Hellas Transalp Forum

ΑΓΟΡΑ ΠΡΩΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ

VVV · 19536

Offline VVV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
  • ...and the road becomes my bride
Reply #25 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 12:45:37 μμ
Παιδιά σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους σας. Η αλήθεια είναι οτι και οι Αφρικάνες μου αρέσουν πάρα πολύ αλλά το σκέφτηκα ότι για μέσα στην πόλη και ιδιαίτερα για πρώτη είναι πάρα πολύ, ειδικά λόγω βάρους και χειρισμού. Όπως είπα και στην αρχή ξέρω ότι η ΤΑ θα με βγάλει ασπροπρόσωπο και είναι για όλα. Α και για την GS την έχει ένας φίλος μου και όλο κάτι ψιλο-χοντροπροβλήματα τον βγάζει, τελευταία με τη μίζα. Όπως και να έχει ευχαριστώ πολύ. Υπάρχει πιθανότητα να έρθω Αθήνα για να δω καμιά μηχανή. Έχω δει κάτι μάντρες βίνιος π.χ. Αν κατέβω θα χρειαστώ βοήθεια να ξέρετε.  ;D



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #26 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 13:54:05 μμ
Φιλε μου συμπολίτη, πρεπει να μας αναφερεις καπως την εμπειρια σου με τις μηχανες για να σε βοηθησουμε και περισσοτερο. Ολες οι παραπανω αναφορες ειναι παρα πολυ σωστες, (εκτος του υπερβολικου konkost...) , τα παιδια στα γραφουν πολυ σωστα. Θα προσθεσω κ γω τον προβληματισμο μου περι αποτομου αλματος σου απο το 0 στα 650cc ...

 Κατι καπως ελαφρυτερο του transalp ειναι και το ΚLE 500 το οποιο ζαχαρωνα και γω πριν πολλα χρονια αλλα ευτυχως κατεληξα στο ΤΑ 650, οχι οτι ειναι κακο το KLE , αλλα βασει εμπειριας κτλ το ΤΑ μου ταιριαξε καλυτερα. Το εχω 8 χρονια , κινουμαι για δουλεια + βολτα εντος/εκτος Θεσ/νικης και απο αξιοπιστια μην το συζητας, μονο τα σερβις και αυτα αν τα παραληψεις παλι η μηχανη δεν παθαινει τίποτα , μετα βεβαιότητος το πιο αξιόπιστο μηχανακι !!

Το εχουμε ξαναγραψει 100 φορες, το Τρανσαλπ ειναι πολυεργαλείο που απλα ΔΕΝ υπαρχει σε αλλο μηχανακι, καθως συνδυαζει 100 πραγματα μαζι. Φυσικα και εχει μειονεκτηματα (π.χ. καρμπυρατερ, απουσια 6ης ταχυτητας, abs) αλλα η τελικη (σωστη για σενα) επιλογη εχει να κανει με το προφίλ σου, τι ζητας δλδ απο την μηχανή...

Με το budget που αναφερεις βρισκεις αρκετα καλη μηχανή, με τις δόσεις που λες δεν ξέρω τι ισχύει παντως... Αν εχεις παντως μετρητά τουλάχιστον 2.000€ εχεις αρκετες καλες επιλογές.

Εδω ειμαστε για οτι θες...

Υ.Γ. ψαξου και λιγο περισσοτερο Θεσ/νικη, δεν ειναι αναγκη να κατεβεις Αθηνα...
« Last Edit: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 13:58:00 μμ by leftlane »



Offline VVV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
  • ...and the road becomes my bride
Reply #27 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 14:09:42 μμ
Σε ευχαριστώ και εσένα για την απάντησή σου φίλε μου leftlane. Κοίτα, το θέμα αξιοπιστίας στην Transalp είναι ο βασικότερος λόγος που θέλω να την πάρω.

Τώρα τη μηχανή τη χρειάζομαι σε καθημερινή βάση για να πηγαίνω στη δουλειά μου (6 μέρες τη βδομάδα) και άλλες 2-3 φορές μέσα στην εβδομάδα που έχω και κάποιες άλλες υποχρεώσεις συν τις βόλτες. Συνολικά γύρω στα 60 χιλ. την εβδομάδα. Επίσης, με τον καιρό θέλω να ανοιχτώ να κάνω και ένα ταξίδι που και που.Τελευταίο και κυριότερο είναι επειδή ψάχνομαι για αγορά με δόσεις,να είναι ενα μηχανάκι αξιόπιστο και που πέρα από το βραχνά των δόσεων να μην αγχώνομαι αν θα μου βγάλει πρόβλημα.

Μετρητά τόσα δεν υπάρχουν δυστυχώς.
Και απο εμπειρία άλλη από μηχανές δεν έχω,μόνο παπί που οδηγούσα.
« Last Edit: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 14:13:06 μμ by VVV »



Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1085
  • Diamonds are forever
Reply #28 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 14:24:04 μμ
Πάρε τράνσαλπ,που θα το βρεις σε καλύτερη τιμή,ώστε να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.Στο φινάλε, όλοι από κάτι μικρό σε κάτι μεγάλο πήγαμε,αλλοι σταδιακά,άλλοι αμέσως.
Έτσι κι αλλιώς,όλα στο μυαλό και στο χέρι μας είναι,στο πως θα χειριστούμε το δίτροχό μας,είτε είναι ποδήλατο,είτε μηχανή.
Και η τράνσαλπ είναι ενα φιλικό μηχανάκι,ευκολοοδήγητο,με μεγάλο κόψιμο τιμονιού(χρήσιμο μέσα στην πόλη-κίνηση).


Diamonds are forever


Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #29 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 21:57:27 μμ
Παρε transalp 650 ειναι το μηχανακι του φτωχου...με την καλη την εννοια και αφου θες να την κρατησης κιολας για χρονια δεν εχεις αλλη επιλογη για εμενα
Αξιοπιστια δεν καει λαδι οπως τα παλιοτερα 600 και 400 καταναλωση στα 6L/100 οπως τα λενε ειναι ζημιες μηδεν μονο αναλωσιμα

Ολοι απο παπι ανεβηκαμε σε μηχανη το προβλημα θα ηταν αν δεν ειχες ποτε δικυκλο
Ποιο σημαντικο ειναι να εισαι πανω απο 1.75 για να πατας καλα σε αυτο το μηχανακι κατω αν εισαι ποιο κοντος σε παει δεν το πας εσυ
« Last Edit: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 22:09:40 μμ by Andreasnemea »



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #30 on: Τετάρτη 27 Ιούλιος 2016, 01:16:47 πμ
Ποιο σημαντικο ειναι να εισαι πανω απο 1.75 για να πατας καλα σε αυτο το μηχανακι κατω αν εισαι ποιο κοντος σε παει δεν το πας εσυ
Πολυ σωστο, το ξεχασα αυτο! Ειναι το όριο ακριβως, εγω ειμαι 1,76 και το ελέγχω οριακά καλά... Ειναι το πιο ψηλο μηχανακι της κατηγοριας! Βεβαια για τους κοντύτερους υπαρχουν και οι λυσεις του "σκαψιματος" της σελας οπου η μηχανη κοντενει εως 3-4cm αλλα αυτο εχει κάποιο κοστος ...



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #31 on: Τετάρτη 27 Ιούλιος 2016, 12:20:42 μμ
facelift και αλαρμ,δεν γνωρίζω αν μου διαφευγει κάτι άλλο...

Οχι ακριβως facelift, απλα η ποδια και οι χουφτες γινανε απο γκρι μαυρες. Σοβαρο facelift εγινε το 2005. Η κυρια διαφορα ειναι οτι τα 2000-2001 κατασκευαζοντουσαν στην Ιταλια, οπως και τα ΤΑ600 1997-1999 ενω απο το 2002 και μετα κατασκευαζοντουσαν στην Ισπανια (Montesa-Honda).

Θυμαμαι οτι ενω παρηγγειλα το δικο μο τον Οκτωβρη του 2001 στη Γαλλια, δινοντας ως προκαταβολη/ανταλλαγη ενα KDX200 που ειχα, ο (σωστος) εμπορος μου ειπε να περιμενω τα μοντελα του 2002 που θα ειχανε αλλαγες, και ετσι παρελαβα το μηχανακι το Πασχα του 2002 δηλ. μετα τον βορειο-ευρωπαϊκο χειμωνα. Και ουτε φανταζομουνα τοτε οτι θα εκανα οτι εχω κανει μ'αυτο το μηχανακι, τωρινα χμ 154000 σε καθε ειδους εδαφος και χωρα  8)


" the PouroDuro spirit "


Offline VVV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
  • ...and the road becomes my bride
Reply #32 on: Τετάρτη 27 Ιούλιος 2016, 12:30:21 μμ
απο το 2002 και μετα κατασκευαζοντουσαν στην Ισπανια (Montesa-Honda).

Κάτι μου είχε πει ένας φίλος που έχει ΤΑ να προσέξω αν είναι ισπανική έκδοση γιατί έβγαζαν κάτι προβλήματα. Ισχύει;



Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #33 on: Τετάρτη 27 Ιούλιος 2016, 13:08:05 μμ
Οχι αυτο εχω εγω με 61.000  τα 25.000 τα εχω κανει εγω κανενα προβλημα ισα ισα θα εχεις και αλαρμ αν ειναι το ισπανικο 
« Last Edit: Τετάρτη 27 Ιούλιος 2016, 13:09:39 μμ by Andreasnemea »



Offline Makman

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 147
Reply #34 on: Τετάρτη 27 Ιούλιος 2016, 13:19:27 μμ
Σε ευχαριστώ και εσένα για την απάντησή σου φίλε μου leftlane. Κοίτα, το θέμα αξιοπιστίας στην Transalp είναι ο βασικότερος λόγος που θέλω να την πάρω.

Τώρα τη μηχανή τη χρειάζομαι σε καθημερινή βάση για να πηγαίνω στη δουλειά μου (6 μέρες τη βδομάδα) και άλλες 2-3 φορές μέσα στην εβδομάδα που έχω και κάποιες άλλες υποχρεώσεις συν τις βόλτες. Συνολικά γύρω στα 60 χιλ. την εβδομάδα. Επίσης, με τον καιρό θέλω να ανοιχτώ να κάνω και ένα ταξίδι που και που.Τελευταίο και κυριότερο είναι επειδή ψάχνομαι για αγορά με δόσεις,να είναι ενα μηχανάκι αξιόπιστο και που πέρα από το βραχνά των δόσεων να μην αγχώνομαι αν θα μου βγάλει πρόβλημα.

Μετρητά τόσα δεν υπάρχουν δυστυχώς.
Και απο εμπειρία άλλη από μηχανές δεν έχω,μόνο παπί που οδηγούσα.
Ευκολοοδηγητο ειναι το ΤΑ, κατα την αποψη μου.
Ειναι η καλυτερη επιλογη, ειδικα απο θεμα αξιοπιστιας.
Εγω κανω 123km την ημερα, μονο για την δουλεια και το ευχαριστιεμαι κιολας χαχαχαχα.
Με το καλο να την αποκτησεις.

Στάλθηκε από το Lenovo A916 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #35 on: Τετάρτη 27 Ιούλιος 2016, 13:21:41 μμ
Κάτι μου είχε πει ένας φίλος που έχει ΤΑ να προσέξω αν είναι ισπανική έκδοση γιατί έβγαζαν κάτι προβλήματα. Ισχύει;

Καμια σχεση. Τα ιταλικα 600αρια ειχαν καποια θεματατακια (ανορθωτη κυριως) αλλα τα 650αρια και ειδικα τα "ισπανικα" που ειναι και η μεγαλη πλειοψηφια (6 απο τα 8 χρονια παραγωγης δηλ. 3/4) ειναι τερατα αξιοπιστιας, πιθανα και τα πιο αξιοπιστα μηχανακια που κυκλοφορουν.


" the PouroDuro spirit "


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #36 on: Παρασκευή 29 Ιούλιος 2016, 11:48:32 πμ
το δικο μου ειναι μοντελο 2001 αφου κατω απο την σελα γραφει V01,αδεια βεβαια εβγαλε το 2002 τον γεναρη.
παρολα αυτα εχει μαυρη ποδια και χουφτες.




Offline VVV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
  • ...and the road becomes my bride
Reply #37 on: Κυριακή 04 Σεπτέμβριος 2016, 23:12:28 μμ
Καλησπέρα ξανά παίδες  :)
Λόγω οικονομικών δυστροπιών (αν υπάρχει αυτή η φράση), κοιτούσα κάτι στα 1.700-1.800 €...έπεσα επάνω σε ένα KLE μοντέλο του '01 σε πολύ καλή κατάσταση αλλά δε με έψησε και πολύ.Σήμερα είδα στο car αυτή την ΤΑ, μοντέλο του '98 όπως γράφει αλλά αν δεν κάνω λάθος αυτό το μπροστινό φανάρι δεν είναι πιο παλιό; νομίζω...  Τώρα αυτός το δίνει λέει από 700 ευρώ στα 550 αλλά τρέχω εγώ για εκκρεμότητες τέλη, κτεο κτλ. Επίσης η σέλα είναι σχισμένη σε δύο-τρία σημεία και το πίσω φανάρι είναι κολλημένο με μονωτική.Σορρυ που ρωτάω τόσα πολλά αλλα δεν έχω ιδέα από επισκευές και δεν ξέρω αν αξίζει να τραβηχτώ τόσο για αλλαγή σέλας και πίσω φανάρι.Θα είναι μεγάλο κόστος;; 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
« Last Edit: Κυριακή 04 Σεπτέμβριος 2016, 23:14:52 μμ by VVV »



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #38 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2016, 08:38:45 πμ
Σ' αυτή τη τιμή αποκλείεται η μοτοσυκλέτα να παίρνει μπροστά.
Αν πράγματι λειτουργεί σωστά, πες μου να την πάρω εγώ.  ;D
Αυτό σημαίνει ότι δεν περνά και ΚΤΕΟ. Το παράβολο του ΚΤΕΟ δεν είναι μεγάλο, 15~35€ αλλά θα πρέπει να επισκευαστεί ( με άγνωστο κόστος ) για να πάει στο ΚΤΕΟ. Θα πληρώσεις λοιπόν τέλη, επισκευή, ΚΤΕΟ για μια μοτοσυκλέτα που δεν είναι ακόμα δική σου;;;; Βάλε και το πρόστιμο του ΚΤΕΟ γιατί αφού δεν πλήρωνε τέλη λες να την περνούσε ΚΤΕΟ;
Αυτοί είναι οι λόγοι που οι μοτοσυκλέτες και τα αυτοκίνητα καταλήγουν τσάμπα στον παληατζή.

Πού να δούμε φανάρι και μοντέλο;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #39 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2016, 15:28:45 μμ
Το κτεο με το προστιμο ετσι για να ξερεις ειναι 70 ευρω μαζι με το κτεο για να περασεις ανεξαρτητα ποσο καιρο εχει να περασει η μηχανη κτεο....
Τωρα αν αγορασεις μηχανη με 550 ευρω θα σου φτασει με τα σουξου μουξου 1200 στο νερο αλλα θα ξερεις τι εχεις κανει κιολας
Αν εχεις διαθεση και χρονο και ειναι καλη μοτερικα και το σασι της και τα πλαστικα της πραγμα αδυνατον παρτην....

Εχω καταλαβει κατι για εσενα δεν θα παρεις τιποτα στο τελος το βλεπω γιατι δεν ξερεις τι θες ακριβως και ποσα λεφτα θες να δωσεις...

Μην ξεχνας οτι αγοραζοντας μια μηχανη δεν χανεις τα χρηματα σου γιατι την πουλας και τα ξαναπερνεις αν τυχη
 αυτο ομως υσχη αν η μηχανη που εχεις ειναι καλη οχι χρεπι....

Βρες λοιπον μια μηχανη καλη και αγορασε την και μην ψαχνεις μηχανη σε τιμη παπιου δεν θα σου βγει σε καλο αυτο απλα



Offline VVV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
  • ...and the road becomes my bride
Reply #40 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2016, 16:57:32 μμ
Το κτεο με το προστιμο ετσι για να ξερεις ειναι 70 ευρω μαζι με το κτεο για να περασεις ανεξαρτητα ποσο καιρο εχει να περασει η μηχανη κτεο....
Τωρα αν αγορασεις μηχανη με 550 ευρω θα σου φτασει με τα σουξου μουξου 1200 στο νερο αλλα θα ξερεις τι εχεις κανει κιολας
Αν εχεις διαθεση και χρονο και ειναι καλη μοτερικα και το σασι της και τα πλαστικα της πραγμα αδυνατον παρτην....

Εχω καταλαβει κατι για εσενα δεν θα παρεις τιποτα στο τελος το βλεπω γιατι δεν ξερεις τι θες ακριβως και ποσα λεφτα θες να δωσεις...

Μην ξεχνας οτι αγοραζοντας μια μηχανη δεν χανεις τα χρηματα σου γιατι την πουλας και τα ξαναπερνεις αν τυχη
 αυτο ομως υσχη αν η μηχανη που εχεις ειναι καλη οχι χρεπι....

Βρες λοιπον μια μηχανη καλη και αγορασε την και μην ψαχνεις μηχανη σε τιμη παπιου δεν θα σου βγει σε καλο αυτο απλα

Καλά ρε φίλε σοβαρά μιλάς τώρα;; Έχω γράψει ότι θα είναι η πρώτη μου μηχανή και δεν έχω ιδέα από το τι αγορά και πως να κάνω. Θα βάλω δάνειο για να την αγοράσω με αποπληρωμή σε κάποια χρόνια, απλά είδα αυτήν σε αυτή την τιμή και ρώτησα αν αξίζει γιατί δεν έχω ιδέα. Και με λες δε ξέρεις τι θες; Το KLE πάλι από έμπορο το είδα και πήγα από κοντά να το δω αλλά πες το χαζομάρα μου,έχω κολλήσει να πάρω Transalp γιατί όποιον έχω ρωτήσει του έχει βγει σκυλί και τη γουστάρω και εμφανισιακά. Όσο για αυτήν που είπα τα έχω ντούκου να τα δώσω γιαυτό ρώτησα...
Ειλικρινά όμως ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
« Last Edit: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2016, 17:00:42 μμ by VVV »



john lk

  • Guest
Reply #41 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2016, 17:23:55 μμ
ΔΕΝ βλεπω λαθος να παρει φθηνα ενα "χρεπι", αρκει να ξερει ποιας χρονιας ειναι και να μην εχει στραβωμενο σασι η κολλημενη μηχανη.
Η γνωμη μου ειναι να την παρεις οσο πιο φθηνα γινεται και αν πιανουν τα χερια σου να την φτιαξεις εσυ τουλαχιστον κατα ενα μεγαλο ποσοστο. Ετσι θα γλυτωσεις αρκετα εργατικα και θα ξερεις τι ακριβως εχεις κανει. Στο τελος θα φθασεις περιπου στα ιδια χρηματα με μια αντιστοιχη μηχανη καλης καταστασης αλλα εδω θα ξερεις πρωτο χερι τι εχεις κανει.
Ομως να εχεις βεβαιωθει ποιο ακριβως μπντελο παιρνεις, αυτο μονο με τον αριθμο πλαισιου μπορεις να το εξακριβωσεις. ημειωσε οτι αλλο η ημερομηνια πρωτης αδειας και αλλο ποιας χρονιας μοντελο ειναι. Θα δεις σε αγγελιες οτι λενε πχ του 1998 και στην φωτο εχεις μονο δισκοφρενο μπροστα, κλπ κλπ.
Εδω ειμαστε για καθε σου απορια και για βοηθεια.



Offline VVV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
  • ...and the road becomes my bride
Reply #42 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2016, 17:49:14 μμ
ΔΕΝ βλεπω λαθος να παρει φθηνα ενα "χρεπι", αρκει να ξερει ποιας χρονιας ειναι και να μην εχει στραβωμενο σασι η κολλημενη μηχανη.
Η γνωμη μου ειναι να την παρεις οσο πιο φθηνα γινεται και αν πιανουν τα χερια σου να την φτιαξεις εσυ τουλαχιστον κατα ενα μεγαλο ποσοστο. Ετσι θα γλυτωσεις αρκετα εργατικα και θα ξερεις τι ακριβως εχεις κανει. Στο τελος θα φθασεις περιπου στα ιδια χρηματα με μια αντιστοιχη μηχανη καλης καταστασης αλλα εδω θα ξερεις πρωτο χερι τι εχεις κανει.
Ομως να εχεις βεβαιωθει ποιο ακριβως μπντελο παιρνεις, αυτο μονο με τον αριθμο πλαισιου μπορεις να το εξακριβωσεις. ημειωσε οτι αλλο η ημερομηνια πρωτης αδειας και αλλο ποιας χρονιας μοντελο ειναι. Θα δεις σε αγγελιες οτι λενε πχ του 1998 και στην φωτο εχεις μονο δισκοφρενο μπροστα, κλπ κλπ.
Εδω ειμαστε για καθε σου απορια και για βοηθεια.
Ευχαριστώ πολύ φίλε για την απάντηση. Ναι ξέρω τη διαφορά.



Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #43 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2016, 04:29:34 πμ
Καταλαβενω τι λες και σεβομε οτι δεν εχεις χρηματα η οτι δεν γνωριζεις...
Αλλα λες κατι κουφα και τρελενομαι λιγουλακι :)

Πρεπει να αποφασισης αν θελεις καλο μηχανακι μεχρι ποσα λεφτα διαθετεις και μετα να ψαχνεις για αυτο ...

Δεν γινετε να βρεις μηχανη των 2000 ευρω με 500 πχ και να ειναι οκ με τιποτα ομως παει αυτο...

 αφου λες κιολας οτι εισαι και ασχετος δεν πρεπει να μπεις σε διαδικασια να αγορασεις φθηνο μηχανακη και να το φτιαχνεις γιατι εισαι ασχετος οπως λες

Οταν ακουω οτι ψαχνεις τρανσαλπ  και λες μετα οτι ευκαιρια πετυχες κατι με 550 ευρω ειναι λιγο καπως κατασταλαξε τι θες πρωτα αυτο ειπα και ναι μιλαω σοβαρα

Ειναι σαν να λες θελω φερραρι και μετα να λες βρηκα ενα φιατ μουρλια!αυτα απο εμενα καλη τυχη



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #44 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2016, 08:54:50 πμ

Αλλα λες κατι κουφα και τρελενομαι λιγουλακι :)



δεν ειναι ο μοναδικος!
χωρια που σε αυτα που γραφει ο ανθρωπος,οπως τα γραφει,δεν ειναι πολυ κουφα.
ετσι νομιζω εγω αλλα εγω ειμαι αλλο.

ξερεις τι εχουμε διαβασει εδω μεσα....




Offline VVV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
  • ...and the road becomes my bride
Reply #45 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2016, 10:51:46 πμ
Καταλαβενω τι λες και σεβομε οτι δεν εχεις χρηματα η οτι δεν γνωριζεις...
Αλλα λες κατι κουφα και τρελενομαι λιγουλακι :)

Πρεπει να αποφασισης αν θελεις καλο μηχανακι μεχρι ποσα λεφτα διαθετεις και μετα να ψαχνεις για αυτο ...

Δεν γινετε να βρεις μηχανη των 2000 ευρω με 500 πχ και να ειναι οκ με τιποτα ομως παει αυτο...

 αφου λες κιολας οτι εισαι και ασχετος δεν πρεπει να μπεις σε διαδικασια να αγορασεις φθηνο μηχανακη και να το φτιαχνεις γιατι εισαι ασχετος οπως λες

Οταν ακουω οτι ψαχνεις τρανσαλπ  και λες μετα οτι ευκαιρια πετυχες κατι με 550 ευρω ειναι λιγο καπως κατασταλαξε τι θες πρωτα αυτο ειπα και ναι μιλαω σοβαρα

Ειναι σαν να λες θελω φερραρι και μετα να λες βρηκα ενα φιατ μουρλια!αυτα απο εμενα καλη τυχη
Καταλαβαίνω φίλε μπορεί να σε κούφανα δε λέω  ;D
Απλά ρώτησα αν αξίζει η αγορά τέτοιας μότο και αν τα συμμαζέματά της είναι λίγα για να αποφύγω το δάνειο,αυτό.
« Last Edit: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2016, 10:54:57 πμ by VVV »



Offline selito

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
Reply #46 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2016, 11:08:13 πμ
Απλά ρώτησα αν αξίζει η αγορά τέτοιας μότο και αν τα συμμαζέματά της είναι λίγα για να αποφύγω το δάνειο,αυτό.

Το θετικό του να κάνεις ένα τέτοιο εγχείρημα είναι πως θα ξέρεις -όπως έχει προαναφερθεί- τι έχει ακριβώς η μηχανή, από πρώτο χέρι.

Τα αρνητικά είναι:

  • θα κοστίσει παραπάνω
  • θα κάνεις αρκετό καιρό να έχεις όντως μηχανή, καθώς μια τέτοια διαδικασία δεν είναι δουλειά ενός ΣΚ
  • δεν θα έχεις την χαρά του DIY, αφού δεν έχεις τις γνώσεις


Όποια μηχανή και να πάρεις σε τέτοια κατάσταση, αντί μιας "έτοιμης" θα σου κοστίσει παραπάνω πιστεύω μιας και δεν μπορείς να την αναλάβεις εξ ολοκλήρου μόνος σου.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #47 on: Τετάρτη 07 Σεπτέμβριος 2016, 12:56:00 μμ
Δες αυτό

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=4170.0

Κοιτάς πάντα αγγελίες με φωτογραφία. Όχι ότι θα καταλάβεις και πολλά, αλλά κάτι θα δείξει.
Προσπαθείς να ψυχολογήσεις τον πωλητή.
Βρίσκεις έναν "μάστορα" και έρχεσαι σε συνενόηση να την δεί.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....