Τρίτη 01 Δεκέμβριος 2020, 22:34:24 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Στάνταρ η τεχνολογία αυτόματης πέδησης στα αυτοκίνητα στις ΗΠΑ έως το 2022  (Αναγνώστηκε 3266 φορές)
Goikoetxea
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« στις: Τετάρτη 23 Μάρτιος 2016, 23:53:41 μμ »

Η τεχνολογία αυτόματης πέδησης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης θα αποτελεί μέρος του στάνταρντ εξοπλισμού των αυτοκινήτων έως στο 2022. Αυτό τουλάχιστον συμφώνησαν να κάνουν πράξη, είκοσι αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Διοίκησης Οδικής Ασφάλειας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, η εθελοντική δέσμευση στην τεχνολογία Automatic Emergency Braking (AEB) θα μπορούσε να αποτρέψει επιπλέον 28.000 ατυχήματα και 12.000 τραυματισμούς.
Οι παραπάνω αριθμοί, βασίζονται στην ιδέα ότι θα απαιτούνταν τουλάχιστον τρία χρόνια επιπλέον για να περάσει το μέτρο επίσημα και να επιμείνει στην θέση της, ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα πρέπει να συμπεριλάβουν το χαρακτηριστικό στον στάνταρντ εξοπλισμό. Αντί να περιμένουν για κάτι τέτοιο, 20 κατασκευαστές αυτοκινήτων, που μαζί αποτελούν το 99% της αγοράς αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, συμφώνησαν να επιταχυνθεί η διαδικασία.

Οι εταιρείες Audi, BMW, Fiat Chrysler Automobiles US, Ford, General Motors, Honda, Hyundai, Jaguar Land Rover, Kia, Maserati, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi Motors, Nissan, Porsche, Subaru, Tesla Motors, Toyota, Volkswagen και Volvo Car USA είπαν, ότι όπως συμβαίνει με τις ζώνες ασφαλείας, η τεχνολογία αυτόματης πέδησης ή αυτόματου φρεναρίσματος θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στον εξοπλισμό ως κάτι το αυτονόητο.

Ο τρόπος που θα επιλέξει κάθε κατασκευαστής για να ενσωματώσει την τεχνολογία αυτόματης πέδησης μπορεί να διαφέρει και μπορεί να περιλαμβάνει την χρήση ραντάρ, lasers ή καμερών. Όποιο και αν είναι το είδος του συστήματος, θα πρέπει να προειδοποιεί τον οδηγό και στην συνέχεια, εφόσον δεν υπάρξει άμεση ανταπόκριση, να ενεργοποιεί αυτομάτως τα φρένα, με την ελπίδα ότι θα αποφευχθεί κάποιο ατύχημα.

Από το 2017 επίσης, το σύστημα αυτόματης πέδησης και άλλες τεχνολογίες ασφαλείας θα περιλαμβάνονται στην βαθμολογία αξιολόγησης της ασφάλειας (5-Star Safety Ratings), για τα μοντέλα του 2018.

http://www.slashgear.com/20-automakers-commit-to-auto-braking-cars-by-2022-17432169/

Πηγή
Καταγράφηκε

trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5431



« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη 24 Μάρτιος 2016, 11:00:39 πμ »

μαλιστα!

και απο το 2025 για να μετακινηθεις δεν θα χρειαζεται διπλωμα οδηγησης αλλα πιστοποιητικο ικανοτητας χρησης ηλεκτρονικου υπολογιστη.

βρε δεν απαυτονομαστε λεω εγω.
η οδηγηση εκτος απο αναγκη μετακινησης ειναι και απολαυση με οτι σημαινει αυτο για τον καθενα.τι αποστειρωμενα πραματα ειναι αυτα?
να το τσουζεις λιγο σε καμια στροφη για ξεκ@βλωμα,να υπαρχει μια πλαστικη κλουβα στο apex της στροφης και αντι να αγνοησεις και να την κανεις κομματια,να κανει φρεναρισμα πανικου η αυτοματη μαλακια και να βρισκεσαι στου χαντακ.
αι σιχτηρ.
Καταγράφηκε

KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10465


Γαβ !


« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη 24 Μάρτιος 2016, 12:31:13 μμ »

μαλιστα!

και απο το 2025 για να μετακινηθεις δεν θα χρειαζεται διπλωμα οδηγησης αλλα πιστοποιητικο ικανοτητας χρησης ηλεκτρονικου υπολογιστη.

βρε δεν απαυτονομαστε λεω εγω.
η οδηγηση εκτος απο αναγκη μετακινησης ειναι και απολαυση με οτι σημαινει αυτο για τον καθενα.τι αποστειρωμενα πραματα ειναι αυτα?
να το τσουζεις λιγο σε καμια στροφη για ξεκ@βλωμα,να υπαρχει μια πλαστικη κλουβα στο apex της στροφης και αντι να αγνοησεις και να την κανεις κομματια,να κανει φρεναρισμα πανικου η αυτοματη μαλακια και να βρισκεσαι στου χαντακ.
αι σιχτηρ.

Μην είμαστε αρνητικοί χωρίς καν να το δούμε. Αν πρόκειται για την ασφάλεια μας και κατά συνέπεια όλων των συνανθρώπων μας,
πρέπει τουλάχιστον να το εξετάσουμε με θετική προδιάθεση.
Καταγράφηκε

trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5431



« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη 24 Μάρτιος 2016, 16:45:42 μμ »

Βρε κωστα,σε συστημα που θα μπορει να ακινητοποιει το οχημα κατα βουληση πως να εχεις θετικη προδιαθεση;
Καταγράφηκε

KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10465


Γαβ !


« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 24 Μάρτιος 2016, 17:40:15 μμ »

Βρε κωστα,σε συστημα που θα μπορει να ακινητοποιει το οχημα κατα βουληση πως να εχεις θετικη προδιαθεση;

Φοβάμαι περισσότερο αυτόν που δεν θα σταματήσει εκεί που πρέπει...
Καταγράφηκε

Goikoetxea
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη 24 Μάρτιος 2016, 17:41:04 μμ »

Βρε κωστα,σε συστημα που θα μπορει να ακινητοποιει το οχημα κατα βουληση πως να εχεις θετικη προδιαθεση;

Δεν είμαι ο Κώστας, αλλά νομίζω ένας καλός λόγος θα ήταν αυτός:

Σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Διοίκησης Οδικής Ασφάλειας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, η εθελοντική δέσμευση στην τεχνολογία Automatic Emergency Braking (AEB) θα μπορούσε να αποτρέψει επιπλέον 28.000 ατυχήματα και 12.000 τραυματισμούς.

Βέβαια στο τέλος της ημέρας τα πάντα εξαρτώνται από τον παράγοντα άνθρωπο. Άλλωστε η συντριπτική πλειοψηφία των ατυχημάτων οφείλονται καθαρά σε ανθρώπινο λάθος, υπερεκτίμηση ικανοτήτων, επίδειξη ικανοτήτων, να μην είναι κάποιος σε κατάσταση να οδηγήσει (μεθυσμένος, κουρασμένος κτλ) και ελάχιστα σε τεχνικούς λόγους, αστοχία υλικού, κακό οδόστρωμα κτλ. Δηλαδή δεν αποκλείεται για αυτούς τους 12.000 τραυματισμούς ή/και θανάτους που δεν θα υπάρξουν, να υπάρξουν άλλοι επειδή οι οδηγοί θα οδηγούν εκτός Κ.Ο.Κ. Το θέμα είναι ποιος θα φταίει τότε. Το σύστημα που λειτούργησε όπως σχεδιάστηκε και προγραμματίστηκε, ή ο οδηγός που ήθελε να το παρακάμψει... γιατί έτσι;
Καταγράφηκε

trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5431



« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη 24 Μάρτιος 2016, 17:56:27 μμ »

Φοβάμαι περισσότερο αυτόν που δεν θα σταματήσει εκεί που πρέπει...

και εγω!
ο ιαβερης χρονια τωρα φωναζει οτι καθε χρονο γινεται γενοκτονια στην χωρα μας ειδικα αλλα ποιος τον ακουει?
οταν παιρνει καποιος διπλωμα,κρινομενος μονο για το αν μπορει να χειριστει ενα οχημα,τι να σου κανουν τα συστηματα?
παιρνεις διπλωμα στα 18 και για 47 χρονια που υποτιθεται θα ελεγχθεις ξανα δεν τρεχει μια!λες και ειναι δυσκολο να αλλαξον καποιες συνθηκες.
ειναι τρυπιο το συστημα απο παντου για την κριση ικανοτητας οδηγησης και ποτε κανενα συστημα -σαν το αναφερομενο- δεν θα μπορεσει στην ελλαδα να μας σωσει.

ειδικα με το τι μπορει να βρεθει στον δρομο σου,θα τα καψει το συστημα αυτο. Tongue
Καταγράφηκε

Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11367



« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη 24 Μάρτιος 2016, 18:33:38 μμ »

παντως εμενα το αυτόματο φρενάρισμα, με εχει σωσει μια φορά σε "νευριασμένη" οπισθεν σε χαμηλό εμπόδιο που δεν φαινόταν...
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!