Hellas Transalp Forum

Οργανα κοντερ Transalp 650 2005

nikdiaol · 4222

Offline nikdiaol

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
on: Πέμπτη 21 Απρίλιος 2016, 13:05:29 μμ
Καλησπερα,
θα ηθελα να αναφερω ενα προβλημα το οποιο εχω στο κοντερ.Πιστευω περισσοτερο οτι ειναι ηλεκτρολογικο.
1ον Οργανο θερμοκρασιας.Εχει κολλησει η βελονα στην δευτερη γραμμη απο τεχνικης πλευρας θεωρω πως  ειναι προβλημα του οργανου.Υπαρχει καποιος τροπος να το ελεγξω για να αποφυγω την αγορα νεου ή καποιος τροπος επισκευης.
2ον: Οργανο δεικτη καυσιμου.Αλλωτε κουνιεται η βελονα απο την μεση στην τελευταια γραμμη,αλλωτε γεμιζοντας το δεν ανεβαινει καθολου μενει τερμα κατω.
Τι μπορω να κανω κατα την γνωμη σας ελεγχοντας πρωτα να δω αν ειναι βλαβη των οργανων?
Και γενικα αν ειστε ενημεροι για κοστος αγορας εστω και απο εξωτερικο για ποιο οικονομικο.

Ευχαριστω εκ των προτερων.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #1 on: Παρασκευή 22 Απρίλιος 2016, 10:06:10 πμ
Όλο το cluster με τα όργανα δηλαδή, καβούκι κομπλέ, με θερμοκρασία βενζίνη, στροφόμετρο κοντέρ τελευταία τιμή που πήρα πέρσι τέτοια εποχή ήταν 250 ευρώ ακατέβατα στα μεταχειρισμένα. Και κανείς δεν πούλαγε μόνο ένα κομμάτι, το έδιναν μόνο σετ, δυστυχώς.

Επειδή αναφέρεις δύο βλάβες, εγώ θα έψαχνα πρώτα την καλωδίωση για τυχόν κομμένη γείωση ή άλλα καλώδια. Το να χαλάσουν και τα δύο μαζί δεν το έχω ξανακούσει. Υπάρχει τρόπος να τα τσεκάρεις, νομίζω έχει γραφτεί κάτι σχετικό από το μέλος Stoneman δυστυχώς όμως δεν έχω λινκ να σε παραπέμψω.



Offline nikdiaol

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #2 on: Κυριακή 24 Απρίλιος 2016, 14:24:24 μμ
Μετα απο κυριακατικο λυσιμο (και λεω επι τη ευκαιρια να αλλαξω και τα λαμπακια του κοντερ που ειχανε καει ολα) διαπιστωσα πως μαλλον εχω θεμα με την "καλωδιωση"
Κουνωντας τις δυο αυτες φυσες που παραθετω στις φωτο αναψανε ολα τα λαμπακια.Ξερετε κανενα τσακαλι ηλεκτρολογο για μοτο για να γινει ο απαραιτητος ελεγχος - επισκευη?



Και επισης αν ξερετε καθολου που κυμαινονται οι τιμες σε αυτες τις βλαβες....
Ευχαριστω εκ των προτερων



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Κυριακή 24 Απρίλιος 2016, 18:25:02 μμ
Τι μπορω να κανω κατα την γνωμη σας ελεγχοντας πρωτα να δω αν ειναι βλαβη των οργανων?

Αφου την εχεις λύσει κ εχεις φτασει στα όργανα  ο έλεγχος είναι ευκολότερος ...

Πρώτον στο όργανο θερμοκρασίας θα βρείς τρία καλώδια:
α) ενα μαύρο που είναι το (+) που ερχεται απο τον διακόπτη με το κλειδί
β) ενα πράσινο/μπλέ που ερχεται απο την βαλβίδα θερμοκρασίας , και
γ) ενα πράσινο/μαύρο  που είναι η γείωση.

Για να το ελέγξεις ενώνεις το πράσινο/μπλέ  με το πράσινο/μαύρο κ πρέπει το οργανο να δείξει την μέγιστη θερμοκρασία.
Αν δεν .... εχει θέμα το όργανο.

Δεύτερον , απο το τεποζιτο πίσω αριστερά υπάρχει ο κονέκτορας του φλοτερ, είναι μικρός διπλός κ μπλέ, φαίνεται εδώ στην φωτό :



Αποσυνδέεις τον κονέκτορα και βραχυκυκλώνεις τον κονέκτορα απο την μεριά της πλεξούδας, κανονικά το οργανο θα πρέπει να δείξει γεμάτο , αν οχι κατι παίζει ...
 

Και γενικα αν ειστε ενημεροι για κοστος αγορας εστω και απο εξωτερικο για ποιο οικονομικο.


Ηρεμα, μην σπρώχνεις λ7 αν δεν σιγουρευτείς τι συμβαίνει.
Αγορασε ενα σπρευ καθαρισμού επαφών δίχως λάδι κ κάνε ενα προσεκτικό καθαρισμό στους κονέκτορες πίσω απο τα όργανα, ισως λυθούν πολλά προβλήματα.

Τα λέμε.
« Last Edit: Κυριακή 24 Απρίλιος 2016, 20:27:58 μμ by Stoneman »



Offline nikdiaol

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #4 on: Δευτέρα 25 Απρίλιος 2016, 11:13:31 πμ
Το όργανο δουλεύει κανονικά πηγαινει στο τέρμα.σαν κάτι να μην κανει σωστη επαφη,παταγα καμια λακουβα έπεφτε το στροφόμετρο στο μηδέν καί μόλις παταγα λακκούβα ξανανέβηκε,σε συνδυασμό με το σβήσιμο του κοντέρ τα λαμπάκια όταν ηταν κάτω το στροφόμετρο.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #5 on: Δευτέρα 25 Απρίλιος 2016, 18:58:34 μμ
Όπως είχα γράψει πιο πάνω, κάτι γίνεται στην καλωδίωση κοντά στο κοντέρ.

Αν διάβασα καλά ανέφερες ότι κουνώντας τις φίσες σε κάποιο σημείο τα λαμπάκια ανάβουν και σβήνουν και κάνει διάφορα περίεργα. Εστίασε εκεί τη προσοχή σου, καθάρισε τις επαφές με ειδικό σπρέι, και έλεγξε ότι κουμπώνουν σωστά μεταξύ τους τα φισάκια. Αν ούτε αυτό λύσει το πρόβλημα ξεκίνα να ψάχνεις για τυχόν κομμένα καλώδια στη περιοχή. Μου φαίνεται λίγο περίεργα πιασμένη η όλη πλεξούδα και αν θυμάμαι καλά από το δικό μου όλα τα καλώδια και οι φίσες έχουν ειδική υποδοχή πάνω στο μαύρο λαμάκι για να μην είναι στον αέρα.