Κυριακή 22 Οκτώβριος 2017, 13:14:55 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 [2] 3 |   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Transalp 600 '99 ... Η ανακατασκευη  (Αναγνώστηκε 5267 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2148


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #25 στις: Κυριακή 26 Ιούνιος 2016, 20:34:05 μμ »

Σπουδαία δουλειά! Ο Πετράνθρωπος έχει διαβρώσει το φόρουμ.  Grin
Προσωπικά θεωρώ τρέλα να ανοίγεις έναν κινητήρα αν δεν χρειάζεται. Για φώτισέ μας, ποια λεντ μπαίνουν στα όργανα του 600;
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7673


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #26 στις: Κυριακή 26 Ιούνιος 2016, 20:39:14 μμ »

Κεραμικη πιστευω οτι ειναι και η μαμα βαφη της εξατμισης. Για την κεραμικη εχω ρωτησει σε ενα μαγαζι στον Αγιο Στεφανο. Η τιμη που πηρα ηταν 200 ευρω για την εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω. Οι ιδιοι κανουν και κεραμικες σε εξαγωγες απο κινητηρες που ανεβαζουν τρελες θερμοκρασιες. Απο οτι εχω διαβασει θεωρηται σχεδον αφθαρτη σαν βαφη. Θα το ξαναψαξω το θεμα μιας και δεν θελω να αφησω την εξατμιση σε αυτη την κατασταση.

Οταν λέμε απο μπροστά μέχρι πίσω εννοούμε κ τους λαιμούς?
Δεν είναι κ λίγα 200 ευρά σήμερα.

Eπειδή δεν την είχα απο καινουργια, κ επειδή σε όσες φωτό εχω δεί δεν φαίνεται καθαρά, τελικά οι λαιμοί της εξάτμισης ηταν κααααποτε χρωμιωμένοι?
Εχω δεί λαιμούς περασμένους σε χρώμιο σε αλλα μηχανάκια αλλά μετα απο μερικά χρόνια αρχίζουν να παίρνουν ενα κιτρινωπό χρώμα, δεν ξεφλουδίζουν απλά ξαναμαυρίζουν.
Κάτι αλοιφές απλά δίνουν μια πίστωση χρόνου και τπτ παραπάνω.
Τωρα πως κατι χαρλεάδες τις εχουν χρώμιο φορεβερ δεν μπορώ να το καταλάβω.

 
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7673


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #27 στις: Κυριακή 26 Ιούνιος 2016, 20:42:28 μμ »

  Για φώτισέ μας, ποια λεντ μπαίνουν στα όργανα του 600;

Ιδια με του 650 είναι Γιάννη, Τ10 ψείρες δεν έχει κ εσένα στα 1.7W? 
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2148


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #28 στις: Κυριακή 26 Ιούνιος 2016, 21:36:21 μμ »

Ιδια με του 650 είναι Γιάννη, Τ10 ψείρες δεν έχει κ εσένα στα 1.7W? 

Τ 10 είναι, αλλά στο εμπόριο υπάρχουν άπειρα Τ 10 στα οποία μόνο η βάση είναι ίδια. Επίσης νομίζω ότι έχουν διαφορετική ισχύ τα φωτισμού των οργάνων με τα ενδεικτικά.
!,7 W είναι η ισχύς των πυρακτώσεως έτσι;
Έλα βοήθα να πάθω και εγώ Στοουνμενίτιδα!

Οταν λέμε απο μπροστά μέχρι πίσω εννοούμε κ τους λαιμούς?
Δεν είναι κ λίγα 200 ευρά σήμερα.


Πάρα πολλά. Με 200€ μου έφτιαξαν λαιμούς μεταβλητής διαμέτρου, ανοξείδωτους, που σκούριασαν όμως.

Τωρα πως κατι χαρλεάδες τις εχουν χρώμιο φορεβερ δεν μπορώ να το καταλάβω.


Απλό: Κάθε βδομάδα χρώμιο. Υπάρχουν και χειρότεροι από σένα. Χωρίς πλάκα, θα έχουν διπλά τοιχώματα.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
ThemistocleS
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 136


Honda Transalp XL600V '99


« Απάντηση #29 στις: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 11:53:36 πμ »

Αυτο πραγματι ειναι φλατζοκολα αλλα ειναι απαραιτητη για να μεινει στην θεση της η λαστιχενια φλατζα κατα την τοποθετηση
Και απο το εργοστασιο εχει τετοια -τουλαχιστον στο 650- σε μερικα σημεια στο καπακι της κεφαλης

Ισως δεν φαινεται καλα στη φωτο, το καφε υλικο που υπαρχει στο καπακι ειναι βενζινοκολλα (ναι βενζινοκολλα  Shocked το τσεκαρα με τον μηχανικο που χρησιμοποιει η Honda κατα τη συναρμολογηση για να καθεται η λαστιχενια φλατζα στη θεση της ). Το ποιο σκουρο χρωμα ειναι φλατζοκολλα που στο αλλο καπακι δεν υπηρχε  Wink
Καταγράφηκε
ThemistocleS
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 136


Honda Transalp XL600V '99


« Απάντηση #30 στις: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 11:54:22 πμ »

Καλή δύναμη !!!

Ευχαριστω εχει μελλον ακομα! Smiley
Καταγράφηκε
ThemistocleS
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 136


Honda Transalp XL600V '99


« Απάντηση #31 στις: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 12:09:12 μμ »

Σπουδαία δουλειά! Ο Πετράνθρωπος έχει διαβρώσει το φόρουμ.  Grin
Προσωπικά θεωρώ τρέλα να ανοίγεις έναν κινητήρα αν δεν χρειάζεται. Για φώτισέ μας, ποια λεντ μπαίνουν στα όργανα του 600;

Ο Πετρανθρωπος εχει παρει κοσμο στο λαιμο του λεμε! Cheesy

Τελικα ευτυχως που ανοιχτηκε ο κινητηρας ομως. Η αρχικη ιδεα ηταν να ανοιχτει μιας και θα κατεβαινε μιας και ειχε 130 χιλιαδες χιλιομετρα μπας και ηθελε κατι.
Τελικα οπως ειδαμε, 3 ρουλεμαν τα ακουω να γουργουριζουν οταν γυριζουν με το χερι, σημαδι οτι εχουν παρει την κατιουσα, η καμπανα του σασμαν εχει κανει πατουρα (η εσωτερικη) και η εξωτερικη εχει σημαδευτει και θελει αλλαγη, και ο δευτερευων αξονας μεταδοσης εχει φαγωθει και θελει αλλαγη.  Angry
Καταγράφηκε
ThemistocleS
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 136


Honda Transalp XL600V '99


« Απάντηση #32 στις: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 12:13:25 μμ »

Τ 10 είναι, αλλά στο εμπόριο υπάρχουν άπειρα Τ 10 στα οποία μόνο η βάση είναι ίδια. Επίσης νομίζω ότι έχουν διαφορετική ισχύ τα φωτισμού των οργάνων με τα ενδεικτικά.
!,7 W είναι η ισχύς των πυρακτώσεως έτσι;
Έλα βοήθα να πάθω και εγώ Στοουνμενίτιδα!

Εχω την εντυπωση πως ειναι τα ιδια. Μιας και τα κομματια εφυγαν σημερα για βαφη μαλλον θα πιασω το καντραν για τις αλλαγες (θα πρεπει να βρω το αντιστοιχο νημα του Stoneman).
 
Πάρα πολλά. Με 200€ μου έφτιαξαν λαιμούς μεταβλητής διαμέτρου, ανοξείδωτους, που σκούριασαν όμως.
 

Απλό: Κάθε βδομάδα χρώμιο. Υπάρχουν και χειρότεροι από σένα. Χωρίς πλάκα, θα έχουν διπλά τοιχώματα.

Για να διευκρινησω η τιμη ειναι απο μπροστα (λαιμοι), μεχρι και το τελικο καζανακι.
Καταγράφηκε
ThemistocleS
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 136


Honda Transalp XL600V '99


« Απάντηση #33 στις: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 12:20:10 μμ »

Οταν λέμε απο μπροστά μέχρι πίσω εννοούμε κ τους λαιμούς?
Δεν είναι κ λίγα 200 ευρά σήμερα.

Eπειδή δεν την είχα απο καινουργια, κ επειδή σε όσες φωτό εχω δεί δεν φαίνεται καθαρά, τελικά οι λαιμοί της εξάτμισης ηταν κααααποτε χρωμιωμένοι?
Εχω δεί λαιμούς περασμένους σε χρώμιο σε αλλα μηχανάκια αλλά μετα απο μερικά χρόνια αρχίζουν να παίρνουν ενα κιτρινωπό χρώμα, δεν ξεφλουδίζουν απλά ξαναμαυρίζουν.
Κάτι αλοιφές απλά δίνουν μια πίστωση χρόνου και τπτ παραπάνω.
Τωρα πως κατι χαρλεάδες τις εχουν χρώμιο φορεβερ δεν μπορώ να το καταλάβω.

 

Εχω την εντυπωση οτι οι αρχικοι λαιμοι ειναι ανοξειδωτοι. Τωρα για τους χρωμιομενους εξαρταται απο αυτον που εχει κανει τη δουλεια φανταζομαι η ποιοτητα.
Τωρα για τους χαρλεαδες και τα custom γενικα επειδη η αλλη μηχανη που εχω ειναι ενα Suzuki Intruder του 1987 με αρκετο χρωμιο.
Τα εργοστασιακα και ιδιαιτερα τα παλαιοτερα δεν παιζονται σαν ποιοτητα. Τα χρωμια της μηχανης ειναι σε καλη κατασταση μετα απο τοσα χρονια παρολο που τα εχω ταλαιπωρησει και δεν εχουν λαβει ανα περιοδους την απαραιτητη φροντιδα. Σκεφτομαι ομως οταν τελειωσει το Transalp να τα βγαλω και να τα γυαλισω σε μηχανη μιας και τοτε θα εχω μοτοσυκλετα να κυκλοφορω.
Για τα χαρλευ ιδιαιτερα, πτωτον δεν κανουν καθημερινα χιλιομετρα με ολες τις καιρικες συνθηκες, δευτερον τα γυαλιζουν συχνα  Grin
Καταγράφηκε
cookos
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 505



« Απάντηση #34 στις: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 14:21:47 μμ »

Καλό κουράγιο!! Τί μου θύμισες τώρα..  Grin
Όταν τελειώσεις αυτό που θα έχεις στα χέρια σου να είσαι σίγουρος πως θα το βλέπεις με άλλο μάτι, ακόμα και αν δεν το αλλάξεις εμφανισιακά.
Αλήθεια, θα κάνεις αλλαγή χρώματος στα πλαστικά;βαφή;
Καταγράφηκε

Spritmonitor.de" border="0
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2148


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #35 στις: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 15:58:05 μμ »


Τελικα ευτυχως που ανοιχτηκε ο κινητηρας ομως. Η αρχικη ιδεα ηταν να ανοιχτει μιας και θα κατεβαινε μιας και ειχε 130 χιλιαδες χιλιομετρα μπας και ηθελε κατι.

Χμμ αρκετά είναι τα χλμ, αλλά ένα καλοσυντηρημένο ΤΑ δεν χρειάζεται άνοιγμα ούτε σ' αυτά τα χλμ.

... και ο δευτερευων αξονας μεταδοσης εχει φαγωθει και θελει αλλαγη.  Angry

Πληγή γμτ ο δευτερεύων! Το πολύσφηνο του γραναζιού έφαγε το πολύσφηνο του άξονα, έτσι;
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #36 στις: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 16:12:38 μμ »

Ισως δεν φαινεται καλα στη φωτο, το καφε υλικο που υπαρχει στο καπακι ειναι βενζινοκολλα (ναι βενζινοκολλα  Shocked το τσεκαρα με τον μηχανικο που χρησιμοποιει η Honda κατα τη συναρμολογηση για να καθεται η λαστιχενια φλατζα στη θεση της ). Το ποιο σκουρο χρωμα ειναι φλατζοκολλα που στο αλλο καπακι δεν υπηρχε  Wink
Ωπ μαλλον δικιο εχεις, δεν θυμομουν καλα
Η χοντα δεν χρησιμοποιει φλατζοκολα κατα την συναρμολογιση αλλα καθως φαινεται καποιου ειδους κολλα (δεν ξερω αν ειναι βενζινοκολλα) Την ιδια μαλλον κολλα χρησιμοποιει και στα καπακια των βαλβιδων στο Ο-ring (και ισως και αλλου)
Παντως η υπαρξη φλατζοκολλας εκει δεν ειναι λαθος την στιγμη μαλιστα που η χρηση της προτεινεται στο service manual
Καταγράφηκε
ThemistocleS
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 136


Honda Transalp XL600V '99


« Απάντηση #37 στις: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 16:42:45 μμ »

Καλό κουράγιο!! Τί μου θύμισες τώρα..  Grin
Όταν τελειώσεις αυτό που θα έχεις στα χέρια σου να είσαι σίγουρος πως θα το βλέπεις με άλλο μάτι, ακόμα και αν δεν το αλλάξεις εμφανισιακά.
Αλήθεια, θα κάνεις αλλαγή χρώματος στα πλαστικά;βαφή;

Ευχαριστω cookos! Εχω δει φωτογραφιες απο οταν εφτιαχνες την δικια σου, πολυ ομορφη δουλεια, μπραβο! 
Καποιες αλλαγες που εχεις κανει, οπως οι καθρεπτες και τα καινουργια σηματα μου αρεσουν ιδιαιτερα.
Ειμαι σιγουρος οτι θα την βλεπω με αλλο ματι, αλλιως ειναι να την εχεις φτιαξει με τα χερια σου (με τη βοηθεια του μηχανικου βεβαια μιας και δεν εμπιστευομαι τον εαυτο μου να βαλω χερι σε μερικα κομματια σε πρωτη μηχανη) 

Για την αλλαγη χρωματος το σκεφτηκα πολυ, αρχικα ηθελα να κανω μαυρο τον κινητηρα και το πλαισιο. Τελικα αποφασισα να την κρατησω μαμα αλλα την ποδια να την κανω μαυρη για να δεσει καλυτερα (στα ματια μου τουλαχιστον) σαν συνολο.
Καταγράφηκε
ThemistocleS
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 136


Honda Transalp XL600V '99


« Απάντηση #38 στις: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 16:47:14 μμ »

Χμμ αρκετά είναι τα χλμ, αλλά ένα καλοσυντηρημένο ΤΑ δεν χρειάζεται άνοιγμα ούτε σ' αυτά τα χλμ.

Εχεις απολυτο δικιο Γιαννη, δυστηχως ειμαι ο 3ος ιδιοκτητης της μηχανης και απο οτι φαινεται η συντηρηση δεν ηταν στα καλυτερα επιπεδα ή χρησιμοποιηθηκαν αναλωσιμα που ηταν μεν φθηνα αλλα σε βαθος χρονου στοιχισαν ακριβοτερα!

Πληγή γμτ ο δευτερεύων! Το πολύσφηνο του γραναζιού έφαγε το πολύσφηνο του άξονα, έτσι;

Αυτο ακριβως! Και το προβλημα φαινεται να ειναι ή γραναζι που δεν ηταν δικο της ή ελλειπης καθαρισμος κατω απο το πλαστικο καπακι που το σκεπαζει ή και τα δυο. Οταν περισυ ξεβιδωσα το καπακι για να καθαρισω γυρω απο το γραναζι δεν μπορεις να φανταστεις τι βρηκα. Ο Stoneman δεν το συζηταω, αν εβλεπε την εικονα θα τον χαναμε απο εγκεφαλικο, πολλαπλο! Cheesy
Καταγράφηκε
ThemistocleS
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 136


Honda Transalp XL600V '99


« Απάντηση #39 στις: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 16:49:47 μμ »

Ωπ μαλλον δικιο εχεις, δεν θυμομουν καλα
Η χοντα δεν χρησιμοποιει φλατζοκολα κατα την συναρμολογιση αλλα καθως φαινεται καποιου ειδους κολλα (δεν ξερω αν ειναι βενζινοκολλα) Την ιδια μαλλον κολλα χρησιμοποιει και στα καπακια των βαλβιδων στο Ο-ring (και ισως και αλλου)
Παντως η υπαρξη φλατζοκολλας εκει δεν ειναι λαθος την στιγμη μαλιστα που η χρηση της προτεινεται στο service manual

Η φλατζοκαλλα μπορει να εχει θεση εκει δεν διαφωνω, που ειχε παει η φλατζα που ελειπε δεν ξερω οεο Cheesy
Καταγράφηκε
ThemistocleS
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 136


Honda Transalp XL600V '99


« Απάντηση #40 στις: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2016, 17:01:04 μμ »

Αυτο μπορει να ειναι το αποτελεσμα αν οι δισκοι που βαζει καποιος ειναι φθηνοι aftermarket και η λιπανση δεν ειναι η καλυτερη ισως? Παντως οι δισκοι (ειχαν μπει 4 μηνες πριν παρω τη μηχανη, δηλαδη τελος 2014 ειναι μαυροι).

Αυτες οι ωραιοτατες κυκλικες πατουρες στα "δοντια" της καμπανας



Και μια γυαλιστερη πατουρα στην εσωτερικη καμπανα (πολυ πατιναρισμα ισως?).



Για τις δυο βιδες αλλεν στο καπακι το αφηνω ασχολιαστο  Angry


Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2148


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #41 στις: Τετάρτη 29 Ιούνιος 2016, 00:40:47 πμ »

Για τις πατούρες στη καμπάνα, τι νομίζεις ότι συνέβη;
Με πιάνεις αδιάβαστο.
Τι λένε οι ειδικοί;
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
ThemistocleS
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 136


Honda Transalp XL600V '99


« Απάντηση #42 στις: Τετάρτη 29 Ιούνιος 2016, 18:19:29 μμ »

Για τις πατούρες στη καμπάνα, τι νομίζεις ότι συνέβη;
Με πιάνεις αδιάβαστο.
Τι λένε οι ειδικοί;

Ο μηχανικος μιλησε για δισκους aftermarket χαμηλης ποιοτητας παντως.
Καταγράφηκε
Aerios
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3305


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #43 στις: Τετάρτη 29 Ιούνιος 2016, 18:58:13 μμ »

Η από συνεχόμενο ελαφρύ πατινάριςμα το οποίο εκτός των γνωστών αιτιών μπορεί να οφείλεται και από χρήση λίπαντικού εκτός προδιαγραφών


Sent from my iPhone using Tapatalk
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10361


Γαβ !


« Απάντηση #44 στις: Πέμπτη 30 Ιούνιος 2016, 13:52:52 μμ »

Ρε το μηχανάκι ήταν στο στρώσιμο ακόμα... όλα αυτά είναι φυσιολογικά.
Καταγράφηκε

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2148


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #45 στις: Πέμπτη 30 Ιούνιος 2016, 15:07:26 μμ »

Ο μηχανικος μιλησε για δισκους aftermarket χαμηλης ποιοτητας παντως.

Μα αν ήταν χαμηλής ποιότητας οι δίσκοι, δεν θα χάλαγαν τα αυτάκια των δίσκων αντί τα δόντια της καμπάνας.
Άκου και τους ειδικούς Αέριο και Χατζ.

Ρε το μηχανάκι ήταν στο στρώσιμο ακόμα... όλα αυτά είναι φυσιολογικά.

Πες τα ειδικέ!
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
ThemistocleS
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 136


Honda Transalp XL600V '99


« Απάντηση #46 στις: Δευτέρα 04 Ιούλιος 2016, 21:45:31 μμ »

Η από συνεχόμενο ελαφρύ πατινάριςμα το οποίο εκτός των γνωστών αιτιών μπορεί να οφείλεται και από χρήση λίπαντικού εκτός προδιαγραφών


Sent from my iPhone using Tapatalk

Σωστη η συμπληρωση! Ακουστηκε και αυτο για το λιπαντικο εκτος προδιαγραφων!
Καταγράφηκε
ThemistocleS
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 136


Honda Transalp XL600V '99


« Απάντηση #47 στις: Δευτέρα 04 Ιούλιος 2016, 21:46:14 μμ »

Ρε το μηχανάκι ήταν στο στρώσιμο ακόμα... όλα αυτά είναι φυσιολογικά.

Αυτο που το πας?  Grin
Καταγράφηκε
ThemistocleS
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 136


Honda Transalp XL600V '99


« Απάντηση #48 στις: Δευτέρα 04 Ιούλιος 2016, 21:46:44 μμ »

Μα αν ήταν χαμηλής ποιότητας οι δίσκοι, δεν θα χάλαγαν τα αυτάκια των δίσκων αντί τα δόντια της καμπάνας.
Άκου και τους ειδικούς Αέριο και Χατζ.

Πες τα ειδικέ!

Παντως οι δισκοι ηταν μαυροι Γιαννη Cheesy
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #49 στις: Τρίτη 05 Ιούλιος 2016, 07:22:02 πμ »

Παντως οι δισκοι ηταν μαυροι Γιαννη Cheesy
Μαυροι (μελανιασμα) γινονται απο την χρηση Και οι γνησιοι ετσι γινονται!
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] 3 |   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!