο.
Τι λένε οι ειδικοί;

Ο μηχανικος μιλησε για δισκους aftermarket χαμηλης ποιοτητας παντως.



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #43 on: Τετάρτη 29 Ιούνιος 2016, 17:58:13 μμ
Η από συνεχόμενο ελαφρύ πατινάριςμα το οποίο εκτός των γνωστών αιτιών μπορεί να οφείλεται και από χρήση λίπαντικού εκτός προδιαγραφών


Sent from my iPhone using Tapatalk



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #44 on: Πέμπτη 30 Ιούνιος 2016, 12:52:52 μμ
Ρε το μηχανάκι ήταν στο στρώσιμο ακόμα... όλα αυτά είναι φυσιολογικά.


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #45 on: Πέμπτη 30 Ιούνιος 2016, 14:07:26 μμ
Ο μηχανικος μιλησε για δισκους aftermarket χαμηλης ποιοτητας παντως.

Μα αν ήταν χαμηλής ποιότητας οι δίσκοι, δεν θα χάλαγαν τα αυτάκια των δίσκων αντί τα δόντια της καμπάνας.
Άκου και τους ειδικούς Αέριο και Χατζ.

Ρε το μηχανάκι ήταν στο στρώσιμο ακόμα... όλα αυτά είναι φυσιολογικά.

Πες τα ειδικέ!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline ThemistocleS

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
  • Honda Transalp XL600V '99
Reply #46 on: Δευτέρα 04 Ιούλιος 2016, 20:45:31 μμ
Η από συνεχόμενο ελαφρύ πατινάριςμα το οποίο εκτός των γνωστών αιτιών μπορεί να οφείλεται και από χρήση λίπαντικού εκτός προδιαγραφών


Sent from my iPhone using Tapatalk

Σωστη η συμπληρωση! Ακουστηκε και αυτο για το λιπαντικο εκτος προδιαγραφων!



Offline ThemistocleS

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
  • Honda Transalp XL600V '99
Reply #47 on: Δευτέρα 04 Ιούλιος 2016, 20:46:14 μμ
Ρε το μηχανάκι ήταν στο στρώσιμο ακόμα... όλα αυτά είναι φυσιολογικά.

Αυτο που το πας?  ;D



Offline ThemistocleS

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
  • Honda Transalp XL600V '99
Reply #48 on: Δευτέρα 04 Ιούλιος 2016, 20:46:44 μμ
Μα αν ήταν χαμηλής ποιότητας οι δίσκοι, δεν θα χάλαγαν τα αυτάκια των δίσκων αντί τα δόντια της καμπάνας.
Άκου και τους ειδικούς Αέριο και Χατζ.

Πες τα ειδικέ!

Παντως οι δισκοι ηταν μαυροι Γιαννη :D



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #49 on: Τρίτη 05 Ιούλιος 2016, 06:22:02 πμ
Παντως οι δισκοι ηταν μαυροι Γιαννη :D
Μαυροι (μελανιασμα) γινονται απο την χρηση Και οι γνησιοι ετσι γινονται!