Κυριακή 25 Αύγουστος 2019, 17:36:24 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: προβλημα θερμοκρασίας ΤΑ650  (Αναγνώστηκε 16359 φορές)
xarisTA650
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 56



« Απάντηση #25 στις: Παρασκευή 06 Μάιος 2016, 22:24:28 μμ »

Γιαννη δε την εχω δοκιμασει στο δρομο για πολυ ωρα οποτε δεν ξερω να σου πω τι ακριβως κανει μετα που σβηνει το βεντυλατερ. Μακαρι να ειναι το μοναδικο προβλημα που θα εχει. Απλα ξενερωνω γιατι την εχω λιγοτερο απο μηνα και ήδη εχω ριξει χρηματα για σερβις μικρο που εκανα, βαψιμο και γενικα.συμαζεματα...   αν υπολογισεις και τα χρηματα που εδωσα για να την αποκτησω... Sad
 
Τελος θα ηθελα να πω ενα μεηαλο ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση ολων σας στο προβλημα μου.  Grin
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2504


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #26 στις: Σάββατο 07 Μάιος 2016, 09:28:42 πμ »

Δοκίμασα σε 2 ~ 3 ψυγειάδες στη Θεσσαλονίκη να κολλήσουν ένα ταλαιπωρημένο ψυγείο από 600 και ΔΕΝ. Δοκίμασε πάντως, το αλουμίνιο του 650 θα είναι πιο φρέσκο, αν δεν κολλήσει, δεν κοστίζει τίποτα.
Από μεταχειρισμένο θα προτιμούσα ελληνικό - κάποιος έχει αγγελία στο car - ή κινέζικο στην τιμή μεταχειρισμένου. Να ξεκαθαρίσεις στην περίπτωση μεταχειρισμένου, ότι αν έχει διαροή θα το επιστρέψεις και μην αρκεστείς στις διαβεβαιωσεις του εμπόρου.

Ασε γιατι εδωσα ενα suzuki freewind.....

Οι αερόψυκτες μοτοσυκλέτες μετά την εικοσαετία δείχνουν την αξία τους! Και οι απλές, αν δεν υπάρχει κάτι, δεν πρόκειται και να χαλάσει! Το ΤΑ βέβαια θα σε πάει πολύ μακρύτερα, ειδικά σε εθνικές και δικάβαλο σε σχέση με το freewind.
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 07 Μάιος 2016, 09:30:13 πμ από γκ » Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
xarisTA650
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 56



« Απάντηση #27 στις: Σάββατο 07 Μάιος 2016, 15:11:59 μμ »

Σωστός ΓΚ. !!!!!

Παιδιά κάθομαι και σκέφτομαι και λέω. Ακομα και που είναι τρύπιο το ψυγείο... είναι φυσιολογικό να ανεβάζει θερμοκρασία? Να αναφέρω οτι η θερμοκρασία ανεβαίνει σταδιακά. Δλδ σήμερα για παράδειγμά πήρα τη μηχανή την έκανα βόλτα και μετά απο 15 περίπου χιλιόμετρα έφτασε ο δείκτης στη μέση ακριβώς. Βέβαια τα 10 απο τα 15 χιλιόμετρα έγιναν σε ανοιχτό δρόμο. όχι μέσα σε κίνηση.
Να είναι κανείς θερμοστάτης??? ή πάμε για φλάντζα???  Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed
Καταγράφηκε
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 766


« Απάντηση #28 στις: Σάββατο 07 Μάιος 2016, 15:26:41 μμ »

Κοίταξε, είναι φυσιολογικό η θερμοκρασία να ανέβει όσο προχωράς, και περισσότερο εάν ο καιρός είναι ζεστός, αν έχεις βρεθεί σε κίνηση, υπάρχουν παράγοντες που σίγουρα επηρεάζουν, πέρα από την όποια μηχανική βλάβη. Με μια μέση θερμοκρασία πάνω από 20 βαθμούς και συνεχή κίνηση στη πόλη και κίνηση, άνετα φτάνει στη μέση το όργανο. Ακόμα πιο άνετα αν κάνεις δοκιμές έχοντας τη μηχανή σταματημένη στο ρελαντί ή παίζοντας με το γκάζι χωρίς να βρίσκεσαι σε πορεία, αφού δεν υπάρχει ροή αέρα. Αν οδηγείς 15 χιλιόμετρα εξαιρετικά αργά (έτσι τουλάχιστον μπορούσα εγώ να τσεκάρω τις θερμοκρασίες μου), πάλι μπορεί να βρεθεί ο δείκτης στη μέση, είναι λογικό, αφού ο αέρας δεν επαρκεί για να παγώσει τα ψυγεία.

Κάτι τέτοιο ΔΕΝ οδηγεί σε φλάτζα, ούτε σε θερμοστάτη, όχι τουλάχιστον με τη πρώτη ματιά. Άλλωστε είναι βλάβες που σπάνια ακούγονται για την ΤΑ 650, ο θερμοστάτης ίσως έχει αναφερθεί ξανά αλλά η φλάτζα είναι εξαιρετικά σπάνια.

Σε μια συνηθισμένη ΤΑ, μπορεί ο δείκτης να φτάσει στη μέση, και μόλις ξεπεραστεί η μέση ανοίγει το βεντιλατέρ, και δουλεύει πολύ λίγο 15~20sec, υπερωρίες σπάνια, ακόμα και σε κίνηση. Αν θεωρητικά το σύστημα λειτουργεί σωστά, τότε δεν θα ανέβει η θερμοκρασία πολύ πιο πάνω από το σημείο που ανάβει το βεντιλατέρ και το τελευταίο δεν θα δουλέψει για πάρα πολύ ώρα.Όσο η θερμοκρασία παραμένει μακριά από τα κόκκινα, δεν θα έπρεπε να ανησυχείς, ακόμα και αν η βελόνα ανέβει πάνω από τη μέση.


Στη θέση σου θα έκανα μερικά χιλιόμετρα ακόμα, και παράλληλα θα έψαχνα για το ψυγείο παρακολουθώντας πάντα τη στάθμη των νερών, αφού όπως είπες υπάρχει διαρροή. Δε χρειάζεται κάτι παραπάνω, νομίζω ότι άδικα ανησυχείς τόσο πολύ.




Καταγράφηκε
xarisTA650
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 56



« Απάντηση #29 στις: Σάββατο 07 Μάιος 2016, 15:33:35 μμ »

Μάλλον ξέχασα να αναφέρω οτι μετά τα 20 χιλιόμετρα ο δείκτης έφτασε κοντά στο κόκκινο και αναγκάστηκα να σταματήσω τη μηχανή και να περιμένω να κρυώσει.....
Εγω ρωτάω αν ειναι φυσιολογικό λόγω τρύπιου ψυγείου ή αν το ψυγείο τρύπησε για κάποιο άλλο λόγο και θα πρέπει να αρχίσω να ψάχνομαι...Smiley
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #30 στις: Σάββατο 07 Μάιος 2016, 15:48:33 μμ »

Μπορείς να περιγράψεις την διαδικασία εξαέρωσης που κάνεις?
Καταγράφηκε
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 766


« Απάντηση #31 στις: Σάββατο 07 Μάιος 2016, 15:53:42 μμ »

Ωραία λοιπόν, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, έχεις προφανώς θέμα. Το επόμενο βήμα είναι να βγάλεις το θερμοστάτη και να ξαναδοκιμάσεις να δεις τι γίνεται.


Η τρύπα στο ψυγείο κατά 99% έχει γίνει από υπερβολικό σφίξημο της βίδας του διακοσμητικού, ή από αλλαγή της με μακρύτερη βίδα από αυτή που μπαίνει κανονικά. Δεν θέλει πολύ προσπάθεια να κάνεις ζημιά, το ψυγείο είναι αλουμινένιο. Δε νομίζω να τρύπησε από άλλο λόγο, και μάλλον δεν είναι και αυτή η μικροδιαρροή ο λόγος που η θερμοκρασία σου φτάνει στα κόκκινα.

ΥΓ: Τα 20 χιλιόμετρα αυτά που αναφέρεις με τι ταχύτητα έγιναν; "Τάπα", χαλαρά, κανονικά...;
ΥΓ2: Για την εξαέρωση είσαι 100% σίγουρος ότι έγινε σωστά;
Καταγράφηκε
xarisTA650
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 56



« Απάντηση #32 στις: Σάββατο 07 Μάιος 2016, 18:53:02 μμ »

Η εξαερωση εγινε ακριβως οπως εχει αναφερθει εδω μεσα. Το παραφλου μπηκε πααααρα πολυ σιγα..αργα ατγα και βασανηστικα..!!!!  Οσο το εβαζα ακουγα κατι γλου γλου..σταματουσα..μετα απο λιγο σταματουσαν κι αυτα και συνεχιζα. Στο τελος εφτασε κοντα στο στομιο εβαλα μπροστα για 3-4 λεπτα με ανοιχτη ταπα βγηκαν οι φυσαλιδες οι τελευταιες γκαζωσα λιγο οταν φουσκωσαν για να κατεβει λιγο η σταθμη, εσβησα, συμπληρωσα λιγο παραφλου κ τελος.

 Παμε στη βολτα τωρα. Τα 10 χιλιομετρα εγειναν με εριπου 80-100. Τα υπολοιπα μεσα στην πολη με χαλαρο ρυθμο.
Καταγράφηκε
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7258


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #33 στις: Σάββατο 07 Μάιος 2016, 20:08:54 μμ »

Εγω ψηφιζω θερμοστάτης.
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
xarisTA650
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 56



« Απάντηση #34 στις: Σάββατο 07 Μάιος 2016, 21:18:07 μμ »

Εγω ψηφιζω θερμοστάτης.

Κι εγω αυτο πιστευω!!!
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310



« Απάντηση #35 στις: Σάββατο 07 Μάιος 2016, 22:35:38 μμ »

Φαίνεται να είναι θερμοστάτης. Επειδή έχω ένα αντίστοιχο πρόβλημα που πιστεύω ότι θα το λύσω μέσα στις επόμενες μέρες παίζει και βουλωμένα ψυγεία ή ψυγείο.
Δεν ξέρεις ποτέ τι υγρό είχε χρησιμοποιηθεί απ' τον προκάτοχο.
Κατ' αρχή αφαιρείς τον θερμοστάτη. Αφού τον αφαιρέσεις μπορείς να τον τεστάρεις-δοκιμάσεις με "βράσιμο".
Υπάρχουν χημικά για καθάρισμα ψυγείων αλλά καλύτερα να πας σ' έναν ψυγειά. Μπορεί και την τρύπα να την κολήσει.
Εγώ θέλω να πάω για καθάριαμα τα ψυγεία.
 
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
xarisTA650
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 56



« Απάντηση #36 στις: Κυριακή 08 Μάιος 2016, 20:24:24 μμ »

Εβγαλα τον θερμοστατη και τον εβρασα. Στους 100 βαθμους το ελατηριο μαζευει. Δεν ξερω ποσο πρεπει να μαζεψει αλλα περιπου ενα εκατοστο παει κατω.   Αρα να υποθεσω δουλευει κανονικα?
Παντος να πω οτι μου εκανε εντυπωση τα πολλα αλατα που βρηκα. Βαρεθηκα να βγαζωπρασινα κομματια απο μεσα....Sad Sad Sad
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 08 Μάιος 2016, 20:53:35 μμ από xarisTA650 » Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310



« Απάντηση #37 στις: Κυριακή 08 Μάιος 2016, 22:01:50 μμ »

Εβγαλα τον θερμοστατη και τον εβρασα. Στους 100 βαθμους το ελατηριο μαζευει. Δεν ξερω ποσο πρεπει να μαζεψει αλλα περιπου ενα εκατοστο παει κατω.   Αρα να υποθεσω δουλευει κανονικα?
Παντος να πω οτι μου εκανε εντυπωση τα πολλα αλατα που βρηκα. Βαρεθηκα να βγαζωπρασινα κομματια απο μεσα....Sad Sad Sad
Ο θερμοστάτης φαίνεται να είναι εν τάξει.
Η καλύτερη λύση είναι καθάρισμα στα ψυγεία, το κόστος σ΄εναν στον Πειραιά που είχα ρωτήσει είναι 50 Ευρώ. Και μετά ένα χημικό καθάρισμα στο υπόλοιπο κύκλωμα.
Απ' ότι φαίνεται, θα μπήκε νεράκι...
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 08 Μάιος 2016, 22:06:33 μμ από Καψιώτης.... » Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
xarisTA650
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 56



« Απάντηση #38 στις: Κυριακή 08 Μάιος 2016, 23:10:14 μμ »

μένω Ηράκλειο Κρήτης..... άρα δύσκολο να πάω πειραιά για κάτι τέτοιο....
Υπάρχει περίπτωση όλο αυτό το πρόβλημα να ευθύνεται το τρύπιο ψυγείο και τα άλατα που υπάρχουν ή να ψαχτώ για τρόμπα νερού??
Καταγράφηκε
xarisTA650
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 56



« Απάντηση #39 στις: Δευτέρα 09 Μάιος 2016, 09:43:44 πμ »

επίσκεψη σήμερα το πρωί σε ψυγειά. Το δεξί ψυγείο είναι βουλωμένο εχει 2 τρύπες αλλα παράλληλα έχει αρχίσει να σαπίζει. Δεν αξίζει να φτιαχτεί απ οτι μου είπε. Ευτυχώς το αριστερό την παλεύει μια χαρά. Το θέμα είναι, που βρίσκω ψυγείο? Μεταχειρισμένο εννοείται. Δεν είναι εποχές για καινούριο. Είμαι Κρήτη και σκέφτομαι πως αν πάρω απο Αθήνα δεν θα έχω τη δυνατότητα του ελεγχου.  Τι λέτε να κάνω?? πουλάει κανείς εδώ κανένα οικονομικό¨Huh επίσης το 650 φοράει τα ίδια ψυγεία με το 600 και το 400???
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 09 Μάιος 2016, 10:00:07 πμ από xarisTA650 » Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2504


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #40 στις: Δευτέρα 09 Μάιος 2016, 15:44:14 μμ »

.... το 650 φοράει τα ίδια ψυγεία με το 600 και το 400???

Όχι δεν είναι ακριβώς τα ίδια, ακόμα και των 600αριών έχουν διαφορά σε εκείνο το στήριγμα για τα κουτάκια αναπνοής.
ΔΕΝ το συνιστώ, αλλά μπορείς να ταιριάξεις από 600 ή και άλλο μηχανάκι, κάνοντας πατέντες στη στήριξη και τους σωλήνες.
ΔΕΝ υπάρχει και λόγος, των 650 είναι περισσότερα και στο car και στο ebay.
Δες και για καινούριο ελληνικό ή κινέζικο, για Σαρακάκη όχι, για αποφυγή εγκεφαλικού.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 766


« Απάντηση #41 στις: Δευτέρα 09 Μάιος 2016, 17:44:53 μμ »

Υπάρχει περίπτωση όλο αυτό το πρόβλημα να ευθύνεται το τρύπιο ψυγείο και τα άλατα που υπάρχουν ή να ψαχτώ για τρόμπα νερού??

To τρύπιο ψυγείο είναι το αποτέλεσμα, τα άλατα είναι η αιτία. Τα άλατα δημιουργήθηκαν από κακή συντήρηση του συστήματος, με χρήση αντιψυκτικών εκτός προδιαγραφών, ή ακόμη χειρότερα, με χρήση νερού βρύσης αντί για αντιψυκτικό.

Το τι θα γίνεται παρακάτω είναι ένα καλό ερώτημα, αν ο καθαρισμός, ψυγείων και κυκλώματος, δεν σου δώσει άλλες ενδείξεις είσαι τυχερός και δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι παραπάνω. Αν όμως έχει επηρεαστεί στον οποιονδήποτε βαθμό η τρόμπα νερού, τότε θα σου "δώσει σήμα" ότι κάτι δεν πάει καλά διότι θα παρουσιάσει διαρροή. Ίσως αυτό που την κρατάει "στεγανή" να είναι τα άλατα που έχει μαζέψει, ίσως πάλι και όλα να είναι καλά. Αυτό θα το δείς μόνο αφού διορθώσεις όλα τα υπόλοιπα...
Καταγράφηκε
xarisTA650
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 56



« Απάντηση #42 στις: Δευτέρα 09 Μάιος 2016, 18:30:46 μμ »

και πάλι ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Για την ώρα είμαι σε αναζήτηση ψυγείου αν και μπορώ να πω οτι δεν ειναι και τόσο εύκολο να βρω δυστυχώς (μεταχειρισμένο).  Μέχρι να το βρω λέω να κάτσω να καθαρίσω όλα τα κολάρα και την τρόμπα για να είμαι έτοιμος να τα βάλω πάνω!!!
Καταγράφηκε
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 766


« Απάντηση #43 στις: Δευτέρα 09 Μάιος 2016, 18:42:48 μμ »

Δε ξέρω πως σκοπεύεις να τα καθαρίσεις, αλλά θα πρότεινα να μην βάλεις πολύ χέρι στη τρόμπα γιατί θα στο επιστρέψει. Είναι ακριβό ανταλλακτικό, και δεν σηκώνει αλχημείες.
Καταγράφηκε
xarisTA650
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 56



« Απάντηση #44 στις: Δευτέρα 09 Μάιος 2016, 19:13:00 μμ »

έλεγα να την ανοίξω να βγάλω άλατα που τυχών υπάρχουν και να την ξανακλείσω... λές να μην ασχοληθώ?
Καταγράφηκε
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 766


« Απάντηση #45 στις: Δευτέρα 09 Μάιος 2016, 20:19:01 μμ »

Αν την ανοίξεις θα χρειαστείς οπωσδήποτε το ανταλλακτικό ειδικό Oring για να την κλείσεις και πάλι, διαφορετικά το πιο πιθανό είναι ότι θα έχεις διαρροή περιμετρικά της. Δεν ξέρω πόσο κοστίζει το λαστιχάκι, αλλά είναι το μόνο ανταλλακτικό που δίνεται για τη τρόμπα.

Εσωτερικά τώρα τα πράγματα είναι απλά, θα δεις τις διόδους νερού και την φτερωτή, δεν μπορείς να κάνεις πολλά, καθάρισμα επιφανειακό ίσως, το οποίο δεν ξέρω αν θα προσφέρει κάτι. Εκεί που πονάει η τρόμπα είναι στη τσιμούχα πίσω από την φτερωτή, μια τσιμούχα που δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό και δεν έχεις ούτως η άλλως πρόσβαση σε αυτή. Αν έχει πάθει κάτι ζημιά από τα άλατα θα είναι αυτή, αλλά αυτό θα στο δείξει με το καιρό. Επίσης θα μπορούσε να έχει φαγωθεί η φτερωτή από τα άλατα, ούτε αυτή αλλάζει όμως.

Προσωπικά θα την άφηνα ως έχει την αντλία, αν δεν παρουσιάζει διαρροές και εφ όσων διορθωθεί το πρόβλημα της θερμοκρασίας με την αλλαγή του ψυγείου.
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 09 Μάιος 2016, 20:20:34 μμ από Johnny_Nik » Καταγράφηκε
xarisTA650
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 56



« Απάντηση #46 στις: Δευτέρα 09 Μάιος 2016, 20:46:56 μμ »

Θα σε ακουσω!!!!!   Cool   μέχρι να βρω ψυγείο εχω πραγματα να ασχολειθω οπως βαψιματα ζαντων κ αλλα πολλα. Θα ενημερωσω σε αναλογο post. Ευχαριστω για ολα. Οταν παρω ψυγειο θα επανέλθω!!!!!
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #47 στις: Δευτέρα 09 Μάιος 2016, 21:01:31 μμ »

Τελικά αυτή εδώ η περίπτωση κ η δεύτερη του Γιάννη του Καψιώτη με έχουν βάλει σε σκέψεις σε οτι αφορά του τι συμβαίνει .
Δλδ μια βλάβη που εμπλέκεται το μισό μηχανάκι κ τελικά θα βρεθεί αν βρεθεί ψάχνοντας κ ελέγχοντας ενα ενα τα εξαρτήματα που εμπλέκονται.

Δύσκολο κ να ασχοληθεί κανείς, αφου για κάθε έλεγχο πρέπει να ξεβρακώνεις το μισό μηχανάκι.

Εσύ Γιάννη τι έχεις κάνει? την εφτιαξες? η ακόμα ?
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310



« Απάντηση #48 στις: Δευτέρα 09 Μάιος 2016, 22:15:39 μμ »

Μια εικόνα έχεις εδώ
http://www.car.gr/parts/?ca=836&makes=Honda&models=Honda+XL+650+V+Transalp&sort=modified&years=%3E2001

Την επόμενη εβδομάδα, λέω να την γδύσω. Θα πάω για καθάρισμα τα ψυγεία, θα της κάνω κι ένα service και βλέπω.
Σε ανοιχτό δρόμο με 100-120 πάει καλά. Αν πάω παραπάνω εκεί μου ανεβάζει θερμοκρασία.
Μέσα στην Αθήνα αν μπλέξω σε έντονη κίνηση τότε και συνήθως πάει μέχρι που θα πάρει μπροστά ο ανεμιστήρας.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 766


« Απάντηση #49 στις: Τρίτη 10 Μάιος 2016, 09:01:53 πμ »



Χωρίς να θέλω να μειώσω το πρόβλημα, και επειδή ξέρω τι λύσιμο περιλαμβάνει η όλη υπόθεση μου φαίνεται καλύτερο να πηγαίνεις μέχρι 120, θα κάνεις και οικονομία στα καύσιμα. 
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] 3 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!